вече не пали и с дърпане(решен) остава забиването на 110км

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 4.05.2014
Пол: Мъж

вече не пали и с дърпане(решен) остава забиването на 110км

Мнение от lvsafi88 » 06 Май 2014, 17:52

Здравейте те колеги.
Първо искам да кажа,че съм прочел всичко което намерих по темата , но не си реших проблема.След смяна на гарнитурите на ГНП -то колата не върви (много е мудна и забива на 110 км. като при ограничител ) ,проблем с паленето нямам , горивото от плочката е нагласено на 3 мг. Колата е 525тдс е39 1999г. :banghead:

Благодаря предварително.
Последна промяна lvsafi88 на 16 Май 2015, 18:12, променена общо 3 пъти

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 4.05.2014
Пол: Мъж

Re: ГНП-проблем след смяна на гарнитури

Мнение от lvsafi88 » 06 Май 2014, 22:49

Забравих да спомена , че по инпа ми показва 0.00 на предварението

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 4.05.2014
Пол: Мъж

Re: ГНП-проблем след смяна на гарнитури

Мнение от lvsafi88 » 07 Май 2014, 11:53

никой ли неможе да помогне ? :(

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 208
Регистриран на: 16.11.2006
Местоположение: Някъде
Пол: Мъж
Кара: e39 525 ТДС

Re: ГНП-проблем след смяна на гарнитури

Мнение от Tipche » 09 Май 2014, 1:25

Умна дюза ?, МАП сензор ?, дебитомер ? ........реголаж на плочката щом си сменял гарнитурите (има една чудесна тема в раздел Е34 прочетия ще останеш доволен)

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 4.05.2014
Пол: Мъж

Re: ГНП-проблем след смяна на гарнитури

Мнение от lvsafi88 » 12 Май 2014, 18:04

след центровка на помпата (аванс 3.5 и гориво от плочката 2,6 ) колата вече забива след 2000 оборота всеедно не й стига гориво,а на място се форсира добре ,само в движение забива.Може ли да не е зацепена правилно помпата ?

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 4.05.2014
Пол: Мъж

Re: ГНП-проблем след смяна на гарнитури

Мнение от lvsafi88 » 14 Май 2014, 18:12

няма ли някой по-компетентен да си каже мнението? БЛАГОДАРЯ


Аватар
Мнения: 761
Регистриран на: 29.08.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e39 M52 газов котлон
Мечтае да кара: колело на кило ракия

Re: ГНП-проблем след смяна на гарнитури

Мнение от dbanchev » 15 Май 2014, 16:13

Качвахте ли я на живи данни в движение колега? Може от мапа да ти прави тези мизерии......... Закачете я на живи данни и каране колега....

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 4.05.2014
Пол: Мъж

Re: ГНП-проблем след смяна на гарнитури

Мнение от lvsafi88 » 15 Май 2014, 20:55

Благодаря колега! Ще я видим и в движение но не мисля ,че е от мапа .Колата си вървеше идеално ,докато не сменихме гарнитурите.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 208
Регистриран на: 16.11.2006
Местоположение: Някъде
Пол: Мъж
Кара: e39 525 ТДС

Re: ГНП-проблем след смяна на гарнитури

Мнение от Tipche » 15 Май 2014, 22:11

Колега пуснете и още нафта . . . . .по горе сам си си отговорил "сякаш не и достига нафта" . . . . . .ако не е зацепена както трябва още при първото завъртане ще счупи оста на ГНП-то и няма да запали вобще

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 4.05.2014
Пол: Мъж

Re: ГНП-проблем след смяна на гарнитури

Мнение от lvsafi88 » 16 Май 2014, 12:25

Благодаря за съвета но нафтата е на макс. граница ,след което започва да вдига оборотите т.е. не е от нафтата :banghead: . След поредно сваляне на плочката за почистване ,колата не пали дори и с дърпане :banghead: :banghead: може ли да е станало нещо с електрониката след като я промих с бензин? После я оставих да изсъхне и тогава я качих ,и няма палене

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 4.05.2014
Пол: Мъж

Re: ГНП-проблем след смяна на гарнитури

Мнение от lvsafi88 » 18 Май 2014, 17:27

lvsafi88 написа:Благодаря за съвета но нафтата е на макс. граница ,след което започва да вдига оборотите т.е. не е от нафтата :banghead: . След поредно сваляне на плочката за почистване ,колата не пали дори и с дърпане :banghead: :banghead: може ли да е станало нещо с електрониката след като я промих с бензин? После я оставих да изсъхне и тогава я качих ,и няма палене

Пробвах с 2 други плочки и пак не пали :( :( някакви предположения ?

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 4.05.2014
Пол: Мъж

Re: Проблема се задълбочава,вече не пали и с дърпане

Мнение от lvsafi88 » 19 Май 2014, 10:41

датчика на кол.вал е проверен и не е от него,говорих по тел. с 2 майстори които казаха,че плочката не е сложена правилно .Това вече не мога да разбера къде съм го объркал ,много пъти съм я свалял и не е имало проблем.Ако някой се сеща къде може да съм объркал,моля да каже

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 4.05.2014
Пол: Мъж

Re: Проблема се задълбочава,вече не пали и с дърпане

Мнение от lvsafi88 » 20 Май 2014, 23:16

Проблема е решен,оказа се скъсан вал на ГНП .Благодаря на колегите които се опитаха да ми помогнат. Не мога да разбера защо мненията ми се публикуват 2 дена след като съм ги написал :dunno: отново БЛАГОДАРЯ на всички

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1658
Регистриран на: 4.11.2009
Местоположение: Край морето
Пол: Мъж
Кара: седнал
Детайли за колата: Правиланта 39-ка

Re: Проблема се задълбочава,вече не пали и с дърпане

Мнение от gentata » 21 Май 2014, 21:01

Какъв зор ще види че да се скъса вала на помпата :dunno:

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 4.05.2014
Пол: Мъж

Re: Проблема се задълбочава,вече не пали и с дърпане

Мнение от lvsafi88 » 22 Май 2014, 13:08

нямам представа и аз не мога да си го обясня :dunno:

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook