Въпрос за покупка на e39 530d

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 91
Регистриран на: 30.05.2009
Местоположение: Троян/София
Пол: Мъж
Кара: смени старата tds-ка с кон умрял :D

Въпрос за покупка на e39 530d

Мнение от Turbo_XD » 02 Май 2014, 17:28

Моля всеки колега, който има наблюдения върху детските болести над E39 530d 184hp/193h да сподели какво да гледам. :bchug:
Player : BMW Business RDS + Grom Audio
Front line : Stock
Back line : Stock
Subwoofer : Kicker Comp C15
Amplifier : Kicker KX250.2

Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 244
Регистриран на: 27.12.2011
Местоположение: Варна
Кара: F11 535 xd, e28 520i

Re: Въпрос за покупка на e39 530d

Мнение от kokignatov » 02 Май 2014, 17:49


кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 91
Регистриран на: 30.05.2009
Местоположение: Троян/София
Пол: Мъж
Кара: смени старата tds-ка с кон умрял :D

Re: Въпрос за покупка на e39 530d

Мнение от Turbo_XD » 02 Май 2014, 18:35

kokignatov написа:http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=35&t=25522 search?!



Карах година и половина tds-ка колега. Знам, че има търсачка в сайта. Просто гледам из нета, че има някои проблеми, които ги няма на tds. За това се обърнах към колегите каращи 3.0d
Player : BMW Business RDS + Grom Audio
Front line : Stock
Back line : Stock
Subwoofer : Kicker Comp C15
Amplifier : Kicker KX250.2

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 478
Регистриран на: 14.03.2014
Пол: Мъж
Кара: e70 3.0d
Детайли за колата: remapped

ex: E46 320d 2005
ex: E36 316i 1998

Re: Въпрос за покупка на e39 530d

Мнение от cmdkick » 02 Май 2014, 20:05

Гледай да ти хареса.
Tires are evil - destroy them all ...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 109
Регистриран на: 25.04.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW 530d '00
Мечтае да кара: F10
Детайли за колата: Брутилда

Re: Въпрос за покупка на e39 530d

Мнение от ico530d » 02 Май 2014, 22:33

Ами колега гледаш как работимотора, живи данни, турбо, ходова част. Ако е автомат караш, внимавашза лошо превключване. Читавият автомат сменя скоростите без да се усеща. За детските болести има писано,знаешкак е помпи,датчици.


Успех :yes: :yes:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1659
Регистриран на: 16.11.2011
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
Мечтае да кара: Murcielago SV

Re: Въпрос за покупка на e39 530d

Мнение от Z3Ro* » 03 Май 2014, 22:25

Turbo_XD написа:
kokignatov написа:http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=35&t=25522 search?!



Карах година и половина tds-ка колега. Знам, че има търсачка в сайта. Просто гледам из нета, че има някои проблеми, които ги няма на tds. За това се обърнах към колегите каращи 3.0d



Ако си в час с проблемите на ТДС, според мен разликата като проблеми между двете коли е горивната система - при 3.0 имаш 3 помпи. Тази в резервоара предполагам знаеш, че като е скапана под 15 литра колата гасне. Следващата под шофъора прави проблеми на топъл старт и при товар на мотора над 3000об/мин. Тази при мотора най-често протича, но като цяло е най-безпроблемна от трите. Дюзите - сиви пушеци отзад и вибрации на мотора при студен старт значат проблем с тях.
Всички други проблеми на ТДС ги има и тук - рейки, турбини, окачване, скорости/автомат/, дебитомери, виско, съединител+маховик, водачи на фарове. Единствено мисля, че 3.0 е по-не-капризен сравнение с ТДС по отношение на охладителната система.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 91
Регистриран на: 30.05.2009
Местоположение: Троян/София
Пол: Мъж
Кара: смени старата tds-ка с кон умрял :D

Re: Въпрос за покупка на e39 530d

Мнение от Turbo_XD » 04 Май 2014, 11:11

Z3Ro* написа:
Turbo_XD написа:
kokignatov написа:http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=35&t=25522 search?!



Карах година и половина tds-ка колега. Знам, че има търсачка в сайта. Просто гледам из нета, че има някои проблеми, които ги няма на tds. За това се обърнах към колегите каращи 3.0d



Ако си в час с проблемите на ТДС, според мен разликата като проблеми между двете коли е горивната система - приа 3.0 имаш 3 помпи. Тази в резервоара предполагам знаеш, че като е скапана под 15 литра колата гасне. Следващата под шофъора прави проблеми на топъл старт и при товар на мотора над 3000об/мин. Тази при мотора най-често протича, но като цяло е най-безпроблемна от трите. Дюзите - сиви пушеци отзад и вибрации на мотора при студен старт значат проблем с тях.
Всички други проблеми на ТДС ги има и тук - рейки, турбини, окачване, скорости/автомат/, дебитомери, виско, съединител+маховик, водачи на фарове. Единствено мисля, че 3.0 е по-не-капризен сравнение с ТДС по отношение на охладителната система.



Благодаря колега. А колкото до огладителната система на TDS-а всичкото идва от водната помпа и термостат. Просто мисля скоро да си взимам 3.0d ръчна кутия и искам мнението на колегите, за да знам какво да гледам. :yes:
Player : BMW Business RDS + Grom Audio
Front line : Stock
Back line : Stock
Subwoofer : Kicker Comp C15
Amplifier : Kicker KX250.2

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2284
Регистриран на: 10.04.2008
Пол: Мъж
Кара: Долното
Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.

Re: Въпрос за покупка на e39 530d

Мнение от Elesar74 » 04 Май 2014, 11:29

Z3Ro* написа:
Turbo_XD написа:
kokignatov написа:http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=35&t=25522 search?!



Карах година и половина tds-ка колега. Знам, че има търсачка в сайта. Просто гледам из нета, че има някои проблеми, които ги няма на tds. За това се обърнах към колегите каращи 3.0d



Ако си в час с проблемите на ТДС, според мен разликата като проблеми между двете коли е горивната система - при 3.0 имаш 3 помпи. Тази в резервоара предполагам знаеш, че като е скапана под 15 литра колата гасне. Следващата под шофъора прави проблеми на топъл старт и при товар на мотора над 3000об/мин. Тази при мотора най-често протича, но като цяло е най-безпроблемна от трите. Дюзите - сиви пушеци отзад и вибрации на мотора при студен старт значат проблем с тях.
Всички други проблеми на ТДС ги има и тук - рейки, турбини, окачване, скорости/автомат/, дебитомери, виско, съединител+маховик, водачи на фарове. Единствено мисля, че 3.0 е по-не-капризен сравнение с ТДС по отношение на охладителната система.


Колега, виждаш ли какво си написал? То от цялата кола, кое остана да не е проблемно, купето и колелата? Човека пита за евентуална покупка на E39 с M57 мотор, ти изкара, че тая кола е пълна с проблеми в най-сериозните детайли и с две думи, бегай далече. Бих се съгласил с тебе, ако това отговаряше на истината, но не е така. Освен ако евентуалния купувач не попадне на някаква добре излъскана кошница, със скрити проблеми точно в тия детайли. За това има оглед и преценка.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1659
Регистриран на: 16.11.2011
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
Мечтае да кара: Murcielago SV

Re: Въпрос за покупка на e39 530d

Мнение от Z3Ro* » 04 Май 2014, 12:49

Elesar74 написа:
Z3Ro* написа:
Turbo_XD написа:
kokignatov написа:http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=35&t=25522 search?!



Карах година и половина tds-ка колега. Знам, че има търсачка в сайта. Просто гледам из нета, че има някои проблеми, които ги няма на tds. За това се обърнах към колегите каращи 3.0d



Ако си в час с проблемите на ТДС, според мен разликата като проблеми между двете коли е горивната система - при 3.0 имаш 3 помпи. Тази в резервоара предполагам знаеш, че като е скапана под 15 литра колата гасне. Следващата под шофъора прави проблеми на топъл старт и при товар на мотора над 3000об/мин. Тази при мотора най-често протича, но като цяло е най-безпроблемна от трите. Дюзите - сиви пушеци отзад и вибрации на мотора при студен старт значат проблем с тях.
Всички други проблеми на ТДС ги има и тук - рейки, турбини, окачване, скорости/автомат/, дебитомери, виско, съединител+маховик, водачи на фарове. Единствено мисля, че 3.0 е по-не-капризен сравнение с ТДС по отношение на охладителната система.


Колега, виждаш ли какво си написал? То от цялата кола, кое остана да не е проблемно, купето и колелата? Човека пита за евентуална покупка на E39 с M57 мотор, ти изкара, че тая кола е пълна с проблеми в най-сериозните детайли и с две думи, бегай далече. Бих се съгласил с тебе, ако това отговаряше на истината, но не е така. Освен ако евентуалния купувач не попадне на някаква добре излъскана кошница, със скрити проблеми точно в тия детайли. За това има оглед и преценка.


Никъде не съм казал, че задължително изброените неща ще са сдали багажа - просто съм казал, че е добре при оглед да им се обърне внимание, защото с времето рано или късно дефектират, а ако човек купи кола с няколко такива проблема става... :roll:

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook