пробита гарнитура?... снимки на 2стр.

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 526
Регистриран на: 27.02.2002
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: овца във вълча кожа...

Re: пробита гарнитура?... снимки на 2стр.

Мнение от hell's angel » 16 Май 2014, 23:12

Пусни една снимка, да я видим тая тиква докъде са я докарали :D Дай да видим и фаските ;)
Ubi dubium, ibi libertas

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Re: пробита гарнитура?... снимки на 2стр.

Мнение от ~Мишо~ » 17 Май 2014, 0:08

Не си спирай бензиновата помпа на газ, ако има проблем с дюзите го оправи, но не я спирай.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 8.06.2013
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Re: пробита гарнитура?... снимки на 2стр.

Мнение от GecataBMW-E46 » 17 Май 2014, 1:03

От тва кола ако стане аз съм космонафт.Тоя чоп вляза,като позавъртиш малко вала да дойде буталото на 1-ви цилиндър в ГМТ.Иначе ше има да си въртиш с метчика до де и ебеш майката тотално на талигата. :mhihi: :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 537
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: пловдив

Re: пробита гарнитура?... снимки на 2стр.

Мнение от ico318 » 17 Май 2014, 1:46

~Мишо~ написа:Не си спирай бензиновата помпа на газ, ако има проблем с дюзите го оправи, но не я спирай.

хубаво се нареди момъка да сваля здрава глава-не,че не и е било време за ремонт.сега му гледайте сеира като му изгори и помпата.единствената причина да не се спре,за която се сещам е "щото германеца я е направил така".предимствата са доста повече и са дискутирани многократно.не е за това и темата,но едната ми кола е на над 300 000 км,другите не знам въобще на колко са и никога не съм сменял бензинова помпа.паля на бензин и сама обръща на газ и спира помпата.съветите вече са излишни.дано човека си събере колата и тя да върви.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Re: пробита гарнитура?... снимки на 2стр.

Мнение от ~Мишо~ » 17 Май 2014, 2:03

Ще я сглоби и ще върви, не се безпокой, не е от вчера във форума... Голямо повтаряне че свалил здрава глава... тя главата е здрава, ама гарнитурата е за смяна :idea: По-добре да я прави сега на топлото, не зимата. За помпата ще му пиша защо да не я спира, пък ти карай твоите както искаш. :winky:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1318
Регистриран на: 11.04.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E39 520i touring 2001/9

Re: пробита гарнитура?... снимки на 2стр.

Мнение от mihal » 17 Май 2014, 2:19

явно не съм се изразил разбираемо, метчика го ползвам за да изчистя ръждата,. със аксиални движения понеже това ми беше най на удобно (м12) от инструменталната база :)... не знам колегата какво си е помислил.....
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1707
Регистриран на: 17.04.2008
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
Мечтае да кара: Всичко що е BMW
Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++

Re: пробита гарнитура?... снимки на 2стр.

Мнение от Biogame » 17 Май 2014, 12:26

~Мишо~ написа:Ще я сглоби и ще върви, не се безпокой, не е от вчера във форума... Голямо повтаряне че свалил здрава глава... тя главата е здрава, ама гарнитурата е за смяна :idea: По-добре да я прави сега на топлото, не зимата. За помпата ще му пиша защо да не я спира, пък ти карай твоите както искаш. :winky:

Първо да се извиня на колегата че му ползвам темата,но били обяснил и на мен защо да не се спира бензиновата помпа?
Аз също съм с ГИ вече от 6 години и нямам ядове досега,но скоро си мислих да я спирам обаче нещо се разубеждавам сега.
:driving: :dunno: :driving:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 8.06.2013
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Re: пробита гарнитура?... снимки на 2стр.

Мнение от GecataBMW-E46 » 17 Май 2014, 13:58

~Мишо~ написа:Ще я сглоби и ще върви, не се безпокой, не е от вчера във форума... Голямо повтаряне че свалил здрава глава... тя главата е здрава, ама гарнитурата е за смяна :idea: По-добре да я прави сега на топлото, не зимата. За помпата ще му пиша защо да не я спира, пък ти карай твоите както искаш. :winky:

Ти пък как я прецени тая гартнитура,че е за смяна без да е тествана за херметичност :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Re: пробита гарнитура?... снимки на 2стр.

Мнение от ~Мишо~ » 17 Май 2014, 15:10

Слагай очилата и гледай гарнитурата...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1318
Регистриран на: 11.04.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E39 520i touring 2001/9

Re: пробита гарнитура?... снимки на 2стр.

Мнение от mihal » 17 Май 2014, 23:40

Колата е зглобена и тествана. Първо запали като дизел и пушеше много, миришеше ужасно , сега няма грам пушек, още само лекичко мирише на пласмаси разни, осезаемо повече върви, маркучите са винаги меки... мисля че си струваше, нищо им няма на инжекторите според мене :) ....

и разбирасе че няма да спирам бензинови помпи, електромера е на нощна тарифа :))))

Иначе казано струваше си!!! Доволен съм!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 526
Регистриран на: 27.02.2002
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: овца във вълча кожа...

Re: пробита гарнитура?... снимки на 2стр.

Мнение от hell's angel » 18 Май 2014, 15:40

Ako държиш достатъчно количество бензин в резервоара - едва ли ще имаш проблем с бензиновата помпа ...
Ubi dubium, ibi libertas

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1318
Регистриран на: 11.04.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E39 520i touring 2001/9

Re: пробита гарнитура?... снимки на 2стр.

Мнение от mihal » 18 Май 2014, 22:56

Да , не карам на светеща лампа и наливам по мин 10литра на зареждане. Не мисля да спирам помпата, най малко щото ще има проблеми с прехвърлянето на бензин, а като свършва газта постоянно превключва.

ето и снимки на главата след обслужването:
IMAG0456.jpg

IMAG0457.jpg

IMAG0459.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: пробита гарнитура?... снимки на 2стр.

Мнение от bum_bum » 19 Май 2014, 12:58

GecataBMW-E46 написа:От тва кола ако стане аз съм космонафт.Тоя чоп вляза,като позавъртиш малко вала да дойде буталото на 1-ви цилиндър в ГМТ.Иначе ше има да си въртиш с метчика до де и ебеш майката тотално на талигата. :mhihi: :mhihi:


Без пЦОвни, моля.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2009
Регистриран на: 13.11.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
Мечтае да кара: зил 130

Re: пробита гарнитура?... снимки на 2стр.

Мнение от M10 » 21 Май 2014, 23:58

Начуквания с център по клапаните като като видя и откачам :nono: не се научиха да ползват маркер за 2лв :bang:

За помпата, не съм имал кола на газ, но не се ли натоварва по тоя начин, разчитайки на регулатора да върне всичко обратно? Не се ли е**ва регулатора? А дюзите като ги напъваш без да работят не почват ли да пускат?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2041
Регистриран на: 5.06.2003
Местоположение: Targovishte
Пол: Мъж
Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет

Re: пробита гарнитура?... снимки на 2стр.

Мнение от michev » 22 Май 2014, 1:51

Нищо няма да им стане нито на регулатора, нито на дюзите, той регулатора така или иначе в ниските оборотни режими си работи постоянно, а дюзите ако не издържат заложените 2.8-3 бара така или иначе са си за боклука. Идеята на това, да не се спира помпата е тази, че по този начин винаги самите дюзи са накиснати един вид в бензин. Както са и най отгоре на главата, температурата и това да са на сухо ще им разгонят фамилията за късо време.При работеща помпа, циркулиращия през рампата бензин не само държи дюзите закиснати, но и ги охлажда. Друг е въпроса, че при газов инжекцион няма и как да се спре самата помпа, поне така мисля аз, щото по газовите инжекциони хич ме няма :D .
only rear wheel drive

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook