ВЗАИМОПОМОЩ между колеги с Е34/Е32 (и не само)
Модератор: Технически модератори
- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: ВЗАИМОПОМОЩ между колеги с Е34/Е32 (и не само)
Тарелки на макферсон външно: 155мм - е34, 154мм - е30
Тарелки на макферсон вътрешно: 149мм - е34, 149мм - е30
Тфа в тъмното снощи. Самите пружини не можах, че е34-ката е в калта. Ако някой има пружина от е34 под ръка, аз мога да мерна е30-ковата.
Успех.
Тарелки на макферсон вътрешно: 149мм - е34, 149мм - е30
Тфа в тъмното снощи. Самите пружини не можах, че е34-ката е в калта. Ако някой има пружина от е34 под ръка, аз мога да мерна е30-ковата.
Успех.
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- 325ti
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 55
- Регистриран на: 15.06.2009
- Местоположение: Varna city
- Пол: Мъж
- Кара: 325is
- Мечтае да кара: 320is / M3 и турбинирани 30-ки
Re: ВЗАИМОПОМОЩ между колеги с Е34/Е32 (и не само)


Дано някой му се намира такава пружина под ръка, че да сподели размера

Поздрави !
- stoil.k
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 86
- Регистриран на: 17.05.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e30
- Мечтае да кара: e30
- Детайли за колата: e30 320i
Re: ВЗАИМОПОМОЩ между колеги с Е34/Е32 (и не само)
Колеги масло за 525 ТДС на 440 000 хиляди е харесал съм едно на BMW Castrol 10w40 full syntetic 7 литра 120 лева с отстъпка иначе е 140 и се чудя за Castrol Magnatec или EDGE , говориме за качествени масла , ще ми препоръчате ли някакво.До сега колата е карана с пълна синтетика в Германия но не знам марка
жълтото кони, дупките гони
- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
Re: ВЗАИМОПОМОЩ между колеги с Е34/Е32 (и не само)
айде пуснал съм интересни части за продажба 

ТДС - Турбо Див Селянин
Re: ВЗАИМОПОМОЩ между колеги с Е34/Е32 (и не само)
Колеги имам сериозен проблем имам Е34 БМВ 524 тд което се форсира до край ако някой е имал подобен проблем и може да ми каже от какжо е и как го е оправил ще съм много благодарен
- sixstraight
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 349
- Регистриран на: 9.04.2008
- Местоположение: Софията
- Кара: E34 M5 20 JAHRE
- Мечтае да кара: E34 520 на метан
Re: ВЗАИМОПОМОЩ между колеги с Е34/Е32 (и не само)
Колега най вероятно турбината е заминала и гълта масло и за това се форсира, другото е като е студена да я изръчкаш яко аз така направих и почна да се форсира зверски извадих ключа но колата не угасна поне няколко секунди даже колегите разправят че се е чувал прекъсвача. Резултата беше 3 счупени на половина подгревни свещи и трудно палене на следващия ден.
Всички пътища водят към НАДИН 

- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: ВЗАИМОПОМОЩ между колеги с Е34/Е32 (и не само)
sixstraight написа:Колега най вероятно турбината е заминала и гълта масло и за това се форсира, другото е като е студена да я изръчкаш яко аз така направих и почна да се форсира зверски извадих ключа но колата не угасна поне няколко секунди даже колегите разправят че се е чувал прекъсвача. Резултата беше 3 счупени на половина подгревни свещи и трудно палене на следващия ден.
Ако си се разминал само с толкова си ебати късметлията или просто този мотор е епично здрав, което не ми се вярва особено.
Обичайно биелите възприемат разни арт форми, бутала си правят среща с клапаните и тн.




- sixstraight
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 349
- Регистриран на: 9.04.2008
- Местоположение: Софията
- Кара: E34 M5 20 JAHRE
- Мечтае да кара: E34 520 на метан
Re: ВЗАИМОПОМОЩ между колеги с Е34/Е32 (и не само)
Само това беше после я карах 2 години иначе ми обесняваха че на това му се вика кръгов огън и се самозапалва ладите били склонни към тия форсажи, а колко е здрав м21д24 не знам ама се надявам никога повече да нямам такъв мотор 

Всички пътища водят към НАДИН 

- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: ВЗАИМОПОМОЩ между колеги с Е34/Е32 (и не само)
Де ги тия дизелови лади?!
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- sixstraight
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 349
- Регистриран на: 9.04.2008
- Местоположение: Софията
- Кара: E34 M5 20 JAHRE
- Мечтае да кара: E34 520 на метан
Re: ВЗАИМОПОМОЩ между колеги с Е34/Е32 (и не само)
Цитат:
При 6500-8000 става вече грозна картинка.Недостатъчно масло, разкъсва се масления филм по цилиндрите, едно от слабата ефективност на помпата, второ от прекалено богата на бензин смес, появяват се и сериозни детонации заради калпавата характеристика на делкото.Износването става много интезивно, вибрациите и ренонанса се увеличават и разни болтове, гайки и шпилки направо се саморазвиват.Пружинките са меки и клапаните увисват, отделно изпускателната система става тясна за потока изгорели газове и в цилиндрите остава много неизгоряла смес.В маслото се трупа нагар и бензин.Охлаждането е недостатъчно, моторът прегрява.
Над 8000-делкото прави кръгов огън, двигателят се саморазрушава за минути.
Успокоително е че заради тежката трансмисия рядко ладов двигател минава над 6500, обикновенно той просто спира да набира, тъй като мощноста не му достига.

При 6500-8000 става вече грозна картинка.Недостатъчно масло, разкъсва се масления филм по цилиндрите, едно от слабата ефективност на помпата, второ от прекалено богата на бензин смес, появяват се и сериозни детонации заради калпавата характеристика на делкото.Износването става много интезивно, вибрациите и ренонанса се увеличават и разни болтове, гайки и шпилки направо се саморазвиват.Пружинките са меки и клапаните увисват, отделно изпускателната система става тясна за потока изгорели газове и в цилиндрите остава много неизгоряла смес.В маслото се трупа нагар и бензин.Охлаждането е недостатъчно, моторът прегрява.
Над 8000-делкото прави кръгов огън, двигателят се саморазрушава за минути.
Успокоително е че заради тежката трансмисия рядко ладов двигател минава над 6500, обикновенно той просто спира да набира, тъй като мощноста не му достига.

Всички пътища водят към НАДИН 

- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: ВЗАИМОПОМОЩ между колеги с Е34/Е32 (и не само)
Ти си горил масло вместо нафта заради скапаната турбина и затова след като си върнал ключа мотора не е загаснал. Мотора се върти докато не се строши или не се усетиш да му спреш въздуха... Но смятам, че колегата не е строшил мотора, иначе щеше да пише. Огъня на "Волтрон" го заеби, че припадам от смях...
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- sixstraight
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 349
- Регистриран на: 9.04.2008
- Местоположение: Софията
- Кара: E34 M5 20 JAHRE
- Мечтае да кара: E34 520 на метан
Re: ВЗАИМОПОМОЩ между колеги с Е34/Е32 (и не само)
Турбината беше екстра просто колата беше запалена скоро понеже си тръгвахме от пистата в плевен и реших че трябва да се дава яко газ като е запалена колата преди 30сек. просто върнах ключа и след някакви секунди колата почна да гасне от 6000 оборота колата е работила макс 2-3сек с изваден ключ. Ако толкова е била разтропана турбината че да се запали маслото нямаше да изгасне докато има масло и там се гаси на 5та и спирачка. Предполагам че щом сме се прибрали до София и съм теглил ладата на твърда връзка с 140 е имало животец в това турбо и тоя двг. Действието се развива 8.2008г а колата е продадена 11.2011 сега вече имаш всички факти може да обясниш на простите хора като мен защо се е получило, най-малкото поне колегите с м21 да знаят какво да не правят.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Всички пътища водят към НАДИН 

- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: ВЗАИМОПОМОЩ между колеги с Е34/Е32 (и не само)
Не твърдя, че си прост или каквото и да било. Принципа на работа на ладите и дизеловия двигател са различни... Разбра се да не юриш м21 до 6000 оборота на студено, щото после чупи подгреви.... Аз имам м21 от 2008-ма година без турбо, но с електронна помпа, форсирало се е при палене но до към 2000 оборота и после нормализира, сменихме разни датчици, релета и други и тнт.... Колегата не си прави труд да обясни точно какво се случва. "Форсира се до край" мен лично нищо не ми говори...
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- sixstraight
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 349
- Регистриран на: 9.04.2008
- Местоположение: Софията
- Кара: E34 M5 20 JAHRE
- Мечтае да кара: E34 520 на метан
Re: ВЗАИМОПОМОЩ между колеги с Е34/Е32 (и не само)
Колегата май ни отсвири или е оправил колата или е дала фира, сега се сетих че имаше един счупен датчик на главата отляво който стария собственик твърдеше че за свещите като е топла колата да не греят. Може ли от него да е бил проблема понеже беше счупен и едното парче беше навито на главата, а другото висеше на буксата.
Всички пътища водят към НАДИН 

- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: ВЗАИМОПОМОЩ между колеги с Е34/Е32 (и не само)
Някой има ли за продаване М-техник пружини за е34 седан? Или някакви други понижаващи. Не пускам обява, защото не съм сигурен какво искам. Предпочитам да видя какво би могло да излезе и за какви пари и да преценя. Мерси!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани