Повдигачи 320д 136к.с.

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 381
Регистриран на: 22.04.2010
Пол: Мъж
Кара: E46
Мечтае да кара: M6

Повдигачи 320д 136к.с.

Мнение от bochogogogo » 12 Май 2014, 5:19

Колеги интересувам се дали повдигачи от фейсовия мотор 150к.с.стават за 136к.с.Постоянно тракат при студен старт няколко секунди, докато вдигне маслото?Изглежда при фейса са си оправили проблема с тях :dunno:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1553
Регистриран на: 7.09.2008
Местоположение: около Пловдив
Кара: BMW 330cd

Re: Повдигачи 320д 136к.с.

Мнение от unikalen88 » 12 Май 2014, 9:36

ако ще ги сменяш,не е ли по-добре нови,да знаеш че няма да се разтропат пак
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 381
Регистриран на: 22.04.2010
Пол: Мъж
Кара: E46
Мечтае да кара: M6

Re: Повдигачи 320д 136к.с.

Мнение от bochogogogo » 12 Май 2014, 17:53

16 повдигача по 40 лв = около 700 лева :mhihi: :mhihi: :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 322
Регистриран на: 24.03.2008
Местоположение: Mалката Виена
Пол: Мъж
Кара: Е60,530Д
Мечтае да кара: влака

Re: Повдигачи 320д 136к.с.

Мнение от ivo752 » 12 Май 2014, 20:28

bochogogogo написа:Колеги интересувам се дали повдигачи от фейсовия мотор 150к.с.стават за 136к.с.Постоянно тракат при студен старт няколко секунди, докато вдигне маслото?Изглежда при фейса са си оправили проблема с тях :dunno:

Проблема ти,колега не е в повдигачите,а в клапана който е в тялото на масления филтър,имаше разисквана тема,потърси я :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 381
Регистриран на: 22.04.2010
Пол: Мъж
Кара: E46
Мечтае да кара: M6

Re: Повдигачи 320д 136к.с.

Мнение от bochogogogo » 12 Май 2014, 21:12

ivo752 написа:
bochogogogo написа:Колеги интересувам се дали повдигачи от фейсовия мотор 150к.с.стават за 136к.с.Постоянно тракат при студен старт няколко секунди, докато вдигне маслото?Изглежда при фейса са си оправили проблема с тях :dunno:

Проблема ти,колега не е в повдигачите,а в клапана който е в тялото на масления филтър,имаше разисквана тема,потърси я :)

Не е от клапана колега - доказано!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1553
Регистриран на: 7.09.2008
Местоположение: около Пловдив
Кара: BMW 330cd

Re: Повдигачи 320д 136к.с.

Мнение от unikalen88 » 13 Май 2014, 10:36

ivo752 написа:
bochogogogo написа:Колеги интересувам се дали повдигачи от фейсовия мотор 150к.с.стават за 136к.с.Постоянно тракат при студен старт няколко секунди, докато вдигне маслото?Изглежда при фейса са си оправили проблема с тях :dunno:

Проблема ти,колега не е в повдигачите,а в клапана който е в тялото на масления филтър,имаше разисквана тема,потърси я :)

точно пък никои категорично не е написъл-смених клапана и лампата спря да свети,имало е случаи в които като се смени свети за по-малко време но имаше тема в която колега каза точно и ясно-след смяната на повдигачи проблема се реши.Другото което е ако колегата ще си кара колата що да не даде 700 лева,като намери и отстъпка ше ги земе за 500,ама са нови.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 117
Регистриран на: 10.08.2013
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: е46 136к.с.
Мечтае да кара: м3

Re: Повдигачи 320д 136к.с.

Мнение от Тодориев » 13 Май 2014, 23:00

колеги разликата в двата мотора 136 и 150 е в ангренажа на 150 веригата отива само до единят разпределителен вал и съответно е по къса. едно 150 не сам чул да тропа така при палене. според мен гадното тропане е докато хидравлчният оптегач опане веригата. а по темата еднакви са повдигачите но според мен не е в тях проблема.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 381
Регистриран на: 22.04.2010
Пол: Мъж
Кара: E46
Мечтае да кара: M6

Re: Повдигачи 320д 136к.с.

Мнение от bochogogogo » 13 Май 2014, 23:08

Тодориев написа:колеги разликата в двата мотора 136 и 150 е в ангренажа на 150 веригата отива само до единят разпределителен вал и съответно е по къса. едно 150 не сам чул да тропа така при палене. според мен гадното тропане е докато хидравлчният оптегач опане веригата. а по темата еднакви са повдигачите но според мен не е в тях проблема.

Ами не колега,докато тропа и траколи двигателя при палене червената лампа за маслото свети,лампата червената угасва заедно със затихването на мотора.Другото което е,че като стои колата малко време след каране и след това запалиш траколенето е много малко,защото още не се е утекло хубаво маслото и веднага го вдига.Траколенето се чува,или от повдигачите или от работата на клапаните на сухо.Всеки който ми чуе колата след запалване ми вика какво ти се случва с двигателя :banghead: Как да обясня че почти на всяко е46 136к.с. е така... :dunno:

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook