Голям Проблем
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
39 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- GecataBMW-E46
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 647
- Регистриран на: 8.06.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: Голям Проблем
Колега не знам още защо се чудиш щом е изтракало нещо преди да спре колата.За да върти трудно според мен веригата е паднала или се е скъсала(което малко трудно ще стане ама знам ли какво може да е станало вътре) и не отваря клапаните виж дали можеш да видиш веригата през капачката за маслото и накарай някой да завърти ако я виждаш.Сама не може да загуби центровка!Мери компресия както ти е казал oci.
- Kambe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2196
- Регистриран на: 6.03.2008
- Местоположение: гр. Свищов
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 307 HDI
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Голям Проблем
Kambe написа:а за имобилайзер защо никой не говори ?
защото ако е имобилайзер няма да хвърля нафта от дюзите както пише колегата, ако е сигурен, че хвърля

- sannikolaus
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 373
- Регистриран на: 21.09.2008
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: BMW E46 320d 150к.с. M47N
BMW E61 530xi 272к.с. N53 LCI
Re: Голям Проблем
oci, ДА, сигурен съм. Колата върти трудно на стартер, затова мисля за механичен проблем.
- k-hristov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 410
- Регистриран на: 11.02.2010
- Кара: E36 Compact M40B18 M-tech
Re: Голям Проблем
sannikolaus написа:oci, ДА, сигурен съм. Колата върти трудно на стартер, затова мисля за механичен проблем.
Проблема ти е вътре в мотора, първо мерете компресия да видите, кой цилиндър го няма.
- andy_forresite
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: 5.10.2007
Re: Голям Проблем
Какво стана, намерихте ли аварията?
Я кажи, да не сте я бутали в опитите си да я запалите?
Доколкото знам обтегача на веригата не я изпъва при неработещ двигател и ако сте я бутали на скорост да палите, нищо чудно веригата да е прескочила някой и друг зъб. Нещо такова може да обясни трудното превъртане на двигателя със зареден акумулатор и чукането, което аз така и не чувам. На работа съм с едни нищожни колонки, а у дома забравям да пусна клипа и да чуя за какво става въпрос.
Аз първо бих проверил зацепването на веригата как е и тогава да меря компресията във всеки цилиндър.
Я кажи, да не сте я бутали в опитите си да я запалите?
Доколкото знам обтегача на веригата не я изпъва при неработещ двигател и ако сте я бутали на скорост да палите, нищо чудно веригата да е прескочила някой и друг зъб. Нещо такова може да обясни трудното превъртане на двигателя със зареден акумулатор и чукането, което аз така и не чувам. На работа съм с едни нищожни колонки, а у дома забравям да пусна клипа и да чуя за какво става въпрос.
Аз първо бих проверил зацепването на веригата как е и тогава да меря компресията във всеки цилиндър.
- sannikolaus
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 373
- Регистриран на: 21.09.2008
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: BMW E46 320d 150к.с. M47N
BMW E61 530xi 272к.с. N53 LCI
Re: Голям Проблем
andy_forresite написа:Какво стана, намерихте ли аварията?
Я кажи, да не сте я бутали в опитите си да я запалите?
Доколкото знам обтегача на веригата не я изпъва при неработещ двигател и ако сте я бутали на скорост да палите, нищо чудно веригата да е прескочила някой и друг зъб. Нещо такова може да обясни трудното превъртане на двигателя със зареден акумулатор и чукането, което аз така и не чувам. На работа съм с едни нищожни колонки, а у дома забравям да пусна клипа и да чуя за какво става въпрос.
Аз първо бих проверил зацепването на веригата как е и тогава да меря компресията във всеки цилиндър.
Не успях да намеря рапатрак за да я закарам до София, но другият понеделник, ще я дръпна до един майстор тук, който каза, че ще я оправи. И той се съмнява за обтегач. Но поне я погледна и каза, че веригата не е скъсана. Дано само да е прехвърлила зъб и да е загубила центровка. Като разберем всичко ще напиша какво е било.
- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Re: Голям Проблем
Според мен се е счупил някой от бананите и от там е прескочило зъб и е загубила центровка .Най добре е да се види

- sannikolaus
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 373
- Регистриран на: 21.09.2008
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: BMW E46 320d 150к.с. M47N
BMW E61 530xi 272к.с. N53 LCI
Re: Голям Проблем
В крайна сметка, се оказа, че въртенето при палене било трудно защото стратера ми се е строшил и откъснал отпред муцуната. Ниското налягане в рейла се е дължало на загинала дюза на първи цилиндър. След смяна на стратер (120 лв. в които и смяна на четки), смяна на дюза закупена от колега от форума (100 лв.), почистване на клапана на рейла (беше пълен с боклуци), смяна дифтунги на всички дюзи (10 лв.) и 100лв. труд за майстора, колата е в перфектно състояние. Благодаря на всички колеги, които опитаха да помогнат! 

39 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани