Проблем с волана

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 345
Регистриран на: 28.02.2013
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Е39 530ДА 193к.с. 2001г. Комби

Re: Проблем с волана

Мнение от todorakis82 » 23 Май 2014, 19:41

динго написа:GM модула го знам къде е ,ако може да ме насочите къде са абс модула и спийд сензор.И все пак този клапан от снимката мисля ,че не трябва да дава на късо като му подам 12v.

Колега и аз съм със същия проблем и ще следя темата с интерес пиши ако има развитие.
АБС модула е като отвориш капака от дясно метална кутия с едни метални тръбички (на снимката съм ти го оградил), GM модула не съм сигурен но не е ли този зад жабката или там е за светлините нека по опитните колеги да кажат този спийд сензор и идея си нямам.
Колега този клапан лесно ли се сваля, защото и аз трябва да правя същата процедура с 12 В или може да не се сваля клапана.
АБС.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 134
Регистриран на: 2.10.2010
Местоположение: Кюстендил
Пол: Мъж
Кара: Е39 530iA 2001
Мечтае да кара: M5,X6

Re: Проблем с волана

Мнение от динго » 23 Май 2014, 21:17

Да това е GMмодула зад жабката.Относно клапана- много лесно се сваля ,на две болтчета се държи,трябва ти само г-образна еврейска звезда(номера не запомних) иначе не става.Но никой не казва за окъсяването му.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 345
Регистриран на: 28.02.2013
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Е39 530ДА 193к.с. 2001г. Комби

Re: Проблем с волана

Мнение от todorakis82 » 23 Май 2014, 22:35

динго написа:Да това е GMмодула зад жабката.Относно клапана- много лесно се сваля ,на две болтчета се държи,трябва ти само г-образна еврейска звезда(номера не запомних) иначе не става.Но никой не казва за окъсяването му.

Колега какво имаш в предвид за окъсяването му, че не съм наясно. При теб има ли развитие с сервотроника.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1659
Регистриран на: 16.11.2011
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
Мечтае да кара: Murcielago SV

Re: Проблем с волана

Мнение от Z3Ro* » 23 Май 2014, 22:49

Колко крачета има на буксата клапанът, колега? Премери на буксата къде е 12V и дали въобще е толкова. След това можеш да го пробваш по този начин с плюса, както е монтиран на рейката и някой през това време да пробва волана.
По принцип не съм си играл с този клапан, но и аз мисля, че не трябва да дава късо, а по-скоро да щрака... :dunno:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 134
Регистриран на: 2.10.2010
Местоположение: Кюстендил
Пол: Мъж
Кара: Е39 530iA 2001
Мечтае да кара: M5,X6

Re: Проблем с волана

Мнение от динго » 24 Май 2014, 13:03

Само две крачета са .Мерил съм но показва около 11v,но го приемам като отклонение или неточност на уреда.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1659
Регистриран на: 16.11.2011
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
Мечтае да кара: Murcielago SV

Re: Проблем с волана

Мнение от Z3Ro* » 24 Май 2014, 16:34

Ами подай му напрежение от друг акумулатор докато е монтиран тогава... :yes:

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook