Проблем с паленето M52B20
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
- Сашо ///Майна
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 81
- Регистриран на: 5.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
Проблем с паленето M52B20
Здравейте, колеги! Тази сутрин се появи следния проблем: https://www.youtube.com/watch?v=tK-61blxVIA След няколко неуспешни опита да запали махнах клемата на акумулатора, но нищо. Дръпнахме колата и веднага запали. Оставих я да поработи, изгасих я и след това си запали без проблем, но при 3-тия опит пак се появи същия проблем.
Ако някой е имал такъв проблем нека сподели.

- sean-john
- ентусиаст
-
- Мнения: 950
- Регистриран на: 5.08.2007
- Местоположение: Габрово/Атина
- Пол: Мъж
- Кара: ше е36,е39, сега и аз незнам
- Мечтае да кара: М5
Re: Проблем с паленето M52B20
Мен ми прилича на проблем с имобилайзера...
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
- Сашо ///Майна
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 81
- Регистриран на: 5.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
Re: Проблем с паленето M52B20
И аз за стартер си помислих първоначално. Ще го проверя.
- bobo1903
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 125
- Регистриран на: 3.01.2010
- Местоположение: Търговище
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528 i
- Мечтае да кара: E60 М
- Детайли за колата: Black :D
Re: Проблем с паленето M52B20
Няма нужда да пускам и аз тема понеже има десетина теми подобни на моя проблем и благодарение на съфорумци споделили мнения разбрах горе долу за какво става въпрос , но все пак да споделя и аз .
Та проблема ми е спрях за 10 мин , качвам се паля и угасна за секунди и после само върти и все едно няма бензин.За помпата не разбрах дали работи ,не се чува или аз не чувам това ,което трябва да чуя. Интересува ме варианта с имобилайзера ,дали може да е от него ? Защото алармата почва да свири когато си иска , ключа отключва/заключва . То е ясно ,че ще се разбере след диагностика ,но поне може да изключим една вероятност ..
Та проблема ми е спрях за 10 мин , качвам се паля и угасна за секунди и после само върти и все едно няма бензин.За помпата не разбрах дали работи ,не се чува или аз не чувам това ,което трябва да чуя. Интересува ме варианта с имобилайзера ,дали може да е от него ? Защото алармата почва да свири когато си иска , ключа отключва/заключва . То е ясно ,че ще се разбере след диагностика ,но поне може да изключим една вероятност ..
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Проблем с паленето M52B20
bobo1903 написа:Няма нужда да пускам и аз тема понеже има десетина теми подобни на моя проблем и благодарение на съфорумци споделили мнения разбрах горе долу за какво става въпрос , но все пак да споделя и аз .
Та проблема ми е спрях за 10 мин , качвам се паля и угасна за секунди и после само върти и все едно няма бензин.За помпата не разбрах дали работи ,не се чува или аз не чувам това ,което трябва да чуя. Интересува ме варианта с имобилайзера ,дали може да е от него ? Защото алармата почва да свири когато си иска , ключа отключва/заключва . То е ясно ,че ще се разбере след диагностика ,но поне може да изключим една вероятност ..
ако е ЕВС-а няма да върти


Re: Проблем с паленето M52B20
Bavarcho написа: Щом върти, а не пали значи имаш един от двата проблема - липсва гориво или липсва искра. Лесно е да провериш има ли бензин и искра.
Има и трети. Датчика на вала

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Проблем с паленето M52B20
Сашо ///Майна написа:Здравейте, колеги! Тази сутрин се появи следния проблем: https://www.youtube.com/watch?v=tK-61blxVIA След няколко неуспешни опита да запали махнах клемата на акумулатора, но нищо. Дръпнахме колата и веднага запали. Оставих я да поработи, изгасих я и след това си запали без проблем, но при 3-тия опит пак се появи същия проблем.Ако някой е имал такъв проблем нека сподели.
Колега, като някакъв алгоритъм за проверка- клеми на акумулатора, маса на двигателя, ревизия на стартера.
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Проблем с паленето M52B20
ivoo написа:Bavarcho написа: Щом върти, а не пали значи имаш един от двата проблема - липсва гориво или липсва искра. Лесно е да провериш има ли бензин и искра.
Има и трети. Датчика на вала
Нека мине през стартер, пък ако не е той да продължи натам.
Обстоятелствата че е пробвал няколко пъти да запали на стартер които са били науспешни, след което на скорост е запалил веднага, пък после отново е имал проблем с паленето на първо място води до съмнения със стартера. Ако той е наред. С диагностика ще се установи има ли проблем с датичк на колянов вал.

- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Проблем с паленето M52B20
преди време сложих един мотор и не бяхме стегнали добре масатана мотора..
палеше когато си иска..
палеше когато си иска..
- bobo1903
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 125
- Регистриран на: 3.01.2010
- Местоположение: Търговище
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528 i
- Мечтае да кара: E60 М
- Детайли за колата: Black :D
Re: Проблем с паленето M52B20
bobo1903 написа:Няма нужда да пускам и аз тема понеже има десетина теми подобни на моя проблем и благодарение на съфорумци споделили мнения разбрах горе долу за какво става въпрос , но все пак да споделя и аз .
Та проблема ми е спрях за 10 мин , качвам се паля и угасна за секунди и после само върти и все едно няма бензин.За помпата не разбрах дали работи ,не се чува или аз не чувам това ,което трябва да чуя. Интересува ме варианта с имобилайзера ,дали може да е от него ? Защото алармата почва да свири когато си иска , ключа отключва/заключва . То е ясно ,че ще се разбере след диагностика ,но поне може да изключим една вероятност ..
Днеска след диагностика се оказа ,че някакво реле е изгоряло и от там помпата е изключила и проблема ми е решен.
Гадното е ,че всички неразбираме от коли или ел.инсталации и заради елементарно нещо винаги може да те остави някъде колата .
- Сашо ///Майна
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 81
- Регистриран на: 5.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
Re: Проблем с паленето M52B20
Днес закарах колата на сервиз и проблема се оказа четки и втулки на стартера.
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Проблем с паленето M52B20
Сашо ///Майна написа:Днес закарах колата на сервиз и проблема се оказа четки и втулки на стартера.


- boywalking
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 726
- Регистриран на: 16.06.2008
- Местоположение: Kassel/Germany
- Пол: Мъж
- Кара: е39
- Мечтае да кара: E38
Re: Проблем с паленето M52B20
Колега, ако не е тайна, колко те одрусаха за тия четки и втулки, и стартера ти ли си го сваля или в сервиза. (за демонтаж/монтаж на стартер на тоя мотор искат сериозни суми)
Жената е нежна струна, просто трябва да знаеш как да я опънеш...
- Сашо ///Майна
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 81
- Регистриран на: 5.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
Re: Проблем с паленето M52B20
boywalking написа:Колега, ако не е тайна, колко те одрусаха за тия четки и втулки, и стартера ти ли си го сваля или в сервиза. (за демонтаж/монтаж на стартер на тоя мотор искат сериозни суми)
70лв ми излезе с малка отстъпка иначе мисля, че е към 90лв. Нищо не съм барал аз само я закарах до сервиза.

15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани