Живи данни - въпрос
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- bera
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 1.07.2008
- Местоположение: Papenburg-Germany
- Пол: Мъж
- Кара: 525tds
Re: Живи данни - въпрос
От една предишна тема ти ги копирам не знам дали са верни.
Също и тук:
BMW Fault Codes
http://www.e38.org/fault_codes.html
РУСКИЙ
Коды неисправностей DME MS41.1 BMW 523i E39 1998
00 Неопределенная неисправность в памяти блока
01 Катушка зажигания, цилиндр 2
02 Катушка зажигания, цилиндр 4
03 Катушка зажигания, цилиндр 6
05 Обрыв, короткое замыкание цепи инжектора 2
06 Обрыв, короткое замыкание цепи инжектора 1
08 Измеритель массы воздуха
0А Датчик температуры охлаждающей жидкости
0В Датчик давления в системе улавливания паров топлива EVAP
0С Обрыв или короткое замыкание цепи потенциометра дроссельной заслонки
0Е Датчик температуры всасываемого воздуха
10 Сигнал компрессора кондиционера воздуха
12 Сигнал противоугонной системы (иммобилизатора) двигателя
14 Контрольная лампа "Проверьте двигатель"
15 Активатор положения распредвала
16 Инжектор цилиндра 3
17 Инжектор цилиндра 6
18 Инжектор цилиндра 4
19 Подогреватель лямбда-зонда,цилиндры 1, 2 и 3
1В Клапан управления воздухом холостого хода
1D Катушка зажигания, цилиндр 1
1Е Катушка зажигания, цилиндр 3
1F Катушка зажигания, цилиндр 5
21 Инжектор цилиндра 5
23 Воздушный насос системы подмешивания воздуха
32 Клапан продувки угольного адсорбера системы EVAP
33 Неисправность клапана отсечки
34 Электромагнит управления выхлопными газами
35 Клапан управления воздухом холостого хода
37 Подогреватель докаталитического лямбда-зонда, цилиндры 4, 5 и 6
38 Резистор сигнала зажигания
39 Датчик детонации 1
ЗВ Датчик детонации 2
3D Подогреватель посткаталитического лямбда-зонда, цилиндры 4, 5 и 6
ЗЕ Переключающий клапан системы подмешивания воздуха
41 Датчик положения распредвала
44 Клапан продувки угольного адсорбера системы EVAP
45 Реле топливного насоса
4А Реле компрессора кондиционера воздуха
4В Сигнал подогреваемого докаталитического лямбда-зонда, цилиндры 1, 2 и 3
4С Сигнал подогреваемого докаталитического лямбда-зонда, цилиндры 4, 5 и 6
4D Сигнал подогреваемого посткаталитического лямбда-зонда, цилиндры 1, 2 и 3
4Е Сигнал подогреваемого посткаталитического лямбда-зонда, цилиндры 4, 5 и 6
4F Подогреватель посткаталитического лямбда-зонда, цилиндры 1, 2 и 3
50 Линия данных, ABS/система стабилизации устойчивости - подавление зажигания
51 Линия данных, ABS/система стабилизации устойчивости - увеличение оборотов холостого хода
52 Линия данных, ABS/система стабилизации устойчивости - регулировка опережения зажигания
53 Датчик положения коленвала
64 Блок управления двигателем
BE Не замкнут выключатель reed системы EVAP (только модели 98 г. вып.)
BF Не размыкается выключатель reed системы EVAP (только модели 98 г. вып.)
С0 Не замыкается выключатель reed системы EVAP (только модели 98 г. вып.)
С1 (только модели 98 г. вып.)
С2 Обнаружена сильная утечка в системе EVAP (только модели 98 г. вып.)
СЗ Обнаружена небольшая утечка в системе EVAP (только модели 98 г. вып.)
С4 Клапан LDP системы EVAP (только модели 98 г. вып.)
С5 Датчик атмосферного давления системы EVAP (только модели 98 г. вып.)
С8 Подогреваемый докаталитический лямбда-зонд, цилиндры 1, 2 и 3
С9 Подогреваемый докаталитический лямбда-зонд, цилиндры 4, 5 и 6
СА Управление подогреваемым лямбда-зондом, цилиндры 1, 2 и 3
СВ Управление подогреваемым лямбда-зондом, цилиндры 4, 5 и 6
СС Обороты холостого хода отличаются от требуемых
D1 Сигнал противоугонной системы (иммобилизатора) двигателя
D2 Неисправность в системе зажигания
D3 Механическое повреждение клапана управления воздухом холостого хода
D4 Механическое повреждение активатора положения распредвала
D6 Сигнал скорости автомобиля
D7 Обрыв или короткое замыкание в линии данных,ABS/система стабилизации устойчивости
D8 Линия данных, блок управления трансмиссией - датчик-выключатель положения селектора,
сигнал оборотов, сигнал положения дроссельной заслонки
D9 Линия данных, блок управления трансмиссией
DA Линия данных, блок управления
DB Линия данных, блок управления
DE Управление подогреваемым лямбда-зондом
ЕЗ Отклонение качества смеси, цилиндры 1, 2 и 3
Е4 Отклонение качества смеси, цилиндры 4, 5 и 6
Е5 Подогреваемый лямбда-зонд, цилиндры 1, 2 и 3 - замедленный отклик
Е6 Подогреваемый лямбда-зонд, цилиндры 4, 5 и 6 - замедленный отклик
Е7 Подогреваемый лямбда-зонд, цилиндры 1, 2 и 3 - динамика
Е8 Подогреваемый лямбда-зонд, цилиндры 4, 5 и 6 - динамика
Е9 Эффективность каталитического преобразователя, цилиндры 1, 2 и 3
ЕА Эффективность каталитического преобразователя, цилиндры 4, 5 и 6
ЕВ Подогреватель посткаталитического лямбда-зонда, цилиндры 1, 2 и 3
ЕС Подогреватель посткаталитического лямбда-зонда, цилиндры 4, 5 и 6
ЕЕ Пропуски в работе цилиндра 1
EF Пропуски в работе цилиндра 2
F0 Пропуски в работе цилиндра 3
F1 Пропуски в работе цилиндра 4
F2 Пропуски в работе цилиндра 5
F3 Пропуски в работе цилиндра 6
F4 Обороты двигателя - датчик коленвала, зубчатый ротор маховика
F5 Низкий поток в системе подмешивания воздуха, цилиндры 1, 2 и 3
F6 Низкий поток в системе подмешивания воздуха, цилиндры 4, 5 и 6
FA Клапан продувки адсорбера системы EVAP
FB Обнаружена небольшая утечка в системе EVAP
FC Ненормальный поток продувки адсорбера системы EVAP
FD Застрял в закрытом состоянии клапан отсечки системы EVAP
FE Обнаружена значительная утечка в системе EVAP
FF Механическое повреждение клапана продувки угольного адсорбера системы EVAP
Грешките на таблото се гледат по двойки
Пример: имате грешка BE8800 тогава взимате само ВЕ и сравнявате.
Ще потърся още.
________________________________________
ENGLISH
CD EC signal 1
DA EC signal 2
C1 signal TWEG+ (input pulse generator wheel)
C3 signal TD (engine speed)
D3 coolant temperature
D5 oil temperature
CE Outside temperature
C7 lever-type sensor 1
D7 lever-type sensor 2
8F overvoltage (U>16V)
8D ATS signal: telegram error or no telegram
90 Clamp 15
8C Clamp R
CF SII reset
44 oil pressure
92 chime_1
91 chime_2
8B chime_3
3F meassure works driver
BC brake fluid level
BD EBV
BE light module-EEPROM error
BF IKE-EEPROM error, coding incorrect/incomplete
83 speed A
88 I bus
87 K bus
3E serial telegram for speed, tacho, economy control, tank, temp.
F0 CAN BUS OFF
F4 no CAN ID
F5 no CAN ID ASC1
F6 no CAN ID DMER1
F7 no CAN ID DMER2
F8 no CAN ID DMER4
F9 no CAN ID DMEL4
FA no CAN ID EML1
FB no CAN ID EGS1
11 acoustics sensor not present
C6 code
FF Unknown error location
Как обещал ошибки панелей.
Пример.
Ошибка C781Eb - lever-type sensor 1
Ошибка d78100 - lever-type sensor 2
Ошибка BD9036 - EBV
Вроде понятно...
По скольку ошибки не пересекаются разных версий панелей, то для удобства сгрузил их в один список.
Выберу время и положу расшифровку атрибутики ошибок... тоесть ... частота возникновения и обстоятельства (условие) возникновения ошибки...
zippo вне форума Ответить с цитированием
Също и тук:
BMW Fault Codes
http://www.e38.org/fault_codes.html
РУСКИЙ
Коды неисправностей DME MS41.1 BMW 523i E39 1998
00 Неопределенная неисправность в памяти блока
01 Катушка зажигания, цилиндр 2
02 Катушка зажигания, цилиндр 4
03 Катушка зажигания, цилиндр 6
05 Обрыв, короткое замыкание цепи инжектора 2
06 Обрыв, короткое замыкание цепи инжектора 1
08 Измеритель массы воздуха
0А Датчик температуры охлаждающей жидкости
0В Датчик давления в системе улавливания паров топлива EVAP
0С Обрыв или короткое замыкание цепи потенциометра дроссельной заслонки
0Е Датчик температуры всасываемого воздуха
10 Сигнал компрессора кондиционера воздуха
12 Сигнал противоугонной системы (иммобилизатора) двигателя
14 Контрольная лампа "Проверьте двигатель"
15 Активатор положения распредвала
16 Инжектор цилиндра 3
17 Инжектор цилиндра 6
18 Инжектор цилиндра 4
19 Подогреватель лямбда-зонда,цилиндры 1, 2 и 3
1В Клапан управления воздухом холостого хода
1D Катушка зажигания, цилиндр 1
1Е Катушка зажигания, цилиндр 3
1F Катушка зажигания, цилиндр 5
21 Инжектор цилиндра 5
23 Воздушный насос системы подмешивания воздуха
32 Клапан продувки угольного адсорбера системы EVAP
33 Неисправность клапана отсечки
34 Электромагнит управления выхлопными газами
35 Клапан управления воздухом холостого хода
37 Подогреватель докаталитического лямбда-зонда, цилиндры 4, 5 и 6
38 Резистор сигнала зажигания
39 Датчик детонации 1
ЗВ Датчик детонации 2
3D Подогреватель посткаталитического лямбда-зонда, цилиндры 4, 5 и 6
ЗЕ Переключающий клапан системы подмешивания воздуха
41 Датчик положения распредвала
44 Клапан продувки угольного адсорбера системы EVAP
45 Реле топливного насоса
4А Реле компрессора кондиционера воздуха
4В Сигнал подогреваемого докаталитического лямбда-зонда, цилиндры 1, 2 и 3
4С Сигнал подогреваемого докаталитического лямбда-зонда, цилиндры 4, 5 и 6
4D Сигнал подогреваемого посткаталитического лямбда-зонда, цилиндры 1, 2 и 3
4Е Сигнал подогреваемого посткаталитического лямбда-зонда, цилиндры 4, 5 и 6
4F Подогреватель посткаталитического лямбда-зонда, цилиндры 1, 2 и 3
50 Линия данных, ABS/система стабилизации устойчивости - подавление зажигания
51 Линия данных, ABS/система стабилизации устойчивости - увеличение оборотов холостого хода
52 Линия данных, ABS/система стабилизации устойчивости - регулировка опережения зажигания
53 Датчик положения коленвала
64 Блок управления двигателем
BE Не замкнут выключатель reed системы EVAP (только модели 98 г. вып.)
BF Не размыкается выключатель reed системы EVAP (только модели 98 г. вып.)
С0 Не замыкается выключатель reed системы EVAP (только модели 98 г. вып.)
С1 (только модели 98 г. вып.)
С2 Обнаружена сильная утечка в системе EVAP (только модели 98 г. вып.)
СЗ Обнаружена небольшая утечка в системе EVAP (только модели 98 г. вып.)
С4 Клапан LDP системы EVAP (только модели 98 г. вып.)
С5 Датчик атмосферного давления системы EVAP (только модели 98 г. вып.)
С8 Подогреваемый докаталитический лямбда-зонд, цилиндры 1, 2 и 3
С9 Подогреваемый докаталитический лямбда-зонд, цилиндры 4, 5 и 6
СА Управление подогреваемым лямбда-зондом, цилиндры 1, 2 и 3
СВ Управление подогреваемым лямбда-зондом, цилиндры 4, 5 и 6
СС Обороты холостого хода отличаются от требуемых
D1 Сигнал противоугонной системы (иммобилизатора) двигателя
D2 Неисправность в системе зажигания
D3 Механическое повреждение клапана управления воздухом холостого хода
D4 Механическое повреждение активатора положения распредвала
D6 Сигнал скорости автомобиля
D7 Обрыв или короткое замыкание в линии данных,ABS/система стабилизации устойчивости
D8 Линия данных, блок управления трансмиссией - датчик-выключатель положения селектора,
сигнал оборотов, сигнал положения дроссельной заслонки
D9 Линия данных, блок управления трансмиссией
DA Линия данных, блок управления
DB Линия данных, блок управления
DE Управление подогреваемым лямбда-зондом
ЕЗ Отклонение качества смеси, цилиндры 1, 2 и 3
Е4 Отклонение качества смеси, цилиндры 4, 5 и 6
Е5 Подогреваемый лямбда-зонд, цилиндры 1, 2 и 3 - замедленный отклик
Е6 Подогреваемый лямбда-зонд, цилиндры 4, 5 и 6 - замедленный отклик
Е7 Подогреваемый лямбда-зонд, цилиндры 1, 2 и 3 - динамика
Е8 Подогреваемый лямбда-зонд, цилиндры 4, 5 и 6 - динамика
Е9 Эффективность каталитического преобразователя, цилиндры 1, 2 и 3
ЕА Эффективность каталитического преобразователя, цилиндры 4, 5 и 6
ЕВ Подогреватель посткаталитического лямбда-зонда, цилиндры 1, 2 и 3
ЕС Подогреватель посткаталитического лямбда-зонда, цилиндры 4, 5 и 6
ЕЕ Пропуски в работе цилиндра 1
EF Пропуски в работе цилиндра 2
F0 Пропуски в работе цилиндра 3
F1 Пропуски в работе цилиндра 4
F2 Пропуски в работе цилиндра 5
F3 Пропуски в работе цилиндра 6
F4 Обороты двигателя - датчик коленвала, зубчатый ротор маховика
F5 Низкий поток в системе подмешивания воздуха, цилиндры 1, 2 и 3
F6 Низкий поток в системе подмешивания воздуха, цилиндры 4, 5 и 6
FA Клапан продувки адсорбера системы EVAP
FB Обнаружена небольшая утечка в системе EVAP
FC Ненормальный поток продувки адсорбера системы EVAP
FD Застрял в закрытом состоянии клапан отсечки системы EVAP
FE Обнаружена значительная утечка в системе EVAP
FF Механическое повреждение клапана продувки угольного адсорбера системы EVAP
Грешките на таблото се гледат по двойки
Пример: имате грешка BE8800 тогава взимате само ВЕ и сравнявате.
Ще потърся още.
________________________________________
ENGLISH
CD EC signal 1
DA EC signal 2
C1 signal TWEG+ (input pulse generator wheel)
C3 signal TD (engine speed)
D3 coolant temperature
D5 oil temperature
CE Outside temperature
C7 lever-type sensor 1
D7 lever-type sensor 2
8F overvoltage (U>16V)
8D ATS signal: telegram error or no telegram
90 Clamp 15
8C Clamp R
CF SII reset
44 oil pressure
92 chime_1
91 chime_2
8B chime_3
3F meassure works driver
BC brake fluid level
BD EBV
BE light module-EEPROM error
BF IKE-EEPROM error, coding incorrect/incomplete
83 speed A
88 I bus
87 K bus
3E serial telegram for speed, tacho, economy control, tank, temp.
F0 CAN BUS OFF
F4 no CAN ID
F5 no CAN ID ASC1
F6 no CAN ID DMER1
F7 no CAN ID DMER2
F8 no CAN ID DMER4
F9 no CAN ID DMEL4
FA no CAN ID EML1
FB no CAN ID EGS1
11 acoustics sensor not present
C6 code
FF Unknown error location
Как обещал ошибки панелей.
Пример.
Ошибка C781Eb - lever-type sensor 1
Ошибка d78100 - lever-type sensor 2
Ошибка BD9036 - EBV
Вроде понятно...
По скольку ошибки не пересекаются разных версий панелей, то для удобства сгрузил их в один список.
Выберу время и положу расшифровку атрибутики ошибок... тоесть ... частота возникновения и обстоятельства (условие) возникновения ошибки...
zippo вне форума Ответить с цитированием
- monogamnia
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 428
- Регистриран на: 10.08.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '98 525 TDSA
- Мечтае да кара: E39 M5
Re: Живи данни - въпрос
LUCIFER'S написа:Ivo_Borisov написа:....относно разхода търси в търсачката корекционен фактор!Има тема по въпроса.
няма да я намери това което бях писал точно как става вече не съществува Иво...
Menu 20: Корекционен фактор за разхода
- Menu 20.0 Фактора пак
- Menu 20.1 Настройка десетична позиция
- Menu 20.2 Настройка 100-тна и 1000-на позиция
- Menu 20.3 Запаметяване и показване на стойността
Формула за изчисление на корекционния фактор:
същински разход / показание БК = х1000 = корекционен фактор (коефициент)
същински разход -изчисления от теб според дозареденото гориво -пълно пълно примерно 8л./100
показание БК- то е ясно - примерно 7,5л./100
8:7,5=1,06666х 1000= 1066 това е корекционния фактор който се вкарва в:
- Menu 20.1 Настройка десетична позиция 6 в примерния случай
- Menu 20.2 Настройка 100-тна и 1000-на позиция 10 6 в примерния случай
- Menu 20.3 Запаметяване и показване на стойността
Цифрите се вкарват с натискане на бутона за зануляване, те се джуркат и натискаш и спира на исканата от теб цифра
Колега едно голямо Благодаря! Въведох стойноста която се получи ресетнах моментния разход и сега вече си ми показва точно колкото гори! Благодаря отново...!
- vasilevich
- Потребител
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 28.01.2011
Re: Живи данни - въпрос
Здравейте колеги,
Разгледах темите по въпроса със живите данни или скрити менюта и реших и аз да ги пробвам на моята кола BMW 520i E39 97, но възникна някакъв проблем.
Аз до колкото разбиеам съм с малак борд и имам само един бутон мисля че А се води. След като дам на контакт или полуконтакт и задържа А ми се изписва _ _test _ _ 1._ след като изчакам 2 секунди се променя на 1.0 и с натискате на бутон А става 1.1 1.2 1.3 ... и показва някакви числа които неразбирам какво показват освен на 1.6 защото го имаше обяснено че е брой на цилиндрите. След задържане пак става 1 и посредством бутон А го сменям на 1 2 3 4 ... 20 21 0 на 2 установих че прави тест на таблото предполагам за изгоряло осветление и точно тук почва проблема. Мога единствено 1 и 2 да ползвам от там на татък като отида на друга цифра и изчакам да се покаже примерно 6.0 то директно излиза и си ми показва километража и изминатите километри колкото и пъти след това да влизах то все така си оставаше. Незнам дали менюто е заключено или проблема е някъде другаде но ще съм ви благодарен ако ми помогнете.
Поздрави В.Василев.
Разгледах темите по въпроса със живите данни или скрити менюта и реших и аз да ги пробвам на моята кола BMW 520i E39 97, но възникна някакъв проблем.
Аз до колкото разбиеам съм с малак борд и имам само един бутон мисля че А се води. След като дам на контакт или полуконтакт и задържа А ми се изписва _ _test _ _ 1._ след като изчакам 2 секунди се променя на 1.0 и с натискате на бутон А става 1.1 1.2 1.3 ... и показва някакви числа които неразбирам какво показват освен на 1.6 защото го имаше обяснено че е брой на цилиндрите. След задържане пак става 1 и посредством бутон А го сменям на 1 2 3 4 ... 20 21 0 на 2 установих че прави тест на таблото предполагам за изгоряло осветление и точно тук почва проблема. Мога единствено 1 и 2 да ползвам от там на татък като отида на друга цифра и изчакам да се покаже примерно 6.0 то директно излиза и си ми показва километража и изминатите километри колкото и пъти след това да влизах то все така си оставаше. Незнам дали менюто е заключено или проблема е някъде другаде но ще съм ви благодарен ако ми помогнете.
Поздрави В.Василев.
- vasilevich
- Потребител
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 28.01.2011
Re: Живи данни - въпрос
vasilevich написа:Здравейте колеги,
Разгледах темите по въпроса със живите данни или скрити менюта и реших и аз да ги пробвам на моята кола BMW 520i E39 97, но възникна някакъв проблем.
Аз до колкото разбиеам съм с малак борд и имам само един бутон мисля че А се води. След като дам на контакт или полуконтакт и задържа А ми се изписва _ _test _ _ 1._ след като изчакам 2 секунди се променя на 1.0 и с натискате на бутон А става 1.1 1.2 1.3 ... и показва някакви числа които неразбирам какво показват освен на 1.6 защото го имаше обяснено че е брой на цилиндрите. След задържане пак става 1 и посредством бутон А го сменям на 1 2 3 4 ... 20 21 0 на 2 установих че прави тест на таблото предполагам за изгоряло осветление и точно тук почва проблема. Мога единствено 1 и 2 да ползвам от там на татък като отида на друга цифра и изчакам да се покаже примерно 6.0 то директно излиза и си ми показва километража и изминатите километри колкото и пъти след това да влизах то все така си оставаше. Незнам дали менюто е заключено или проблема е някъде другаде но ще съм ви благодарен ако ми помогнете.
Поздрави В.Василев.
Извинявам се че си отговарям сам на темата но след преглеждане на всички менюта установих че когато са "Заключени" на номер 19 мигат и се сменят през 2 секунди on и off оттам успях да ги пусна и сега видях че имам няколко гршки ще се опитам да ги разтълкувам, но ще ги напиша и тук ако имат възможност компетентните хора да ги разчетът "83C25Е" "8C8416" "878200" "C78100" "bEC89b"
Поздрави В.Василев
- gardev
- Потребител
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 30.01.2011
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 525da 2002
- ivailo0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 371
- Регистриран на: 13.04.2014
- Местоположение: Варна / Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530dA M-Tech ///M-Pack
Re: Живи данни - въпрос
Здравейте колега имам няколко грешки на БК в меню 14:
14.0 - 83C22d - Не открих превод
14.1 - d782F6 - d7- ABS Open или късо съединение в линията данни, ABS / стабилизация на стабилността на системата - това открих за тази
14.2 C78100 - ПОПЛАВЪКА В РЕЗЕРВОАРА - тази ми е пределно ясна
14.3 - 878200 - Не открих също
Някой колега да има идеи>?
14.0 - 83C22d - Не открих превод
14.1 - d782F6 - d7- ABS Open или късо съединение в линията данни, ABS / стабилизация на стабилността на системата - това открих за тази
14.2 C78100 - ПОПЛАВЪКА В РЕЗЕРВОАРА - тази ми е пределно ясна
14.3 - 878200 - Не открих също
Някой колега да има идеи>?
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани