Относно 330Д автоматик , комби , 2001г.

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 438
Регистриран на: 28.05.2008
Местоположение: Ст.Загора
Пол: Мъж
Кара: Е39 2.5ТДС->330D Automat Tourin
Мечтае да кара: М5

Относно 330Д автоматик , комби , 2001г.

Мнение от plam81 » 15 Юни 2014, 18:43

Здравейте колеги в подфорум е46, идвам от е39

Вече от няколко дни съм горд собственик на 330Д комби автоматик и както всеки нов имам някой питания относно колата.
Проверих я по вин всичко си е по колата. Но не разбрах със какво окачване е , че е доста ниска.

1.Интересуваме смяната на предни амортисьори тъй като имам един изтървал, какви трябва да търся?

2.Освен смяната на маслата, филтрите и махане на пеперудките какво още трява да сменя или ревизирам?

3.И как да и сложа телефон , защото имам подготовка за такъв

Ето и снимка да се добие представа
image.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Последна промяна plam81 на 15 Юни 2014, 18:53, променена общо 1 път
ИзображениеИзображение


Гуми и Джанти предимно за БМВ
Тел. 0885267795

ентусиаст
Аватар
Мнения: 934
Регистриран на: 26.08.2008
Местоположение: Евксиноград
Пол: Мъж
Кара: VOLVO XC60 2016 Feiclift D3

Re: Относно 330Д

Мнение от Демирев » 15 Юни 2014, 18:51

Като бивш собственик на стар дизел сигурно знаеш че първото и най-важното преди плащане и на капаро е да се види компресията.
Иначе зимата става голяма мъка и с нашия скапан дизел. И безкрайно скъпите и проблемни нафтови ГНП-та. Винаги са ме стрескали тези и автоматика.

И гледам явно от махнати дпф филтри и наща нафта ли не знам...много нови дизели засичам 2006-7г. като тръгват от светофар черна завеса остават след тях :|
Чудя се на такива не ги ли изрязват преди да платят да видят че пушат като икарус новия им дизел 2006-7г?
Borymeckata написа:БМВ къща разваля... Момата е казала: "Или аз, или желазарията!"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2090
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
Мечтае да кара: 5GT 535 xd

Re: Относно 330Д автоматик , комби , 2001г.

Мнение от SaSo » 15 Юни 2014, 20:52

По въпросите :
1. Вземи си само Sachs... Всичко друго е компромис... Другия вариант е Bilstein B6 и нагоре иначе В4 е Румънски...
1. И аз скоро си взех 330d (януари) и моята е автомат. Смених следните: масла, филтри всички вкл. На картерни газове, ролки, ремъци, спирачна течност, маркучи, предни спирачни дискове и накладки. Бих сменил маслото и филтъра на скоростите, но вече бяха сменени.
3. Като казваш телефон снимай средната конзола защото лично аз съм виждал 3 вида поне телефони в Е34... Лично аз си сложих Bluetooth система към оригиналния МК4...

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Re: Относно 330Д автоматик , комби , 2001г.

Мнение от turbo » 15 Юни 2014, 20:55

Термостати, ролки, обтегачи. Не е лошо да се погледне и демпферната шайба - при шестаците не е чак толкова драматична, но все пак.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 438
Регистриран на: 28.05.2008
Местоположение: Ст.Загора
Пол: Мъж
Кара: Е39 2.5ТДС->330D Automat Tourin
Мечтае да кара: М5

Re: Относно 330Д автоматик , комби , 2001г.

Мнение от plam81 » 15 Юни 2014, 20:58

SaSo написа:По въпросите :
1. Вземи си само Sachs... Всичко друго е компромис... Другия вариант е Bilstein B6 и нагоре иначе В4 е Румънски...
1. И аз скоро си взех 330d (януари) и моята е автомат. Смених следните: масла, филтри всички вкл. На картерни газове, ролки, ремъци, спирачна течност, маркучи, предни спирачни дискове и накладки. Бих сменил маслото и филтъра на скоростите, но вече бяха сменени.
3. Като казваш телефон снимай средната конзола защото лично аз съм виждал 3 вида поне телефони в Е34... Лично аз си сложих Bluetooth система към оригиналния МК4...

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk


Ето с това съм вътре само където нямам надпис телефон ,, а ми излиза по вин пълна заготовка за такъв.
e46_navigation.21821524_large.JPG
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
ИзображениеИзображение


Гуми и Джанти предимно за БМВ
Тел. 0885267795

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2090
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
Мечтае да кара: 5GT 535 xd

Re: Относно 330Д автоматик , комби , 2001г.

Мнение от SaSo » 15 Юни 2014, 21:31

Имах впредвид подлакътника където е... До ръчната спирачка...

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 438
Регистриран на: 28.05.2008
Местоположение: Ст.Загора
Пол: Мъж
Кара: Е39 2.5ТДС->330D Automat Tourin
Мечтае да кара: М5

Re: Относно 330Д автоматик , комби , 2001г.

Мнение от plam81 » 15 Юни 2014, 21:36

SaSo написа:Имах впредвид подлакътника където е... До ръчната спирачка...

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk


Ето с този подлакътник
b3yn0.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
ИзображениеИзображение


Гуми и Джанти предимно за БМВ
Тел. 0885267795

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2090
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
Мечтае да кара: 5GT 535 xd

Re: Относно 330Д автоматик , комби , 2001г.

Мнение от SaSo » 15 Юни 2014, 21:46

Ами незнам точно каква и е потготовката, но според мен варианта при теб е като при мен... Тоест Bluetooth и кабел за активация през мултиволана на connects2...

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 774
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: N55

Re: Относно 330Д

Мнение от bscsystem » 16 Юни 2014, 20:57

Демирев написа:Като бивш собственик на стар дизел сигурно знаеш че първото и най-важното преди плащане и на капаро е да се види компресията.
Иначе зимата става голяма мъка и с нашия скапан дизел. И безкрайно скъпите и проблемни нафтови ГНП-та. Винаги са ме стрескали тези и автоматика.

И гледам явно от махнати дпф филтри и наща нафта ли не знам...много нови дизели засичам 2006-7г. като тръгват от светофар черна завеса остават след тях :|
Чудя се на такива не ги ли изрязват преди да платят да видят че пушат като икарус новия им дизел 2006-7г?


Не се стряскай. 330ките нямат ГНПта
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold

E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold

N55 335i m-sport, S2+ 331whp

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2090
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
Мечтае да кара: 5GT 535 xd

Re: Относно 330Д автоматик , комби , 2001г.

Мнение от SaSo » 16 Юни 2014, 21:37

Забравих да спомена и почистване профилактично на ЕГРа...

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 438
Регистриран на: 28.05.2008
Местоположение: Ст.Загора
Пол: Мъж
Кара: Е39 2.5ТДС->330D Automat Tourin
Мечтае да кара: М5

Re: Относно 330Д автоматик , комби , 2001г.

Мнение от plam81 » 19 Юни 2014, 22:19

Колеги днес колата беше във сервиз за премахване на пеперудките и също така имало някаква която стой преди турбото махнаха и нея.
Също така и смяна на филтъра на картерните газове.
Сега ми се струва , че се чува едно свистене около 2000об.
Дали може да е станало нещо за притеснение?
ИзображениеИзображение


Гуми и Джанти предимно за БМВ
Тел. 0885267795

старши ентусиаст
Online
Аватар
Мнения: 2643
Регистриран на: 22.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Относно 330Д автоматик , комби , 2001г.

Мнение от Kris » 19 Юни 2014, 22:56

plam81 написа:Колеги днес колата беше във сервиз за премахване на пеперудките и също така имало някаква която стой преди турбото махнаха и нея.
Също така и смяна на филтъра на картерните газове.
Сега ми се струва , че се чува едно свистене около 2000об.
Дали може да е станало нещо за притеснение?


Еми станало е - махна ли сте вихровите клапи. А това че ти излиза като опция че имаш подготовка за телефон, значи че имаш окабеляване до нужните места. А ти трябва да си купиш нужните: модул, микрофон и т.н. и да ги боднеш.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2090
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
Мечтае да кара: 5GT 535 xd

Re: Относно 330Д автоматик , комби , 2001г.

Мнение от SaSo » 19 Юни 2014, 23:01

И моята свисти... Ако нямаш катализатор и сте махнали пеперудите е нормално...Сега трябва една идея повече да се замисля колата при подаване на газ... Едва се усеща, но се усеща...

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 438
Регистриран на: 28.05.2008
Местоположение: Ст.Загора
Пол: Мъж
Кара: Е39 2.5ТДС->330D Automat Tourin
Мечтае да кара: М5

Re: Относно 330Д автоматик , комби , 2001г.

Мнение от plam81 » 19 Юни 2014, 23:27

SaSo написа:И моята свисти... Ако нямаш катализатор и сте махнали пеперудите е нормално...Сега трябва една идея повече да се замисля колата при подаване на газ... Едва се усеща, но се усеща...

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk


Утре ще видя дали имам катализатори, но щом е нормално свистенето ще спа спокойно.
А за динамиката около 1500об но почти незабележимо , може и да си внушавам.
ИзображениеИзображение


Гуми и Джанти предимно за БМВ
Тел. 0885267795

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 774
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: N55

Re: Относно 330Д автоматик , комби , 2001г.

Мнение от bscsystem » 21 Юни 2014, 19:16

Kris написа:
plam81 написа:Колеги днес колата беше във сервиз за премахване на пеперудките и също така имало някаква която стой преди турбото махнаха и нея.
Също така и смяна на филтъра на картерните газове.
Сега ми се струва , че се чува едно свистене около 2000об.
Дали може да е станало нещо за притеснение?


Еми станало е - махна ли сте вихровите клапи. А това че ти излиза като опция че имаш подготовка за телефон, значи че имаш окабеляване до нужните места. А ти трябва да си купиш нужните: модул, микрофон и т.н. и да ги боднеш.



По-скоро са го излъгали и са му взели парите за нищо. Освен ГНП, тоя модел 330се няма и "пеперуди"
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold

E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold

N55 335i m-sport, S2+ 331whp

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook