Смяна на маховик-странични проблеми

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 476
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: Русенец в Пловдив
Кара: Е39 520i 98г.
Мечтае да кара: Всичко на което пише BMW

Смяна на маховик-странични проблеми

Мнение от Stennli » 11 Май 2014, 23:22

Колеги колата ми е 520 и 98г..Наложи ми се да сменям маховик,и в един сервиз докато се усетя ми бяха сложили обикновен маховик с нов съединител и нов притисквател от е 36(поне така ми казаха).Твърдят че така е по добре и по вече ще ускорява колата.Колата наистина е малко по бърза на малките предавки,обаче ми се струва че има странични ефекти.Когато включа климатика,оборотите ми скачат прекалено много.Може ли това да се дължи на по лекия маховик?И ако е така има ли някакъв софтуерен вариянт за намаляне на оборотите при включен климатик?Инъче всичко друго ми се струва наред.
Таралежа е странна птица,не го ли ритнеш не излита :)
ИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 478
Регистриран на: 14.03.2014
Пол: Мъж
Кара: e70 3.0d
Детайли за колата: remapped

ex: E46 320d 2005
ex: E36 316i 1998

Re: Смяна на маховик-странични проблеми

Мнение от cmdkick » 11 Май 2014, 23:36

От е36 сигурно е по-лек затова се развърта по-лесно, аз не виждам смисъл точно на тая кола лек маховик, ама вие си знаете.
Tires are evil - destroy them all ...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 68
Регистриран на: 20.08.2010
Местоположение: Varna
Пол: Мъж
Кара: BMW E36 320i Vanos
Мечтае да кара: M6 G-POWER

Re: Смяна на маховик-странични проблеми

Мнение от Martoo0oo0o » 12 Май 2014, 8:04

Колега, тоя маховик с съединителя дето са ти го сложили не е по лек даже е по тежък с 1кг от демпфера. ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Смяна на маховик-странични проблеми

Мнение от zvetiko » 12 Май 2014, 8:52

Stennli написа:Колеги колата ми е 520 и 98г..Наложи ми се да сменям маховик,и в един сервиз докато се усетя ми бяха сложили обикновен маховик с нов съединител и нов притисквател от е 36(поне така ми казаха).Твърдят че така е по добре и по вече ще ускорява колата.Колата наистина е малко по бърза на малките предавки,обаче ми се струва че има странични ефекти.Когато включа климатика,оборотите ми скачат прекалено много.Може ли това да се дължи на по лекия маховик?И ако е така има ли някакъв софтуерен вариянт за намаляне на оборотите при включен климатик?Инъче всичко друго ми се струва наред.


Колега, оборотите са заложени софуерно, чрез датчика на коляновият вал ECU- то на двигателя получава информация за реалната им стойност и със стъпковото моторче ги регулира при необходимост. Дори и да има промяна, която да им влияе, ECU- то на двигателя ще ги адаптира.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1821
Регистриран на: 4.09.2006
Местоположение: Столичная
Пол: Мъж
Кара: Е34 с ... ръжда

Re: Смяна на маховик-странични проблеми

Мнение от ивчо » 12 Май 2014, 8:52

Те затова всичките търсят "плътен" маховик ..
Разбира се че е по-лек ..
Затова и оборотите ти са по-високи :)
Чакай да видиш сега като се засилиш някъде и пуснеш газта ... :mhihi:
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали? :mhihi:


The night is dark and full of lo6o :mhihi: :paranoid:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 68
Регистриран на: 20.08.2010
Местоположение: Varna
Пол: Мъж
Кара: BMW E36 320i Vanos
Мечтае да кара: M6 G-POWER

Re: Смяна на маховик-странични проблеми

Мнение от Martoo0oo0o » 12 Май 2014, 16:35

ивчо написа:Те затова всичките търсят "плътен" маховик ..
Разбира се че е по-лек ..
Затова и оборотите ти са по-високи :)
Чакай да видиш сега като се засилиш някъде и пуснеш газта ... :mhihi:


Търсят но зависи кой маховик има 10 8,5 и 6,3 кг.Не вярвам да са му сложили от леките демек 8,5 или 6,3кг
така, че ако са сложили от М50Б20 мотор значи разликата е, че маховика е по лек но притискатела и феродото са по тежки и така тоя плътния комплекта излиза с 1кг по тежък от демпферния комлект.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 476
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: Русенец в Пловдив
Кара: Е39 520i 98г.
Мечтае да кара: Всичко на което пише BMW

Re: Смяна на маховик-странични проблеми

Мнение от Stennli » 13 Май 2014, 6:55

Определено колaтa е мaлко по пъргaвa,възможно е дa е по лек,но може и дa се зaблуждaвaм от товa че сегa е мaлко по бързо сцеплението нa този съединител.Колкото до оборотите при климaтик,мaй излезе че проблемa не ми е от мaховикa.
Таралежа е странна птица,не го ли ритнеш не излита :)
ИзображениеИзображение

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook