Проблем с волана
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- todorakis82
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 345
- Регистриран на: 28.02.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 530ДА 193к.с. 2001г. Комби
Re: Проблем с волана
динго написа:GM модула го знам къде е ,ако може да ме насочите къде са абс модула и спийд сензор.И все пак този клапан от снимката мисля ,че не трябва да дава на късо като му подам 12v.
Колега и аз съм със същия проблем и ще следя темата с интерес пиши ако има развитие.
АБС модула е като отвориш капака от дясно метална кутия с едни метални тръбички (на снимката съм ти го оградил), GM модула не съм сигурен но не е ли този зад жабката или там е за светлините нека по опитните колеги да кажат този спийд сензор и идея си нямам.
Колега този клапан лесно ли се сваля, защото и аз трябва да правя същата процедура с 12 В или може да не се сваля клапана.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- динго
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 134
- Регистриран на: 2.10.2010
- Местоположение: Кюстендил
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 530iA 2001
- Мечтае да кара: M5,X6
Re: Проблем с волана
Да това е GMмодула зад жабката.Относно клапана- много лесно се сваля ,на две болтчета се държи,трябва ти само г-образна еврейска звезда(номера не запомних) иначе не става.Но никой не казва за окъсяването му.
- todorakis82
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 345
- Регистриран на: 28.02.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 530ДА 193к.с. 2001г. Комби
Re: Проблем с волана
динго написа:Да това е GMмодула зад жабката.Относно клапана- много лесно се сваля ,на две болтчета се държи,трябва ти само г-образна еврейска звезда(номера не запомних) иначе не става.Но никой не казва за окъсяването му.
Колега какво имаш в предвид за окъсяването му, че не съм наясно. При теб има ли развитие с сервотроника.
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Проблем с волана
Колко крачета има на буксата клапанът, колега? Премери на буксата къде е 12V и дали въобще е толкова. След това можеш да го пробваш по този начин с плюса, както е монтиран на рейката и някой през това време да пробва волана.
По принцип не съм си играл с този клапан, но и аз мисля, че не трябва да дава късо, а по-скоро да щрака...
По принцип не съм си играл с този клапан, но и аз мисля, че не трябва да дава късо, а по-скоро да щрака...

- динго
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 134
- Регистриран на: 2.10.2010
- Местоположение: Кюстендил
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 530iA 2001
- Мечтае да кара: M5,X6
Re: Проблем с волана
Само две крачета са .Мерил съм но показва около 11v,но го приемам като отклонение или неточност на уреда.
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Проблем с волана
Ами подай му напрежение от друг акумулатор докато е монтиран тогава... 

21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани