Няколко въпрoса по 525d 2002 помпата в резервоара..

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 69
Регистриран на: 1.07.2010
Пол: Мъж
Кара: 535d torque monster
Мечтае да кара: 550i supercharged
Детайли за колата: Actual: 535d e61 pre-LCI 370 hp 750 nm
Previous: 540i e39 Black 5 speed manual, 335i N54 e91 Black 07' pre-face 306 hp

Няколко въпрoса по 525d 2002 помпата в резервоара..

Мнение от ReLeFNIQ » 09 Юни 2014, 10:33

Здравейте,
Сдобихме се с още един представител на баварската школа - 525 d 163h.p 2002 ръчка.
Колата има проблем с помпата в резервоара, т.е като падне горивото под 20-30 литра и е късмет къде ще изгасне.
Въпросите са ми:
1. Тази помпа ремонтира ли се? Има ли някой във форума, който ги прави?
Колеги, помагайте!Смених помпата в резервоара с друга напълно работеща от колега от форума. Мастора при смяната също я е пробвал работи си. Старата също е работела но е с разбита перка и не е можела да прехвъля.
Както и да е мисля си аз че всичко е ОК, но днес бяха останали 13-14 литра и колата беше под съвсем лек наклон нагорнище, дори може да се каже сравнително равно. Пробвах да запаля но не се получи. Излязох и видях балончета в маркуча за горивото. Подадох контакт и изчаках да се напълни с гориво и тогава си запалих след известно въртене. Понеже ми е фобия това гаснене съм си отключил секретното меню и гледам на функция 6 че на място запалена колата непосредствено след този проблем разпределението беше 6-7 литра / 6-7 литра. Като дам пълна газ и двете стойности се изменят като дясната стига до 0, а лявата и тя сериозно пада. Това че има движение на лявата ми дава информация че гориво се прехвърля, но защо не може да прехвърли всичкото? Категорично ли е че при 100% изправност на тази помпа и при наличие на гориво под 15 литра всичкото трябва да е в дясно когато колата е на място? Тоест в случая трябва да виждам всичките 13-14 литра в дясно или не е така? И защо при положение че след като запалих ми показа 6-7 литра в дясно не щеше да запали? Все пак не са 0. Допитвам се до вас защото много ме дразни тоя проблем, смених помпата а реално проблема си го имам. Искам да си използвам резервоара до светване на лампата ( до оставащи 5-6 литра)...
Благодаря за мненията...
4. Какво масло ще ме посъветвате да сложа? Тук във форума има ли да се продават с доказано качество и произход? Мотул Excess 5в40 сложих
4. Към колегите, които имат 525d ръчна. Колата започва да върви след 3000 оборота(2800-2900), преди това е доста мудна, а очаквах да тръгва след 2000. Като максимална си ги прави 220 по километраж, но в диапазона 2000-3000 не се наема здраво, а по скоро е като турбо дупка. Клапана на пиербург сменен и проблема е отсранен.
Това ми идва като въпроси засега. Ще съм благодарен ако ударите по едно обективно мнение.
P.S Това ми е първата е39 и е страхотна кола :)
Поздрави,
Последна промяна ReLeFNIQ на 21 Юни 2014, 20:23, променена общо 2 пъти
BMW :driving:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Re: Няколко въпрoса по 525d 2002

Мнение от mad_presley » 10 Юни 2014, 14:45

Въпрос 1 viewtopic.php?f=35&t=313528&p=3458766

Въорос 2 Да

Въпрос 3 viewtopic.php?f=35&t=112809

Въпрос 4 Даже стои закачена най-отгоре viewtopic.php?f=35&t=194780

Въпрос 5 viewtopic.php?f=35&t=339998

Първо честито и второ....прочети първо форума преди да започнеш с въпроси, които са разисквани десетки пъти ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 299
Регистриран на: 15.08.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 320d 02

Re: Няколко въпрoса по 525d 2002

Мнение от Mamar4o » 10 Юни 2014, 23:03

Здравей и честито ! Мойта е 525д пак ръчка 2000 година в края... не знам какво да кажа уникален автомобил !!!
1.Помпата се продава и не е чак толкова скъпа и мисля,че не може да се ремонтира.Пиши на колегата Laviatan ще ти намери нова на топ цена ;)
2.Да,но няма смисъл от 2ра употрепа струва 100-100 и нещо лева просто не си струва,2рата употреба си е нож с две остриета и не се знае колко ще изкара.
3.Само автоматика имат така наречените "пеперуди".
4.При мен няма такова нещо,не знам защо от 1800 оборота почвам да чувам турбината как почва да "свири",няма чип и върви доста прилично при положение,че е комби !!! С голф 3 абф 150 коня вървя почти наравно,до 3та е леко пред мене след това нещата се обръщат :twisted: И съм и правил почти 230 някъде 228 (стрелката е малко преди 230) на равно.За маслото сложих Motul 8100 X-cess 5w40,може да сложиш и друго,но гледай да отговаря на нормата на BMW Long-Life 1.Ако има нещо питай успех от мен и приятна вечер на всички колеги :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 69
Регистриран на: 1.07.2010
Пол: Мъж
Кара: 535d torque monster
Мечтае да кара: 550i supercharged
Детайли за колата: Actual: 535d e61 pre-LCI 370 hp 750 nm
Previous: 540i e39 Black 5 speed manual, 335i N54 e91 Black 07' pre-face 306 hp

Re: Няколко въпрoса по 525d 2002

Мнение от ReLeFNIQ » 10 Юни 2014, 23:50

Колеги благодаря за отговорите.
За препоръката за масло също!
Оправих проблема с вървенето и сега тръгва, когато и да я бутнеш. Проблема беше в клапана на турбото, но не гъбата, а другия с многото входове и изходи(на пиербург). Сложихме нов и колата пощуря, всякаш не е 1600 кг, а е лека като перце.
Поздрави,
BMW :driving:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 69
Регистриран на: 1.07.2010
Пол: Мъж
Кара: 535d torque monster
Мечтае да кара: 550i supercharged
Детайли за колата: Actual: 535d e61 pre-LCI 370 hp 750 nm
Previous: 540i e39 Black 5 speed manual, 335i N54 e91 Black 07' pre-face 306 hp

Re: Няколко въпрoса по 525d 2002

Мнение от ReLeFNIQ » 21 Юни 2014, 20:19

Колеги, помагайте!
Смених помпата в резервоара с друга напълно работеща от колега от форума. Мастора при смяната също я е пробвал работи си. Старата също е работела но е с разбита перка и не е можела да прехвъля.
Както и да е мисля си аз че всичко е ОК, но днес бяха останали 13-14 литра и колата беше под съвсем лек наклон нагорнище, дори може да се каже сравнително равно. Пробвах да запаля но не се получи. Излязох и видях балончета в маркуча за горивото. Подадох контакт и изчаках да се напълни с гориво и тогава си запалих след известно въртене. Понеже ми е фобия това гаснене съм си отключил секретното меню и гледам на функция 6 че на място запалена колата непосредствено след този проблем разпределението беше 6-7 литра / 6-7 литра. Като дам пълна газ и двете стойности се изменят като дясната стига до 0, а лявата и тя сериозно пада. Това че има движение на лявата ми дава информация че гориво се прехвърля, но защо не може да прехвърли всичкото? Категорично ли е че при 100% изправност на тази помпа и при наличие на гориво под 15 литра всичкото трябва да е в дясно когато колата е на място? Тоест в случая трябва да виждам всичките 13-14 литра в дясно или не е така? И защо при положение че след като запалих ми показа 6-7 литра в дясно не щеше да запали? Все пак не са 0. Допитвам се до вас защото много ме дразни тоя проблем, смених помпата а реално проблема си го имам. Искам да си използвам резервоара до светване на лампата ( до оставащи 5-6 литра)...
Благодаря за мненията...
BMW :driving:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3602
Регистриран на: 10.09.2008
Местоположение: Смолян
Кара: E39 530D

Re: Няколко въпрoса по 525d 2002 помпата в резервоара..

Мнение от Ivo_Borisov » 21 Юни 2014, 21:17

Ако е работеща, всичко трябва да е вдясно, вляво е 0. Или не е монтирана както трябва или е заминала. И все пак не чакай дори при работеща, да пада горивото под 15-20 л. Така ще си спокоен.
Изображение

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook