Дуовентил

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 29.11.2012
Пол: Мъж

Дуовентил

Мнение от Durex » 08 Юли 2014, 9:25

Някой знае ли от къде мога да намеря дуовентил за е46,318и,143коня?? Където и да звънна, никъде нямат.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1247
Регистриран на: 22.01.2012
Пол: Мъж
Кара: Сива Бима
Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
Детайли за колата: Лачена

Re: Дуовентил

Мнение от hacker4eto1 » 08 Юли 2014, 16:45

а какъв е проблема с него не отваря ,не затваря изгорял ли е :) по принцип е хубаво да се чистят ,че с годините бая гняс се образува и антифриза трудно преминава през вентилите и от там парното страда .
Изображение
Последен проект https://youtu.be/oRvrTuwa_Rg

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 29.11.2012
Пол: Мъж

Re: Дуовентил

Мнение от Durex » 08 Юли 2014, 17:46

Честно казано и аз не съм сигурен. Климатика не ми работи, духа само топло и затова отидох да го погледнат, но ми казаха, че всичко е наред и е заради този дуовентил. Вече дали не отваря/затваря, дали е изгорял и т.н. нямам представа. Как мога да проверя кое от всичките е и дали всъщност трябва само да се почисти(ако въобще има такъв вариант)?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1247
Регистриран на: 22.01.2012
Пол: Мъж
Кара: Сива Бима
Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
Детайли за колата: Лачена

Re: Дуовентил

Мнение от hacker4eto1 » 09 Юли 2014, 16:37

Колега с моят скромен опит знам ,че вентилите са 2 за топло и студено, работят елементарно като им се подаде 12 волта те затварят.
На първо време ще те посъветвам да ги свалиш от колата и без ток да ги надуеш от едната страна въздуха трябва да преминава свободно с 2 думи тези вентили са постоянно отворени :
с напрежение може да провериш дали затварят:
Зависи какъв е веинтила ама мисля ,че така му бяха крачетата.

- на средния пин се подава +12V
- на двата крайни пинове беше МАСА
пробвай с уреда на среден и някой от 2 та крайни трябва да ти дава някакво съпротивление уреда, може и бубината да е изгоряла ако липсва такова.
Като го захраниш с 12 волта вентилите затварят и не трябва нищо да преминава през тях.
Хубаво е тези вентили да се "раздвижват" от време на време със смяната на режима ТОПЛО - СТУДЕНО , за да не задържат и клеясват.
може от там да ти идва проблема поради проблемен запекъл вентил на студеното.
Изображение
Последен проект https://youtu.be/oRvrTuwa_Rg

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook