Колата губи МНОГО ток
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
71 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- MonsteR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 360
- Регистриран на: 9.12.2011
- Мечтае да кара: SR-71 Blackbird
Re: Колата губи МНОГО ток
ми 0.2 - 0.3 е екстра... и аз замерих моята - 0.19 е хората казаха парфе.. оказа се и при мен стартер. Трябва да го ремонтирам тези дни.. пак някой, ако каже сервиз ше е супер.

- basko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 200
- Регистриран на: 6.04.2012
- Пол: Мъж
- Кара: 2004/330xd автомат
- Мечтае да кара: bumer ...
- Детайли за колата: ноо яка
Re: Колата губи МНОГО ток
Не разбирам много от ток, но 0.2-0.3А май са 200-300 милиампера. Доколкото знам допустимата, нормалната консумация е 35-40 милиампера. Т.е. моята последна е около 5-6 пъти по-голяма. Не виждам как ще е перфектна.
Не съм претенциозен, ... най-доброто ми е предостатъчно!!!
Re: Колата губи МНОГО ток
Стандарта е 0.6мА на всеки Ач от акумулатора.
Демек ако акумулатора ти е 90Ач, то отечката трябва да ти е около 54мА.
Всичко над това се води проблем, който не трябва да присъства в автомобила.
Демек ако акумулатора ти е 90Ач, то отечката трябва да ти е около 54мА.
Всичко над това се води проблем, който не трябва да присъства в автомобила.
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- basko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 200
- Регистриран на: 6.04.2012
- Пол: Мъж
- Кара: 2004/330xd автомат
- Мечтае да кара: bumer ...
- Детайли за колата: ноо яка
Re: Колата губи МНОГО ток
Благодаря, както винаги точен?!
Не съм претенциозен, ... най-доброто ми е предостатъчно!!!
- basko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 200
- Регистриран на: 6.04.2012
- Пол: Мъж
- Кара: 2004/330xd автомат
- Мечтае да кара: bumer ...
- Детайли за колата: ноо яка
Re: Колата губи МНОГО ток
Открих консумацията! Консумацията се заби на 0.02-0.03 ампера, нищо че за 92Ah акумулатор трябва да е около 55 милиампера?!
Просто откачих червения кабел от снимката и резултатът се вижда. Доколкото знам, този кабел отива директно към стартера. Явно проблемът е в стартера и ще се сваля за ремонт. Чувал съм, че е "доста приятно" занимание.

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Не съм претенциозен, ... най-доброто ми е предостатъчно!!!
- basko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 200
- Регистриран на: 6.04.2012
- Пол: Мъж
- Кара: 2004/330xd автомат
- Мечтае да кара: bumer ...
- Детайли за колата: ноо яка
Re: Колата губи МНОГО ток
Както винаги филмът не бил шведски, а съветски ...?! Днес се заиграх да свалям стартер, но видях, че през неговата клема отива директен плюс и на чудото от снимката /вижда се малка част от него/ и понеже е на гумени тампони му е пусната допълнителна маса. Откачих масата от клемата, вижда се на снимката и консумацията я няма. Явно тази уродка е окъсила. Добре че не свалях стартер!!!
П.С. А тази уродка, така наречената печка ли е? Сори за тъпия въпрос.
П.С. А тази уродка, така наречената печка ли е? Сори за тъпия въпрос.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Не съм претенциозен, ... най-доброто ми е предостатъчно!!!
- olegvn
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 105
- Регистриран на: 20.09.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: compact
- Детайли за колата: BMW compact e46 03 320td 150 hp
Re: Колата губи МНОГО ток
При мен имах такъв проблем и накрая разбрах , че клемите не правят добър контакт с акумулатора и от там не се зарежда добре.
- GecataBMW-E46
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 647
- Регистриран на: 8.06.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: Колата губи МНОГО ток
basko написа:Както винаги филмът не бил шведски, а съветски ...?! Днес се заиграх да свалям стартер, но видях, че през неговата клема отива директен плюс и на чудото от снимката /вижда се малка част от него/ и понеже е на гумени тампони му е пусната допълнителна маса. Откачих масата от клемата, вижда се на снимката и консумацията я няма. Явно тази уродка е окъсила. Добре че не свалях стартер!!!
П.С. А тази уродка, така наречената печка ли е? Сори за тъпия въпрос.
Колега тва ти е ел.печката за парното бъди сигурен,че ако има утечка тя е в него,а не в стартера,когато дефектират се получава тая отечка.
- basko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 200
- Регистриран на: 6.04.2012
- Пол: Мъж
- Кара: 2004/330xd автомат
- Мечтае да кара: bumer ...
- Детайли за колата: ноо яка
Re: Колата губи МНОГО ток
Благодаря колега, доста нерви изхабих докато го установя! Така и ще си остане! Няма да я оправям или сменям.
Не съм претенциозен, ... най-доброто ми е предостатъчно!!!
- sexy_shefa
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 55
- Регистриран на: 7.12.2010
- Местоположение: Гоце Делчев
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530 D
- Мечтае да кара: BMW M5
- Детайли за колата: 530D 2003 година, 193hp голямата навигация, абсолютно всички екстри.
Re: Колата губи МНОГО ток
здр колеги аз имам същият проблем само че съм с Е39 530д чисто нов акумулатор го скапва казаха ми че е от навигацията продадох е и сложих двоен дин но проблема си остана сега ми казват че е лаит модула но не смятам да го махам свалих го и акумулатора пак капна
и ми писна от майстори купих си мултицет и почнах да търся. проверих зареждането 14,2. проверих консумацията на колата при заспало положение 0.02 при не заспало 0.82, уж нормално, проверих и консумацията при палене към о.300 нещо такова не помня точно колко и всичко нормално
а тока изчезва а да преди това 2 дена зареждах акумулатора и го откарах да го проверят казаха че е добре, затворих се в колата изчаках 20 мин и не мога да чуя таралежа да базика и нз какво да правя вече с тая кола,
помагайте 





Re: Колата губи МНОГО ток
sexy_shefa написа:здр колеги аз имам същият проблем само че съм с Е39 530д чисто нов акумулатор го скапва казаха ми че е от навигацията продадох е и сложих двоен дин но проблема си остана сега ми казват че е лаит модула но не смятам да го махам свалих го и акумулатора пак капна![]()
и ми писна от майстори купих си мултицет и почнах да търся. проверих зареждането 14,2. проверих консумацията на колата при заспало положение 0.02 при не заспало 0.82, уж нормално, проверих и консумацията при палене към о.300 нещо такова не помня точно колко и всичко нормално
а тока изчезва а да преди това 2 дена зареждах акумулатора и го откарах да го проверят казаха че е добре, затворих се в колата изчаках 20 мин и не мога да чуя таралежа да базика и нз какво да правя вече с тая кола,
помагайте
Пробвай направо с друг таралеж, то може да не пощурее веднага а по някое време да направи мизерията и да скапе акумулатора за нула време. Има доста колеги които са коректни и може да им обясниш положението ти. Т.е. да вземеш таралеж за проба и ако не е от него да го върнеш.
- sexy_shefa
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 55
- Регистриран на: 7.12.2010
- Местоположение: Гоце Делчев
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530 D
- Мечтае да кара: BMW M5
- Детайли за колата: 530D 2003 година, 193hp голямата навигация, абсолютно всички екстри.
Re: Колата губи МНОГО ток
Kris написа:sexy_shefa написа:здр колеги аз имам същият проблем само че съм с Е39 530д чисто нов акумулатор го скапва казаха ми че е от навигацията продадох е и сложих двоен дин но проблема си остана сега ми казват че е лаит модула но не смятам да го махам свалих го и акумулатора пак капна![]()
и ми писна от майстори купих си мултицет и почнах да търся. проверих зареждането 14,2. проверих консумацията на колата при заспало положение 0.02 при не заспало 0.82, уж нормално, проверих и консумацията при палене към о.300 нещо такова не помня точно колко и всичко нормално
а тока изчезва а да преди това 2 дена зареждах акумулатора и го откарах да го проверят казаха че е добре, затворих се в колата изчаках 20 мин и не мога да чуя таралежа да базика и нз какво да правя вече с тая кола,
помагайте
Пробвай направо с друг таралеж, то може да не пощурее веднага а по някое време да направи мизерията и да скапе акумулатора за нула време. Има доста колеги които са коректни и може да им обясниш положението ти. Т.е. да вземеш таралеж за проба и ако не е от него да го върнеш.
ако е от таралежа няма ли да ми го отчете като консумация като го замервам или тои се пуска когато му е кеф а не веднага след като заспи? и кой бушон е за този таралеж да го откача и да пробвам дали ще капни пак . благодаря
- badiuo
- Потребител
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 25.03.2014
- Местоположение: гр.Раднево
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i
- Мечтае да кара: E46 318ic
Re: Колата губи МНОГО ток
basko написа:Явно отивам при врачка! Днес с всички бушони в ръка - 0,12-0,18А?! Чудесно! Извънземните са в тази кола.
e 0.12 A,са нормални според мен.ПРИМЕР–акумулатор 75А часа означава,че при консумация 1А акумулаторът трябва да издържи 75 часа.сметни сега при 0„12А.
- sexy_shefa
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 55
- Регистриран на: 7.12.2010
- Местоположение: Гоце Делчев
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530 D
- Мечтае да кара: BMW M5
- Детайли за колата: 530D 2003 година, 193hp голямата навигация, абсолютно всички екстри.
Re: Колата губи МНОГО ток
нямам отечка всичко провериха, вчера ми се откачи усилвателя и слезнах да вида да не се е откачил от клемата и клемите направо пареха което значи или има много голяма консумация на ток или дава някъде на късо сега пак в сервиза
- Hito
- Е46 Fanatic
-
- Мнения: 426
- Регистриран на: 1.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d; GLK 320
Re: Колата губи МНОГО ток
Я да питам в тази тема, че и аз имам проблем с акомулатара
Принципно си имам проблем с паленето защото колата се кара много рядко,но от известно време започна да се кара всеки ден и нямах проблем с паленето. Онзи ден вечерта я оставих след доста каране при температури над нулата, вечерта я оставих и температурата беше паднала до -12 .........на сутринта греда
няма никои
Дали е заминал акомулатора?
На три години е и е няква световно неизвестна марка.
Алтернатора зарежда на 13,6 волта при включени абсолютно всички консуматори..... фарове, климатроник,навигация, халогени, плафони и тн.
Направи ми впечатление, че когато се загаси двигателя и останат само плафоните волтажа пада от 12 и нещо до 11,6 за около две минути

Принципно си имам проблем с паленето защото колата се кара много рядко,но от известно време започна да се кара всеки ден и нямах проблем с паленето. Онзи ден вечерта я оставих след доста каране при температури над нулата, вечерта я оставих и температурата беше паднала до -12 .........на сутринта греда


Дали е заминал акомулатора?
На три години е и е няква световно неизвестна марка.
Алтернатора зарежда на 13,6 волта при включени абсолютно всички консуматори..... фарове, климатроник,навигация, халогени, плафони и тн.
Направи ми впечатление, че когато се загаси двигателя и останат само плафоните волтажа пада от 12 и нещо до 11,6 за около две минути

Великите умове обсъждат идеи.
Средните умове обсъждат събития.
Дребните умове обсъждат хората.
Убий глупака с мълчание
Средните умове обсъждат събития.
Дребните умове обсъждат хората.
Убий глупака с мълчание

71 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани