Много неприятна и опасна изненада.
Модератор: Технически модератори
52 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Много неприятна и опасна изненада.
Съжалявам ако ви спамя темата но да спомена само че поддръжката или съхранението на крика както всеки се досеща е важна работа.Имам предвид почистването на резбите след употреба най добре със сгъстен въздух и след това гресиране задължително.Резбата заминава от пясъка които попада и от корозия .Това не е нищо ново и всеки го знае но обикновено крика се ползува в аварийни ситуации и на човек не му е до почистване тогава пък и няма как.
Също така някой модели дето са оригинално с рънфлат нямат резервна гума с крик към автомобила.Повечето собственици се принуждават да си набавят сами и най често не се съобразяват с подемноста на това което докопат от морги и обяви.Така де ако не сте първи собственик имайте го предвид.
Също така някой модели дето са оригинално с рънфлат нямат резервна гума с крик към автомобила.Повечето собственици се принуждават да си набавят сами и най често не се съобразяват с подемноста на това което докопат от морги и обяви.Така де ако не сте първи собственик имайте го предвид.
- Borymeckata
- ентусиаст
-
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 8.06.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Нафтова печка.
- Мечтае да кара: През просото...
- Детайли за колата: Х3 (Е83) 3.0d, 2004г.
M57TU-A5S390R-ATC400
Re: Много неприятна и опасна изненада.
Прав си Колега, но в случая крикът си дойде с колата, стоеше си на мястото под кората на багажника. Следи от корозия няма, а веднъж аз лично почистих и смазах винтовата му шпилка. И в края на крайщата това е КРИК, а не балистична ракета, която да се съхранява при точно определена влажност в силоза си... На конструкторите им е ясно, че ще се използва в дъжд, сняг и пясък и трябва да го предвидят. Все едно аз да ти постоя къща и като падне, да то обясня, че ти си виновен, защото си я обзавел с много тежки мебели и не си поддържал нужната температура в нея...
Днес изрових от другия гараж стария крик, който ми беше останал от Витарата. Ето ги двата - десният е от БМВ-то, левият - от Витарата:


Веднага се вижда, че японският крик е по-масивен, а освен това е направен разглобяем:

Ето сравнение на шпилките на двата крика - тази на БМВ е почти два пъти по-тънка от японската:



Може би тук е моментът да спомена, че Витарата тежи 2 пъти по-малко от Х3... Прави впечатление и друго - "баварският" крик е предвиден за МАКСИМАЛЕН товар 1 100 кг. (вижте табелката на втората снимка), което е странно, като се има предивд, че Х3 го дават по книжка 1 930 кг., а натоварен - 2 350 кг. Според мен - тъпа икономия са направили...
Днес изрових от другия гараж стария крик, който ми беше останал от Витарата. Ето ги двата - десният е от БМВ-то, левият - от Витарата:


Веднага се вижда, че японският крик е по-масивен, а освен това е направен разглобяем:

Ето сравнение на шпилките на двата крика - тази на БМВ е почти два пъти по-тънка от японската:



Може би тук е моментът да спомена, че Витарата тежи 2 пъти по-малко от Х3... Прави впечатление и друго - "баварският" крик е предвиден за МАКСИМАЛЕН товар 1 100 кг. (вижте табелката на втората снимка), което е странно, като се има предивд, че Х3 го дават по книжка 1 930 кг., а натоварен - 2 350 кг. Според мен - тъпа икономия са направили...
Последна промяна Borymeckata на 08 Ное 2013, 17:47, променена общо 1 път
Excellent! Steven is my name!
- Borymeckata
- ентусиаст
-
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 8.06.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Нафтова печка.
- Мечтае да кара: През просото...
- Детайли за колата: Х3 (Е83) 3.0d, 2004г.
M57TU-A5S390R-ATC400
Re: Много неприятна и опасна изненада.
Относно "лидълската" стойка - не изглежда чак толкова зле... Може да се регулира на височина, на кутията пише, че издържа до 2 тона и даже има лепенки за TUV:



За да "изпусне" стойката, трябва да се среже носещият щифт, който изглежда доста масивен.



За да "изпусне" стойката, трябва да се среже носещият щифт, който изглежда доста масивен.
Excellent! Steven is my name!
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
- UBAH5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1120
- Регистриран на: 4.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 320d; BMW E30 318i cabrio
Re: Много неприятна и опасна изненада.
Borymeckata написа:Прави впечатление и друго - "баварският" крик е предвиден за МАКСИМАЛЕН товар 1 100 кг. (вижте табелката на втората снимка), което е странно, като се има предивд, че Х3 го дават по книжка 1 930 кг., а натоварен - 2 350 кг. Според мен - тъпа икономия са направили...
Реално крика поема 1/4 до 1/2 от масата на колата. Другата част е разпределена на другите три колела.

When people ask you what car you drive and you say a BMW and they get all excited until they see it...
- Borymeckata
- ентусиаст
-
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 8.06.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Нафтова печка.
- Мечтае да кара: През просото...
- Детайли за колата: Х3 (Е83) 3.0d, 2004г.
M57TU-A5S390R-ATC400
Re: Много неприятна и опасна изненада.
Bavarcho написа:Сега ли я взе от Лидъл?
И какви пари е?
Преди година купих стойките, а колко струваха ... не помня точно, двайсетина лева комплекта (2 броя).
Excellent! Steven is my name!
- TurboDieselComby
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 372
- Регистриран на: 6.03.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F31 320d Sport Line
Re: Много неприятна и опасна изненада.
Рано или късно Лидл пак ще ги пусне тези стойки. Имаха и не лоши крикове тип крокодил. Тези крикове в колите са за инцидентна употреба. И моя в предишната ми кола изпусна (хем не беше BMW
)

Re: Много неприятна и опасна изненада.
И моя крик се прецака миналата година. Пак оригинален за е83. При мен резбата на крика се прецака и просто приплъзгваше.. Направо в коша. И сега си купих един друг, но захващането към колата е по друг начин.

Re: Много неприятна и опасна изненада.
Качеството на криковете няма да коментирам, но, момчета, какъвто и да е крика, винаги се подпира. Стоиките на Лидл ги имам и са си съвсем добри. Аз дали съм луд не знам, но ако бачкам дълго под нея я подпирам и с трупчета, и със стоики, и с хидравлични крикове. Отделно смяната на гумите с хидравличен крик за 50 лв е много по-лесна, но и те изпускат сигурно.
- Тони1
- Потребител
-
- Мнения: 35
- Регистриран на: 20.01.2008
- Местоположение: Габрово
- Кара: Range Rover-и
Re: Много неприятна и опасна изненада.
Хвърляйте ги в коша тези крикове .....абсолютно същият го имам на пихтия целият.Добре че бях подложил резервната джанта,когато си сменях въздушната възглавница,иначе дисковете и носачите щяха и те да са.
- da6ip
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2085
- Регистриран на: 4.09.2009
- Местоположение: Kurvenland
- Кара: баничарка с компресор
Re: Много неприятна и опасна изненада.
Знам за случаи на крикове на Е60 изпуснали, те са и от типа "раменни", т.е. по-нестабилни като цяло.
Затова за моето Е61 си купих крик от Х5 Е53, който изглежда почти или съвсем същия като този от Х3
. Мислех че е по-здрав понеже Х5 е по-тежък, че и е ромбоиден - по-стабилна конструкция. Още държи обаче вече имам едно на ум... Също съм чистил и смазвал шпилката, ама като гледам това не е гаранция.
Проблемът е че не се побира добре където му е мястото и мисля за алтернатива - може би от 7-ма серия, понеже е по-тежка от 5-цата..
А стойките от Лидл са ок, и аз имам такива.
Но не купувайте едни сини маслени крикове от Лидл или Пени или подобни магазини - един такъв като на снимката ми изпусна на 3-тото ползване и му изтече маслото:
http://images.wogibtswas.at/data/image/ ... 271075.jpg
Затова за моето Е61 си купих крик от Х5 Е53, който изглежда почти или съвсем същия като този от Х3

Проблемът е че не се побира добре където му е мястото и мисля за алтернатива - може би от 7-ма серия, понеже е по-тежка от 5-цата..
А стойките от Лидл са ок, и аз имам такива.
Но не купувайте едни сини маслени крикове от Лидл или Пени или подобни магазини - един такъв като на снимката ми изпусна на 3-тото ползване и му изтече маслото:
http://images.wogibtswas.at/data/image/ ... 271075.jpg
Space, pace and grace. www.more-to-come.com
- goro57
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 134
- Регистриран на: 13.03.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: Х5
- Детайли за колата: X5 E70 35d 2009 г.
Re: Много неприятна и опасна изненада.
da6ip написа:Знам за случаи на крикове на Е60 изпуснали, те са и от типа "раменни", т.е. по-нестабилни като цяло.
Затова за моето Е61 си купих крик от Х5 Е53, който изглежда почти или съвсем същия като този от Х3. Мислех че е по-здрав понеже Х5 е по-тежък, че и е ромбоиден - по-стабилна конструкция. Още държи обаче вече имам едно на ум... Също съм чистил и смазвал шпилката, ама като гледам това не е гаранция.
Проблемът е че не се побира добре където му е мястото и мисля за алтернатива - може би от 7-ма серия, понеже е по-тежка от 5-цата..
А стойките от Лидл са ок, и аз имам такива.
Но не купувайте едни сини маслени крикове от Лидл или Пени или подобни магазини - един такъв като на снимката ми изпусна на 3-тото ползване и му изтече маслото:
http://images.wogibtswas.at/data/image/ ... 271075.jpg
Да бе колега, добре че имаме вече едно на ум...добре че не се срути на Боримечката...за да внимаваме.А това, че не ти се събира където му е мястото, не е проблем на крика, а проблем на главата ти...извинявай, но сори както му казват...

- da6ip
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2085
- Регистриран на: 4.09.2009
- Местоположение: Kurvenland
- Кара: баничарка с компресор
Re: Много неприятна и опасна изненада.
goro57 написа:da6ip написа:Знам за случаи на крикове на Е60 изпуснали, те са и от типа "раменни", т.е. по-нестабилни като цяло.
Затова за моето Е61 си купих крик от Х5 Е53, който изглежда почти или съвсем същия като този от Х3. Мислех че е по-здрав понеже Х5 е по-тежък, че и е ромбоиден - по-стабилна конструкция. Още държи обаче вече имам едно на ум... Също съм чистил и смазвал шпилката, ама като гледам това не е гаранция.
Проблемът е че не се побира добре където му е мястото и мисля за алтернатива - може би от 7-ма серия, понеже е по-тежка от 5-цата..
А стойките от Лидл са ок, и аз имам такива.
Но не купувайте едни сини маслени крикове от Лидл или Пени или подобни магазини - един такъв като на снимката ми изпусна на 3-тото ползване и му изтече маслото:
http://images.wogibtswas.at/data/image/ ... 271075.jpg
Да бе колега, добре че имаме вече едно на ум...добре че не се срути на Боримечката...за да внимаваме.А това, че не ти се събира където му е мястото, не е проблем на крика, а проблем на главата ти...извинявай, но сори както му казват...
ехаа ти явно много ги разбираш тия работи

евала колега, за отношението, културата, подхода и цялостната ти необятна интелигентност


PS. aз няма да казвам сори, би било неуместно. а ако имаше 3 мозъчни клетки на кръст щеше да зацепиш и това с крика, но нейсе!
Space, pace and grace. www.more-to-come.com
- Borymeckata
- ентусиаст
-
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 8.06.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Нафтова печка.
- Мечтае да кара: През просото...
- Детайли за колата: Х3 (Е83) 3.0d, 2004г.
M57TU-A5S390R-ATC400
Re: Много неприятна и опасна изненада.
Колеги, според мен тук сме се събрали за развлечение и обмяна на опит. Нямаме какво да делим и да си доказваме един на друг. Затова дайте да не се засягаме, да се въздържаме от квалификации и да спазваме добрия тон. Не визирам никой Колега конкретно, просто призовавам за повече толерантност...
Excellent! Steven is my name!
- rafa224
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1537
- Регистриран на: 20.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 G05
Re: Много неприятна и опасна изненада.
Borymeckata написа:Относно "лидълската" стойка - не изглежда чак толкова зле... Може да се регулира на височина, на кутията пише, че издържа до 2 тона и даже има лепенки за TUV:
За да "изпусне" стойката, трябва да се среже носещият щифт, който изглежда доста масивен.
От къде можат да се вземат такива стоики колега? А относно крика и мен ме предаде, но за щастие започна да изпуска още докато вдигах колата и не бях махнал гумата на Х-са.
Последна промяна rafa224 на 27 Апр 2014, 16:07, променена общо 1 път
52 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани