Питане за датчик разпределителен вал

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 8.06.2013
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Re: Питане за датчик разпределителен вал

Мнение от GecataBMW-E46 » 17 Апр 2014, 21:18

ivo_cool написа:ами за тях нищо не ми казаха
сутрин като я запаля има един по различен звук на мотора и е по шумен но като поработи няколко минутки и мотора си заработва нормално
мога ли сам да разбера дали има проблем с дебитомера и ламбда сондите?

Можеш дебитомера го откачаш и гледаш дали има промяна,а ламбдите с 1 мултицет с остри и тънки сонди бучиш в буксата при кабелите без да я разкачаш,трябва да мени постоянно от 0-1волт ако е забила сондата няма да се мени напрежението демек ламбда капут :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 218
Регистриран на: 22.03.2006
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: Е46 318i
Мечтае да кара: Е30 М3

Re: Питане за датчик разпределителен вал

Мнение от ivo_cool » 17 Апр 2014, 21:37

благодаря колега
ламбдите ще ги проверя тези дни когато почивам само не разбрах при работещ мотор или само на контакт?
а за дебитомера само да уточним ако има промяна в работата на мотора какво означава, и ако няма промяна какво означава?
-Тате, татеее, от къде идват облаците?
-От гумите на БМВ-тата, моето момче!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1247
Регистриран на: 22.01.2012
Пол: Мъж
Кара: Сива Бима
Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
Детайли за колата: Лачена

Re: Питане за датчик разпределителен вал

Мнение от hacker4eto1 » 17 Апр 2014, 21:42

GecataBMW-E46 написа:
ivo_cool написа:ами за тях нищо не ми казаха
сутрин като я запаля има един по различен звук на мотора и е по шумен но като поработи няколко минутки и мотора си заработва нормално
мога ли сам да разбера дали има проблем с дебитомера и ламбда сондите?

Можеш дебитомера го откачаш и гледаш дали има промяна,а ламбдите с 1 мултицет с остри и тънки сонди бучиш в буксата при кабелите без да я разкачаш,трябва да мени постоянно от 0-1волт ако е забила сондата няма да се мени напрежението демек ламбда капут :mhihi:

Много общо му го каза това... не са 2 кабела,а 4 тири ... не става само да бучне.. трябва да знае кои кабели са.. едните са за нагревателя.
Ламбдите работят чак когато мотора е загрял димек трябва им около 340 градуса температура ,за да работят максимално коректно.
А ако няколко сонди казват "Lambda control tollerance too big bank 1 & bank 2" нещо трябва да се има предвид ,че мотора може да гълта въздух от някъде една малка дупчица по вакума може много да обърка работата на мотора . Хубаво го прегледай смуче ли от някъде провери гумените маншони след дебитомера и до дросела (най-често се цепят на стъпковият) Вземи един спрей за карбуратори или спрей за чистене на спирачки и пръскай на загрял мотор и ако си сменя звука мотора от там смуче...
Може и дебитомера да ти прави мизерия... той се хваща само на живи данни от разбиращ диагноститик. откачи го тоя дебитомер ,направи една врътка из квартала и виж как се държи колата,по-добре ли е (по пъргава).
Погледни и прословутия клапан CCV или по наше му клапан картерни газове ... провери неговите маркучи дали са здрави ,дали самият клапан е здрав може доста да тресе един мотор и е доста вероятно лампата да свети от него... понеже ламбда сондите засичат неправилна горивна смес която може да се окаже следствие паразитен въздух...
А най-добре ще е ако може да кажеш какви грешки изписва точно колата дори само като КОД ако се чете със скенер,а не с кабел..
П.П Ако колата хукне след като си го откачил дебитомера просто го сменяй.. но много ме съмнява той да е проблема ти...
Изображение
Последен проект https://youtu.be/oRvrTuwa_Rg

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 8.06.2013
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Re: Питане за датчик разпределителен вал

Мнение от GecataBMW-E46 » 17 Апр 2014, 21:51

ivo_cool написа:благодаря колега
ламбдите ще ги проверя тези дни когато почивам само не разбрах при работещ мотор или само на контакт?
а за дебитомера само да уточним ако има промяна в работата на мотора какво означава, и ако няма промяна какво означава?

Виж мнението на колегата по отгоре.че сам от тела и малко постно ти го обясних,за по грубата работа на мотора го опиши по подробно румолене или тракане чуваш?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 218
Регистриран на: 22.03.2006
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: Е46 318i
Мечтае да кара: Е30 М3

Re: Питане за датчик разпределителен вал

Мнение от ivo_cool » 17 Апр 2014, 22:44

нищо на ми казаха за грешките които изписва само това за датчика на разпределителния вал и че горивната смес е бедна, също и датчик на ABS но той няма нищо общо с вървенето на колата а и предполагам и нищо общо с лампата на двигателя която светна
-Тате, татеее, от къде идват облаците?
-От гумите на БМВ-тата, моето момче!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 218
Регистриран на: 22.03.2006
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: Е46 318i
Мечтае да кара: Е30 М3

Re: Питане за датчик разпределителен вал

Мнение от ivo_cool » 19 Апр 2014, 8:09

Колеги днес пробвах да карам без дебитомер и колата се държи много добре и много добререагира при подаване на газ. Много се надявам при смяната на дебитомера колата да си трагне нормално и вече да мога да и се радвам а несамо да давам.
П.П. Някои знаели как вървят цените на дебитомерите за 318i 118 k.s.
-Тате, татеее, от къде идват облаците?
-От гумите на БМВ-тата, моето момче!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1247
Регистриран на: 22.01.2012
Пол: Мъж
Кара: Сива Бима
Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
Детайли за колата: Лачена

Re: Питане за датчик разпределителен вал

Мнение от hacker4eto1 » 19 Апр 2014, 10:22

ivo_cool написа:Колеги днес пробвах да карам без дебитомер и колата се държи много добре и много добререагира при подаване на газ. Много се надявам при смяната на дебитомера колата да си трагне нормално и вече да мога да и се радвам а несамо да давам.
П.П. Някои знаели как вървят цените на дебитомерите за 318i 118 k.s.

Потърси колегата "Laviatan" :bowdown:
Изображение
Последен проект https://youtu.be/oRvrTuwa_Rg

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 10.04.2014
Местоположение: Ямбол
Пол: Мъж
Кара: E46-318i-N42
Детайли за колата: С десен волан. Произведена е през март 2002 година.

Re: Питане за датчик разпределителен вал

Мнение от dobromir_83 » 28 Май 2014, 20:06

hacker4eto1 написа:Не бързай да взимаш нов някъде имаше тема ,че точно заради разхлабена верига датчика изписва грешка !
Мисля ,че на този мотор датчик Inlet и Outlet са еднакви и можеш да ги размениш спокойно и виж дали грешката пак ще се запише при разменени датчиците пак на този на който ти го е набила преди грешката...ако да ,да знаеш че момчетата явно са прави този мотор мисля ,че правеше такива магарии да префърля зъб :confused:


Размених ги, но се оказа друг проблемът. Единият цилиндър не издържа и свеща се беше разтопила. Сега съм дал колата на ремонт и ми правят основен ремонт на двигателят. А ти можеш ли да ми кажеш като ср прави основен ремонт на двигателя, като например шлайфане на главата и блока, трябва ли като се събира двигателя за позициониране на разпределителните валове да се използва специален ключ? Иначе ти благодаря за коментара от предният път.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1247
Регистриран на: 22.01.2012
Пол: Мъж
Кара: Сива Бима
Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
Детайли за колата: Лачена

Re: Питане за датчик разпределителен вал

Мнение от hacker4eto1 » 29 Май 2014, 10:36

Въпросните майстори щом отварят двигателя и му правят основен ремонт трябва да са наясно ,че без правилните инструменти (нещо като скоби е) за зацепване на валовете просто няма да стане работата
Изображение
Последен проект https://youtu.be/oRvrTuwa_Rg

Предишна

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook