реглаж на предница
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
40 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- Гост
-
Anthony_J написа:Колко струва реглаж в добър сервиз? Днес бях в Дару по друг повод и там е 120 лв. Видя ми се малко скъпичко, но пък сигурно ще го направят добре. На мен ми дърпа в ляво. Сменено е всичко счупено по ходовата част и е правен реглаж в Друмник доколкото съм наясно. Проблемът обаче стои.
30лв е реглажа
baga написа:alexsch написа:...точно страничния наклон на Е46-цата ме интересува как се прави?
Точно при е46, на преден мост, страничен наклон не се прави. Само сходимостта се регулира. Това е много кофти, защото ако леко си изкривил нещо, не можеш да го настроиш, а трябва да сменяш части. При мен страничния наклон на предно дясно колело излиза от нормите /отваря долната част/ и трябва да установя коя част е крива: Шенкел, носач или амортесьор. Хубавото е, че отклонението е малко и човека, който прави реглажа, ме увери, че няма да износва гумите. Лошото е, че взех два чисто нови комплекта гуми /зимни и летни/ и не му вярвам много на преценката. Абе какво да си говорим, просто съм педант по отношение на колата.
На око може ли да се установи този страничен наклон? Ако колата е на равна повърхност например и погледнеш към гумите в клекнало положение дали ще можеш да го видиш?
- Гост
-
ivodivo написа:baga написа:alexsch написа:...точно страничния наклон на Е46-цата ме интересува как се прави?
Точно при е46, на преден мост, страничен наклон не се прави. Само сходимостта се регулира. Това е много кофти, защото ако леко си изкривил нещо, не можеш да го настроиш, а трябва да сменяш части. При мен страничния наклон на предно дясно колело излиза от нормите /отваря долната част/ и трябва да установя коя част е крива: Шенкел, носач или амортесьор. Хубавото е, че отклонението е малко и човека, който прави реглажа, ме увери, че няма да износва гумите. Лошото е, че взех два чисто нови комплекта гуми /зимни и летни/ и не му вярвам много на преценката. Абе какво да си говорим, просто съм педант по отношение на колата.
На око може ли да се установи този страничен наклон? Ако колата е на равна повърхност например и погледнеш към гумите в клекнало положение дали ще можеш да го видиш?
на око според мен нищо не би трябвало да се вижда. Като я закачат на стенда, мерят по осите и си има определен допуск за отклонение на ъгъла, който те настройват ако всичко е ок. иначе ако има нещо счупено, колко и да настройват, колата си носи на една страна
- ///M3-E36
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 769
- Регистриран на: 7.09.2004
- Местоположение: Bulgaria | Cyprus
- Пол: Мъж
- Кара: Third E36 :)
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: За тез пари...
Re: реглаж на предница
Вдигам темата от пепелта, но наистина имам нужда от мнение/съвет/помощ.
Слагам онзи ден летите джанти (225х45х17), че нали уж зимата свърши и тръгвам да карам - за да се движи колата в права посока, волана трябва да е навит на 45 градуса. Преди това с 15-ките железни 195х65 вървеше перфектно. Преди месец колата претърпя ремонт на ходовата част - амортисьори, рейка, шарнири, тампоми и следователно мина реглаж с 15-ките. Никакви ядове. 17-ките последно като ги търкалях се държаха добре, нямаше дърпане нито проблеми, освен, че гумите са много стари и са за боклука..
Изправям волана и поглеждам отпред - дясното колело както трябва - направо, а лявото - завъртяно леко наляво \ -| (държа да отбележа, че само съм сменил джантите и веднага се появи проблема).
Вчера я закарах при майстора, дето я прави, той я закара на този, дето ми е правил реглажа след ремонта. Отидох и аз да говоря с човека. Той казва, че колата е удряна и има отклонение цели 2см! Колата нито е удряна нито се ее случвало нещо с нея, не е ходила и в друг сервиз.. Та регулира ми пак предницата и отивам да я тествам - за малко да не успея да спра - скъсал ми се е маркуч на спирачките.. Сменихме маркучите, уж добре всичко..
Ама след известно време почна да дърпа пак настрани - при изправен волан, тръгва надясно..
Питането ми е.. какво по дяволите се случва. Как кола, която няма следи от удар дава такива отклонения и ден след реглажа пак върви настрани (имайки предвид ремонтите отпреди месец и че не бяха констатирани повреди, излиза, че нещо се е разтегнало от самосебе си с 2см и въпреки новия реглаж пак не е както си беше..)
Възможно ли е проблема да е в гумите (ще се провери като сложа железните 15-ки) или някой ме разиграва и сваля кожата от гърба..? Най-вече се чудя как се появи това отклонение от 2см след смяна на джантите.
п.п
Колата е Е36, но темата според мен е подходяща..
Слагам онзи ден летите джанти (225х45х17), че нали уж зимата свърши и тръгвам да карам - за да се движи колата в права посока, волана трябва да е навит на 45 градуса. Преди това с 15-ките железни 195х65 вървеше перфектно. Преди месец колата претърпя ремонт на ходовата част - амортисьори, рейка, шарнири, тампоми и следователно мина реглаж с 15-ките. Никакви ядове. 17-ките последно като ги търкалях се държаха добре, нямаше дърпане нито проблеми, освен, че гумите са много стари и са за боклука..
Изправям волана и поглеждам отпред - дясното колело както трябва - направо, а лявото - завъртяно леко наляво \ -| (държа да отбележа, че само съм сменил джантите и веднага се появи проблема).
Вчера я закарах при майстора, дето я прави, той я закара на този, дето ми е правил реглажа след ремонта. Отидох и аз да говоря с човека. Той казва, че колата е удряна и има отклонение цели 2см! Колата нито е удряна нито се ее случвало нещо с нея, не е ходила и в друг сервиз.. Та регулира ми пак предницата и отивам да я тествам - за малко да не успея да спра - скъсал ми се е маркуч на спирачките.. Сменихме маркучите, уж добре всичко..
Ама след известно време почна да дърпа пак настрани - при изправен волан, тръгва надясно..
Питането ми е.. какво по дяволите се случва. Как кола, която няма следи от удар дава такива отклонения и ден след реглажа пак върви настрани (имайки предвид ремонтите отпреди месец и че не бяха констатирани повреди, излиза, че нещо се е разтегнало от самосебе си с 2см и въпреки новия реглаж пак не е както си беше..)
Възможно ли е проблема да е в гумите (ще се провери като сложа железните 15-ки) или някой ме разиграва и сваля кожата от гърба..? Най-вече се чудя как се появи това отклонение от 2см след смяна на джантите.
п.п
Колата е Е36, но темата според мен е подходяща..
- unikalen88
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1553
- Регистриран на: 7.09.2008
- Местоположение: около Пловдив
- Кара: BMW 330cd
- b_velev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 26.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 1999 BMW 320D
Re: реглаж на предница
Наложи ми се да сменя доста части по окачването (предни и задни амортисьории тампони на задните носачи). Освен това задния мост се беше откъснал и го завариха. Колата след това мина на реглаж и всичко е ОК с изключение на едно леко придърпване наляво. Прикачам разпечатката от реглажа. Вижда се, че има някои отклонения от референтните стойности. Човекът, който е присъствал по време на реглжа каза, че всичко е светело в зелено на компютъра. Коректни ли са референтните стойности и от какво може да е дърпането наляво?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- k-hristov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 410
- Регистриран на: 11.02.2010
- Кара: E36 Compact M40B18 M-tech
Re:
ангелски написа:alexsch Пуснато на: 06 Май 2008, 22:54 Заглавие:
--------------------------------------------------------------------------------
...точно страничния наклон на Е46-цата ме интересува как се прави?
От амортисьорите се регулира
От къде по-точно на амортисьорите

- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Re:
k-hristov написа:ангелски написа:alexsch Пуснато на: 06 Май 2008, 22:54 Заглавие:
--------------------------------------------------------------------------------
...точно страничния наклон на Е46-цата ме интересува как се прави?
От амортисьорите се регулира
От къде по-точно на амортисьорите
избива се пъката която е при бобето - и след това съвсем спокойно се наглася страничния наклон на Е46 ,като това е заложено фабрично да има възможност.
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- IVЕ
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 106
- Регистриран на: 19.03.2008
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: 530D + ремап
- Мечтае да кара: нещо М.....
Re: реглаж на предница
Колеги,моля препоръчайте къде в София могат да направят адекватен за Е46 реглаж! Под адекватен имам предвид и наклоните на предните амортисьори по описания по-горе начин, а не стойностите просто да влезат в зеленото на стенда...
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: реглаж на предница
IVЕ написа:Колеги,моля препоръчайте къде в София могат да направят адекватен за Е46 реглаж! Под адекватен имам предвид и наклоните на предните амортисьори по описания по-горе начин, а не стойностите просто да влезат в зеленото на стенда...
Дружба , Ескпрес 2


bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
40 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани