Моля за мнения по следния проблем
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
- arkadas
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 213
- Регистриран на: 31.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E-90
Моля за мнения по следния проблем
Привет колеги. Днес на връщане от морето при едно от поредните ускорявания светна ето тази лампа (снимката не е от моя автомобил) и колата изведнъж загуби мощност за известно време. След няколко секунди лампата изчезна и колата отново вървеше нормално до следващото рязко ускоряване и така тази история продължи да се повтаря до София многократно. В града същата история се повтори няколкократно при рязко ускоряване от място. Много съм притеснен и нямам идея от какво може да се е получило това. По принцип съм спокоен шофьор и никога не си юркам колите. И тази също я пришпорвам само при изпреварване. Искам да кажа, че си пазя колата и не я карам на предела на възможностите й. Автомобилът е Е90, дизел, 184 к.с., автомат, на 38 000 км. Ще съм благодарен за всякакви мнения и коментари. Благодаря в аванс.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- bigfinger
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 140
- Регистриран на: 18.06.2014
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 316i E46 N42B18
Re: Моля за мнения по следния проблем
Необходимо е да се провери грешката с тестер. Моите предположения са за управлението на турбината.
Няма ненаказано добро!!!! Китайска поговорка.
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Моля за мнения по следния проблем
Тази лампа може да е много неща от ЕГР и дебитомер до загуба на вакуум и управлението на турбото, за съжаление не може да се гадае, ако си с idrive влез в check control messages и виж какво пише.
- Гецата
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3022
- Регистриран на: 28.11.2005
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: ///М3
- Мечтае да кара: ///М3
Re: Моля за мнения по следния проблем
В ай драйва ще пише че му е намалена мощността и да посети BMW сервиз
В подобни случай като неговият здава багажа датчика на рейла за високо налягане
Но както казаха и колегите без диагностика само гадаем
В подобни случай като неговият здава багажа датчика на рейла за високо налягане
Но както казаха и колегите без диагностика само гадаем

"90 Е30 316i "95 Е36 318i "00 Е46 320i "88 E30 320i "92 E36 318is''95 Е36///М3 ''92 E30 325i LA ''91 E30 316i ''05 E90 320d ''02 E46 330d ''03 E53 3.0d
- arkadas
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 213
- Регистриран на: 31.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E-90
Re: Моля за мнения по следния проблем
Благодаря на всички отзовали се. Първо колата няма ай драйв и затова няма как да проверя каквото и да било през него. Възможно ли е все пак да говорим за проблемна част при кола с пробег 38 000 км (да знам израза, че е "техника и няма гаранция")? При направената диагностика при Ясен не отчете проблем в конкретен детайл. Изписа нещо от сорта на отклонение в геометрията. Предположението на Ясен бяха свързани с натрупване на нагари по лопатките на турбината и препоръча при скорост 120-130 км на 4 предавка рязко натискане на педала до ламарината за няколко секунди и рязко отпускане до край. Така, според него, след няколко поредни такива процедури всичко щяло да бъде ок. Да ама не. Проблемът остава и сега не знам към кой да се обърна и дали това да бъде някой от официалните сервизи, въпреки всички негативни мнения и коментари, които съм чел тук във форума.
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Моля за мнения по следния проблем
Ако има проблем в геометрията и ако тая кола наистина е направила само 38 000 км (най-вероятно е стояла мног или е карана само градско) то тоя нагар може да е клеясал яко, отиваш в сервиз, където рециклират турбота и си плащаш 300 лв. за почистване
- awful
- ентусиаст
-
- Мнения: 1243
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: Моля за мнения по следния проблем
Колега ще ти кажа какво се случи на мен, значи сменях си консумативи и остана горивния филтър, ок смених го аз запали колата и си карам карам по едно време давам рязко газ оборотите стигат до 2000 и излиза твоя надпис и съобщение на навигацията загуба на мощност, досетих се че забравих да напълня горивния филтър със дизел понеже е има въздух и заради него не достига достатъчно гориво, та мисълта ми е дали не ти е запушен горивния филтър или пък да смуче от някъде въздух и така да губи мощност. При мен така се получи но и ситуацията е съвсем различна като идея не е зле да се погледне идеята за въздух във системата, получил се от напукан маркуч или кои знае какво. Успех колега и като разбереш какъв е проблема сподели 

- kraska
- ентусиаст
-
- Мнения: 1246
- Регистриран на: 2.01.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: -ше G20 320d
Re: Моля за мнения по следния проблем

Къде ги намирате тези коли на по 38 хил. км ДИЗЕЛ и без гаранция значи поне 5 годишна?
- arkadas
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 213
- Регистриран на: 31.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E-90
Re: Моля за мнения по следния проблем
Колега тези коли ги намираме в магазина, но наистина колата не я карам много често понеже имам и друг автомобил. Иначе предппложението на колегата за причината на проблема с горивния филтър ми звучи разумно. В тази връзка някой знае ли дали нещо се занулява след смяна на горивен филтър. Благодаря
- 90e90e
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 297
- Регистриран на: 23.09.2010
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: 320д
- Мечтае да кара: hibrid
Re: Моля за мнения по следния проблем
Аз имах такъв проблем на джипа (полу-замръзнал филтър - демек парафинирал наполовина) - признаците бяха същите като твоите - нямаше Power когато ми беше нужно при ускорение. На А класата пък на жена ми подобен проблем се повява често когато на е зареждана скоро - т.е. дефектирал клапан на капачката на резервоара (всъщност не знам дали има такъв)... Абе колата прави вакум в резервоара. Спирам, изпускам вакума и продължавам да карам нормално... трябва да взема за 2 лева една капачка от някоя морга, ама все не се сещам...
Щом колата ти е на толкова малко км, а не е карана редовно, е възможно да имаш "блокаж" на филтъра или някъде покрай него... Опитай с най-простите неща първо!!!
Обади се като решиш да продаваш 38 хиледника... аз бях решил да сменям марката, ама ако решиш да се разделяш с този екземпляр, мога и да сменя само колцата.... Моята скоро ще стане на 38, ама нулите ще са с 1 повече от твоите като бройка

Щом колата ти е на толкова малко км, а не е карана редовно, е възможно да имаш "блокаж" на филтъра или някъде покрай него... Опитай с най-простите неща първо!!!
Обади се като решиш да продаваш 38 хиледника... аз бях решил да сменям марката, ама ако решиш да се разделяш с този екземпляр, мога и да сменя само колцата.... Моята скоро ще стане на 38, ама нулите ще са с 1 повече от твоите като бройка



За да спрем да се избиваме по пътищата, трябва да се спре алкохола на мъжете и бензина на жените! Карайте така, че да стигнете!
- arkadas
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 213
- Регистриран на: 31.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E-90
Re: Моля за мнения по следния проблем
След смяна на горивния филтър проблемът остава. Единственото,което ми остана е да я закарам в дару кар за диагностика. В тази връзка някой има ли информация колко струва диагностиката там.
Re: Моля за мнения по следния проблем
arkadas написа:След смяна на горивния филтър проблемът остава. Единственото,което ми остана е да я закарам в дару кар за диагностика. В тази връзка някой има ли информация колко струва диагностиката там.
75 лева с ДДС.
- arkadas
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 213
- Регистриран на: 31.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E-90
Re: Моля за мнения по следния проблем
Колеги след диагностика в Дару Кар се оказа най-неблагоприятния резултат- проблем в регулатора на турбото. обясниха ми, че това било електронен блок за управление на турбото, който не можел да се подменя самостоятелно и трябвало цяла нова турбина. Това меко казано ме хвърли в тих ужас - 3500 лв. и сега търся и приемам всякакви по-прилични варианти.
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Моля за мнения по следния проблем
глупости са това колега, актуатура се подменя просто не знам защо ходята продължават да ходят в оригинални сервизи. Естествено, че ще ти кажат, че ти трябва ново турбо, та те ако има един проблемен клапан на мекатрониката на скоростите ти казват отиваш за нови скорости, а всъщност ти трябва ремонт за 150 лв.
отиди в Турбохют или реал турбо или направо си купи актуатор от някоя морга.
отиди в Турбохют или реал турбо или направо си купи актуатор от някоя морга.
- awful
- ентусиаст
-
- Мнения: 1243
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: Моля за мнения по следния проблем
Taruno написа:глупости са това колега, актуатура се подменя просто не знам защо ходята продължават да ходят в оригинални сервизи. Естествено, че ще ти кажат, че ти трябва ново турбо, та те ако има един проблемен клапан на мекатрониката на скоростите ти казват отиваш за нови скорости, а всъщност ти трябва ремонт за 150 лв.
отиди в Турбохют или реал турбо или направо си купи актуатор от някоя морга.


15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани