Вибрация в купето след 100км/ч (решено)
Модератор: Технически модератори
33 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: Вибрация в купето след 100км/ч (решено)
Гледайте си джантите , и по конкретно втулките .Аз ядох дебелия хой с пластмасови втулки уникално оригинални.....ала бала.
само метални и на струг. Джантите и гумите може да са перфектни , няма значение.
само метални и на струг. Джантите и гумите може да са перфектни , няма значение.

М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- blacke34
- Потребител
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: 30.04.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 Touring TDS
- Мечтае да кара: E60 M5
Re: Вибрация в купето след 100км/ч (решено)
Централния отвор ми е абсолютно точен без втулки, джантата е за тази кола , волана има свободен луфт но цялата кола тресе не се тресе само волана...
- BABHOMED
- ентусиаст
-
- Мнения: 975
- Регистриран на: 25.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E34 М50B25
- Мечтае да кара: E34 V12
- Детайли за колата: 1995г.Е34 М50В25TU
Re: Вибрация в купето след 100км/ч (решено)
Едно не мога да разбера .Как не може да се центрират по главината джанти с по холям централен отвор при усковие,че болтовете са с конус ? Разбирам,че без втулки има биене но защо се получа ?
Гарван граче над безмълвното поле,души се лутат загубили надежда.Щитове и саби с предсмъртни вопли в тишината кънтят.


Re: Вибрация в купето след 100км/ч (решено)
blacke34 написа:Аз имам същия проблем много хора я гледаха много гадаеха и никой нищо нищо не ми е за смяна с 4 вида джанти ми го прави този номер и 4-те балансирани ... На 90 направо ще откачи гумите след 100 започва да се оправя и до 190 изобщо няма.
http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=31&fg=05
номер 8 от схемата
АДМИНИТЕ ДА МЕ БАННАТ ПЕРМАНЕНТНО!!!
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: Вибрация в купето след 100км/ч (решено)
Защото баланс машината е на конус затова.
Втулки на носачи могат да сеят но не и да вибрира колата.
Основната вибрация е от джанти , втулки , гуми , кардан , рядко диференциал опашка. СЛучва се е и от дискове -хваща се вдигната на крика вдига 100км и цялата кола ще скочи.
Втулки на носачи могат да сеят но не и да вибрира колата.
Основната вибрация е от джанти , втулки , гуми , кардан , рядко диференциал опашка. СЛучва се е и от дискове -хваща се вдигната на крика вдига 100км и цялата кола ще скочи.

М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- BABHOMED
- ентусиаст
-
- Мнения: 975
- Регистриран на: 25.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E34 М50B25
- Мечтае да кара: E34 V12
- Детайли за колата: 1995г.Е34 М50В25TU
Re: Вибрация в купето след 100км/ч (решено)
ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ написа:Защото баланс машината е на конус затова.
Втулки на носачи могат да сеят но не и да вибрира колата.
Основната вибрация е от джанти , втулки , гуми , кардан , рядко диференциал опашка. СЛучва се е и от дискове -хваща се вдигната на крика вдига 100км и цялата кола ще скочи.
От разбити тампони на горните криви носачи тресе мнооого сериозно едва се държи волана.Бях споделил как един майстор ги смени с такива от 750 и за по малко от 250клм станаха на парцали точно тогава имаше такова блъскане във волана при скорост около 100клм/ч
Гарван граче над безмълвното поле,души се лутат загубили надежда.Щитове и саби с предсмъртни вопли в тишината кънтят.


- кичоне
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 333
- Регистриран на: 5.11.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: e30+е34
- Мечтае да кара: е30+е34+е38
- Детайли за колата: На тати турбото е най-бързо!
Re: Вибрация в купето след 100км/ч (решено)
Също се получава и от тампоните на ст.щанга.....на е34 са по-меки и също тресе особено м/у 80 и 100км.h(гледаш ги здрави пък тресе да си е*е)
Аз имах такъв проблем и го реших със същите тампони,но от е38...на двойна цена,ама доволен.....
Аз имах такъв проблем и го реших със същите тампони,но от е38...на двойна цена,ама доволен.....





- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: Вибрация в купето след 100км/ч (решено)
BABHOMED написа:ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ написа:Защото баланс машината е на конус затова.
Втулки на носачи могат да сеят но не и да вибрира колата.
Основната вибрация е от джанти , втулки , гуми , кардан , рядко диференциал опашка. СЛучва се е и от дискове -хваща се вдигната на крика вдига 100км и цялата кола ще скочи.
От разбити тампони на горните криви носачи тресе мнооого сериозно едва се държи волана.Бях споделил как един майстор ги смени с такива от 750 и за по малко от 250клм станаха на парцали точно тогава имаше такова блъскане във волана при скорост около 100клм/ч
Не съм на 100% сигурен че всичко е от тях.
По скоро са ти скъсани тампоните и в комбинация с криви джанти вече няма кой да обира вибрациите и неравностите на перфектният ни път.
Карал съм 34ка с тотална предница и задница и не тресеше ...Както и да е , важно е проблемите да се решат.

М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- kufi01
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 116
- Регистриран на: 2.02.2009
- Местоположение: София/Младост
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 М57D25
- Мечтае да кара: E60///M5
Re: Вибрация в купето след 100км/ч (решено)
кичоне написа: тампони,но от е38...на двойна цена,ама доволен.....
Че стават ли за 34ка
- dan-dam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: София, ама съм от село
- Пол: Мъж
- Кара: 03'Е53 М62TUB44
- Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
- Детайли за колата: Петица с много седмици
Re: Вибрация в купето след 100км/ч (решено)
kufi01 написа:кичоне написа: тампони,но от е38...на двойна цена,ама доволен.....
Че стават ли за 34ка
Гледай хората кво пишат, ти за такива от Е38 се съмняваш

...М/у другото наскоро четох в някаква обява май или тема...За съвместими такива тампони от бус "рено трафик"
- kufi01
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 116
- Регистриран на: 2.02.2009
- Местоположение: София/Младост
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 М57D25
- Мечтае да кара: E60///M5
Re: Вибрация в купето след 100км/ч (решено)
daddy_ написа:kufi01 написа:кичоне написа: тампони,но от е38...на двойна цена,ама доволен.....
Че стават ли за 34ка
Гледай хората кво пишат, ти за такива от Е38 се съмняваш
...М/у другото наскоро четох в някаква обява май или тема...За съвместими такива тампони от бус "рено трафик"
Ужас рено


- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Вибрация в купето след 100км/ч (решено)
^^ какво значение има от какво са тампоните, ако са съвместими и са по-качествени от тези предлагани за БМВ? Ако ще и за Юго да са.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- Манчев73
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 410
- Регистриран на: 24.10.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Е34-столичанка в повече
Re: Вибрация в купето след 100км/ч (решено)
слагал съм от 38 и 31....има ли поне един с кола нетресяща м/у 85 и 95 км?

- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Вибрация в купето след 100км/ч (решено)
Има, и със сигурност са повече от една. Моята съм я карал до 180 и не тресе в никакви диапазони. По предницата всичко е ново (без паразитния хебел, който се оказа бетон и не го смених), като големите тампони са ми стандартни за е34. Джантите са оригинални 17ки. Идеално прави, а баланса си го правя аз. Аз все си мисля, че не може причината да е толкова неоткриваема. Въпреки че някои от вас може да знаят за същия проблем при е39, където някои колеги са вдигнали ръце вече. Аз виждам нещата така - проверява се всичко по ходовата част да е изрядно (ама не кварталният майстор да напъва носачите в щанга...), проверяват се гумите и джантите (ако трябва при няколко човека) и чак тогава се гледат кардани, полуоски, диференциали и прочие. Щото съм виждал как се търсят всевъзможни вероятности за проблема, а 3 от 4 джанти са криви, но било "допустимо".
- Манчев73
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 410
- Регистриран на: 24.10.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Е34-столичанка в повече
Re: Вибрация в купето след 100км/ч (решено)
Dirty M5 driveR написа:Има, и със сигурност са повече от една. Моята съм я карал до 180 и не тресе в никакви диапазони. По предницата всичко е ново (без паразитния хебел, който се оказа бетон и не го смених), като големите тампони са ми стандартни за е34. Джантите са оригинални 17ки. Идеално прави, а баланса си го правя аз. Аз все си мисля, че не може причината да е толкова неоткриваема. Въпреки че някои от вас може да знаят за същия проблем при е39, където някои колеги са вдигнали ръце вече. Аз виждам нещата така - проверява се всичко по ходовата част да е изрядно (ама не кварталният майстор да напъва носачите в щанга...), проверяват се гумите и джантите (ако трябва при няколко човека) и чак тогава се гледат кардани, полуоски, диференциали и прочие. Щото съм виждал как се търсят всевъзможни вероятности за проблема, а 3 от 4 джанти са криви, но било "допустимо".
слушай сега братле.....аз я карам и с 260 и нема вибрации.......говорим само за диапазона 80-90км/час тва с оригинални,италиански и шурикени жанти все с нови гуми и като говорим за ново-мойто е ново

33 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани