F80-М3/F82-М4 - 2014
Модератор: Общи модератори
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: F80-М3/F82-М4 - 2014
Boyadjiev написа:Всичко това с теглото са един вид доработки към н55тицата за мен - по-леки бутала, по-леко това, по-леко онова. Но кажи къде е частицата творчество (както при е36 M powera vanos-а който няма нищо общо с м50-то, при е46 бруталното разграничаване на мощността на Мката от нормалната версия, при е90 високооборотния 8мак спрямо 6 цил. стандартен мотор) което да покаже че това е М разработен мотор, къде е авангардната технология, новото, което го няма в стандартния н55, освен другите турбо компресори. Тези коли за мен са скъпи играчки за хора които имат пари. Там е важно как се чувстват в колата, какъв е звука, каква е драмата, всичко това има значение за една скъпа играчка, а не намирам основните точки на една такава играчка в това м4, да има звук, драма, нещо много специално...
Може и още да не мога да приема че 3 литра турбо > 8мак с 8500 ред лайн, и при мен да е проблема
Е Н55 мотора е с една голяма турбина , мотора на М3/4 е със две - това е доста голяма разлика . Е46 330и е 231кс Е46 М3 е 343 ... Ф30 435и е 306кс Ф80 М3 е 431кс . Да, концепцията е една и съща, не е като преди Е92 М3 да има 8мак , който е произведен само и единствено за Мката ... но пък аз ловя бас, че Ф80-2 ще се продаде много по-добре от Е92/90

Това което ме притеснява е че новата Цкласа изглежда адски добре а се говори за 4.0 V8 bi-turbo и отново ще има Давид срещу Голиат .
Re: F80-М3/F82-М4 - 2014
Turturelo написа: Току що отчаях едно М6 Coupe с Competition пакет на Словакиаринг с М4. Не говорете глупости моля ..
Явно доста са се постарали с това М3/4. Ето още едно мнение, че са бързи и в сравнение с тях М6 се усещало... ъ-ъ-ъ... разочароващо.
Цитат:
M3/M4 are both super quick. Changing into an M6 (competition package) after I have driven the M3 was astonishingly disappointing. Where the hell are those 575 hp ???
От ето тук:
http://f80.bimmerpost.com/forums/showth ... p?t=996036
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: F80-М3/F82-М4 - 2014
I will definitely go for an aftermarket exhaust. In the standard car you get something like an angry grunt or "roar" while accelerating, and that is pretty much all of it. You can not tell 6 or 8 cylinder, and it is not quite a sensation


Re: F80-М3/F82-М4 - 2014
Определено не е спестил и критиката.
За отбелязване е, че според същия този щастливец, М5 и М6 също звучат слабо (M5/M6 sounded rather poor to me as well...), но пък иначе си е скромен и откровен:
As a Ferrari customer, I must admit it is not easy to satisfy me here...
След представянето на М3/4 в Москва (имаше линк някъде 1-2 страници по-напред в темата), където руснакът твърдеше, че не намира съществена разлика между стандартните и карбон/керамичните спирачки, този също заявява, че стандартните спирачки са достатъчно добри:
I was not able to tell any difference between the standard brakes (on M3) and the carbon ceramics (on the M4). Standard brake can take your breath away very easy and are quite strong ;-) I would go for carbon ceramic if I would track the car. Otherwise I would spend that money on other comfort / luxury options. Or just use the cash for get a nice titanium exhaust
За отбелязване е, че според същия този щастливец, М5 и М6 също звучат слабо (M5/M6 sounded rather poor to me as well...), но пък иначе си е скромен и откровен:
As a Ferrari customer, I must admit it is not easy to satisfy me here...
След представянето на М3/4 в Москва (имаше линк някъде 1-2 страници по-напред в темата), където руснакът твърдеше, че не намира съществена разлика между стандартните и карбон/керамичните спирачки, този също заявява, че стандартните спирачки са достатъчно добри:
I was not able to tell any difference between the standard brakes (on M3) and the carbon ceramics (on the M4). Standard brake can take your breath away very easy and are quite strong ;-) I would go for carbon ceramic if I would track the car. Otherwise I would spend that money on other comfort / luxury options. Or just use the cash for get a nice titanium exhaust
- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Re: F80-М3/F82-М4 - 2014
Roman 1 написа:Определено не е спестил и критиката.
За отбелязване е, че според същия този щастливец, М5 и М6 също звучат слабо (M5/M6 sounded rather poor to me as well...), но пък иначе си е скромен и откровен:
As a Ferrari customer, I must admit it is not easy to satisfy me here...
След представянето на М3/4 в Москва (имаше линк някъде 1-2 страници по-напред в темата), където руснакът твърдеше, че не намира съществена разлика между стандартните и карбон/керамичните спирачки, този също заявява, че стандартните спирачки са достатъчно добри:
I was not able to tell any difference between the standard brakes (on M3) and the carbon ceramics (on the M4). Standard brake can take your breath away very easy and are quite strong ;-) I would go for carbon ceramic if I would track the car. Otherwise I would spend that money on other comfort / luxury options. Or just use the cash for get a nice titanium exhaust
Разлиакта в спирането рядко се намира между нормални и керамични ... Голямата разлика е, че с керамиката може да спреш 40 пъти еднакво, а с нормалните 2 3 5 макс. Интервала за смяна на дисковете при керамиката също е в пъти по-голям.
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
Re: F80-М3/F82-М4 - 2014
правете си изводите колко са миродавни тези мнения при положение, че не можело да се направи разлика между 6 и 8 цилиндъра .. огромна е разликата в звука. М3/4 има голяма разлика в какъв режим караш генерацията. Фактически се чуват клапите дори, когато електрическите машинки отварят. Зависи и много в какви обороти и по какъв начин го караш. Според мен звука е чудесен, въпреки че предпочитам М5/6. Разликата в двата режима при М3/4 е, че когато си в настроение звук има, когато ти е писнало от всичко и просто ти се пътува не дразни (пример преди 5 мин спрях пред хотела с F80 М3 и пътувах по път с прекрасно качество на асфалта и огромно количество завои - сутринта го карах по съвсем различен начин, сега просто съм уморен). Отделно в М3/4 Active Sound Design съществува, но работи на коренно различен принцип от М550. Ще направя някакво видео на празен ход утре, ако не забравя в двата режима. Истинският звук на М3/4 идва, когато шофирате - чуват се и блоу-оф-а много по-характерно, патка между предавките .. забавно е много.
Ако продължава да не ви кефи - има Performance генерация и следвашата стъпка е Akrapovic през официалната дилърска мрежа на BMW.
Относно карбоновите спирачки също не съм много съгласен. Разлика в усещането няма при нормално шофиране, което всъщност е огромен плюс. Въпреки това карбоновите спирачки се усещат много по-директни и спират по-убедително дори и при ниски скорости и нормално шофиране. Голямата разлика идва, когато ги използвате по предназначение. Забравяте просто за брейк фейд. При М3/4 нормалните спирачки са като цяло с много по-леки дискове (при всички М автомобили) от конвенционалните и се усеща този елемент. Самата спирачна система работи доста доста добре за размера и динамиката си. Карбоновите просто са на друго ниво. Грабнете ли ги в натоварен режим, просто няма наистина разлика в спирането независимо какво се мъчите да направите с тях. Чакам да ми докарат две М4-ки едната с карбон, другата без - ще направя видео спиране от 200 пет пъти подред и ще разберете разликата. За съжаление Yas Marinata с карбоновите спирачки отиде към Мюнхен за друго събитие, но чакам да излязат от производство двете М4-ки и "моята" Yаs Marina с карбонова спирачна система. Ще я докарам до София средата на другия месец, ако някой иска да си мерим ... спирачния път
Ако продължава да не ви кефи - има Performance генерация и следвашата стъпка е Akrapovic през официалната дилърска мрежа на BMW.
Относно карбоновите спирачки също не съм много съгласен. Разлика в усещането няма при нормално шофиране, което всъщност е огромен плюс. Въпреки това карбоновите спирачки се усещат много по-директни и спират по-убедително дори и при ниски скорости и нормално шофиране. Голямата разлика идва, когато ги използвате по предназначение. Забравяте просто за брейк фейд. При М3/4 нормалните спирачки са като цяло с много по-леки дискове (при всички М автомобили) от конвенционалните и се усеща този елемент. Самата спирачна система работи доста доста добре за размера и динамиката си. Карбоновите просто са на друго ниво. Грабнете ли ги в натоварен режим, просто няма наистина разлика в спирането независимо какво се мъчите да направите с тях. Чакам да ми докарат две М4-ки едната с карбон, другата без - ще направя видео спиране от 200 пет пъти подред и ще разберете разликата. За съжаление Yas Marinata с карбоновите спирачки отиде към Мюнхен за друго събитие, но чакам да излязат от производство двете М4-ки и "моята" Yаs Marina с карбонова спирачна система. Ще я докарам до София средата на другия месец, ако някой иска да си мерим ... спирачния път

- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Re: F80-М3/F82-М4 - 2014
Turturelo написа:правете си изводите колко са миродавни тези мнения при положение, че не можело да се направи разлика между 6 и 8 цилиндъра .. огромна е разликата в звука. М3/4 има голяма разлика в какъв режим караш генерацията. Фактически се чуват клапите дори, когато електрическите машинки отварят. Зависи и много в какви обороти и по какъв начин го караш. Според мен звука е чудесен, въпреки че предпочитам М5/6. Разликата в двата режима при М3/4 е, че когато си в настроение звук има, когато ти е писнало от всичко и просто ти се пътува не дразни (пример преди 5 мин спрях пред хотела с F80 М3 и пътувах по път с прекрасно качество на асфалта и огромно количество завои - сутринта го карах по съвсем различен начин, сега просто съм уморен). Отделно в М3/4 Active Sound Design съществува, но работи на коренно различен принцип от М550. Ще направя някакво видео на празен ход утре, ако не забравя в двата режима. Истинският звук на М3/4 идва, когато шофирате - чуват се и блоу-оф-а много по-характерно, патка между предавките .. забавно е много.
Ако продължава да не ви кефи - има Performance генерация и следвашата стъпка е Akrapovic през официалната дилърска мрежа на BMW.
Относно карбоновите спирачки също не съм много съгласен. Разлика в усещането няма при нормално шофиране, което всъщност е огромен плюс. Въпреки това карбоновите спирачки се усещат много по-директни и спират по-убедително дори и при ниски скорости и нормално шофиране. Голямата разлика идва, когато ги използвате по предназначение. Забравяте просто за брейк фейд. При М3/4 нормалните спирачки са като цяло с много по-леки дискове (при всички М автомобили) от конвенционалните и се усеща този елемент. Самата спирачна система работи доста доста добре за размера и динамиката си. Карбоновите просто са на друго ниво. Грабнете ли ги в натоварен режим, просто няма наистина разлика в спирането независимо какво се мъчите да направите с тях. Чакам да ми докарат две М4-ки едната с карбон, другата без - ще направя видео спиране от 200 пет пъти подред и ще разберете разликата. За съжаление Yas Marinata с карбоновите спирачки отиде към Мюнхен за друго събитие, но чакам да излязат от производство двете М4-ки и "моята" Yаs Marina с карбонова спирачна система. Ще я докарам до София средата на другия месец, ако някой иска да си мерим ... спирачния път
Aз спирачен път не искам да меря ама искам да разгледам колата, че както ти казах горе съм в голямо чудене. Та ще съм благодарен много ако свирнеш по тоя повод

ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
Re: F80-М3/F82-М4 - 2014
Ей тук ня'кви времена се появиха:
http://f80.bimmerpost.com/forums/showth ... p?t=997051
Nurburgring: 7.52 min
Hochenheim: 1.12,18 min
O-100km/h 4.2 sec
0-160kmh 8.8 sec
0-200kmh 13.7 sec
Tyres: Michelin Pilot Supersport + ceramic brakes
В коментарите под текста забелязах сравнения с времената на предишните поколения М3 и други автомобили.
http://f80.bimmerpost.com/forums/showth ... p?t=997051
Nurburgring: 7.52 min
Hochenheim: 1.12,18 min
O-100km/h 4.2 sec
0-160kmh 8.8 sec
0-200kmh 13.7 sec
Tyres: Michelin Pilot Supersport + ceramic brakes
В коментарите под текста забелязах сравнения с времената на предишните поколения М3 и други автомобили.
- Vanqu1sh
- ентусиаст
-
- Мнения: 821
- Регистриран на: 16.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
- Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH
Re: F80-М3/F82-М4 - 2014
Ето и с Акрапович
https://www.youtube.com/watch?v=2CAY2j1VOlo
https://www.youtube.com/watch?v=2CAY2j1VOlo
- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1329
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Re: F80-М3/F82-М4 - 2014
Доста наподобява Е46 М3 с афтърмаркет генерация, малко по-плътен звук в ниските.

- Vanqu1sh
- ентусиаст
-
- Мнения: 821
- Регистриран на: 16.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
- Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH
Re: F80-М3/F82-М4 - 2014
Четох че когато е в спорт+ се активира и антилаг система.



- Vanqu1sh
- ентусиаст
-
- Мнения: 821
- Регистриран на: 16.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
- Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH
Re: F80-М3/F82-М4 - 2014
Първото катастрофирало ///М4




Едит : Някав на 20 е потрошил колата
http://fakti.bg/avto/98914-20-godishen- ... ovo-bmw-m4




Едит : Някав на 20 е потрошил колата
http://fakti.bg/avto/98914-20-godishen- ... ovo-bmw-m4
Последна промяна Vanqu1sh на 25 Юни 2014, 12:48, променена общо 1 път
- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Re: F80-М3/F82-М4 - 2014
Vanqu1sh написа:Четох че когато е в спорт+ се активира и антилаг система.![]()
Те модерните антилаг системи дето ги слагат не са като тия по багачките дето гърми и трещи ... Лошото, че на гейта му се завива свят и доста бързо му се разказва играта при по така каране.. ама няма пълно щастие
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- rve
- ///Мтусиаст
-
- Мнения: 1092
- Регистриран на: 16.04.2010
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: ///М3 и още нещо
Re: F80-М3/F82-М4 - 2014
Това гърне отзад много мяза на недомислицата от Е46. И като споменах - ето една реклама на новите М3/М4 от американския клон на БМВ - https://www.youtube.com/watch?v=1nzYrh0U1CE
Ще питам само веднъж и отговор няма да искам - защо ли използват 10 годишна кола (макар и с жокери) за да рекламират чисто новите возила?..
Ще питам само веднъж и отговор няма да искам - защо ли използват 10 годишна кола (макар и с жокери) за да рекламират чисто новите возила?..

- The7omahawk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 360
- Регистриран на: 10.07.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Z3 Roadster 2.8
- Мечтае да кара: едно да беше...
Re: F80-М3/F82-М4 - 2014
Може ли малко по-подробно, защо гърнето на Е46 М3 е недомислица, може и на лично? ( любопитно ми е, наистина )
А ето го и първото дино на М4 - 424 коня на колелата, спазиха традицията от Ф10 в каталогада пишат whp
http://www.automobilesreview.com/auto-n ... deo/84501/
А ето го и първото дино на М4 - 424 коня на колелата, спазиха традицията от Ф10 в каталогада пишат whp

http://www.automobilesreview.com/auto-n ... deo/84501/
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани