БМВ е34 520i ---> 528i
Модератор: Технически модератори
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- e34.toni
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 104
- Регистриран на: 7.04.2009
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 520i 24V
- Мечтае да кара: Mercedes 124 E500 amg
БМВ е34 520i ---> 528i
Колеги, предстои смяна на двигател - от М50Б20 / М52Б28 !
Можете ли да ми кажете, дали ще срещна някакви трудности (тънкости) и ако да, какви ?
Какво трябва да се смени или преправи ? Нещо допълнително ?
Благодаря !
пс. Колата е с шпер 3,46
Можете ли да ми кажете, дали ще срещна някакви трудности (тънкости) и ако да, какви ?
Какво трябва да се смени или преправи ? Нещо допълнително ?
Благодаря !
пс. Колата е с шпер 3,46

- Митко Стоянов
- Чичо Митко
-
- Мнения: 2303
- Регистриран на: 12.01.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 и W209
- Мечтае да кара: DDT на море :)
Re: БМВ е34 520i ---> 528i
С какви скорости смяташ да го караш тоа матор?

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю



- MaxMeyer
- ентусиаст
-
- Мнения: 932
- Регистриран на: 19.04.2010
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Bayerische Motoren Werke
- Мечтае да кара: безплатно!
Re: БМВ е34 520i ---> 528i
Кои скорости са най-подходящи за Е34-2.8i?Може би от Е34-2.5i,същите коне е но въртящият момент идва по-рано,не знам има ли значение...И какъв диф като число и като размер.Тип 188мм(малко прасе за Е34) предполагам че все пак ще е достатъчно здрав..?Като се има предвид че Е39 е същите килограми,заводски Е39-528i с какви предавателни числа е на кутията и какъв диф?

- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: БМВ е34 520i ---> 528i
Като за начало..
1.Картер от Е34
2.Преходна втулка за хидравликата
3.Лапите от 34ката
4.Инсталацията някой ще трябва да ти направи преходник. гледай мотора да е от 39тка.
5.Изпускателни колектори от 39тка , и нова генерация от 34 525 от до.
6.Съединител и маховик от 28ца на 240мм , не си прави илюзия че твоя на 20ката е нов и ще кара.
7.Мотора е добре да е ръчка , после да не четем теми..как и защо
.
8.Скорости , нее задлжително да слагаш големи но!
9.Ако си с малки скорости ще се реже много и ще гори много .
Варианти :
9.1 Преправяш дифа с малко число
9.2 Монтираш диф кардан и скорости от 25ца или 30ка е34 , като 30ката е м60б30 м-за дифа говоря щото са големи прасета кардани и полуоски.
10.Има доста писано ако потърсиш.
11.Надяваме се че си приготвил 2 хиляди пресни лева
поне
12.Задължително всички семерини на валовете и гарнитури на масленото тяло картера и капака на главата сменяш.И клапан картерни газове 80 на 115 лева зависи от мотора.
13.За инсталацията казах...намери си кой да ти я направи ако не , сбери малко парици и ми се обади
.
14.Компресора на климатика остава същия от 34ката .
15.Ако все пак решиш да караш с малкото мостче и полуоски събери си 2 3 чифта .
16.Окачване задължително ама ти с Д2 и део
17.Спирачки , ако смяташ че малките дискчета отрпред ще те държат си в голяма заблуда
.
18.Ми тва е , като изхарчиш парите и газ ще ти монтираме ама тва ще е в другата тема - Каква газ на 28цата
1.Картер от Е34
2.Преходна втулка за хидравликата
3.Лапите от 34ката
4.Инсталацията някой ще трябва да ти направи преходник. гледай мотора да е от 39тка.
5.Изпускателни колектори от 39тка , и нова генерация от 34 525 от до.
6.Съединител и маховик от 28ца на 240мм , не си прави илюзия че твоя на 20ката е нов и ще кара.
7.Мотора е добре да е ръчка , после да не четем теми..как и защо

8.Скорости , нее задлжително да слагаш големи но!
9.Ако си с малки скорости ще се реже много и ще гори много .
Варианти :
9.1 Преправяш дифа с малко число
9.2 Монтираш диф кардан и скорости от 25ца или 30ка е34 , като 30ката е м60б30 м-за дифа говоря щото са големи прасета кардани и полуоски.
10.Има доста писано ако потърсиш.
11.Надяваме се че си приготвил 2 хиляди пресни лева

12.Задължително всички семерини на валовете и гарнитури на масленото тяло картера и капака на главата сменяш.И клапан картерни газове 80 на 115 лева зависи от мотора.
13.За инсталацията казах...намери си кой да ти я направи ако не , сбери малко парици и ми се обади

14.Компресора на климатика остава същия от 34ката .
15.Ако все пак решиш да караш с малкото мостче и полуоски събери си 2 3 чифта .
16.Окачване задължително ама ти с Д2 и део

17.Спирачки , ако смяташ че малките дискчета отрпред ще те държат си в голяма заблуда

18.Ми тва е , като изхарчиш парите и газ ще ти монтираме ама тва ще е в другата тема - Каква газ на 28цата


М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: БМВ е34 520i ---> 528i
Са като са присетих точка 14 не те вълнува .

М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- justboy
- Олдскул фен
-
- Мнения: 1142
- Регистриран на: 15.04.2008
- Местоположение: Техеран
- Пол: Мъж
- Кара: Строявайки пешеходците по тротоарит
- Мечтае да кара: E34 + s62 ]:)
Re: БМВ е34 520i ---> 528i
И аз ще се включа с едно допълнение, че и аз направих същата интервенция преди няколко месеца, естествено с много помощ и съвети от Живко...
Другото, което ще трябва най-вероятно да направиш е един тройник на главата, ако случайно тя няма втори отвор (с тапа) за да завиеш темп датчик от 20ката за таблото.
Аз лично не смених скорости и диф, с което изобщо не съм горд разбира се, разхода остана близък до този на 20ката, сиреч минимум 13 градско, само че сега с 28цата като реша да давам често, 20 градско въобще не са проблем, но общо взето се въртя около 14.5, извънградско в някакъв смесен цикъл като примерно от 200 км, 30-40 са градско, останалите извън разхода е около 10-11 зависи как карам. Естествено, ако реша да карам 160-180 разхода става коренно различен
Този разход държа да отбележа, че е на газ, при мен и 20ката беше на газ, като смених мотора, прехвърлихме газта на новия, като смених дюзите и изпарителя : ) А за това дали върви колата, върви наистина добре, настроена е, смея да кажа, доста добре на газ и си скъсах едни доста читави 18ки 255 още на първия месец
Аз реших да заделя пари и за конусен филтър и heatshield и като че ли има разлика. Ноо Живко беше и е прав, 3.45 си е прекалено къс, сега ще се оглеждам за някой по-дълъг шпер, защото извънградско не си е работа със 120 на 3500 оборота, разхода извънградско при спокойно шофиране може и да е по-нисък : ) Сега редовно като изпреварвам извънградско със скорост над 100 на 5та, като приключа изпреварването натискам съединител и търся следваща предавка, просто 28цата както доускорява на 5та между 100 и 130 примерно, 20ката ускорява евентуално така на 3та... И съм свикнал щом изпреварвам толкова бързо, значи трябва да следват поне 1-2 предавки след това
Аз лично затворих мотора със съединителя от 20ката, който уж беше пътник на пръв поглед, но вече около 6-7к км не е буксувал, просто тогава неможах да намеря съединител, не ми се чакаше изобщо и го затворих, сега си взех всичко комплект с маховика на 240мм и чакам 20ковия да се предаде, че да сложи, по-големия, но още го чакам : )
Като цяло 2к ще са ти достатъчни най-вероятно ако си го правиш сам, всмисъл да не даваш пари за труд на някого.
И да, ако мотора е от Е38, ще трябва да си търсиш други колектори, че иначе ще има да се чудиш защо маа му стара тоя мотор трудно влиза и не ляга както трябва

Другото, което ще трябва най-вероятно да направиш е един тройник на главата, ако случайно тя няма втори отвор (с тапа) за да завиеш темп датчик от 20ката за таблото.
Аз лично не смених скорости и диф, с което изобщо не съм горд разбира се, разхода остана близък до този на 20ката, сиреч минимум 13 градско, само че сега с 28цата като реша да давам често, 20 градско въобще не са проблем, но общо взето се въртя около 14.5, извънградско в някакъв смесен цикъл като примерно от 200 км, 30-40 са градско, останалите извън разхода е около 10-11 зависи как карам. Естествено, ако реша да карам 160-180 разхода става коренно различен





Аз лично затворих мотора със съединителя от 20ката, който уж беше пътник на пръв поглед, но вече около 6-7к км не е буксувал, просто тогава неможах да намеря съединител, не ми се чакаше изобщо и го затворих, сега си взех всичко комплект с маховика на 240мм и чакам 20ковия да се предаде, че да сложи, по-големия, но още го чакам : )
Като цяло 2к ще са ти достатъчни най-вероятно ако си го правиш сам, всмисъл да не даваш пари за труд на някого.
И да, ако мотора е от Е38, ще трябва да си търсиш други колектори, че иначе ще има да се чудиш защо маа му стара тоя мотор трудно влиза и не ляга както трябва




E34, E38
- justboy
- Олдскул фен
-
- Мнения: 1142
- Регистриран на: 15.04.2008
- Местоположение: Техеран
- Пол: Мъж
- Кара: Строявайки пешеходците по тротоарит
- Мечтае да кара: E34 + s62 ]:)
БМВ е34 520i ---> 528i

Ето снимка на преходната втулка на хидравликата, на тройника за главата немога да му намеря снимка : -)

E34, E38
- e34.toni
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 104
- Регистриран на: 7.04.2009
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 520i 24V
- Мечтае да кара: Mercedes 124 E500 amg
Re: БМВ е34 520i ---> 528i
Колата не е с Д2 защото доставката беше в доста дълъг срок. Сложих Eibach pro kit 45/30. Относно двигателя-от Е36 комби е, съединителя е сменен преди 2 месеца, скоростите са Зф. Шпера на 20-ката е 3,46 от 524 тд и хич не искам да го махам. Прехвърлянето ще стане през месец септември, защото съм в Сащ в момента :-)
Благодаря ви за мненията, ще са ми от полза
Благодаря ви за мненията, ще са ми от полза

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: БМВ е34 520i ---> 528i
Мери компресия задължително.под 12 си тръгвай.

М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- Митко Стоянов
- Чичо Митко
-
- Мнения: 2303
- Регистриран на: 12.01.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 и W209
- Мечтае да кара: DDT на море :)
Re: БМВ е34 520i ---> 528i





Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю



Re: БМВ е34 520i ---> 528i
На мен пък ми харесва колата, линията хваща окото, цвета е хубав, джантите не са тривиални.
За мен е направена с вкус.
За мен е направена с вкус.
АДМИНИТЕ ДА МЕ БАННАТ ПЕРМАНЕНТНО!!!
- Митко Стоянов
- Чичо Митко
-
- Мнения: 2303
- Регистриран на: 12.01.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 и W209
- Мечтае да кара: DDT на море :)
Re: БМВ е34 520i ---> 528i
Предполагам и липсата на лайстни по вратите отдолу и подмазаният калник да е заедно с прага също ти допада...

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю



- e34.toni
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 104
- Регистриран на: 7.04.2009
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 520i 24V
- Мечтае да кара: Mercedes 124 E500 amg
Re: БМВ е34 520i ---> 528i
Липсата на лайсните под вратите има своето логично обяснение. Натрупва се кал, запушва изходите за оттичане на водата - резултата мисля че повечето хора с Е34 го знаят. "Замазания" калник е в резултат от липсата на другите лайсни ..... !!!!!
Няма как да направя колата си, така че да бъде харесана от всички. Всеки има право на мнение, но в крайна сметка колата си е моя и решавам какво и как да правя 
Относно "стъклопластовия ментак", вариантите за добавки или брони са сведени до минимум ! ... Ако дам 1000 лв за оригинална броня - (Алпина например), мнението ти ще се промени ли ?


Относно "стъклопластовия ментак", вариантите за добавки или брони са сведени до минимум ! ... Ако дам 1000 лв за оригинална броня - (Алпина например), мнението ти ще се промени ли ?

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: БМВ е34 520i ---> 528i
Митко Стоянов написа:Предполагам и липсата на лайстни по вратите отдолу и подмазаният калник да е заедно с прага също ти допада...
Всъщност си е доста красиво, точно тази част на колата винаги съм я намирал за остарял дизайн.
Този недостатък в дизайна е решен с допълнителни прагове в цвета на купето. Допълнителна екстра си е долната част на броните и праговете да са боядисани. А още по-допълнителна екстра е да са в контрастиращ цвят. Но това е друга тема.
Ето погледни тук

спрямо

АДМИНИТЕ ДА МЕ БАННАТ ПЕРМАНЕНТНО!!!
- DRN
- Потребител
-
- Мнения: 49
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 М54B30
Re: БМВ е34 520i ---> 528i
И аз бях с нов съединител от 20-ка и след месеца в един завой направо се пръсна.
С късия диф много бързо ще ти писне, понеже доста бързо набира и постоянно трябва да сменяш обороти, все едно си в пунто
С късия диф много бързо ще ти писне, понеже доста бързо набира и постоянно трябва да сменяш обороти, все едно си в пунто
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани