вибраций над скорост 100 км. в час
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- lybo 73
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 155
- Регистриран на: 12.11.2008
- Местоположение: Плевен,München
- Пол: Мъж
- Кара: 520д F10
- Мечтае да кара: М5
- Детайли за колата: чисто нова
вибраций над скорост 100 км. в час
Колеги имам леко биене на волана над 100 км. в час. Сега се прибрах от баланс на гуми. Всичко е право и балансирано.Джантите са прави. Джантите са алуминиеви 17 цола, гуми нови, предни 225 45 17 задни 245 40 17. Колата се кара в Германия така че пътищата, и гумите са ок. Какво друго трябва да проверя по ходовата час. Може ли нещо по предницата да е разбито и как да го открия. Като цяло мисля че ходовата час е добре. Поздрави и се извинявам ако има подобна тема, но ас не открих такава.
Карайте с акъл
- GecataBMW-E46
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 647
- Регистриран на: 8.06.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: вибраций над скорост 100 км. в час
Лагер главина,шарнир носач,кръгъл тампон.Вдигни я на подемник и хубаво провери каде има луфтове по предницата.
- lybo 73
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 155
- Регистриран на: 12.11.2008
- Местоположение: Плевен,München
- Пол: Мъж
- Кара: 520д F10
- Мечтае да кара: М5
- Детайли за колата: чисто нова
Re: вибраций над скорост 100 км. в час
Имам чувството че вибрацийте идват от задницата, но ще проверя всичко предница и задница. Благодаря за съвета.Ако и някои друг колега е имал подобен проблем да сподели.
Карайте с акъл
- nasko_hd
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 167
- Регистриран на: 26.06.2013
- Пол: Мъж
- Кара: BMW е46
- Детайли за колата: E46 318i 1999г
Re: вибраций над скорост 100 км. в час
Отзад полуоска,тампон на правия или широкия носач.Ако е лагер малко или много ще вие.
Гумения тампон на кардана......тее много неща са трябва си подемник.
Гумения тампон на кардана......тее много неща са трябва си подемник.
- lybo 73
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 155
- Регистриран на: 12.11.2008
- Местоположение: Плевен,München
- Пол: Мъж
- Кара: 520д F10
- Мечтае да кара: М5
- Детайли за колата: чисто нова
Re: вибраций над скорост 100 км. в час
Лагер не е защото нямам виене. ще я вдигна на подемник и ще видя какво ще излезе. Вашите мнения са ми важни да знам каде по точно да наблегна.
Карайте с акъл
- nasko_hd
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 167
- Регистриран на: 26.06.2013
- Пол: Мъж
- Кара: BMW е46
- Детайли за колата: E46 318i 1999г
Re: вибраций над скорост 100 км. в час
viewtopic.php?f=34&t=347715&start=15
Това намерих за сега
Това намерих за сега
Re: вибраций над скорост 100 км. в час
Вибрациите са единствено и само от гуми/джанти.Ако вибрира волана като спираш - накрайник рейка.Ако ти вибрира волана - предни гуми/джанти ако ти вибрира цялата кола - задни.Лагера вие за тампон на кардан не мога да се изкажа.Успех
- Wierdo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 558
- Регистриран на: 8.04.2008
- Местоположение: кестен сити
- Пол: Мъж
- Кара: 545i
- Мечтае да кара: 6 series 650i Gran Coupe
Re: вибраций над скорост 100 км. в час
Момчета, и сте прави и не сте. Лагера като се разбие много вие. Аз обаче имах биене от разбит лагер, който все още не виеше. Случи ми се и с преден и със заден лагер главина. Пак казвам, лагерите бяха вече тръгнали, но още не виеха. Биенето не беше много силно, но все пак го имаше.
- lybo 73
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 155
- Регистриран на: 12.11.2008
- Местоположение: Плевен,München
- Пол: Мъж
- Кара: 520д F10
- Мечтае да кара: М5
- Детайли за колата: чисто нова
Re: вибраций над скорост 100 км. в час
Днес ще слагам зимните гуми да проверя дали с тях ще бие. И после ще пиша.
Карайте с акъл
- lybo 73
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 155
- Регистриран на: 12.11.2008
- Местоположение: Плевен,München
- Пол: Мъж
- Кара: 520д F10
- Мечтае да кара: М5
- Детайли за колата: чисто нова
Re: вибраций над скорост 100 км. в час
Колеги днес монтирах зимните гуми, за проба. Пак има вибрации, май няма да са гуми а нещо по окачването ще е. Като сменях гумите понатиснах носачите, биалетките, каквото можах все пак колата беше на крик. Не забелязах някакви луфтове.
Карайте с акъл
- idrive
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 354
- Регистриран на: 1.08.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 535i
- Мечтае да кара: Безаварийно
Re: вибраций над скорост 100 км. в час
Точно днес отстраних такъв проблем с тресене.Беше заминал ляв тампон на носача и се появяваше вибрация над 80-90км/ч.Минах през гумаджия първо и после обстоен преглед.Беше станал на "мекица" и целия носач играеше.
- s52b32
- Потребител
-
- Мнения: 42
- Регистриран на: 30.12.2006
- Местоположение: София
- Кара: E63 M6, Е32 750iL highline
- Мечтае да кара: Lotus Elise
Re: вибраций над скорост 100 км. в час
Гумите общо взето никога не са 100% перфектно балансирани - все има някаква поне минимална ексцентричност на тежестта. Ако тя е минимална, това не води до вибрации (което се пише с "и", а не "й"). Но ако същевременно в някой от компонентите на окачването има луфт, тогава при определена скорост, въртенето на колелото влиза във фаза с тази ексцентричност и увеличава нейния ефект многократно. Тогава се получават вибрациите. Така че може да са много неща. Къде що има тампон или съчленение, може да се получи износване и съответно луфт. Ако усещаш вибрацията във волана, значи е от предните колела (и окачване), а ако я усещаш повече в седалката, значи е от задните. Но кой тампон точно е трудно да се определи само на усет.
Ако вдигнеш колата на стойки или подемник (не само на крик, да не ти падне на главата), може да хванеш един лост и да разместваш разни компоненти на окачването, да видиш къде евентуално са по-свободни отколкото трябва. На ръка не става, затова казвам с лост. От биалетките не е, защото те при каране направо не са натегнати. Ако е отпред, най-вероятно е от носачите, но както казаха и другите, може и да е от накрайниците на рейката. Те поне горе-долу си личат ако има луфт.
Лагери едва ли са, но за да си сигурен, като е вдигната колата, преди да си свалил джантите, хвани цялото колело и го разклати. Ако има някакъв луфт там, значи лагерите са за сменяне. Може също и да завъртиш колелото на ръка и да слушаш за хъркане или виене, въпреки че такъв вид износване обикновено не причинява вибрации. Успех.
Ако вдигнеш колата на стойки или подемник (не само на крик, да не ти падне на главата), може да хванеш един лост и да разместваш разни компоненти на окачването, да видиш къде евентуално са по-свободни отколкото трябва. На ръка не става, затова казвам с лост. От биалетките не е, защото те при каране направо не са натегнати. Ако е отпред, най-вероятно е от носачите, но както казаха и другите, може и да е от накрайниците на рейката. Те поне горе-долу си личат ако има луфт.
Лагери едва ли са, но за да си сигурен, като е вдигната колата, преди да си свалил джантите, хвани цялото колело и го разклати. Ако има някакъв луфт там, значи лагерите са за сменяне. Може също и да завъртиш колелото на ръка и да слушаш за хъркане или виене, въпреки че такъв вид износване обикновено не причинява вибрации. Успех.
- milenvg
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 17.11.2009
- Пол: Мъж
- Кара: Audi A3
- Мечтае да кара: Lexus
Re: вибраций над скорост 100 км. в час
Джантите ако са от 5-ица има разлика в отвора и за това вибрира. Аз бях по същия начин перфектен баланс но вибрации около 100-110
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани