Оставяло ли ви е е46 на пътя?
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
65 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Оставяло ли ви е е46 на пътя?
kinazoberk написа:Взимай бензин и не му мисли с тия дизели направо ще си скъсаш потника.... Бензина си е бензин...
При тая нафта в БГ...... няма да останеш доволен
Очевидно бензина е доста по-лек за поддръжка.
Но възниква въпроса защо има толкова малко внос на бензинови БМВ-та, а дизелите са в пъти повече.
BMW
- host
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1670
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: Оставяло ли ви е е46 на пътя?
Мииии, ъъъъъ, ... хората си ги карат?! 

Re: Оставяло ли ви е е46 на пътя?
Pepper написа:kinazoberk написа:Взимай бензин и не му мисли с тия дизели направо ще си скъсаш потника.... Бензина си е бензин...
При тая нафта в БГ...... няма да останеш доволен
Очевидно бензина е доста по-лек за поддръжка.
Но възниква въпроса защо има толкова малко внос на бензинови БМВ-та, а дизелите са в пъти повече.
Сигурно 90% от дизелите в е46, които се внасят са на повече от 400 000км и там просто са захвърлени за по 400евро, тука се пудрят и НОВ ВНОС


..Bayerische Motoren Werke..


- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Оставяло ли ви е е46 на пътя?
M-coupe написа:Pepper написа:kinazoberk написа:Взимай бензин и не му мисли с тия дизели направо ще си скъсаш потника.... Бензина си е бензин...
При тая нафта в БГ...... няма да останеш доволен
Очевидно бензина е доста по-лек за поддръжка.
Но възниква въпроса защо има толкова малко внос на бензинови БМВ-та, а дизелите са в пъти повече.
Сигурно 90% от дизелите в е46, които се внасят са на повече от 400 000км и там просто са захвърлени за по 400евро, тука се пудрят и НОВ ВНОСЛично мнение не ми се спори с никой.
...те щото бензиновите ги сменят на по 100 000



Re: Оставяло ли ви е е46 на пътя?
Не, бензиновите ги карат по 500 000 км. Айде обръщате темата на спор. Нали не си мислите, че в чужбина вземат дизел за да седи в гаража? За бензина, аз за 6 години имам 75 000 км. Що да не съм взел на 115 к. 8- годишна Е46-ца? В Германия през 2007 г. се нагледах на Голф 5, 2006 модел, 1.9 дизел. 180-200 000 км. За кола на 1 година. Сами си правете изводите...
Send от личният ми смартфон
Send от личният ми смартфон
- taba4ko
- ентусиаст
-
- Мнения: 1207
- Регистриран на: 12.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 12' F30 335i
Re: Оставяло ли ви е е46 на пътя?
Аз също съм предобеден, че за 2-ра употреба кола е по-добре да е бензинова. Безспорен факт е, че в чужбина се карат по много всякакви коли. Като изключим за България разходите за окачване, консумативите, данъци и застраховки, защото това ще се плаща за каквато и кола ще си купиш, ремонтите от всякакъв аспект по един дизелов двигател ще са много по-скъпи от бензиновия. Пожелавам ти да си караш любимата бима и само маслото да и сменяш....


- tekabg
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 345
- Регистриран на: 3.05.2009
- Местоположение: Сл.Бряг,Schwarzwald
- Пол: Мъж
- Кара: 530xd F11 individual
Re: Оставяло ли ви е е46 на пътя?
Pepper написа:kinazoberk написа:Взимай бензин и не му мисли с тия дизели направо ще си скъсаш потника.... Бензина си е бензин...
При тая нафта в БГ...... няма да останеш доволен
Очевидно бензина е доста по-лек за поддръжка.
Но възниква въпроса защо има толкова малко внос на бензинови БМВ-та, а дизелите са в пъти повече.
Просто 3/4 от автомобилите в западна европа които се карат са дизели.Може би само Швейцария прави малко изключение.Според мен един читав дизел е по-удачният вариант.А и за около 1000лв. го правиш отличен/турбо,свещи,дюзи/.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Оставяло ли ви е е46 на пътя?
tekabg написа:Pepper написа:kinazoberk написа:Взимай бензин и не му мисли с тия дизели направо ще си скъсаш потника.... Бензина си е бензин...
При тая нафта в БГ...... няма да останеш доволен
Очевидно бензина е доста по-лек за поддръжка.
Но възниква въпроса защо има толкова малко внос на бензинови БМВ-та, а дизелите са в пъти повече.
Просто 3/4 от автомобилите в западна европа които се карат са дизели.Може би само Швейцария прави малко изключение.Според мен един читав дизел е по-удачният вариант.А и за около 1000лв. го правиш отличен/турбо,свещи,дюзи/.
1000 ще ги минеш сериозно

По темата - предната ме остави в града,сегашната от 3год и половина и над 80 000 км да чукна на дърво не е мръднала,надявам се докато още е в мен да няма сериозни ремонти,консумативите и износващите се части не ги слагам като проблем или ремонт - за мен кола ,която се кара се поддържа и не може човек да мрънка,че нещо потропнало или т.н - сега ако е проблем по мотора е друго нещо,но окачване,спирачки,масла,филтри ,крушки са повече от нормални разходи.
Но колкото повече се набляга на правилните и хубави части и правилен монтаж,толкова по-малка е вероятността от изненадващ проблем.
А тоя филм с нямане на дизели на по-малко км - там играят жълтиците

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Re: Оставяло ли ви е е46 на пътя?
Правилото с жълтиците важи и при бензина. Кихаш едни 50-60 к и вземаш от магазина на реални 5-6 км.
Send от личният ми смартфон
Send от личният ми смартфон
- dobromir_83
- Потребител
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 10.04.2014
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: E46-318i-N42
- Детайли за колата: С десен волан. Произведена е през март 2002 година.
Re: Оставяло ли ви е е46 на пътя?
Моят модел е 318i 2002 г. 143 к.с. внос от Англия и скоро двигателят ми се развали. Колата ми вибрираше и се включваше индикация за двигателя (жълт цвят). Ходих на диагностика, а те ми казаха, че веригата ми правила проблеми. После отидох при "майсторите", а те ми казаха, че било от датчиците на разпределителните валове, а накрая се оказа проблемът, че е в двигателят след като навръщане от София до Ямбол по магистралата карах на три цилиндъра. И малко остана да ни остави на пътя. Карах на авариен режим
. Колата е на 280 000 км. По-тази кола нищо не е било сменяно. Дори и управляващ блок за парно сменях зимата.

Re: Оставяло ли ви е е46 на пътя?
M-coupe написа:Сигурно 90% от дизелите в е46, които се внасят са на повече от 400 000км и там просто са захвърлени за по 400евро, тука се пудрят и НОВ ВНОСЛично мнение не ми се спори с никой.
И аз няма да споря, но ще споделя, че не ми се струва логично.
Ако вземеш стара кочина по-лесно е да я продадеш на части.
В противен случай напудрянето ще се състои в смяна на волан, педали, салон, дръжки на вратите, топка на скоростен лост, копчетата на прозорците също се белват. За да излезне изгодно тази замяна трябва да вкараш същия модел в добро състояние от Англия и да го разчастиш.
Прекалено сложна и трудоемка става измамата.
BMW
Re: Оставяло ли ви е е46 на пътя?
В случая търсенето определя предлагането. Внясат се повече дизели, защото това се търси. Като докараш тук нещо с цел продажба, шанса да го продадеш е много по-голям ако е дизел, отколкото ако е бензин
- Nistel
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: 14.08.2009
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E91 320D
- Мечтае да кара: на сняг
Re: Оставяло ли ви е е46 на пътя?
Моята е оставала без масло поради теч - никакъв проблем докато го отстраня(разбира се с доливане). Оставала е без антифриз поради спукана мембрана на газовото и стрелката за температура не е мръднала от средата като след доливане на антифриз съм карал няколко стотици километри. Съединител скапан имах караше се без проблем. Единствено от акумулатор съм си патил още първата седмица като я взех, беше с някакъв съвсем скапан от Форд. Та никога засега не ме е оставяляла на пътя и съм много доволен. Частите са на съвсем нормални цени и има голям избор на ОЕМ нови, алтернативни нови, от морга и разбира се тук във форума.
Преди това карах една Фиеста - остави ме на пътя заради скапан съединител. Някаква вакумна помпа се беше скапала и изобщо все едно си без съединител. Тая помпа отговаряла освен за съединителя и за спирачките. Скапа се без никакви признаци и добре, че бях в града. Смяната ми струваше 600лв за разлика от смяната на съединител комплект на БМВ-то - 340лв
Относно газово на бензиновия двигател не знам каква газифицирана кола си карал, но при качествените уредби и най-вече качествен монтаж няма разлика във вървенето само на колонката 10-12лв на 100км извънградско. При голям дизел имаш около 20лв/100км и доста по-сериозна поддръжка особено ако вземеш някой напудрен котур
Преди това карах една Фиеста - остави ме на пътя заради скапан съединител. Някаква вакумна помпа се беше скапала и изобщо все едно си без съединител. Тая помпа отговаряла освен за съединителя и за спирачките. Скапа се без никакви признаци и добре, че бях в града. Смяната ми струваше 600лв за разлика от смяната на съединител комплект на БМВ-то - 340лв

Относно газово на бензиновия двигател не знам каква газифицирана кола си карал, но при качествените уредби и най-вече качествен монтаж няма разлика във вървенето само на колонката 10-12лв на 100км извънградско. При голям дизел имаш около 20лв/100км и доста по-сериозна поддръжка особено ако вземеш някой напудрен котур

Re: Оставяло ли ви е е46 на пътя?
Nistel написа:Относно газово на бензиновия двигател не знам каква газифицирана кола си карал, но при качествените уредби и най-вече качествен монтаж няма разлика във вървенето само на колонката 10-12лв на 100км извънградско. При голям дизел имаш около 20лв/100км и доста по-сериозна поддръжка особено ако вземеш някой напудрен котур
Благодаря ти много за полезния коментар. Аз съм правил същите сметки.
Но ми става много интересно какво се разбира под качествен монтаж? Доста често го срещам. Може би се има предвид настройка на компютъра или има нещо повече?
BMW
- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Оставяло ли ви е е46 на пътя?
Pepper написа:Nistel написа:Относно газово на бензиновия двигател не знам каква газифицирана кола си карал, но при качествените уредби и най-вече качествен монтаж няма разлика във вървенето само на колонката 10-12лв на 100км извънградско. При голям дизел имаш около 20лв/100км и доста по-сериозна поддръжка особено ако вземеш някой напудрен котур
Благодаря ти много за полезния коментар. Аз съм правил същите сметки.
Но ми става много интересно какво се разбира под качествен монтаж? Доста често го срещам. Може би се има предвид настройка на компютъра или има нещо повече?
Да не става пак като спор ама с 12 лева и аз минавам с дизела 100 км. Това е дизел 4,7 - 4,8/100 л/км.
Този големия дизел, за който говориш сигурно е 3000 кубика/6 цилиндъра и не знам, с кое му сравняваш вървенето?...с 4 цилиндъра бензин ли дето минава с 10 лева 100 км?...само дето едното като настъпиш отлиташ...сети се кое

Има още един момент при газта - първоначалната инвестиция...тя колко е???
Втория момент е, че всички каращи на газ не си смятат разхода на бензин при палене

Последно при газта има най-яки имами с качеството и количеството

Не съм против газта, но според мен тя излиза по-евтино само спрямо бензина.
65 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани