Помощ за слап на M54 колектор в M52

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3911
Регистриран на: 11.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини

Помощ за слап на M54 колектор в M52

Мнение от DirtySouth » 24 Апр 2014, 22:43

Здравейте колеги , искам да се обърна към правилите го и знаещи хора това нещо. Значи купих колектор от M54 и почнах монтажа като знаейки , че ми трябва колектор и планка за дросела ( тук отварям скоба ако някой знае къде мога или кой да ми направи планката нека каже) та като почнах да прехвърлям нещата от м52 колектора на м54 ката първото което ми направи впечатление е разликата в клапана за маслените изпарения този на м52 ката има на капака една кръгла мембрана , а този на м54 я няма тази мембрана , иначе по друго са еднакви , друга разлика в клапана е , че този на м52 ката има щуцер от който тръгва маркуч към бензиновата рейка , а на този от м54 този щуцер е затапен с гумена тапа , идеята ми е кой от двата да ползвам и всякакви съвети относно този ъпгрейд ще съм благодарен.


Sent from my iPhone using Tapatalk
I'm slowly drifting
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6273
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Помощ за слап на M54 колектор в M52

Мнение от zvetiko » 25 Апр 2014, 9:17

Клапан за вентилация на картерните газове/PCV crankcase valve/- колега, най-добре го премахни или го смени заедно с тръбите към него с нови, за да премахнеш един източник на много неприятни изживявания. Щуцера служи да се осигури вакума за управление на клапан-регулатора за налягането на бензина, когато е монтиран на бензиновата рейка. Когато клапан- регулатора е вграден в горивният филтър, тогава вакума се взема от друго място

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3911
Регистриран на: 11.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини

Re: Помощ за слап на M54 колектор в M52

Мнение от DirtySouth » 25 Апр 2014, 10:34

Това добре , но другата разлика каква е , защо единият има мембрана на капачкатата , а този от М54ката няма , клапана го отворих и изглежда като нов , този от M54 ката та ми се ще да използвам него тръбата от него е видимо здрава и малката към нея също (само изолацията и се разпадна) мисля да ги почистя и да сложа някаква изолация) въпроса е следния , ще си сложа маркуча за горивната рейка на м54 клапана не е проблем , но коя капачка да ползвам. Неговата си или тази от м52 ката с мембраната


Sent from my iPhone using Tapatalk
I'm slowly drifting
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3911
Регистриран на: 11.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини

Re: Помощ за слап на M54 колектор в M52

Мнение от DirtySouth » 26 Апр 2014, 8:51

Някой нещо ?


Sent from my iPhone using Tapatalk
I'm slowly drifting
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Помощ за слап на M54 колектор в M52

Мнение от acho.rs » 27 Апр 2014, 16:22

Помощ за слап


шамар ли ще му биеш на мотора ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3911
Регистриран на: 11.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини

Re: Помощ за слап на M54 колектор в M52

Мнение от DirtySouth » 28 Апр 2014, 0:07

Ако не слуша hih
I'm slowly drifting
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 430
Регистриран на: 6.03.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: х5 4.6is
Детайли за колата: трака..на 8 цилиндъра

Re: Помощ за слап на M54 колектор в M52

Мнение от Батман » 28 Апр 2014, 19:41


Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook