Нормално ли е е46 330и да е тромава в ниските?
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- choio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 792
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: Нормално ли е е46 330и да е тромава в ниските?
Gqbriel написа:choio написа:Според мен,при мерене на дино,важното е какви са стойностите, които достигат до колелата,това с меренето на коне на мотора е малко маркетингов ход за да се казват по големи цифри....всички дино стендове са различни и дават доста различни стойности,някъде из форума бях чел за м5 е39 400 коня на мотора а на друго дино 280 на колелата...
Е кой мери на вал в бг?Всичко се смята на колела и после по некви формули на вал...и много маркетинг
Еми аз до тук в темата стойности на колела не видях...маднес ,овърдрайв. ..май са на вал...не съм 100 пр. Сигурен
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Нормално ли е е46 330и да е тромава в ниските?
choio написа:Gqbriel написа:choio написа:Според мен,при мерене на дино,важното е какви са стойностите, които достигат до колелата,това с меренето на коне на мотора е малко маркетингов ход за да се казват по големи цифри....всички дино стендове са различни и дават доста различни стойности,някъде из форума бях чел за м5 е39 400 коня на мотора а на друго дино 280 на колелата...
Е кой мери на вал в бг?Всичко се смята на колела и после по некви формули на вал...и много маркетинг
Еми аз до тук в темата стойности на колела не видях...маднес ,овърдрайв. ..май са на вал...не съм 100 пр. Сигурен
На вал и как точно

Само,че никой не казва реални стойности ли са,загубите са Различни при всеки модел..
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- choio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 792
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: Нормално ли е е46 330и да е тромава в ниските?
Gqbriel написа:choio написа:Gqbriel написа:choio написа:Според мен,при мерене на дино,важното е какви са стойностите, които достигат до колелата,това с меренето на коне на мотора е малко маркетингов ход за да се казват по големи цифри....всички дино стендове са различни и дават доста различни стойности,някъде из форума бях чел за м5 е39 400 коня на мотора а на друго дино 280 на колелата...
Е кой мери на вал в бг?Всичко се смята на колела и после по некви формули на вал...и много маркетинг
Еми аз до тук в темата стойности на колела не видях...маднес ,овърдрайв. ..май са на вал...не съм 100 пр. Сигурен
На вал и как точно?Защото на вал се мери в лаборатория и е само мотора извън каквото и да е ,всички мерят на колела,после по зададени формули уж изчисляват на вал...
Само,че никой не казва реални стойности ли са,загубите са Различни при всеки модел..
Точно за това казвам че не е коректно да се хвърлят някакви коне просто ей така и даима разлика от по 20 к.с на един и същи атмосферен мотор....
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Нормално ли е е46 330и да е тромава в ниските?
Аз се убедих, че диното е абсолютно паляшка работа и абсолютната реална мощност дори на колела не можеш да получиш. На едни валците им били износени, на други вентилатора не им работел. Българска работа. Единствения смисъл от диностенд е при мапване и евентуално човек да придобие представа колко горе-долу е мръднал спрямо предния мод.
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Нормално ли е е46 330и да е тромава в ниските?
choio написа:Gqbriel написа:choio написа:Gqbriel написа:choio написа:Според мен,при мерене на дино,важното е какви са стойностите, които достигат до колелата,това с меренето на коне на мотора е малко маркетингов ход за да се казват по големи цифри....всички дино стендове са различни и дават доста различни стойности,някъде из форума бях чел за м5 е39 400 коня на мотора а на друго дино 280 на колелата...
Е кой мери на вал в бг?Всичко се смята на колела и после по некви формули на вал...и много маркетинг
Еми аз до тук в темата стойности на колела не видях...маднес ,овърдрайв. ..май са на вал...не съм 100 пр. Сигурен
На вал и как точно?Защото на вал се мери в лаборатория и е само мотора извън каквото и да е ,всички мерят на колела,после по зададени формули уж изчисляват на вал...
Само,че никой не казва реални стойности ли са,загубите са Различни при всеки модел..
Точно за това казвам че не е коректно да се хвърлят някакви коне просто ей така и даима разлика от по 20 к.с на един и същи атмосферен мотор....
остави 20кс - нашите мапери правят по некви луди кс и НМ от печки,а гледам по чужбина - не си мечтаят от такива резултатати и то големи тунери

А разликите са нормални - не всички двигатели са в еднакво състояние,после задвижващите части ако имат и те пропуски от маховик до сеъдинител и т.н пак ще има разлика...но за преди и след са идеални

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- mackrandev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 80
- Регистриран на: 23.03.2016
- Пол: Мъж
Re: Нормално ли е е46 330и да е тромава в ниските?
330i, 2001, на реални 297000 комби автоматик, по каталог е дават от 0 до 100 за 7.2, 7.3, а АЗ, за за под 8.5-9 не мога да е сваля.
Спирам, на D S (с, или без икл. блокаж), педала до долу, 5-6 старта под 8.5-9 сек. не може да е сваля.
Къде да търся проблема, ако има такъв?
Спирам, на D S (с, или без икл. блокаж), педала до долу, 5-6 старта под 8.5-9 сек. не може да е сваля.
Къде да търся проблема, ако има такъв?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани