Тампони на стабилизиращата щанга
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
34 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- cezarre
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 104
- Регистриран на: 19.08.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318 i touring,520d touring
- Детайли за колата: 318i 1999год. ,520d 2010год.
Re: Тампони на стабилизиращата щанга
Здравейте колеги,относно смяната не се налага дори вдигане на подемник и т.н. ,ако имате канал само сваляте кората отдолу,после с гедоре и камък 13 смело развивате и монтирате новите тампони(помагате си с малко течен сапун).Мойте са купени от евро07 и съм доволен.Разликата е огромна спрямо старите.Относно диаметъра на щангата не е проблем ако тампона е за по-малък диаметър.Скобата обира плътно тампона.Ако е за по-голям диаметър материала няма къде да отиде.Давай смело.
С новите тампони колата се залепва в завой и направо е приказка(от опит
)


Re: Тампони на стабилизиращата щанга
Днес си купих нови оригинални тампони от Дару. Новите са доста меки на пипане, ще видим как ще е като ги монтирам.
Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk
Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk
- mumford
-
320ci
-
- Мнения: 581
- Регистриран на: 26.05.2006
- Местоположение: СА
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: M52B20TU и 760Li
Re: Тампони на стабилизиращата щанга
koziak написа:Днес си купих нови оригинални тампони от Дару. Новите са доста меки на пипане, ще видим как ще е като ги монтирам.
Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk
Колега, каква им е цената ?
Re: Тампони на стабилизиращата щанга
Смених ги тампоните! На канал ги сменях, за около 15 мин. работа. Заслужава си да се сменят, не са скъпи а пък има разлика. Сега с новите се усеща по-добре.
Re: Тампони на стабилизиращата щанга
Да продължа темата. Решил съм да сменя и тампоните на задната щанга. По 12лв са бройката и смятам че си заслужава. Само биалетките обаче са по 46лв за бр в Дару и въпроса ми е дали някой е купувал от някъде по-евтини?
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Тампони на стабилизиращата щанга
koziak написа:Да продължа темата. Решил съм да сменя и тампоните на задната щанга. По 12лв са бройката и смятам че си заслужава. Само биалетките обаче са по 46лв за бр в Дару и въпроса ми е дали някой е купувал от някъде по-евтини?
Със сигурност можеш да ги намериш 10 надолу пак ОЕМ потърси малко по темите

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- bscsystem
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N55
Re: Тампони на стабилизиращата щанга
На тампона от първия пост нищо му няма. Така ще ти изглежда и новия тампон, когато е на крик колата.
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Тампони на стабилизиращата щанга
bscsystem написа:На тампона от първия пост нищо му няма. Така ще ти изглежда и новия тампон, когато е на крик колата.
Пълни глупости...не е като да не сме си виждали колите на подемник.
Този луфт в горната част изобщо го няма!
- GecataBMW-E46
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 647
- Регистриран на: 8.06.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: Тампони на стабилизиращата щанга
На подемник е 1 на крик е съвсем друго 

- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Тампони на стабилизиращата щанга
ОК. Няма проблеми...всичко е наред.
Успех
Успех
Re: Тампони на стабилизиращата щанга
Факт е че се усеща разлика след като ги смених
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Тампони на стабилизиращата щанга
koziak написа:Факт е че се усеща разлика след като ги смених
Sent from my iPhone using Tapatalk
Оооооо, прекарал си се колега...тези тампони са вечни...нищо, че се вижда сантиметър луфт на снимката!!!
- bscsystem
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N55
Re: Тампони на стабилизиращата щанга
vvasilev1 написа:koziak написа:Факт е че се усеща разлика след като ги смених
Sent from my iPhone using Tapatalk
Оооооо, прекарал си се колега...тези тампони са вечни...нищо, че се вижда сантиметър луфт на снимката!!!
Разбирам желанието ти да "помагаш", попринцип съм и голям фен на иронията, но ако беше смянал повече от веднъж тампоните на стаб. щанга щеше да знаеш как изглеждат на крик, подемник и т.н.
Единствените тампони, които нямат толкова голям луфт на крика обикновенно са в червен или лилав цвят.
А като гледам желанието ти да обсъждаме в детайли стабилизиращите щанги си залагам главата, че с твоето окачване (което най-вероятно ми оставя възможност да скрия кашон за телевизор м/у гумата и калника) дори и да откачиш биалетките от задната щанга (за пример) няма да намериш разлика.
Радвам се, че колегата е усетил разлика в поведението на колата.
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
34 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани