Голям Проблем
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
39 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Голям Проблем
sannikolaus написа:Gqbriel, и релето зад жабката съм сменил. А грешките за алармата са защото съм кодирал да ми мигат мигачите при заключване без да имам аларма.
Zvetinko, как да прегледам живи данни като няма палене?
Шибни един чукна рейла,може и да се оправи

В кръга на шегата,обади ли сен DSC Perf след като познават колата,може да помогнат с идеи
Sent from my HTC Desire 500 using Tapatalk
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- sannikolaus
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 373
- Регистриран на: 21.09.2008
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: BMW E46 320d 150к.с. M47N
BMW E61 530xi 272к.с. N53 LCI
Re: Голям Проблем
drunk написа:Колега провери си ЕКУ-то![]()
Колега, какво да проверявам на ЕКУ-то? С DIS ли? Моля за малко по-подробно разяснение, защото от скоро започнах да цъкам DIS и INPA. Благодаря предварително.
- sannikolaus
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 373
- Регистриран на: 21.09.2008
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: BMW E46 320d 150к.с. M47N
BMW E61 530xi 272к.с. N53 LCI
Re: Голям Проблем
Gqbriel написа:sannikolaus написа:Gqbriel, и релето зад жабката съм сменил. А грешките за алармата са защото съм кодирал да ми мигат мигачите при заключване без да имам аларма.
Zvetinko, как да прегледам живи данни като няма палене?
Шибни един чукна рейла,може и да се оправи
В кръга на шегата,обади ли сен DSC Perf след като познават колата,може да помогнат с идеи
Sent from my HTC Desire 500 using Tapatalk
На теб ти е смешно, но на мен ми се реве! Вече се чух с Ванката. В събота трябва пак да му се обадя. Не могат да гадаят момчетата. Тук поне клип, звук има. На тях само им говоря.
- drunk
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 139
- Регистриран на: 28.04.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d 2003 , E60 530d 2006
Re: Голям Проблем
sannikolaus написа:drunk написа:Колега провери си ЕКУ-то![]()
Колега, какво да проверявам на ЕКУ-то? С DIS ли? Моля за малко по-подробно разяснение, защото от скоро започнах да цъкам DIS и INPA. Благодаря предварително.
закарай на накой който наистина разбира от електроника и му кажи да ти направи една диагностика , защото тоя проблем го имаше един приятел пак е46 и се оказа ,че порблема идва от ЕКу-то.... първия път му оправиха , следващия път трябваше да го смени..
- sannikolaus
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 373
- Регистриран на: 21.09.2008
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: BMW E46 320d 150к.с. M47N
BMW E61 530xi 272к.с. N53 LCI
Re: Голям Проблем
drunk написа:sannikolaus написа:drunk написа:Колега провери си ЕКУ-то![]()
Колега, какво да проверявам на ЕКУ-то? С DIS ли? Моля за малко по-подробно разяснение, защото от скоро започнах да цъкам DIS и INPA. Благодаря предварително.
закарай на накой който наистина разбира от електроника и му кажи да ти направи една диагностика , защото тоя проблем го имаше един приятел пак е46 и се оказа ,че порблема идва от ЕКу-то.... първия път му оправиха , следващия път трябваше да го смени..
Ако можех да я закарам (запаля) веднага отивах, но....

Re: Голям Проблем
Колата ти върти, но не пали. По- скоро не достига гориво, за да запали.Това ме кара да мисля, че нещо не ти е свързано. Щом имаш гориво. Как са ти подгревните свещи? Извади ги само и ги разгледай и ако може сложи от друга кола. Струва ми се, че горивото не ти достига да запалиш. Колата ти върти, но не пали.
Виж дали всички кабели са ти свързани. А датчик на колянов вал има ли колата, но пък щеше да ти излезе като грешка.
Виж дали всички кабели са ти свързани. А датчик на колянов вал има ли колата, но пък щеше да ти излезе като грешка.
- andy_forresite
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: 5.10.2007
Re: Голям Проблем
И според мен не идва гориво към дюзите. Ако знаеш как се проверява дали идва нафта към двигателя, почни от това.
Дали е възможно да не си е познала ключа и да не дава ... какво беше ... ролинг код
. Но пък грешката за ниско налягане насочва към разхерметизирано уплътнение някъде. Отваря ли горивния филтър да видиш дали е пълен с нафта? Все си мисля, че ако е пълен, проблемът е след филтъра - клапан за налягането, датчика който го отчита, маркучи за обратна нафта, уплътнения в гнп-то, управлението на гнп-то...
Между другото, ако проблемът е във веригата и както спомена някой на първата страница клапаните не се движат, този двигател няма да върти така, както на клипа. По друг начин звучи срещата на клапани с бутала.
Дали е възможно да не си е познала ключа и да не дава ... какво беше ... ролинг код

Между другото, ако проблемът е във веригата и както спомена някой на първата страница клапаните не се движат, този двигател няма да върти така, както на клипа. По друг начин звучи срещата на клапани с бутала.
Re: Голям Проблем
sannikolaus написа:Ако можех да я закарам (запаля) веднага отивах, но....
Не, че нещо, но при невървяща кола и ако не си майсторче нямаш кой знае какъв избор в твоя случай. Или я качваш на платформа и я караш в София(или при някой, който си сигурен, че ще може да я оправи) или викаш въпросното лице на място.

- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Голям Проблем
taratora написа:sannikolaus написа:Ако можех да я закарам (запаля) веднага отивах, но....
Не, че нещо, но при невървяща кола и ако не си майсторче нямаш кой знае какъв избор в твоя случай. Или я качваш на платформа и я караш в София(или при някой, който си сигурен, че ще може да я оправи) или викаш въпросното лице на място.

Извади едната дюза и виж дали ще пръска като въртиш на стартер, ако не я пробвай със стърт спрей някой да върти, а ти я задръж на спрей поне 10-тина секундни и спри да подаваш спрея и виж дали ще тръгне, запали ли на спрей значи няма гориво.
Елементарни са нещата просто трябва да случиш на правилния човек.
- sannikolaus
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 373
- Регистриран на: 21.09.2008
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: BMW E46 320d 150к.с. M47N
BMW E61 530xi 272к.с. N53 LCI
Re: Голям Проблем
oci написа:taratora написа:sannikolaus написа:Ако можех да я закарам (запаля) веднага отивах, но....
Не, че нещо, но при невървяща кола и ако не си майсторче нямаш кой знае какъв избор в твоя случай. Или я качваш на платформа и я караш в София(или при някой, който си сигурен, че ще може да я оправи) или викаш въпросното лице на място.
![]()
Извади едната дюза и виж дали ще пръска като въртиш на стартер, ако не я пробвай със стърт спрей някой да върти, а ти я задръж на спрей поне 10-тина секундни и спри да подаваш спрея и виж дали ще тръгне, запали ли на спрей значи няма гориво.
Елементарни са нещата просто трябва да случиш на правилния човек.
Нафта влиза в цилиндрите, но със стартов спрей пак не пали.

- sannikolaus
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 373
- Регистриран на: 21.09.2008
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: BMW E46 320d 150к.с. M47N
BMW E61 530xi 272к.с. N53 LCI
Re: Голям Проблем
oci написа:taratora написа:sannikolaus написа:Ако можех да я закарам (запаля) веднага отивах, но....
Не, че нещо, но при невървяща кола и ако не си майсторче нямаш кой знае какъв избор в твоя случай. Или я качваш на платформа и я караш в София(или при някой, който си сигурен, че ще може да я оправи) или викаш въпросното лице на място.
![]()
Извади едната дюза и виж дали ще пръска като въртиш на стартер, ако не я пробвай със стърт спрей някой да върти, а ти я задръж на спрей поне 10-тина секундни и спри да подаваш спрея и виж дали ще тръгне, запали ли на спрей значи няма гориво.
Елементарни са нещата просто трябва да случиш на правилния човек.
Нафта влиза в цилиндрите, но със стартов спрей пак не пали.

- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Голям Проблем
sannikolaus написа:oci написа:taratora написа:sannikolaus написа:Ако можех да я закарам (запаля) веднага отивах, но....
Не, че нещо, но при невървяща кола и ако не си майсторче нямаш кой знае какъв избор в твоя случай. Или я качваш на платформа и я караш в София(или при някой, който си сигурен, че ще може да я оправи) или викаш въпросното лице на място.
![]()
Извади едната дюза и виж дали ще пръска като въртиш на стартер, ако не я пробвай със стърт спрей някой да върти, а ти я задръж на спрей поне 10-тина секундни и спри да подаваш спрея и виж дали ще тръгне, запали ли на спрей значи няма гориво.
Елементарни са нещата просто трябва да случиш на правилния човек.
Нафта влиза в цилиндрите, но със стартов спрей пак не пали.
е щом със спрей не пали значи има механичен проблем в мотора, или агренажа, центровка, компресия там търси проблема.
- sannikolaus
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 373
- Регистриран на: 21.09.2008
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: BMW E46 320d 150к.с. M47N
BMW E61 530xi 272к.с. N53 LCI
Re: Голям Проблем
oci написа:sannikolaus написа:oci написа:taratora написа:sannikolaus написа:Ако можех да я закарам (запаля) веднага отивах, но....
Не, че нещо, но при невървяща кола и ако не си майсторче нямаш кой знае какъв избор в твоя случай. Или я качваш на платформа и я караш в София(или при някой, който си сигурен, че ще може да я оправи) или викаш въпросното лице на място.
![]()
Извади едната дюза и виж дали ще пръска като въртиш на стартер, ако не я пробвай със стърт спрей някой да върти, а ти я задръж на спрей поне 10-тина секундни и спри да подаваш спрея и виж дали ще тръгне, запали ли на спрей значи няма гориво.
Елементарни са нещата просто трябва да случиш на правилния човек.
Нафта влиза в цилиндрите, но със стартов спрей пак не пали.
е щом със спрей не пали значи има механичен проблем в мотора, или агренажа, центровка, компресия там търси проблема.
Може ли да загуби центровка сама?
- sannikolaus
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 373
- Регистриран на: 21.09.2008
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: BMW E46 320d 150к.с. M47N
BMW E61 530xi 272к.с. N53 LCI
Re: Голям Проблем
oci написа:sannikolaus написа:oci написа:taratora написа:sannikolaus написа:Ако можех да я закарам (запаля) веднага отивах, но....
Не, че нещо, но при невървяща кола и ако не си майсторче нямаш кой знае какъв избор в твоя случай. Или я качваш на платформа и я караш в София(или при някой, който си сигурен, че ще може да я оправи) или викаш въпросното лице на място.
![]()
Извади едната дюза и виж дали ще пръска като въртиш на стартер, ако не я пробвай със стърт спрей някой да върти, а ти я задръж на спрей поне 10-тина секундни и спри да подаваш спрея и виж дали ще тръгне, запали ли на спрей значи няма гориво.
Елементарни са нещата просто трябва да случиш на правилния човек.
Нафта влиза в цилиндрите, но със стартов спрей пак не пали.
е щом със спрей не пали значи има механичен проблем в мотора, или агренажа, центровка, компресия там търси проблема.
Може ли да загуби центровка сама?
39 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани