Не пали м50б20
Модератор: Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Не пали м50б20
Преди да изгася колата спряха да работят ел.стаклата чистачките. След 2 часа престой не иска да запали,въобще не върти. Гледах бушоните здрави са.
Re: Не пали м50б20
Днес ми подадоха ток.Завъртя стартера,но хем да запали и изгасва. Работи 1-2секунди по 500оборота и гасне.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
Re: Не пали м50б20
Алтернатор? Пробвай да запалиш и остави да поработи без да откачаш кабелите. Ако работи - това е!

- dan-dam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: София, ама съм от село
- Пол: Мъж
- Кара: 03'Е53 М62TUB44
- Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
- Детайли за колата: Петица с много седмици
Re: Не пали м50б20
Големия бушон в черната кутийка до акумулатора
- Митко Стоянов
- Чичо Митко
-
- Мнения: 2303
- Регистриран на: 12.01.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 и W209
- Мечтае да кара: DDT на море :)
Re: Не пали м50б20
Колко бензин имаш в резервоара? Ако е под наклон и лявата част е на по-ниско, може и с 10л да не запали. Бензиновата помпа работи ли?

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю



- valdez7
- Потребител
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: 27.05.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E34 520i vanos 1995г.
Re: Не пали м50б20
shmorz написа:Днес ми подадоха ток.Завъртя стартера,но хем да запали и изгасва. Работи 1-2секунди по 500оборота и гасне.
На М50В20TU (ванос) това ми го правеше от скапан акумулатор.Ток колкото да завърти стартера имаше ,но двигателя работеше на 2-3 цилиндъра и при опит да го изфорсирам гаснеше.Така две,три паления,докато акумулатора съвсем падна.Друг изряден акумулатор и двигателя запали веднага.Така,че първо пробвай с читав акумулатор.Този номер ми го е правила три пъти и причината беше акумулатора(поне при МЕН).
- ивчо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1821
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: Не пали м50б20
Колкото и да го обсъждаме, всеки е прав с нещо !
ТатьО с бушона, предвид че са му отказали чистачки и ел. стъкла !
Митко с това че ако колата е наклонена вляво, помпата трудно захапва !
Колегата с това че е акумулатор - под 11V (или около 10) върти без да пали !
Отделно че имахме случай и на недостатъчно количество масло - хидравличните повдигачи "не работеха" и компресия nicht
ТатьО с бушона, предвид че са му отказали чистачки и ел. стъкла !
Митко с това че ако колата е наклонена вляво, помпата трудно захапва !
Колегата с това че е акумулатор - под 11V (или около 10) върти без да пали !
Отделно че имахме случай и на недостатъчно количество масло - хидравличните повдигачи "не работеха" и компресия nicht

Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o


- dan-dam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: София, ама съм от село
- Пол: Мъж
- Кара: 03'Е53 М62TUB44
- Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
- Детайли за колата: Петица с много седмици
Re: Не пали м50б20
А и бушона е най-лесен за проверка. Ама спрямо другите симптоми си е акумулатор от всякъде.
Миналото лято моята не беше палена 4-5 дена. Запали си без проблем и си работеше перфектно. След това отидох до магазина и като опитах да запаля после същата работа като при колегата- припали, поработи на 3-4 цилиндъра и изгасне. Като лепнахме вилката на акумулатора имаше 9 волта. Явно някоя друга клетка беше сдала. После нов акумулатор и всичко е ток в буквалния смисъл на думата
ПП Кой ми прее*а убАвия подпис
Миналото лято моята не беше палена 4-5 дена. Запали си без проблем и си работеше перфектно. След това отидох до магазина и като опитах да запаля после същата работа като при колегата- припали, поработи на 3-4 цилиндъра и изгасне. Като лепнахме вилката на акумулатора имаше 9 волта. Явно някоя друга клетка беше сдала. После нов акумулатор и всичко е ток в буквалния смисъл на думата

ПП Кой ми прее*а убАвия подпис

Re: Не пали м50б20
Оф, и мен ме мъчи това.
Спря да работи централното и прозорците. Както и по някой път, просто не върти стартера - все едно има имобилайзер. Уъркараунд е да откачиш акумулатора за секунда. След това пали и така до следващия път, горе долу веднъж в седмицата ми се случва. По някой път и по два пъти на ден, не мога да го хвана защо така става
Не е от модулите под седалката, всичките са сменени с други работещи и пак не ще, големия бушон до акумулатора си е здрав и той. Ако някой знае друга причина да свирка.
Спря да работи централното и прозорците. Както и по някой път, просто не върти стартера - все едно има имобилайзер. Уъркараунд е да откачиш акумулатора за секунда. След това пали и така до следващия път, горе долу веднъж в седмицата ми се случва. По някой път и по два пъти на ден, не мога да го хвана защо така става

- dan-dam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: София, ама съм от село
- Пол: Мъж
- Кара: 03'Е53 М62TUB44
- Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
- Детайли за колата: Петица с много седмици
Re: Не пали м50б20
penio написа:Оф, и мен ме мъчи това.
Спря да работи централното и прозорците. Както и по някой път, просто не върти стартера - все едно има имобилайзер. Уъркараунд е да откачиш акумулатора за секунда. След това пали и така до следващия път, горе долу веднъж в седмицата ми се случва. По някой път и по два пъти на ден, не мога да го хвана защо така ставаНе е от модулите под седалката, всичките са сменени с други работещи и пак не ще, големия бушон до акумулатора си е здрав и той. Ако някой знае друга причина да свирка.
Аз пак ще направя предположение и пак ще е за бушона. Сваля ли го или само погледна, че е здрав? И при мен беше точно както го описваш. И като развих гайките, които държат бушона изпадна на две части. Той не гори, а се чупи по средата. Изглежда здрав, но не е така. И като откачаш акумулатора размърдваш и бушона посредством кабелите, той дава контакт и пали.
Re: Не пали м50б20
Съжалявам,че пиша толкова късно. Проблема се оказа в акумулатора.Замених го с чисто нов и запали.
Но сега ми се отваря само шофьорското стъкло,другите не искат.
Но сега ми се отваря само шофьорското стъкло,другите не искат.
Re: Не пали м50б20
При мен, това се оправи с почистване на буксите по модулите под задната седалка. Като се вади цялата кутия, под нея имаше едни свободни букси които направо бяха зеленясали от окиси. Почистих ги добре, сглобих обратно всичко и от тогава спряха тези аномалии. Върти и пали винаги, както и джамовете работят:)
Re: Не пали м50б20
Колата ми е с нивомат,но ще сменям хидравличната помпа и ставали такава,която не е с нивомат?
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани