Налягане горивна система
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- prosto_pi4
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 53
- Регистриран на: 25.01.2006
- Местоположение: Велико Търново
Налягане горивна система
Здравейте, колеги. 2-3 дена в колата се чувстваха супер яки вибрации на студен двигател. И днес колата изобщо не запали. След диагностика се оказа, че налягането трябва да е 404 бара/ надявам се, че правилно съм разбрал, защото ми се виждат много/, а на мене ми показва 2.08, веднага сдед включване на контакт почва да прескача 2.08, 4.27 , 2.08 и т.н. и след минута застава на 2.08. Също показва грешка и на шестте подгреври свещи. Колата у 330 д, 204 к.с. Знам, че проблемът може да е от много места, но ако някой се е сблъсквал с подобно нещо, нека даде съвет. Благодаря
Умното си е умно .В кенефа да го затвориш - лафка ще отвори!
- unikalen88
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1553
- Регистриран на: 7.09.2008
- Местоположение: около Пловдив
- Кара: BMW 330cd
Re: Налягане горивна система
колега да не си изпуснал точката или запетаята 404--------------или 4.04
щото 404 бара са около 28 атмосвери
щото 404 бара са около 28 атмосвери

- hacker4eto1
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 22.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Сива Бима
- Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
- Детайли за колата: Лачена
Re: Налягане горивна система
По спомен знам ,може и да се бъркам но за бензиновите двигатели дават налягане на бензиновата рейка да е от порядъка на 3,5 бара +-0,2бара всичко под тази стойност и над тази стойност може да говори за повреден регулaтор или помпа..
И когато дадеш на контакт без да палиш налягането примерно 3,5бара след като махнеш ключа от контакт ,трябва да стой така без да пада много много под тази стойност ако пада за бърз период от време примерно 10 15 мин. значи имаш "пишкаща" дюза.
Но за дизеловите мотори си нямам ни най малка представа как стоят нещата със налягането на горивото ,та с 2 думи не ми вярвай много много може и да лъжа...
И когато дадеш на контакт без да палиш налягането примерно 3,5бара след като махнеш ключа от контакт ,трябва да стой така без да пада много много под тази стойност ако пада за бърз период от време примерно 10 15 мин. значи имаш "пишкаща" дюза.
Но за дизеловите мотори си нямам ни най малка представа как стоят нещата със налягането на горивото ,та с 2 думи не ми вярвай много много може и да лъжа...

Re: Налягане горивна система
Бъркаш колега един 1 bar = 0.986923267 atm .Почти равни са иначе ако е дизел след 2001 г. на стартер над 260 бара пали,при работа стига до 1600 бара коман рейла.НЕТРЯБВА ДА ГЛЕДАШ НА КОНТАКТ тогава виждаш налягането на подкачащата помпа само.Трябва да върти на стартер и да гледаш до колко дига
- prosto_pi4
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 53
- Регистриран на: 25.01.2006
- Местоположение: Велико Търново
Re: Налягане горивна система
unikalen88 написа:колега да не си изпуснал точката или запетаята 404--------------или 4.04
щото 404 бара са около 28 атмосвери
Доколото видях пишеше на руски /непомня дословно/:
налягане нужно на системата RAL: 404,.. bar
реално налягане в системата RAL : 2.08 bar
Умното си е умно .В кенефа да го затвориш - лафка ще отвори!
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6273
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Налягане горивна система
prosto_pi4 написа:unikalen88 написа:колега да не си изпуснал точката или запетаята 404--------------или 4.04
щото 404 бара са около 28 атмосвери
Доколото видях пишеше на руски /непомня дословно/:
налягане нужно на системата RAL: 404,.. bar
реално налягане в системата RAL : 2.08 bar
Налягане на празни обороти около 400 bar в Rail магистралата е около нормалното. Но ако реалното е
2.08 bar при завъртане на стартера, двигателя не би трябвало да може да запали. Мисля, че правиш някакво объркване на налягането в Rail магистралата и налягането на подкачващата помпа, което трябва да е около 4bar.
2.08 bar дори и за нея е прекалено ниско.
- prosto_pi4
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 53
- Регистриран на: 25.01.2006
- Местоположение: Велико Търново
Re: Налягане горивна система
zvetiko написа:prosto_pi4 написа:unikalen88 написа:колега да не си изпуснал точката или запетаята 404--------------или 4.04
щото 404 бара са около 28 атмосвери
Доколото видях пишеше на руски /непомня дословно/:
налягане нужно на системата RAL: 404,.. bar
реално налягане в системата RAL : 2.08 bar
Налягане на празни обороти около 400 bar в Rail магистралата е около нормалното. Но ако реалното е
2.08 bar при завъртане на стартера, двигателя не би трябвало да може да запали. Мисля, че правиш някакво объркване на налягането в Rail магистралата и налягането на подкачващата помпа, което трябва да е около 4bar.
2.08 bar дори и за нея е прекалено ниско.
Да, колега, аз говоря за Rail системата, че показва 2.08 bar налягане и да колата не иска да запали. Въпросът е, каква е причината да няма нужното налягане, като първото което си мисля, че е помпата от резервоара, един "специалист" я гледа каза, че уж работела. Ще търсим причината и ще пиша

Умното си е умно .В кенефа да го затвориш - лафка ще отвори!
- sannikolaus
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 373
- Регистриран на: 21.09.2008
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: BMW E46 320d 150к.с. M47N
BMW E61 530xi 272к.с. N53 LCI
Re: Налягане горивна система
Ниско налягане в rail-a може да се дължи на много неща, колега. Като се започне от възнесъл се датчик на rail-a, запушен клапан на rail-a, дюзи, помпа под седалката и т.н.. По-добре иди някъде да ти направят една хубава диагностика с DIS. Може и един тест с колбички да направиш за дюзите.
- prosto_pi4
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 53
- Регистриран на: 25.01.2006
- Местоположение: Велико Търново
Re: Налягане горивна система
sannikolaus написа:Ниско налягане в rail-a може да се дължи на много неща, колега. Като се започне от възнесъл се датчик на rail-a, запушен клапан на rail-a, дюзи, помпа под седалката и т.н.. По-добре иди някъде да ти направят една хубава диагностика с DIS. Може и един тест с колбички да направиш за дюзите.
Да, колега аз това и написах по-нагоре , че може да е от много неща. Проблемът е ,че тази неприятна ситуация ми се случва в чужбина. Когато почнаха вибрациите, се надявах, че ще издържи докато се прибера в Бг, ама не било писано


Умното си е умно .В кенефа да го затвориш - лафка ще отвори!
- angelBMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 725
- Регистриран на: 24.10.2008
- Местоположение: Around The World...
- Пол: Мъж
- Кара: е30,е46,е60
- Мечтае да кара: е30-ката си с турбо
- Детайли за колата: лимузинкa
Re: Налягане горивна система
датчик за високото налягане на помпата
днес оправях същия проблем на един познат много му тресеше мотора докато не спря и не искаше да запали смених му датчика и заспа
неговия мотор беше 150к.с 2.0д 2003г при теб няма да е по различно и двата мотора са к.рейл

днес оправях същия проблем на един познат много му тресеше мотора докато не спря и не искаше да запали смених му датчика и заспа

неговия мотор беше 150к.с 2.0д 2003г при теб няма да е по различно и двата мотора са к.рейл
- prosto_pi4
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 53
- Регистриран на: 25.01.2006
- Местоположение: Велико Търново
Re: Налягане горивна система
Колеги, да напиша резултата от цялата тая история. След като преместих колата до сервиза на пътна помощ и я оставих, на следващият ден ми звънят и ми казват - колата работи, идвай и я взимай
Отивам, а те ми казват че първо колата останала без акумулатор /естествено след два дни въртене, диагностики и опити да запали/. Казаха ми, че заредили акумулатора и колата запалила, направили и диагностика и показвало, че всичко с налягането е нормално
показвало само грешка на шестте подгревни свещи, казаха вероятно реле.
Аз сам видях на предната диагностика, че няма налягане в системата. Може, когато сме проверявали релетата и бушоните, някой от тях да е бил разместен и ние да сме го наместили? Чак незнам кво става. За първи път ми се случва, колата да се оправи от самосебе си 
Искам да благодаря на всички колеги, които се включиха с насоки и съвети




Искам да благодаря на всички колеги, които се включиха с насоки и съвети

Умното си е умно .В кенефа да го затвориш - лафка ще отвори!
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани