Молба-колегите от Пловдив-преглед и диагностика-РАЗРЕШЕН
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- quentin
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 79
- Регистриран на: 11.09.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Молба-колегите от Пловдив-преглед и диагностика-РАЗРЕШЕН
Здравейте,
Харесъл съм една кола близо до Пловдив и ми се иска някой да я погледне.
Дайте контакти на някой там, който да и направи една цялостна диагностика.
Колата е Е46 318i 143 к.с. 2003 комби.
Имя някакъв теч на масло, който ме притеснява, ако можете и съвет да дадете или идея какво може да е, ще бъде чудесно.
По самия капак на двигателя има пръски от масло, много ми е странно как са се получили...
Благодаря предварително.
Поздрави
0885069014
Харесъл съм една кола близо до Пловдив и ми се иска някой да я погледне.
Дайте контакти на някой там, който да и направи една цялостна диагностика.
Колата е Е46 318i 143 к.с. 2003 комби.
Имя някакъв теч на масло, който ме притеснява, ако можете и съвет да дадете или идея какво може да е, ще бъде чудесно.
По самия капак на двигателя има пръски от масло, много ми е странно как са се получили...
Благодаря предварително.
Поздрави
0885069014
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Последна промяна quentin на 23 Юни 2014, 14:07, променена общо 1 път
Ако не става с газ, пробвай с повече газ...
- quentin
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 79
- Регистриран на: 11.09.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Молба към колегите от Пловдив - преглед и диагностика
да не съм объркал раздела или нещо подобно...
Ако не става с газ, пробвай с повече газ...
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6273
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Молба към колегите от Пловдив - преглед и диагностика
Колега, някой е отворил капачката за наливане на масло на работещ двигател и пръските са от там. По сериозният теч може да е или от самата капачка или от гарнитурата на капака на клапаните.
- azarovlado
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 120
- Регистриран на: 27.07.2011
- Пол: Мъж
Re: Молба към колегите от Пловдив - преглед и диагностика
Гарнитурата на капака е почнала да тече както писа колегата по-нагоре. Да знаеш, че с този двигател ще имаш проблеми с течове на малса,защото дори и да смениш гарнитурата до 1 - 2 години пак ще почне да тече,освен това сигурно тече и вакум помпата,защото имат проблем с о-пръстена.Огледай и за теч около масленото тяло на масления филтър,защото и от там пускат масълце. Лошото при този и други двигатели е, че навсякъде по охладителната система има пластмаси и о-пръстени които с течение на времето и експлоатацията стават слабите места за вероятен теч.Ако колата иначе си заслужава може да се преглътнат тези дребни забележки.Задължително и направи диагностика където ще я прочетат с подходящ софтуер,защото този двигател е първия на БМВ с валветроник и е добре да се знае в какво състояние е ,за да няма след време главоболия.
- torettos
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 180
- Регистриран на: 18.07.2013
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: ше: BMW(e46) 143 hp. (N42B20)
- Мечтае да кара: Ново BMW
Re: Молба към колегите от Пловдив - преглед и диагностика
Колега не съм от Пловдив, но съм същия двигател. Бъди много внимателен с него..... просто където има гарнитура почва да тече не е проблем.. както колегата отбеляза много вероятно е да има теч от вакум помпата... симптом е пушенето при студен старт... ремонта е лесен, но ако не се направи с акъла стават големи бели.. пълни сервото с моторно масло и мембраната се къса, защото не е маслоустойчива. Проблема идва, и че колата буквално остава без спирачки!!! Този двигател и след 170к почва сериозно да гори масло... по 1 литър на 1000 км... заблуждава, че може да бъдат и сегменти, но почти винаги се оправя само със смяна на гумички! (задължително да го прави човек, който виждал такъв двигател!) Имай предвид, че се кара само с 0W или 5W не зависимо на колко км е - заради валветроника. Може да има един проблем с паленето на топъл старт.. да не иска да запали а при второ завъртане без проблем да запали - оправя се лесно с update на DME-то... Ако двигателя тресе се дължи на тампоните му - хидравлични са и са консуматив.. Гледай да не са му изтърбушени катализаторите - два са...
Двигателя е динамичен и икономичен гори малко и ако му се постави верния ГИ ще бъдеш повече от доволен...
Двигателя е динамичен и икономичен гори малко и ако му се постави верния ГИ ще бъдеш повече от доволен...

5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани