Загадка - гаснене в движение!
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- blackboo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 75
- Регистриран на: 22.07.2012
- Местоположение: Varna
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 330xi
- Мечтае да кара: BMW M5
Загадка - гаснене в движение!
Здравейте колеги! Колата(е46 3.0л 4х4) няколко пъти ми гасне в движение на бензин! Това се случва в момента на смяна на предавките т.е. натискане на амбриажа или в синхрон със спирачката при спиране(никакви други особености по време на движение)! Диагностиката показва единствено температурен датчик на изхода на радиатора, като грешка и отчита стойности -48, но чека не реагира на тази повреда. Стъпково моторче може ли да предизвика угасване, според вас? За какви цели компютъра ползва информация от този датчик!? Благодаря!
Re: Загадка - гаснене в движение!
blackboo написа:Здравейте колеги! Колата(е46 3.0л 4х4) няколко пъти ми гасне в движение на бензин! Това се случва в момента на смяна на предавките т.е. натискане на амбриажа или в синхрон със спирачката при спиране(никакви други особености по време на движение)! Диагностиката показва единствено температурен датчик на изхода на радиатора, като грешка и отчита стойности -48, но чека не реагира на тази повреда. Стъпково моторче може ли да предизвика угасване, според вас? За какви цели компютъра ползва информация от този датчик!? Благодаря!
А на празен ход как са нещата?
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6273
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Загадка - гаснене в движение!
blackboo написа:Здравейте колеги! Колата(е46 3.0л 4х4) няколко пъти ми гасне в движение на бензин! Това се случва в момента на смяна на предавките т.е. натискане на амбриажа или в синхрон със спирачката при спиране(никакви други особености по време на движение)! Диагностиката показва единствено температурен датчик на изхода на радиатора, като грешка и отчита стойности -48, но чека не реагира на тази повреда. Стъпково моторче може ли да предизвика угасване, според вас? За какви цели компютъра ползва информация от този датчик!? Благодаря!
Колега, стъпковото моторче може да предизвика угасване на двигателя- да кажем защото клапата му е замърсена и не реагира достатъчни бързо на управлението и. Добре е да се почисти, докато се разглобява ще се провери и дали от някъде не влиза паразитен въздух.
Датчика трябва да се смени- включва електрическият вентилатор когато е необходимо.
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Re: Загадка - гаснене в движение!
Този двигател има ли стъпково моторче за регулиране на празния ход?
Колата има ли газ, защото е споменато, че прави проблема на бензин? Ако има газ, на газ прави ли го? На бензин го прави на студен мотор, на топъл или независимо от температурата?
Колата има ли газ, защото е споменато, че прави проблема на бензин? Ако има газ, на газ прави ли го? На бензин го прави на студен мотор, на топъл или независимо от температурата?
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- The Edge
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 412
- Регистриран на: 18.04.2010
- Местоположение: София - град
- Пол: Мъж
- Кара: тъжно друга марка :(
- Мечтае да кара: Пак BMW
Re: Загадка - гаснене в движение!
Стъпково моторче - имах идентичен проблем с друга кола ; правеше същите мизерии и гаснеше. Смяната на предавка и спирачка преди завой, бяха станали невъзможни
без междинна газ. Малко преди да го оправя се бях превърнал във факир и натисках по 3 педала едновременно 


- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Re: Загадка - гаснене в движение!
Абе хора, пак да запитам... Къде в M54 има стъпково моторче за регулиране на празния ход? Последния път като проверявах не го намерих къде е....
Ако искате да си говорим за почистване на дроселовата клапа, ако решаваме, че там може да има проблем нещо със замърсяване?
Ако искате да си говорим за почистване на дроселовата клапа, ако решаваме, че там може да има проблем нещо със замърсяване?

БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
Re: Загадка - гаснене в движение!
А го имах същият проблем, накрая не можеше да се кара и се оказа, че дърпа въздух от един маркуч.
- blackboo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 75
- Регистриран на: 22.07.2012
- Местоположение: Varna
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 330xi
- Мечтае да кара: BMW M5
Re: Загадка - гаснене в движение!
Колеги проблема се проявява на бензин(градско каране)! Други признаци няма освен, временно непостоянни обороти(3,4пъти нагоре-надолу) след някоя маневра, например паркиране! Колата се движи добре, проявява се на загрял мотор! Значи този датчик не може да има отношение, но при условие, че подава неверни данни, защо ел. перката функционира(компа взема ли данни и от друго място)???
- Wolfeye
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 186
- Регистриран на: 30.05.2010
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: мечтата си!e46 320ci & e92 320d
- Детайли за колата: Devil heart.. Angel eyes...
Re: Загадка - гаснене в движение!
turbo написа:Абе хора, пак да запитам... Къде в M54 има стъпково моторче за регулиране на празния ход? Последния път като проверявах не го намерих къде е....
Ако искате да си говорим за почистване на дроселовата клапа, ако решаваме, че там може да има проблем нещо със замърсяване?
Сваля се въздушния филтър (кутията)-> дебитомера-> маркучите към дросела-> диса клапата-> стъпковия мотор е точно над дросела(или леко встрани

Иначе по темата, аз имах подобен проблем със същите симптоми и се оправи след смяна датчик колянов, разпределителен вал. (принципно се хваща на диагностика)

- blackboo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 75
- Регистриран на: 22.07.2012
- Местоположение: Varna
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 330xi
- Мечтае да кара: BMW M5
Re: Загадка - гаснене в движение!
Благодаря колеги! Скоро ще има профилактика на стъпков мотор и ако няма резултат, вероятно са датчиците(колянов, разпределителни)!
- blackboo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 75
- Регистриран на: 22.07.2012
- Местоположение: Varna
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 330xi
- Мечтае да кара: BMW M5
Re: Загадка - гаснене в движение!
Продължение на темата - проблема остава!!! Вчера изчистих стъпков мотор, дросел и проверихме за напуквания по въздуховоди- неоткрихме! По- рязкото падане на обороти до загасване продължава на бензин при загрял мотор! На газ този проблем не съществува!!! Диагностиката не записва грешки, а колега беше споменал, че такава на датчик на колянов или разпределителни валове би следвало да се запише! На бензин -проблем, на газ - липсва! 

- slav4o974
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 220
- Регистриран на: 8.11.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330XI
Re: Загадка - гаснене в движение!
Съветвам те да покараш 2-3 дни само на бензин. Ако проблема изчезне, значи настройката на газовата не е коректна.
- blackboo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 75
- Регистриран на: 22.07.2012
- Местоположение: Varna
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 330xi
- Мечтае да кара: BMW M5
Re: Загадка - гаснене в движение!
През седмицата работните дни карам на бензин - преход 7-8км ден! Почивните дни, когато излизам извън града прехвърлям на газ! Но когато започна да се проявява пробвах градско на газ и проблем нямаше! Оборотите на газ при изключване от скорост падат плавно и се застопоряват на 600-700(не знам точно), докато при бензин при изключване падат по-рязко до към 400об., после се вдигат на нормално ниво или пък гасне!
- blackboo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 75
- Регистриран на: 22.07.2012
- Местоположение: Varna
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 330xi
- Мечтае да кара: BMW M5
Re: Загадка - гаснене в движение!
Колеги при първо палене за деня съединителя се държи странно! При натискане и отпускане, в средно положение се получава едно прищракване съпроводено с леко провлачване!!! Не знам това има ли нещо общо с предходно описания проблем чрез помпите - горна, долна или е симптом за нещо друго???
- aristocrat
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 155
- Регистриран на: 15.04.2012
Re: Загадка - гаснене в движение!
И аз имам подобен проблем. Странното е, че за първи път ми се случи преди 2 години, когато сменях масло и филтри и след време изчезна от самосебе си. На скоро сменях пак масло и филтри и отново се появи проблемът, но пак изчезна. Сега отново се появява, като този път всичко започна от това, че май ми беше свършила газта ((понеже колата започна да придърпва (по принцип обръща на бензин?!) Доста странна ситуация. После заредих газ от друга бензиностанция (по принцип зареждам от Лукойл, но реших да видя на Петрол как е газта) и съвсем често започна да го прави. Най-често го прави, когато карам във високите 4-6к оборота и като освободя от скорост, директно гасне. Прави го по принцип при загряване. Дори първият път, когато се проявяваше по един и същ маршрут ми гаснеше на едно и също място колата?!
Ходих при един майстор, който ми каза, че според него влиза повече въздух, отколкото трябва и затова гасне колата и ми махна големия въздуховод, който е зад бъбреците, за да "видим" какво ще стане. И на следващия ден ми изгасна 4 пъти колата за един ден, като първите 2 пъти бяха още, когато запалих (беше загряла мисля), но явно ги прави и на бензин тия неща, понеже паля винаги на бензин.
Гасненето става след натискането на съединителя и тъкмо като освободя от скорост, веднага изгасва, без да се замисля...
От всичко изчетено по форумите възможните варианти май са:
1. Стъпково моторче
2. Проблем с маркучите
3. Алтернатор, когато загрее (ще направя един тест, като е загряла дали няма проблем с напрежението).
4. Датчици колянов, разпределителен вал.
Въпросът ми е може ли да се получава от кофти газ? Като че ли ми се е случвало да гасне и като зареждам газ до горе.
Общо взето не ми гасне постоянно, а в големи интервали от време, за да могат да се правят каквито и да е тестове.
Свещите могат ли да имат някакво отношение, понеже най-вероятно са ми за смяна и вече съм си купил 6 на НЖК?
Ходих при един майстор, който ми каза, че според него влиза повече въздух, отколкото трябва и затова гасне колата и ми махна големия въздуховод, който е зад бъбреците, за да "видим" какво ще стане. И на следващия ден ми изгасна 4 пъти колата за един ден, като първите 2 пъти бяха още, когато запалих (беше загряла мисля), но явно ги прави и на бензин тия неща, понеже паля винаги на бензин.
Гасненето става след натискането на съединителя и тъкмо като освободя от скорост, веднага изгасва, без да се замисля...
От всичко изчетено по форумите възможните варианти май са:
1. Стъпково моторче
2. Проблем с маркучите
3. Алтернатор, когато загрее (ще направя един тест, като е загряла дали няма проблем с напрежението).
4. Датчици колянов, разпределителен вал.
Въпросът ми е може ли да се получава от кофти газ? Като че ли ми се е случвало да гасне и като зареждам газ до горе.
Общо взето не ми гасне постоянно, а в големи интервали от време, за да могат да се правят каквито и да е тестове.
Свещите могат ли да имат някакво отношение, понеже най-вероятно са ми за смяна и вече съм си купил 6 на НЖК?
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани