Оставяло ли ви е е46 на пътя?
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
65 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Оставяло ли ви е е46 на пътя?
Icooo написа:И е30ската и е46цата не са ме оставяли никъде! На е46цата се скъса вала на хидравликата, но отзад откъм лопатките. Втвърди се волана, но спокойно минах 400 километра без да събере ремъцитеНищо друго за повече от 2 години и 40-50к км
Според мен няма какво да се колебаеш между хонда и БМВ.
Успех с покупката.
Честно казано не се колебая. Със сигурност не ми се кара скучно предно предаване

По-скоро колебанието е кое е по-надеждно - дизел или бензин на газ.
При дизела ме влече големия въртящ момент, който ти свива сстомаха при пълна газ. Но ме притеснява деликатната техника на старите мотори.
На 320-ката бензин ми харесва, че е малко по-бърза и вероятно на газ ще харчи 17-20 лв на 100км. Няма опасност от скъпи ремонти, като турбини, разни клапани и кой знае какво още може да изникне.
BMW
Re: Оставяло ли ви е е46 на пътя?
vvasilev1 написа:Колега задал си труден въпрос относно бюджета за ремонти))) Ти вземи кола на 888 000 км, пък после питай за бюджет за ремонти
Ако и надеждната бензинова Хонда е на 888 999 км едва ли ще е за пътешествия.
Инак едно пълно обслужване имам предвид филтри и масло е около 250 лева за 6 цилиндъра и 20-30 лева надолу за 4 цилиндъра.
Ако колата е шест цилиндъра трябва да предвидиш, че стават само 17 и нагоре гуми. Те не са най-евтини.
Иначе беемвето е супер здрав автомобил стига да вземеш нещо, в което има живот, а не маскиран курник!
Успех
Хондата я забравяме, няма как да се кача на предно предаване.
Пуснал съм обявата за да се види, че съм харесал 320-ка в прилично състояние.
Грубо ми трябва стойност за Обща цена на притежание - например за 5 години, така наречената Total cost of ownership.
Нещо от сорта
300 лв носачи,
1500 лв амортисьори и пружини, ако реша за спортни
400 лв съединител
1500 разни други дреболии
700 лв гуми
Тотал 4000-5000лв
1000 лв на година поддръжка
Ако някой си е правил такава сметка нека я сподели.
Нека не включваме масла и гориво, въпреки, че те също са част TCO.
BMW
- Loris
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 52
- Регистриран на: 14.02.2013
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: '01 E46 M54B22
- Мечтае да кара: E90 330i
Re: Оставяло ли ви е е46 на пътя?
Една година карах е46 2.2 170 к.с. бензин с ГИ, като разход не е кой знае какво
за този период ми коства около 2200лв - каско,данк, масло, филтри , датчик разпределит. вал, една гарнитура, акумулатор, свещи и още нещо.
и около 2500лв за гориво. Това за 15 000км. Тоест ти трябват средно по около 300-400лв на месец за колата, без кой знай какви сериозни ремонти.
за този период ми коства около 2200лв - каско,данк, масло, филтри , датчик разпределит. вал, една гарнитура, акумулатор, свещи и още нещо.
и около 2500лв за гориво. Това за 15 000км. Тоест ти трябват средно по около 300-400лв на месец за колата, без кой знай какви сериозни ремонти.
Re: Оставяло ли ви е е46 на пътя?
Loris написа:Една година карах е46 2.2 170 к.с. бензин с ГИ, като разход не е кой знае какво
за този период ми коства около 2200лв - каско,данк, масло, филтри , датчик разпределит. вал, една гарнитура, акумулатор, свещи и още нещо.
и около 2500лв за гориво. Това за 15 000км. Тоест ти трябват средно по около 300-400лв на месец за колата, без кой знай какви сериозни ремонти.
Чудно! Точно такъв тип сметка ми трябва.
Данъци, винетки, застраховки и масла ги слагам грубо 1200 лв, общо взето са едни и същи, плюс минус 150-200лв.
BMW
- b_velev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 26.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 1999 BMW 320D
Re: Оставяло ли ви е е46 на пътя?
За 6 години 3 пъти -нафтова помпа, турбина и веднъж ми блокира водната помпа и ремъка изскочи. Става въпрос за 320д преди фейса.
Re: Оставяло ли ви е е46 на пътя?
Само веднъж за 3 години и то след като тръгнах от Пловдив за София със светеща лампа на алтернатора. Акумулатора свърши на 12км от София. По моя вина, тъй като си мислех, че след като това разстояние го бях взимал преди с друга кола отново без да зарежда акумулатора, ще го мина и сега... Е, БМВ-то харчи повечко ток и така.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
- devent
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 400
- Регистриран на: 7.11.2009
- Местоположение: CA
- Пол: Мъж
- Кара: F82 M4
Re: Оставяло ли ви е е46 на пътя?
Pepper написа:Пуснал съм обявата за да се види, че съм харесал 320-ка в прилично състояние.
Грубо ми трябва стойност за Обща цена на притежание - например за 5 години, така наречената Total cost of ownership.
Нещо от сорта
300 лв носачи,
1500 лв амортисьори и пружини, ако реша за спортни
400 лв съединител
1500 разни други дреболии
700 лв гуми
Тотал 4000-5000лв
1000 лв на година поддръжка
Ако някой си е правил такава сметка нека я сподели.
Нека не включваме масла и гориво, въпреки, че те също са част TCO.
Здравей, колега,
Ето цяла тема, в която се обсъждат цени на части -> viewtopic.php?f=34&t=44574
Имай предвид, че Е46 стана доста масов автомобил и части се намират лесно.
Ето и моята сметка за година и половина на 2.8 бензин:
- Датчик разпределителен вал на колянов вал - нов от дарукар - 210 лв.
- Датчик външна температура - 50 лв.
- Обслужване - 7 л. масло, горивен филтър, филтър купе, маслен филтър - 330 лв.
- Термостат - 150 лв. със смяната.
- Тампон на носача - 80 лв. със смяната.
- Дойде ред и на съединителя, в понеделник ще го сменям + маслото на ск. кутия, така като гледам ще ми стъпи около 650 лв.
При бензина, най-голямото перо е самия бензин. Градско разхода варира 13-14-15-16, зависи колко ти тежи крака. Моя съвет е, ако ще взимаш 6 цилиндров бензин да гледаш да е максимално големия мотор, който ти се вписва в бюджета и е читав. Разхода е почти същия, но пък разликата във вървежа е сериозна.
- tekabg
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 345
- Регистриран на: 3.05.2009
- Местоположение: Сл.Бряг,Schwarzwald
- Пол: Мъж
- Кара: 530xd F11 individual
Re: Оставяло ли ви е е46 на пътя?
Аз карам 320д 2003г.За една година вече съм и навил 35 000км.Три пъти ходих до Германия и другото е в Бг.За това време смених турбо-600лв. рециклаж в унитех още след 10000км,кормилна рейка беше си проблемна още при купуването взех я втора ръка от форума-150лв.,полиуретанови тампони на предните носачи-60лв,подгревните свещи-90лв. и си презапоих управлението им проблемно е,дискове и накладки,антифриза,спирачната течност и няколко пъти масло.Колата не ме е оставяла на пътя и за тези километри съм много доволен.Всеки път като се кача и все едно ми е за пръв път много и се кефя.Мисля ,че няма да сбъркаш ако си вземеш такава но да знаеш почти сигурно и ти ще смениш това ,което и аз смених.Успех с покупката.
Re: Оставяло ли ви е е46 на пътя?
Моя скромен съвет е да си вземеш бензинова кола, която там си харесваш. Имал съм и бензин и дизел и с дизела положението е много сложно. Според мен дизела е по-добрия избор само за чисто нова кола. За кола на тези години и километри, аз никога не бих си взел повече дизел. 

- B.Alexandrov
- Потребител
-
- Мнения: 40
- Регистриран на: 28.07.2013
- Местоположение: Търговище, София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330d
- Мечтае да кара: E30-ка, настрани у завоите
Re: Оставяло ли ви е е46 на пътя?
Колега, аз имам 330d но прди фейса от 2001-ва. Какво да ти кажа.... На пътя не ме е оставяла, но е имало моменти, когато просто с нея не съм могъл да стигна до пътя
)) един път клеморед, един път таралеж, един път тръбичка за високото налягане на нафтата, един път реле подгревни свещи. Все дреболии, но изнервящи.
Един колега по-горе се изрази много правилно, от кола на 10 години какво очакваш.
Мен лично много ме кефи, но си иска влагане. Моето мнение е, че е по-скъпа за поддръжка от 320-ката и то не с малко. Сменял съм съединител, маховик, тампони и други разни дреболии, но си иска влагане.
Ако си я поддържаш, според мен ядове няма да имаш. Да не говорим за оставяне на пътя.
Поздрави.

Един колега по-горе се изрази много правилно, от кола на 10 години какво очакваш.
Мен лично много ме кефи, но си иска влагане. Моето мнение е, че е по-скъпа за поддръжка от 320-ката и то не с малко. Сменял съм съединител, маховик, тампони и други разни дреболии, но си иска влагане.
Ако си я поддържаш, според мен ядове няма да имаш. Да не говорим за оставяне на пътя.
Поздрави.
Re: Оставяло ли ви е е46 на пътя?
tekabg написа:Всеки път като се кача и все едно ми е за пръв път много и се кефя.Мисля ,че няма да сбъркаш ако си вземеш такава но да знаеш почти сигурно и ти ще смениш това ,което и аз смених.Успех с покупката.
Сигурен съм, че 320ката се отплаща подобаващо за грижите

BMW
Re: Оставяло ли ви е е46 на пътя?
B.Alexandrov написа:Един колега по-горе се изрази много правилно, от кола на 10 години какво очакваш.
Ако си я поддържаш, според мен ядове няма да имаш. Да не говорим за оставяне на пътя.
Поздрави.
Това е БМВ на 10 години, не просто кола

Тези коли ти е кеф да ги поддържа.
Мерси, колеги.
Шофирайте с удоволствие

BMW
- kinazoberk
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 65
- Регистриран на: 9.07.2011
- Местоположение: около Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: каквото намери
- Мечтае да кара: служебно BMW
Re: Оставяло ли ви е е46 на пътя?
Взимай бензин и не му мисли с тия дизели направо ще си скъсаш потника.... Бензина си е бензин...
При тая нафта в БГ...... няма да останеш доволен
При тая нафта в БГ...... няма да останеш доволен
България е страна на мечтите...всички мечтаят да избягат от нея.
65 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани