CAT Removal
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- sharky4455
- Потребител
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: 20.01.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318i N42
- Мечтае да кара: Kawasaki Jet Ski 800 SX-R
- Детайли за колата: N42B20A
CAT Removal
Здравейте,
Имам следния въпрос, има ли някой необходимото оборудване да свали софтуера на колата (е46/N42/2003) от euro 3 към евро 2 стандарт. Понеже имам дилема с катализатора и за да я разреша е необходимо или да е евро 2 стандарта или да слагам емулатори към ламбда сондата, а когато е евро 2 изобщо не прочита 2-рата ламбда сонда или не му липсва.
Ако има и други варианти съм готов да ги чуя, идеята е да се отърва от катализатора, защото на 180к. км. вече е готов за пенсия!
Благодаря предварително!
Имам следния въпрос, има ли някой необходимото оборудване да свали софтуера на колата (е46/N42/2003) от euro 3 към евро 2 стандарт. Понеже имам дилема с катализатора и за да я разреша е необходимо или да е евро 2 стандарта или да слагам емулатори към ламбда сондата, а когато е евро 2 изобщо не прочита 2-рата ламбда сонда или не му липсва.
Ако има и други варианти съм готов да ги чуя, идеята е да се отърва от катализатора, защото на 180к. км. вече е готов за пенсия!
Благодаря предварително!
- luizov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 611
- Регистриран на: 18.10.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 323ci M52tuB25
- Мечтае да кара: ///M3 e30
Re: CAT Removal
sharky4455 написа:Здравейте,
Имам следния въпрос, има ли някой необходимото оборудване да свали софтуера на колата (е46/N42/2003) от euro 3 към евро 2 стандарт. Понеже имам дилема с катализатора и за да я разреша е необходимо или да е евро 2 стандарта или да слагам емулатори към ламбда сондата, а когато е евро 2 изобщо не прочита 2-рата ламбда сонда или не му липсва.
Ако има и други варианти съм готов да ги чуя, идеята е да се отърва от катализатора, защото на 180к. км. вече е готов за пенсия!
Благодаря предварително!
Има и още един вариант, който е доста прост. Отиваш на стругар и ти прави преходници за ламбда сондите така че датчика да е извън диаметъра на тръбата на изп. система.
http://img295.imageshack.us/img295/4193 ... 001zx2.jpg . Така ламбдата отчита нормални стойности.
Между другото сподели дали си доволен след процедурата, че и аз съм със същия мотор и ми се ще да махам катализаторите.
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: CAT Removal
sharky4455 написа:Здравейте,
Имам следния въпрос, има ли някой необходимото оборудване да свали софтуера на колата (е46/N42/2003) от euro 3 към евро 2 стандарт. Понеже имам дилема с катализатора и за да я разреша е необходимо или да е евро 2 стандарта или да слагам емулатори към ламбда сондата, а когато е евро 2 изобщо не прочита 2-рата ламбда сонда или не му липсва.
Ако има и други варианти съм готов да ги чуя, идеята е да се отърва от катализатора, защото на 180к. км. вече е готов за пенсия!
Благодаря предварително!
с втулка при стругар пак ще се шашка колата защото тя има ламбда регулатор който ще излезне извън норми, пробвано е това с втулката вече върши работа само при М43 мотор, там не е толкова прецизно следенето на сондите от мотора.
Иначе аз съм я правил софтуерната манипулация 100-ци пъти ако имаш нужда пиши ще свършим работа, минаваш по евро2 и забравяш за мъките
- sannikolaus
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 373
- Регистриран на: 21.09.2008
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: BMW E46 320d 150к.с. M47N
BMW E61 530xi 272к.с. N53 LCI
Re: CAT Removal
N42 само софтуерно, както колегата Oci е казал. Обърни се към него. Знам доста хора, които са доволни от работата му! Успех!
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани