Проблем с интеркулер и турбопътища 320 д фейс

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 324
Регистриран на: 20.01.2012
Местоположение: Банско
Пол: Мъж
Кара: ше Е36, Е46, E61, а сега Passat B8
Мечтае да кара: BMW

Проблем с интеркулер и турбопътища 320 д фейс

Мнение от русиабн » 17 Апр 2013, 20:17

Здравейте колеги,
Онзи ден вкарах колата на канала за да проверя за едно досадно тропане във волана, за което предполагах, че е проблем с рейката, но след като свалих всички кори отдолу бях неприятно изненадан :shock: Та
1. Реших да изчистя боклуците между кулера и радиатора, но какво да видя- няма да го описвам ето направо снимки
Снимка0087.jpg
Снимка0088.jpg
Дали е пукнат и каква е оправията :?:

2. Видях едно гадно омасляване по долната част на компресора на климатроника, което идва отгоре над него, но не прави капки защото кората отдолу беше суха ето снимка
Снимка0089.jpg
Чудя се дали не е от турбо пътищата и по точно от някой входовете или изходите му- уплътнение или какво точно има там???

3, А относно гадното претропване във волана установих, че не е от рейката а от кормилния прът и по точно там където влиза в купето- Какво има там каре или???
След всичко което видях, се чудя ако кулера е пукнат и системата губи налягане, има изпускане от някое уплътнение или не знам какво за да омасли компресора /не виждам от къде може да е това омъсляване освен от турбопътищата??????/ пак губи налягане и до скоро единия маркуч преди егр клапана беше пукнат- пак налягане а турбото не е влизало в сервизен режим или поне аз немога да разбера в какво се изразява, но като цяло ми се струва, че вървежа не е като този които се окачва??? Помагайте по установените проблеми как да се справя :help: :help: :help: :yes:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
ЖЕНА БЕЗ ЦИЦИ Е КАТО СЕЛО БЕЗ НАЧАЛНО УЧИЛИЩЕ-НЯМА ОТ КЪДЕ ДА ЗАПОЧНЕШ !
Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 324
Регистриран на: 20.01.2012
Местоположение: Банско
Пол: Мъж
Кара: ше Е36, Е46, E61, а сега Passat B8
Мечтае да кара: BMW

Re: Проблем с интеркулер и турбопътища 320 д фейс

Мнение от русиабн » 18 Апр 2013, 21:01

Айде де колеги дайте малко инфо по питанията, лепи ли се кулер или задължително друг, от къде може да е този теч на маслени пари има ли някви гарнитури при турбуто :?: :?: :?:
ЖЕНА БЕЗ ЦИЦИ Е КАТО СЕЛО БЕЗ НАЧАЛНО УЧИЛИЩЕ-НЯМА ОТ КЪДЕ ДА ЗАПОЧНЕШ !
Изображение
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 893
Регистриран на: 6.12.2009
Местоположение: Димитровград
Пол: Мъж
Кара: E46 M47N

Re: Проблем с интеркулер и турбопътища 320 д фейс

Мнение от mustang1986 » 18 Апр 2013, 21:06

То това омясляване точно на това място май при всички го има :dunno:
Изображение

Да пишеш на български с латински букви е като да пишеш на стена с лайна....чете се,но не е красиво!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 406
Регистриран на: 6.04.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: на ток
Мечтае да кара: по пътища без дупки

Re: Проблем с интеркулер и турбопътища 320 д фейс

Мнение от nik4o_83 » 19 Апр 2013, 22:19

Има ли загуба на масло?
При мен не е имало никога подобно омасляване. Може да ти хвърля турбината повечко и да има и пробив точно при съединяването на питата с входа и изхода.
Ако ти губи масло може да се окаже, че това омасляване ще те насочи към друг проблем.


Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 28.08.2012
Пол: Мъж
Кара: e 46 touring
Мечтае да кара: m// x6

Re: Проблем с интеркулер и турбопътища 320 д фейс

Мнение от k_ras_y » 20 Апр 2013, 8:45

Колега много масло ли имаше в кулева?Защото е нормално да има масло в него но в границите на нормалното

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 324
Регистриран на: 20.01.2012
Местоположение: Банско
Пол: Мъж
Кара: ше Е36, Е46, E61, а сега Passat B8
Мечтае да кара: BMW

Re: Проблем с интеркулер и турбопътища 320 д фейс

Мнение от русиабн » 20 Апр 2013, 22:24

k_ras_y написа:Колега много масло ли имаше в кулева?Защото е нормално да има масло в него но в границите на нормалното

Не колега от кулера не капна даже и капка, а от маркуча след него паднаха една две капки. А за маслото до сега 2000км след смяната не е мръднало. И на мен ми се струва, че това омасляване точно там съм го виждал и на други е46ци обаче от какво е :dunno: Има ли опции да се лепи ако се намери пробойна или друг?
А какво ще кажете за омасляването на компресора на климатроника???
ЖЕНА БЕЗ ЦИЦИ Е КАТО СЕЛО БЕЗ НАЧАЛНО УЧИЛИЩЕ-НЯМА ОТ КЪДЕ ДА ЗАПОЧНЕШ !
Изображение
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 105
Регистриран на: 31.03.2014
Пол: Мъж
Кара: BMW 320d, E46,150 hp, 2002, automat
Детайли за колата: facelift

Re: Проблем с интеркулер и турбопътища 320 д фейс

Мнение от xaxo » 20 Апр 2014, 11:12

Здравейте,

искам да ви попитам относно размерите на оградения на снимката по-долу маркуч свързващ интеркулера и двигателя. Моя е напукан и искам да знам размерите, какво да търся в магазините. Така като гледам не е някакъв на 90 градуса ... от един сервиз ми казаха, че тези силиконовите, които продават са доста добра алтернатива.

Благодаря предварително.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1870
Регистриран на: 8.04.2012
Местоположение: Търново
Пол: Мъж
Кара: 318td compact '03
Мечтае да кара: M3
Детайли за колата: с две порти

Re: Проблем с интеркулер и турбопътища 320 д фейс

Мнение от vvasilev1 » 28 Апр 2014, 22:55

русиабн написа:
k_ras_y написа:Колега много масло ли имаше в кулева?Защото е нормално да има масло в него но в границите на нормалното

Не колега от кулера не капна даже и капка, а от маркуча след него паднаха една две капки. А за маслото до сега 2000км след смяната не е мръднало. И на мен ми се струва, че това омасляване точно там съм го виждал и на други е46ци обаче от какво е :dunno: Има ли опции да се лепи ако се намери пробойна или друг?
А какво ще кажете за омасляването на компресора на климатроника???


Колега,

Реши ли казуса?
Аз също имам омасляване върху компресора на климатика.
След като разглоби майстора препоръча смяна на следния елемент 13712247398 .
Това е гумено уплътнение, с което завършва тръбата излизаща от въздушния филтър и влизаща в предната част на турбото.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 774
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: N55

Re: Проблем с интеркулер и турбопътища 320 д фейс

Мнение от bscsystem » 29 Апр 2014, 13:16

Проблема се решава със сините гумени маркучи с 3на или 4на оплетка. Цената им е около 45лв.

Не пасват съвсем перфектно, но това не е проблем. Може да се закупят от магазина за маркучи/камиони на Ботевградско шосе, непосредствено след Вари 2000.
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold

E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold

N55 335i m-sport, S2+ 331whp

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 324
Регистриран на: 20.01.2012
Местоположение: Банско
Пол: Мъж
Кара: ше Е36, Е46, E61, а сега Passat B8
Мечтае да кара: BMW

Re: Проблем с интеркулер и турбопътища 320 д фейс

Мнение от русиабн » 07 Май 2014, 15:00

vvasilev1 написа:
русиабн написа:
k_ras_y написа:Колега много масло ли имаше в кулева?Защото е нормално да има масло в него но в границите на нормалното

Не колега от кулера не капна даже и капка, а от маркуча след него паднаха една две капки. А за маслото до сега 2000км след смяната не е мръднало. И на мен ми се струва, че това омасляване точно там съм го виждал и на други е46ци обаче от какво е :dunno: Има ли опции да се лепи ако се намери пробойна или друг?
А какво ще кажете за омасляването на компресора на климатроника???


Колега,

Реши ли казуса?
Аз също имам омасляване върху компресора на климатика.
След като разглоби майстора препоръча смяна на следния елемент 13712247398 .
Това е гумено уплътнение, с което завършва тръбата излизаща от въздушния филтър и влизаща в предната част на турбото.

Не колега не съм се занимавал вече, защото е едно съвсем леко омасляване, което не влияе на нивото на малсото по никакъв начин. Ти смени ли го това уплътнение за което казваш и изчезна ли омасляването?
ЖЕНА БЕЗ ЦИЦИ Е КАТО СЕЛО БЕЗ НАЧАЛНО УЧИЛИЩЕ-НЯМА ОТ КЪДЕ ДА ЗАПОЧНЕШ !
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1870
Регистриран на: 8.04.2012
Местоположение: Търново
Пол: Мъж
Кара: 318td compact '03
Мечтае да кара: M3
Детайли за колата: с две порти

Re: Проблем с интеркулер и турбопътища 320 д фейс

Мнение от vvasilev1 » 07 Май 2014, 16:36

Ами аз го смених преди два дни :)
Струва 20 лева оригинално.
Всъщност това е уплътнението към турбото на тръбата, която идва от въздущния филтър и отдушника на маслените пари.
Моето се беше поизпекло и пускаше по някоя друга капка, която падаше точно върху компресора на климатика.
Надявам се сега да е ОК.

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook