N42B18A - ПОМОЩ

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 17.01.2011
Местоположение: Rousee
Пол: Мъж
Кара: BLACK E39 523i
Мечтае да кара: ///M POWER
Детайли за колата: m52b25 <3

N42B18A - ПОМОЩ

Мнение от Donchev_001 » 10 Юни 2014, 1:09

Колата пуши бяло през ауспуха и бута антифриз ... за 3000 километра 1500гр. масло и към 3 литра антифриз. Нека някой който е по запознат да каже от каде може да идва точно проблема. За колата не се пестят пари обслужва се само с оригинални немски консумативи и части като маслото с което я карам е 15w40 MOTUL + добавка на БАРДАЛ за мотори над 200 000 километра преди това я карах с оригинално немско масло на БМВ 10w40 но с него положението беше още по зле . Моля за съвет и нека този път модераторите да ми публикуват обявата.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 47
Регистриран на: 24.08.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 328ci

Re: N42B18A - ПОМОЩ

Мнение от rottenwilde » 10 Юни 2014, 14:55

На мен ми звучи като гарнитура на главата ... :|

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 8.06.2013
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Re: N42B18A - ПОМОЩ

Мнение от GecataBMW-E46 » 10 Юни 2014, 15:48

Тука вече отиваш на гарнитура на главата.И ква е тая грес а не масло дето сипваш в тоя мотор,тва че няма пестене от към консумативи и части е пълен смях след като не си я ревизирал до сега тая кола ами я караш с грес,добавки и тем подобните бъркочи след като си видял,че и 10W-40 го гори,а дори и то е гъсто за тоя мотор.Не искам да давам прибързана диагноза ама си си за сваляне на главата,гарнитура най-малко ако не е пукната самата глава,гумички,водачи на клапаните пасване на клапани и ще спре да гори масло,стига да не са ти фира и сегментите.
Последна промяна GecataBMW-E46 на 10 Юни 2014, 17:47, променена общо 1 път

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 180
Регистриран на: 18.07.2013
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: ше: BMW(e46) 143 hp. (N42B20)
Мечтае да кара: Ново BMW

Re: N42B18A - ПОМОЩ

Мнение от torettos » 10 Юни 2014, 16:41

Колега моя двигател е N42B20 и го карам в момента с 5W40 преди това бях с 0W40. Има много описано защо не трябва да се кара с по-гъсти масла тези мотори.. и друг колега писа със същия проблем или поне сходен като посочи причина гарнитура на главата ... предполагам и при теб е така...
Изображение

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: N42B18A - ПОМОЩ

Мнение от Zagy » 10 Юни 2014, 16:55

Според мен проблема не е само в гарнитура на главата... при толкова висок разход на масло и антифриз според мен тая кола има много сериозни проблеми с мотора. И както вече ти казаха - 15В40 е абсолютно недопустимо за тоя мотор, още повече че и сипваш добавки в маслото...
Si non confectus, non reficiat.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 463
Регистриран на: 30.04.2010
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: на пълна газ
Мечтае да кара: MB SLS AMG

Re: N42B18A - ПОМОЩ

Мнение от DiGital » 10 Юни 2014, 18:36

Продавай колата. Звучи грубо, но има и такива моменти.
WOT: wide open throttle, the only tuning condition that newbies seem to be interested in. ;-)

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 17.01.2011
Местоположение: Rousee
Пол: Мъж
Кара: BLACK E39 523i
Мечтае да кара: ///M POWER
Детайли за колата: m52b25 <3

Re: N42B18A - ПОМОЩ

Мнение от Donchev_001 » 10 Юни 2014, 18:52

Днес положението стана ощеее по злее започна да се чува някакво леко чукане от към клапанитеее и вече като отворя капачката за маслото мотора губи оборотиии и хвърля маслооо от там. Незнам мисля че бавно и славно двигателчето се предава
Забравих да допълня че колата има и газов инжекцион!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 8.06.2013
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Re: N42B18A - ПОМОЩ

Мнение от GecataBMW-E46 » 10 Юни 2014, 19:30

DiGital написа:Продавай колата. Звучи грубо, но има и такива моменти.

Е ти пък го утрепа той сефте си я е взел сигурно :mhihi: :mhihi: :mrgreen: ако не е такъв кош от към купе,ходова част и екстри(работещи :mhihi: ) да взима някъв читав мотор и да го слага и да си кара.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 975
Регистриран на: 25.03.2010
Пол: Мъж
Кара: E34 М50B25
Мечтае да кара: E34 V12
Детайли за колата: 1995г.Е34 М50В25TU

Re: N42B18A - ПОМОЩ

Мнение от BABHOMED » 10 Юни 2014, 21:47

Винаги може да смени мотора сещо интересно :) :yes:
Гарван граче над безмълвното поле,души се лутат загубили надежда.Щитове и саби с предсмъртни вопли в тишината кънтят.
Изображение

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: N42B18A - ПОМОЩ

Мнение от Zagy » 11 Юни 2014, 2:56

И ако пак му сложи 15В40 и добавки... и после газ...
Si non confectus, non reficiat.

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 17.01.2011
Местоположение: Rousee
Пол: Мъж
Кара: BLACK E39 523i
Мечтае да кара: ///M POWER
Детайли за колата: m52b25 <3

Re: N42B18A - ПОМОЩ

Мнение от Donchev_001 » 11 Юни 2014, 5:22

Мотора отива в кофата .... решено е вече 6-сте братя ще играят. Търси се читаво М54
Изображение

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook