Налягане горивна система

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 53
Регистриран на: 25.01.2006
Местоположение: Велико Търново

Налягане горивна система

Мнение от prosto_pi4 » 18 Юни 2014, 22:34

Здравейте, колеги. 2-3 дена в колата се чувстваха супер яки вибрации на студен двигател. И днес колата изобщо не запали. След диагностика се оказа, че налягането трябва да е 404 бара/ надявам се, че правилно съм разбрал, защото ми се виждат много/, а на мене ми показва 2.08, веднага сдед включване на контакт почва да прескача 2.08, 4.27 , 2.08 и т.н. и след минута застава на 2.08. Също показва грешка и на шестте подгреври свещи. Колата у 330 д, 204 к.с. Знам, че проблемът може да е от много места, но ако някой се е сблъсквал с подобно нещо, нека даде съвет. Благодаря
Умното си е умно .В кенефа да го затвориш - лафка ще отвори!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1553
Регистриран на: 7.09.2008
Местоположение: около Пловдив
Кара: BMW 330cd

Re: Налягане горивна система

Мнение от unikalen88 » 18 Юни 2014, 22:57

колега да не си изпуснал точката или запетаята 404--------------или 4.04
щото 404 бара са около 28 атмосвери
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1247
Регистриран на: 22.01.2012
Пол: Мъж
Кара: Сива Бима
Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
Детайли за колата: Лачена

Re: Налягане горивна система

Мнение от hacker4eto1 » 18 Юни 2014, 23:11

По спомен знам ,може и да се бъркам но за бензиновите двигатели дават налягане на бензиновата рейка да е от порядъка на 3,5 бара +-0,2бара всичко под тази стойност и над тази стойност може да говори за повреден регулaтор или помпа..
И когато дадеш на контакт без да палиш налягането примерно 3,5бара след като махнеш ключа от контакт ,трябва да стой така без да пада много много под тази стойност ако пада за бърз период от време примерно 10 15 мин. значи имаш "пишкаща" дюза.
Но за дизеловите мотори си нямам ни най малка представа как стоят нещата със налягането на горивото ,та с 2 думи не ми вярвай много много може и да лъжа... :yes:
Изображение
Последен проект https://youtu.be/oRvrTuwa_Rg

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 6.03.2012
Детайли за колата: 320D 2003 150HP

Re: Налягане горивна система

Мнение от wanko78 » 18 Юни 2014, 23:18

Бъркаш колега един 1 bar = 0.986923267 atm .Почти равни са иначе ако е дизел след 2001 г. на стартер над 260 бара пали,при работа стига до 1600 бара коман рейла.НЕТРЯБВА ДА ГЛЕДАШ НА КОНТАКТ тогава виждаш налягането на подкачащата помпа само.Трябва да върти на стартер и да гледаш до колко дига

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 53
Регистриран на: 25.01.2006
Местоположение: Велико Търново

Re: Налягане горивна система

Мнение от prosto_pi4 » 18 Юни 2014, 23:23

unikalen88 написа:колега да не си изпуснал точката или запетаята 404--------------или 4.04
щото 404 бара са около 28 атмосвери

Доколото видях пишеше на руски /непомня дословно/:
налягане нужно на системата RAL: 404,.. bar
реално налягане в системата RAL : 2.08 bar
Умното си е умно .В кенефа да го затвориш - лафка ще отвори!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6273
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Налягане горивна система

Мнение от zvetiko » 19 Юни 2014, 9:20

prosto_pi4 написа:
unikalen88 написа:колега да не си изпуснал точката или запетаята 404--------------или 4.04
щото 404 бара са около 28 атмосвери

Доколото видях пишеше на руски /непомня дословно/:
налягане нужно на системата RAL: 404,.. bar
реално налягане в системата RAL : 2.08 bar


Налягане на празни обороти около 400 bar в Rail магистралата е около нормалното. Но ако реалното е
2.08 bar при завъртане на стартера, двигателя не би трябвало да може да запали. Мисля, че правиш някакво объркване на налягането в Rail магистралата и налягането на подкачващата помпа, което трябва да е около 4bar.
2.08 bar дори и за нея е прекалено ниско.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 53
Регистриран на: 25.01.2006
Местоположение: Велико Търново

Re: Налягане горивна система

Мнение от prosto_pi4 » 19 Юни 2014, 19:22

zvetiko написа:
prosto_pi4 написа:
unikalen88 написа:колега да не си изпуснал точката или запетаята 404--------------или 4.04
щото 404 бара са около 28 атмосвери

Доколото видях пишеше на руски /непомня дословно/:
налягане нужно на системата RAL: 404,.. bar
реално налягане в системата RAL : 2.08 bar


Налягане на празни обороти около 400 bar в Rail магистралата е около нормалното. Но ако реалното е
2.08 bar при завъртане на стартера, двигателя не би трябвало да може да запали. Мисля, че правиш някакво объркване на налягането в Rail магистралата и налягането на подкачващата помпа, което трябва да е около 4bar.
2.08 bar дори и за нея е прекалено ниско.


Да, колега, аз говоря за Rail системата, че показва 2.08 bar налягане и да колата не иска да запали. Въпросът е, каква е причината да няма нужното налягане, като първото което си мисля, че е помпата от резервоара, един "специалист" я гледа каза, че уж работела. Ще търсим причината и ще пиша :banghead:
Умното си е умно .В кенефа да го затвориш - лафка ще отвори!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 373
Регистриран на: 21.09.2008
Пол: Мъж
Детайли за колата: BMW E46 320d 150к.с. M47N
BMW E61 530xi 272к.с. N53 LCI

Re: Налягане горивна система

Мнение от sannikolaus » 19 Юни 2014, 20:46

Ниско налягане в rail-a може да се дължи на много неща, колега. Като се започне от възнесъл се датчик на rail-a, запушен клапан на rail-a, дюзи, помпа под седалката и т.н.. По-добре иди някъде да ти направят една хубава диагностика с DIS. Може и един тест с колбички да направиш за дюзите.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 53
Регистриран на: 25.01.2006
Местоположение: Велико Търново

Re: Налягане горивна система

Мнение от prosto_pi4 » 19 Юни 2014, 21:30

sannikolaus написа:Ниско налягане в rail-a може да се дължи на много неща, колега. Като се започне от възнесъл се датчик на rail-a, запушен клапан на rail-a, дюзи, помпа под седалката и т.н.. По-добре иди някъде да ти направят една хубава диагностика с DIS. Може и един тест с колбички да направиш за дюзите.


Да, колега аз това и написах по-нагоре , че може да е от много неща. Проблемът е ,че тази неприятна ситуация ми се случва в чужбина. Когато почнаха вибрациите, се надявах, че ще издържи докато се прибера в Бг, ама не било писано :conf: Надявам се да уцеля сервиз, че всички се радват на такива "пиленца" като мен да им резнат главата :confused:
Умното си е умно .В кенефа да го затвориш - лафка ще отвори!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 725
Регистриран на: 24.10.2008
Местоположение: Around The World...
Пол: Мъж
Кара: е30,е46,е60
Мечтае да кара: е30-ката си с турбо
Детайли за колата: лимузинкa

Re: Налягане горивна система

Мнение от angelBMW » 20 Юни 2014, 19:52

датчик за високото налягане на помпата :yes:
днес оправях същия проблем на един познат много му тресеше мотора докато не спря и не искаше да запали смених му датчика и заспа :mhihi:
неговия мотор беше 150к.с 2.0д 2003г при теб няма да е по различно и двата мотора са к.рейл

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 53
Регистриран на: 25.01.2006
Местоположение: Велико Търново

Re: Налягане горивна система

Мнение от prosto_pi4 » 22 Юни 2014, 18:04

Колеги, да напиша резултата от цялата тая история. След като преместих колата до сервиза на пътна помощ и я оставих, на следващият ден ми звънят и ми казват - колата работи, идвай и я взимай :shock: Отивам, а те ми казват че първо колата останала без акумулатор /естествено след два дни въртене, диагностики и опити да запали/. Казаха ми, че заредили акумулатора и колата запалила, направили и диагностика и показвало, че всичко с налягането е нормално :shock: показвало само грешка на шестте подгревни свещи, казаха вероятно реле. :ranting: Аз сам видях на предната диагностика, че няма налягане в системата. Може, когато сме проверявали релетата и бушоните, някой от тях да е бил разместен и ние да сме го наместили? Чак незнам кво става. За първи път ми се случва, колата да се оправи от самосебе си :shock:
Искам да благодаря на всички колеги, които се включиха с насоки и съвети :bchug:
Умното си е умно .В кенефа да го затвориш - лафка ще отвори!

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook