Моля за мнения по следния проблем

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 213
Регистриран на: 31.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E-90

Моля за мнения по следния проблем

Мнение от arkadas » 06 Юли 2014, 20:23

Привет колеги. Днес на връщане от морето при едно от поредните ускорявания светна ето тази лампа (снимката не е от моя автомобил) и колата изведнъж загуби мощност за известно време. След няколко секунди лампата изчезна и колата отново вървеше нормално до следващото рязко ускоряване и така тази история продължи да се повтаря до София многократно. В града същата история се повтори няколкократно при рязко ускоряване от място. Много съм притеснен и нямам идея от какво може да се е получило това. По принцип съм спокоен шофьор и никога не си юркам колите. И тази също я пришпорвам само при изпреварване. Искам да кажа, че си пазя колата и не я карам на предела на възможностите й. Автомобилът е Е90, дизел, 184 к.с., автомат, на 38 000 км. Ще съм благодарен за всякакви мнения и коментари. Благодаря в аванс.
24dj2.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 140
Регистриран на: 18.06.2014
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: BMW 316i E46 N42B18

Re: Моля за мнения по следния проблем

Мнение от bigfinger » 06 Юли 2014, 21:43

Необходимо е да се провери грешката с тестер. Моите предположения са за управлението на турбината.
Няма ненаказано добро!!!! Китайска поговорка.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Моля за мнения по следния проблем

Мнение от Taruno » 07 Юли 2014, 9:08

Тази лампа може да е много неща от ЕГР и дебитомер до загуба на вакуум и управлението на турбото, за съжаление не може да се гадае, ако си с idrive влез в check control messages и виж какво пише.

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3022
Регистриран на: 28.11.2005
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: ///М3
Мечтае да кара: ///М3

Re: Моля за мнения по следния проблем

Мнение от Гецата » 07 Юли 2014, 9:17

В ай драйва ще пише че му е намалена мощността и да посети BMW сервиз
В подобни случай като неговият здава багажа датчика на рейла за високо налягане
Но както казаха и колегите без диагностика само гадаем
Изображение
"90 Е30 316i "95 Е36 318i "00 Е46 320i "88 E30 320i "92 E36 318is''95 Е36///М3 ''92 E30 325i LA ''91 E30 316i ''05 E90 320d ''02 E46 330d ''03 E53 3.0d

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 213
Регистриран на: 31.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E-90

Re: Моля за мнения по следния проблем

Мнение от arkadas » 07 Юли 2014, 21:33

Благодаря на всички отзовали се. Първо колата няма ай драйв и затова няма как да проверя каквото и да било през него. Възможно ли е все пак да говорим за проблемна част при кола с пробег 38 000 км (да знам израза, че е "техника и няма гаранция")? При направената диагностика при Ясен не отчете проблем в конкретен детайл. Изписа нещо от сорта на отклонение в геометрията. Предположението на Ясен бяха свързани с натрупване на нагари по лопатките на турбината и препоръча при скорост 120-130 км на 4 предавка рязко натискане на педала до ламарината за няколко секунди и рязко отпускане до край. Така, според него, след няколко поредни такива процедури всичко щяло да бъде ок. Да ама не. Проблемът остава и сега не знам към кой да се обърна и дали това да бъде някой от официалните сервизи, въпреки всички негативни мнения и коментари, които съм чел тук във форума.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Моля за мнения по следния проблем

Мнение от Taruno » 07 Юли 2014, 23:35

Ако има проблем в геометрията и ако тая кола наистина е направила само 38 000 км (най-вероятно е стояла мног или е карана само градско) то тоя нагар може да е клеясал яко, отиваш в сервиз, където рециклират турбота и си плащаш 300 лв. за почистване

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1243
Регистриран на: 6.01.2013
Пол: Мъж
Кара: F11 530xD LCI 2014
Мечтае да кара: само BMW
Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d

Re: Моля за мнения по следния проблем

Мнение от awful » 07 Юли 2014, 23:37

Колега ще ти кажа какво се случи на мен, значи сменях си консумативи и остана горивния филтър, ок смених го аз запали колата и си карам карам по едно време давам рязко газ оборотите стигат до 2000 и излиза твоя надпис и съобщение на навигацията загуба на мощност, досетих се че забравих да напълня горивния филтър със дизел понеже е има въздух и заради него не достига достатъчно гориво, та мисълта ми е дали не ти е запушен горивния филтър или пък да смуче от някъде въздух и така да губи мощност. При мен така се получи но и ситуацията е съвсем различна като идея не е зле да се погледне идеята за въздух във системата, получил се от напукан маркуч или кои знае какво. Успех колега и като разбереш какъв е проблема сподели :bchug:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1246
Регистриран на: 2.01.2007
Местоположение: Варна
Кара: -ше G20 320d

Re: Моля за мнения по следния проблем

Мнение от kraska » 07 Юли 2014, 23:57

:OT:
Къде ги намирате тези коли на по 38 хил. км ДИЗЕЛ и без гаранция значи поне 5 годишна?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 213
Регистриран на: 31.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E-90

Re: Моля за мнения по следния проблем

Мнение от arkadas » 08 Юли 2014, 12:44

Колега тези коли ги намираме в магазина, но наистина колата не я карам много често понеже имам и друг автомобил. Иначе предппложението на колегата за причината на проблема с горивния филтър ми звучи разумно. В тази връзка някой знае ли дали нещо се занулява след смяна на горивен филтър. Благодаря

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 297
Регистриран на: 23.09.2010
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: 320д
Мечтае да кара: hibrid

Re: Моля за мнения по следния проблем

Мнение от 90e90e » 08 Юли 2014, 13:08

Аз имах такъв проблем на джипа (полу-замръзнал филтър - демек парафинирал наполовина) - признаците бяха същите като твоите - нямаше Power когато ми беше нужно при ускорение. На А класата пък на жена ми подобен проблем се повява често когато на е зареждана скоро - т.е. дефектирал клапан на капачката на резервоара (всъщност не знам дали има такъв)... Абе колата прави вакум в резервоара. Спирам, изпускам вакума и продължавам да карам нормално... трябва да взема за 2 лева една капачка от някоя морга, ама все не се сещам...

Щом колата ти е на толкова малко км, а не е карана редовно, е възможно да имаш "блокаж" на филтъра или някъде покрай него... Опитай с най-простите неща първо!!!

Обади се като решиш да продаваш 38 хиледника... аз бях решил да сменям марката, ама ако решиш да се разделяш с този екземпляр, мога и да сменя само колцата.... Моята скоро ще стане на 38, ама нулите ще са с 1 повече от твоите като бройка :D :D :D
За да спрем да се избиваме по пътищата, трябва да се спре алкохола на мъжете и бензина на жените! Карайте така, че да стигнете!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 213
Регистриран на: 31.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E-90

Re: Моля за мнения по следния проблем

Мнение от arkadas » 10 Юли 2014, 23:57

След смяна на горивния филтър проблемът остава. Единственото,което ми остана е да я закарам в дару кар за диагностика. В тази връзка някой има ли информация колко струва диагностиката там.

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 2.06.2014
Пол: Мъж
Кара: 330I A

Re: Моля за мнения по следния проблем

Мнение от elclas » 11 Юли 2014, 1:00

arkadas написа:След смяна на горивния филтър проблемът остава. Единственото,което ми остана е да я закарам в дару кар за диагностика. В тази връзка някой има ли информация колко струва диагностиката там.



75 лева с ДДС.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 213
Регистриран на: 31.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E-90

Re: Моля за мнения по следния проблем

Мнение от arkadas » 11 Юли 2014, 13:02

Колеги след диагностика в Дару Кар се оказа най-неблагоприятния резултат- проблем в регулатора на турбото. обясниха ми, че това било електронен блок за управление на турбото, който не можел да се подменя самостоятелно и трябвало цяла нова турбина. Това меко казано ме хвърли в тих ужас - 3500 лв. и сега търся и приемам всякакви по-прилични варианти.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Моля за мнения по следния проблем

Мнение от Taruno » 11 Юли 2014, 13:30

глупости са това колега, актуатура се подменя просто не знам защо ходята продължават да ходят в оригинални сервизи. Естествено, че ще ти кажат, че ти трябва ново турбо, та те ако има един проблемен клапан на мекатрониката на скоростите ти казват отиваш за нови скорости, а всъщност ти трябва ремонт за 150 лв.

отиди в Турбохют или реал турбо или направо си купи актуатор от някоя морга.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1243
Регистриран на: 6.01.2013
Пол: Мъж
Кара: F11 530xD LCI 2014
Мечтае да кара: само BMW
Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d

Re: Моля за мнения по следния проблем

Мнение от awful » 11 Юли 2014, 14:02

Taruno написа:глупости са това колега, актуатура се подменя просто не знам защо ходята продължават да ходят в оригинални сервизи. Естествено, че ще ти кажат, че ти трябва ново турбо, та те ако има един проблемен клапан на мекатрониката на скоростите ти казват отиваш за нови скорости, а всъщност ти трябва ремонт за 150 лв.

отиди в Турбохют или реал турбо или направо си купи актуатор от някоя морга.


:yes: Работят по Италиански :mhihi:
Изображение

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook