Проблем с BMW E90 320d . Помощ.

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 75
Регистриран на: 12.10.2013
Пол: Мъж
Кара: BMW E90
Мечтае да кара: безаварийно

Проблем с BMW E90 320d . Помощ.

Мнение от strelecaaa » 13 Юли 2014, 18:16

От няколко дни ми прави впечатление,че като настъпя колата малко повече -да речем от 2500 до 4000 оборота и ускорява , за секунда заглъхва,губи мощност, и след това пак ускорява. Заслушах се в звука на турбината и забелязах ,че и звукът заглъхва ,когато колата губи мощност ,и след това пак се появява . Какво да направя ,съвети и предположения ,някакви ? Ще ви бъда много благодарен :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 75
Регистриран на: 12.10.2013
Пол: Мъж
Кара: BMW E90
Мечтае да кара: безаварийно

Re: Проблем с BMW E90 320d . Помощ.

Мнение от strelecaaa » 18 Юли 2014, 0:24

Ако някой се интересува - проблемът е ,задръстен филтър за твърди частици. Благодаря все пак :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Re: Проблем с BMW E90 320d . Помощ.

Мнение от El Diablo » 18 Юли 2014, 20:44

Махаи катализатора и ДПФ-а, че така е много възможно турбото да е ЧАО скоро:)
Казвам ти го от личен опит, ще останеш очарован от вървежа и разхода след това..

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 75
Регистриран на: 12.10.2013
Пол: Мъж
Кара: BMW E90
Мечтае да кара: безаварийно

Re: Проблем с BMW E90 320d . Помощ.

Мнение от strelecaaa » 18 Юли 2014, 22:39

Ще пуши ли след това ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 458
Регистриран на: 2.01.2010
Пол: Мъж
Кара: 992 turbo, G30 540ixdrive.

Re: Проблем с BMW E90 320d . Помощ.

Мнение от Shadowed » 20 Юли 2014, 11:00

strelecaaa написа:Ще пуши ли след това ?

Аха :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Re: Проблем с BMW E90 320d . Помощ.

Мнение от El Diablo » 20 Юли 2014, 19:43

strelecaaa написа:Ще пуши ли след това ?


В движение изобщо не пуши поне при мен, но при спряно положение независимо топла или студена си пуши като от клипа, но предпочитам да запазя турбото и да не ме остави колата някъде.. или да счупи мотора:)

https://www.youtube.com/watch?v=eCQvpGd1Yak
https://www.youtube.com/watch?v=zY6Qt__RMzY

Все още не мога да си обясня защо така пушат, дали заради електронното управление на турбината ?, не знам...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 75
Регистриран на: 12.10.2013
Пол: Мъж
Кара: BMW E90
Мечтае да кара: безаварийно

Re: Проблем с BMW E90 320d . Помощ.

Мнение от strelecaaa » 20 Юли 2014, 21:42

А някакъв индикатор за задръстен DPF филтър ,трябва ли да се появи ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Проблем с BMW E90 320d . Помощ.

Мнение от Taruno » 21 Юли 2014, 0:13

Ако се стигне до грешка на iDrive то вече е твърде късно за чистене на филтъра, но по общи знания на около 150 000 ако се свали и се почисти механично може да удължиш живота му почти двойно.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1243
Регистриран на: 6.01.2013
Пол: Мъж
Кара: F11 530xD LCI 2014
Мечтае да кара: само BMW
Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d

Re: Проблем с BMW E90 320d . Помощ.

Мнение от awful » 21 Юли 2014, 14:04

Taruno написа:Ако се стигне до грешка на iDrive то вече е твърде късно за чистене на филтъра, но по общи знания на около 150 000 ако се свали и се почисти механично може да удължиш живота му почти двойно.


Замислил съм се да го чиста, и ме интересува какво е това ръчно чистене на този филтър и как става тази процедура :idea:. Моята е на 186к и нямам проблеми със колата нито със вървежа и на диагностиката гледах че е правила регенерация преди 2000км понеже от тогава не е излизала на дълго пътуване.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 75
Регистриран на: 12.10.2013
Пол: Мъж
Кара: BMW E90
Мечтае да кара: безаварийно

Re: Проблем с BMW E90 320d . Помощ.

Мнение от strelecaaa » 21 Юли 2014, 15:42

При мен се оправи ,след 1ч и 30 мин. мръсна газ РУСЕ - ПЛЕВЕН . Първоначално мислех ,че проблема е от спортния филтър, който сложих, но след това, почти двочасово каране, колата се "отпуши" на вървене и сега нямам проблеми . Едниствено ми направи впечатление ,че ауспухът е почернял :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 297
Регистриран на: 23.09.2010
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: 320д
Мечтае да кара: hibrid

Re: Проблем с BMW E90 320d . Помощ.

Мнение от 90e90e » 21 Юли 2014, 16:21

awful написа:Замислил съм се да го чиста, и ме интересува какво е това ръчно чистене на този филтър и как става тази процедура :idea:. Моята е на 186к и нямам проблеми със колата нито със вървежа и на диагностиката гледах че е правила регенерация преди 2000км понеже от тогава не е излизала на дълго пътуване.


Колега, не се замисляй вообще и не бутай нищо според мен... Моята е на 325 000 и не е виждала чистене на ДПФ... Колцата си е доста хитра - когато е нужно - тя ще си влезе в режим и ще го почисти сама...Да се внимава само, когато по-продължително време се кара на "къси пасове"... Тогава не може да приключи "рециклиране"-то и дефакто DPF се "напълва".
За да спрем да се избиваме по пътищата, трябва да се спре алкохола на мъжете и бензина на жените! Карайте така, че да стигнете!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Проблем с BMW E90 320d . Помощ.

Мнение от Taruno » 21 Юли 2014, 16:52

awful написа:
Taruno написа:Ако се стигне до грешка на iDrive то вече е твърде късно за чистене на филтъра, но по общи знания на около 150 000 ако се свали и се почисти механично може да удължиш живота му почти двойно.


Замислил съм се да го чиста, и ме интересува какво е това ръчно чистене на този филтър и как става тази процедура :idea:. Моята е на 186к и нямам проблеми със колата нито със вървежа и на диагностиката гледах че е правила регенерация преди 2000км понеже от тогава не е излизала на дълго пътуване.


Виж темата за ДПФ-а в Е60 форума там има линк за механичното чистене. Но колегата 90е90е има също право, ако се кара редовно извънградско колата сама го поддържа и почиства, и филтъра държи много повече от фабричните 200к.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1243
Регистриран на: 6.01.2013
Пол: Мъж
Кара: F11 530xD LCI 2014
Мечтае да кара: само BMW
Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d

Re: Проблем с BMW E90 320d . Помощ.

Мнение от awful » 21 Юли 2014, 21:49

Taruno написа:
awful написа:
Taruno написа:Ако се стигне до грешка на iDrive то вече е твърде късно за чистене на филтъра, но по общи знания на около 150 000 ако се свали и се почисти механично може да удължиш живота му почти двойно.


Замислил съм се да го чиста, и ме интересува какво е това ръчно чистене на този филтър и как става тази процедура :idea:. Моята е на 186к и нямам проблеми със колата нито със вървежа и на диагностиката гледах че е правила регенерация преди 2000км понеже от тогава не е излизала на дълго пътуване.


Виж темата за ДПФ-а в Е60 форума там има линк за механичното чистене. Но колегата 90е90е има също право, ако се кара редовно извънградско колата сама го поддържа и почиства, и филтъра държи много повече от фабричните 200к.


Ами карам 60 градско 40 извънградско което е около 17км обаче градските на къси разстояния и за това си викам че вместо да го чакам да се запуши да го почистя ама щом казвате че със нормално месечно излизане на магистралата аз и без това е изкарвам всеки месец на около наи малко 100км магистрала значи няма да пипам нищо, днес видях намалена добавка на STP за почистване на DPF и ще е сложа тези дни и разбира се ще е изкарам на разходка. Благодаря ви за мненията :bchug:

Не мога да разбера само защо ауспуха ми е черен като някои колеги казаха че не требва да е черен ако има ДПФ и всичко е ок :dunno:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 75
Регистриран на: 12.10.2013
Пол: Мъж
Кара: BMW E90
Мечтае да кара: безаварийно

Re: Проблем с BMW E90 320d . Помощ.

Мнение от strelecaaa » 21 Юли 2014, 22:53

awful написа:
Taruno написа:
awful написа:
Taruno написа:Ако се стигне до грешка на iDrive то вече е твърде късно за чистене на филтъра, но по общи знания на около 150 000 ако се свали и се почисти механично може да удължиш живота му почти двойно.


Замислил съм се да го чиста, и ме интересува какво е това ръчно чистене на този филтър и как става тази процедура :idea:. Моята е на 186к и нямам проблеми със колата нито със вървежа и на диагностиката гледах че е правила регенерация преди 2000км понеже от тогава не е излизала на дълго пътуване.


Виж темата за ДПФ-а в Е60 форума там има линк за механичното чистене. Но колегата 90е90е има също право, ако се кара редовно извънградско колата сама го поддържа и почиства, и филтъра държи много повече от фабричните 200к.


Ами карам 60 градско 40 извънградско което е около 17км обаче градските на къси разстояния и за това си викам че вместо да го чакам да се запуши да го почистя ама щом казвате че със нормално месечно излизане на магистралата аз и без това е изкарвам всеки месец на около наи малко 100км магистрала значи няма да пипам нищо, днес видях намалена добавка на STP за почистване на DPF и ще е сложа тези дни и разбира се ще е изкарам на разходка. Благодаря ви за мненията :bchug:

Не мога да разбера само защо ауспуха ми е черен като някои колеги казаха че не требва да е черен ако има ДПФ и всичко е ок :dunno:



Заради тази регенерация ,колега :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 75
Регистриран на: 12.10.2013
Пол: Мъж
Кара: BMW E90
Мечтае да кара: безаварийно

Re: Проблем с BMW E90 320d . Помощ.

Мнение от strelecaaa » 27 Юли 2014, 2:13

Възможно ли е този проблем да идва от дебитометъра ? Защото като му махна буксата и после пак я сложа - вървежа се оправя ?

Следваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook