Дуовентил
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
Дуовентил
Някой знае ли от къде мога да намеря дуовентил за е46,318и,143коня?? Където и да звънна, никъде нямат.
- hacker4eto1
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 22.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Сива Бима
- Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
- Детайли за колата: Лачена
Re: Дуовентил
а какъв е проблема с него не отваря ,не затваря изгорял ли е
по принцип е хубаво да се чистят ,че с годините бая гняс се образува и антифриза трудно преминава през вентилите и от там парното страда .

Re: Дуовентил
Честно казано и аз не съм сигурен. Климатика не ми работи, духа само топло и затова отидох да го погледнат, но ми казаха, че всичко е наред и е заради този дуовентил. Вече дали не отваря/затваря, дали е изгорял и т.н. нямам представа. Как мога да проверя кое от всичките е и дали всъщност трябва само да се почисти(ако въобще има такъв вариант)?
- hacker4eto1
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 22.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Сива Бима
- Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
- Детайли за колата: Лачена
Re: Дуовентил
Колега с моят скромен опит знам ,че вентилите са 2 за топло и студено, работят елементарно като им се подаде 12 волта те затварят.
На първо време ще те посъветвам да ги свалиш от колата и без ток да ги надуеш от едната страна въздуха трябва да преминава свободно с 2 думи тези вентили са постоянно отворени :
с напрежение може да провериш дали затварят:
Зависи какъв е веинтила ама мисля ,че така му бяха крачетата.
- на средния пин се подава +12V
- на двата крайни пинове беше МАСА
пробвай с уреда на среден и някой от 2 та крайни трябва да ти дава някакво съпротивление уреда, може и бубината да е изгоряла ако липсва такова.
Като го захраниш с 12 волта вентилите затварят и не трябва нищо да преминава през тях.
Хубаво е тези вентили да се "раздвижват" от време на време със смяната на режима ТОПЛО - СТУДЕНО , за да не задържат и клеясват.
може от там да ти идва проблема поради проблемен запекъл вентил на студеното.
На първо време ще те посъветвам да ги свалиш от колата и без ток да ги надуеш от едната страна въздуха трябва да преминава свободно с 2 думи тези вентили са постоянно отворени :
с напрежение може да провериш дали затварят:
Зависи какъв е веинтила ама мисля ,че така му бяха крачетата.
- на средния пин се подава +12V
- на двата крайни пинове беше МАСА
пробвай с уреда на среден и някой от 2 та крайни трябва да ти дава някакво съпротивление уреда, може и бубината да е изгоряла ако липсва такова.
Като го захраниш с 12 волта вентилите затварят и не трябва нищо да преминава през тях.
Хубаво е тези вентили да се "раздвижват" от време на време със смяната на режима ТОПЛО - СТУДЕНО , за да не задържат и клеясват.
може от там да ти идва проблема поради проблемен запекъл вентил на студеното.
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани