проблем с катализатор
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- динго
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 134
- Регистриран на: 2.10.2010
- Местоположение: Кюстендил
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 530iA 2001
- Мечтае да кара: M5,X6
проблем с катализатор
Здравейте колеги ,имам проблеми с катализаторите-започнаха да дрънчат на ламарина и след което в средното гърне като го чукна в него дрънчи.Та мисълта ми е ,ако може някой да препоръча на л.с. -къде в София или Кюстендил да отида.
По възможност да махна катализаторите с някакви рез.гърнета,пури или др.Благодаря.!

- wladio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 701
- Регистриран на: 16.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е39
Re: проблем с катализатор
колеги,дайте насока къде в София да си предам катализатора,съответно за най добра цена?колата е тдс 98г,и катализатора е голям и е само един.
благодарско.
благодарско.
- mfandakov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 357
- Регистриран на: 11.09.2010
- Местоположение: Кричим
- Пол: Мъж
Re: проблем с катализатор
И моя катализатор се бе разтракал и аз като вас го махнах и сега ме е яд много.От мен съвет отворете ги изгоряла им е ватата вътре, и си ги рециклирайте да не душите миризми после и да съжалявате 

В града човек експлоатира човека,а в селото е точно обратното!
- динго
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 134
- Регистриран на: 2.10.2010
- Местоположение: Кюстендил
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 530iA 2001
- Мечтае да кара: M5,X6
Re: проблем с катализатор
На мен металната част вътре бе започнала да прегаря и да се разпада.Между другото колега във форума продава тръбите с катализаторите на добра цена и сегаи мен ме е яд 

- wladio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 701
- Регистриран на: 16.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е39
Re: проблем с катализатор
динго написа:На мен металната част вътре бе започнала да прегаря и да се разпада.Между другото колега във форума продава тръбите с катализаторите на добра цена и сегаи мен ме е яд
за какво те е яд?
че си го махнал ли?
тогава нека да кажат колегите за или против махане на катализатор?
започнах да се двуомя..........мисля че ще е по добре за колата,но.....нека да кажат колеги дето са без има ли или няма проблем.
- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: проблем с катализатор
Тая тема е като за газ/бензин ... са ще излязат привърженици и на 2-те.
Махнал съм ги още като купих колата защото единия дрънчеше а другия беше отишъл в У-образното гърне и навънка ... Питата отлепи ли се е по-добре да се махне за да не задръства и прави проблеми.
Има си варианти и за софтуерно и за хардуерна манипулация за да не правят проблеми сондите , така че не е никакъв проблем махането. Аз съм с прави тръби и проблеми нямам + като се сложи ефтин гаден "катализатор"/резонатор се почва едно ама защо ми дранчи така все едно консерви тракат
Махнал съм ги още като купих колата защото единия дрънчеше а другия беше отишъл в У-образното гърне и навънка ... Питата отлепи ли се е по-добре да се махне за да не задръства и прави проблеми.
Има си варианти и за софтуерно и за хардуерна манипулация за да не правят проблеми сондите , така че не е никакъв проблем махането. Аз съм с прави тръби и проблеми нямам + като се сложи ефтин гаден "катализатор"/резонатор се почва едно ама защо ми дранчи така все едно консерви тракат

- dbanchev
-
-
- Мнения: 761
- Регистриран на: 29.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 M52 газов котлон
- Мечтае да кара: колело на кило ракия
Re: проблем с катализатор
Разкарвай ги колега, файда няма от катове вече, коли на км са си все пак..... Освен, че ще ти спъват колата и ще дрънкат на умрело друга полза няма мине ли 150К една кола катализаторите са за търбушене.
- Tipche
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 208
- Регистриран на: 16.11.2006
- Местоположение: Някъде
- Пол: Мъж
- Кара: e39 525 ТДС
Re: проблем с катализатор
Запушен катализатор .....по висок разход(при мен има осезаема разлика от към разхода)......мотора се мъчи доста + това риска да се счупи турбината е максимален
......за с две ръце да се премахне .....и ан двете ми коли е премахнат 525тдс и 530д е60

- wladio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 701
- Регистриран на: 16.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е39
Re: проблем с катализатор
еми махнах катализатора,малко ме е яд-понеже много си обичам колата и го имам малко като ощетяване този процес,но пък може би по добре ускорява,по лесно до 2000 оборота става всичко.ще видим за напред.
но пък ми дадоха 200лв за него.
но пък ми дадоха 200лв за него.
- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: проблем с катализатор
wladio написа:еми махнах катализатора,малко ме е яд-понеже много си обичам колата и го имам малко като ощетяване този процес,но пък може би по добре ускорява,по лесно до 2000 оборота става всичко.ще видим за напред.
но пък ми дадоха 200лв за него.
С кво точно един пробит и издъхнал отдавна катализатор те ощетява ? Като не можеш си купиш нов истински понеже струва колкото колата , много ясно че ще го махне човек защото стават запушвания драми и т.н.
- wladio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 701
- Регистриран на: 16.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е39
Re: проблем с катализатор
omegaart написа:wladio написа:еми махнах катализатора,малко ме е яд-понеже много си обичам колата и го имам малко като ощетяване този процес,но пък може би по добре ускорява,по лесно до 2000 оборота става всичко.ще видим за напред.
но пък ми дадоха 200лв за него.
С кво точно един пробит и издъхнал отдавна катализатор те ощетява ? Като не можеш си купиш нов истински понеже струва колкото колата , много ясно че ще го махне човек защото стават запушвания драми и т.н.
сантименталност.............
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Re: проблем с катализатор
Чак пък, колкото колата:
http://www.ebay.co.uk/itm/Kat-Katalysat ... 1c0c73d2d7
Може и аз да не съм в час с цените на TDS-ите, но май не ги дават за по 700 лева.
Отделно, че има и такъв вариант:
http://www.ebay.co.uk/itm/CATALYTIC-CON ... 43c4cc2a89
Ето вариант за 530и и т.н.:
http://www.ebay.co.uk/itm/91341H-CATALY ... 4d095846f4
Не е чак колкото колата, но не са и по 50 лева. Ако има стимул, хората ще си слагат нови и ще си запазват ЕВРО нормата на автомобила.
http://www.ebay.co.uk/itm/Kat-Katalysat ... 1c0c73d2d7
Може и аз да не съм в час с цените на TDS-ите, но май не ги дават за по 700 лева.
Отделно, че има и такъв вариант:
http://www.ebay.co.uk/itm/CATALYTIC-CON ... 43c4cc2a89
Ето вариант за 530и и т.н.:
http://www.ebay.co.uk/itm/91341H-CATALY ... 4d095846f4
Не е чак колкото колата, но не са и по 50 лева. Ако има стимул, хората ще си слагат нови и ще си запазват ЕВРО нормата на автомобила.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: проблем с катализатор
turbo написа:Чак пък, колкото колата:
http://www.ebay.co.uk/itm/Kat-Katalysat ... 1c0c73d2d7
Може и аз да не съм в час с цените на TDS-ите, но май не ги дават за по 700 лева.
Отделно, че има и такъв вариант:
http://www.ebay.co.uk/itm/CATALYTIC-CON ... 43c4cc2a89
Ето вариант за 530и и т.н.:
http://www.ebay.co.uk/itm/91341H-CATALY ... 4d095846f4
Не е чак колкото колата, но не са и по 50 лева. Ако има стимул, хората ще си слагат нови и ще си запазват ЕВРО нормата на автомобила.
Ти виждал ли си колко в пъти по-големи са оригиналните ( истинските ) катализатори слагани на нашите коли ? Щото и аз мога ти покажа катализатор за 100лв дето катализира точно нищо


Просто на такива стари дараци да се купи истински катализатор грам не си заслужава.
При мене единия ( имам 2 ) оригинален е - >
Номенклатурен номер : 18307505320
Описание : КАТАЛИЗАТОР
Ед.цена (с ДДС) : 2342.82 BGN
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Re: проблем с катализатор
Аз за виждането съм виждал, но не в това въпросът. Ако вземем например катализатор за 530и 2001-ва година да речем, нали се сещаш, че младежът в Англия като си купи този катализатор за X лири (пише ОЕМ Approved м/у другото), ще даде после Y лири, за да му бъде подменен и накрая ще отиде в Z пункт за технически преглед и там като му измерят газовете и ще му е трудно да мине теста, ако нещо с КАТ-а не е в ред. Още повече, че добре знаем какви пари са оригиналните части, но и добре знаем колко е голям пазарът за афтърмаркет части.
DPF за E60 530d 2004-та е 3825 лв. с ДДС, но от Англия се оказва, че може да се вземе и за 900 лева. Друг е въпросът, че с измиване излиза 40-50 лева, за да продължиш да си караш колата без да вземе да ти прави бронята черна ауспухът.
П.П.: Гледам, че M62B44TU е даже с 4 катализатора ама какво да се прави. Два още на колекторите по 1899 лева парчето и два по-назад, които са по 2343 лева парчето.
DPF за E60 530d 2004-та е 3825 лв. с ДДС, но от Англия се оказва, че може да се вземе и за 900 лева. Друг е въпросът, че с измиване излиза 40-50 лева, за да продължиш да си караш колата без да вземе да ти прави бронята черна ауспухът.
П.П.: Гледам, че M62B44TU е даже с 4 катализатора ама какво да се прави. Два още на колекторите по 1899 лева парчето и два по-назад, които са по 2343 лева парчето.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: проблем с катализатор
turbo написа:Аз за виждането съм виждал, но не в това въпросът. Ако вземем например катализатор за 530и 2001-ва година да речем, нали се сещаш, че младежът в Англия като си купи този катализатор за X лири (пише ОЕМ Approved м/у другото), ще даде после Y лири, за да му бъде подменен и накрая ще отиде в Z пункт за технически преглед и там като му измерят газовете и ще му е трудно да мине теста, ако нещо с КАТ-а не е в ред. Още повече, че добре знаем какви пари са оригиналните части, но и добре знаем колко е голям пазарът за афтърмаркет части.
DPF за E60 530d 2004-та е 3825 лв. с ДДС, но от Англия се оказва, че може да се вземе и за 900 лева. Друг е въпросът, че с измиване излиза 40-50 лева, за да продължиш да си караш колата без да вземе да ти прави бронята черна ауспухът.
П.П.: Гледам, че M62B44TU е даже с 4 катализатора ама какво да се прави. Два още на колекторите по 1899 лева парчето и два по-назад, които са по 2343 лева парчето.
Мислиш , че в Англия не се правят шашми ли

Приятел в Англия ходи на няква "процедура" впръскват некви лайна ( химия ) с бензина през 1 машинка и прочиства доста двигателя и това му смъкнало с 30-40 % вредните емисии и бил влезнал в норма за да мине иначе бил на границата , с 528и е там.
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани