330d проблем
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
330d проблем
Здравейте, днес ми се случи нещо доста неприятно. Цял ден си карах колата без проблем докато не се отбих до един магазин. Като се качих отново и запалих в колата замириса силно на изгоряло, светна ми лампата на акумолатора и волана стана изключително твърд и едвам се въртеше все едно беше изключена хидравликата. Доста се филмирах едвам отбих пак да спра. Видях че климатикът ми е пуснат и когато го изключих лампата на акумолатора изгасна и волана пак проработи, но миризмата на изгоряло пак остана. Някакви предположения? (колата е 330д 204 кс )
- virtualchild
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 713
- Регистриран на: 14.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: F11 LCI 530xd / E46 330xda M57N
- Мечтае да кара: по-малко на пътна помощ
- Детайли за колата: +VRPerformance+eco-tuning auto+ново BMW X5 турбо
Re: 330d проблем
Залагам на алтернатор колега.
Имай предвид, че ако тотално спре неможеш да продължиш да караш и ако прави много силен ток има опасност за ел. блоковете по колата ти.
Имай предвид, че ако тотално спре неможеш да продължиш да караш и ако прави много силен ток има опасност за ел. блоковете по колата ти.
- overclock
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 463
- Регистриран на: 9.07.2005
- Местоположение: София
- Кара: E36 316 96', Е46 316 03'
Re: 330d проблем
Най-вероятно ти е блокирал компресора на климатика. Миризмата на изгоряло идва от ремъка.
Да влагаш чувства не е като да чувстваш влага!
- B.Alexandrov
- Потребител
-
- Мнения: 40
- Регистриран на: 28.07.2013
- Местоположение: Търговище, София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330d
- Мечтае да кара: E30-ка, настрани у завоите
Re: 330d проблем
Привет и от мен,
Коилега и на мен ми мина веднага през ума за шайбата, но не мисля че е от нея. Ако е от нея, няма как да му се оправят след известно време проблемите, да му изгасне лампата на акумулатора и да остане само миризмата. Замине ли шайбата, майстора е неизбежен.
По-скоро и аз съм за компресора.
Поздрави.
Коилега и на мен ми мина веднага през ума за шайбата, но не мисля че е от нея. Ако е от нея, няма как да му се оправят след известно време проблемите, да му изгасне лампата на акумулатора и да остане само миризмата. Замине ли шайбата, майстора е неизбежен.
По-скоро и аз съм за компресора.
Поздрави.
Re: 330d проблем
Според вас при блокиране на компресора на климатика ще блокира коляновия вал, за да спрат съответно да се въртят хидравличната помпа и алтернатора, а колата през това време ще работи? И накрая изключвате шайбата като вариант? Добра логика.
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- B.Alexandrov
- Потребител
-
- Мнения: 40
- Регистриран на: 28.07.2013
- Местоположение: Търговище, София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330d
- Мечтае да кара: E30-ка, настрани у завоите
Re: 330d проблем
Добре колега, сългасих се с теб, спор няма.
Но защо при спрян климатик проблем вече няма? Ако е шайбата не би ли трябвало проблема да си остане? Или в случая тя просто не се е "пръснала"?
Поздрави.
Но защо при спрян климатик проблем вече няма? Ако е шайбата не би ли трябвало проблема да си остане? Или в случая тя просто не се е "пръснала"?
Поздрави.
Re: 330d проблем
100% шаибата , като се изключи климатика няма натоварване и от там се оправят нещата , сменете или свалете и погледнете шаибата 

- madrus
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 174
- Регистриран на: 16.03.2009
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E 60 - 218 ка
- Мечтае да кара: V 10 5.0
Re: 330d проблем
Добре де , нали компресора на климатика се върти от отделен ремък . Другия върти хидравлика , водна помпа , генератор . Каде идва логиката тогава ? Да си провери ремъците ? Демферната шайба я бележи с бял маркер и ако чертата се размине си я скъсал като запалиш
Re: 330d проблем
Сутринта запалих колата (без да пускам климатика) и подадох газ до 2000 оборота и се чу едно такова "изхруптяване". Отварям предния капак и гледам ремъка свързващ климатика и демпфера е направо изхвърлен, но не скъсан. Като го извадих беше доста изметнат и осукан и ми направи впечатление че на горния му край има черта от протриване сякаш непрекъснато е опирал и се е протривал в нещо. Има ли др. колеги с подобен проблем и дали мога да карам колата до сервиза без този ремък ?


- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: 330d проблем
Погледна ли оптяжната ролка?
Да не е блокирала?...или самия амортисьор на ролката да е дал фира?
Да не е блокирала?...или самия амортисьор на ролката да е дал фира?
- unikalen88
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1553
- Регистриран на: 7.09.2008
- Местоположение: около Пловдив
- Кара: BMW 330cd
Re: 330d проблем
има варянт демферната шаиба като се е скъсала и да стои накриво,следователно води ремъка накриво и стърже,тои мирише на изгоряло и така,причините може да са много,без сервиз само се гадае,да се види демфер,

- bai_ILIA
- ентусиаст
-
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: 330d проблем
моята демпферна шайба като баталяса изплю ремъка на климатика. самата шайба пулсираше напред/назад спрямо коляновия вал понеже беше тоталка и затова изхвърли ремъка...стандартните признаци - мирис на гума, липса на хидравлика и т.н.
спокойно си караш без този ремък. просто няма да имаш климатик. аз така стигнах до Дару Кар
спокойно си караш без този ремък. просто няма да имаш климатик. аз така стигнах до Дару Кар

"Чемодан, вокзал, Москва"
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани