Голям Проблем

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Голям Проблем

Мнение от Gqbriel » 24 Апр 2014, 20:00

sannikolaus написа:Gqbriel, и релето зад жабката съм сменил. А грешките за алармата са защото съм кодирал да ми мигат мигачите при заключване без да имам аларма.
Zvetinko, как да прегледам живи данни като няма палене?

Шибни един чукна рейла,може и да се оправи :)
В кръга на шегата,обади ли сен DSC Perf след като познават колата,може да помогнат с идеи

Sent from my HTC Desire 500 using Tapatalk
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 373
Регистриран на: 21.09.2008
Пол: Мъж
Детайли за колата: BMW E46 320d 150к.с. M47N
BMW E61 530xi 272к.с. N53 LCI

Re: Голям Проблем

Мнение от sannikolaus » 24 Апр 2014, 20:05

drunk написа:Колега провери си ЕКУ-то ;) :yes:

Колега, какво да проверявам на ЕКУ-то? С DIS ли? Моля за малко по-подробно разяснение, защото от скоро започнах да цъкам DIS и INPA. Благодаря предварително.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 373
Регистриран на: 21.09.2008
Пол: Мъж
Детайли за колата: BMW E46 320d 150к.с. M47N
BMW E61 530xi 272к.с. N53 LCI

Re: Голям Проблем

Мнение от sannikolaus » 24 Апр 2014, 20:07

Gqbriel написа:
sannikolaus написа:Gqbriel, и релето зад жабката съм сменил. А грешките за алармата са защото съм кодирал да ми мигат мигачите при заключване без да имам аларма.
Zvetinko, как да прегледам живи данни като няма палене?

Шибни един чукна рейла,може и да се оправи :)
В кръга на шегата,обади ли сен DSC Perf след като познават колата,може да помогнат с идеи

Sent from my HTC Desire 500 using Tapatalk


На теб ти е смешно, но на мен ми се реве! Вече се чух с Ванката. В събота трябва пак да му се обадя. Не могат да гадаят момчетата. Тук поне клип, звук има. На тях само им говоря.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 139
Регистриран на: 28.04.2012
Пол: Мъж
Кара: E46 320d 2003 , E60 530d 2006

Re: Голям Проблем

Мнение от drunk » 24 Апр 2014, 22:56

sannikolaus написа:
drunk написа:Колега провери си ЕКУ-то ;) :yes:

Колега, какво да проверявам на ЕКУ-то? С DIS ли? Моля за малко по-подробно разяснение, защото от скоро започнах да цъкам DIS и INPA. Благодаря предварително.

закарай на накой който наистина разбира от електроника и му кажи да ти направи една диагностика , защото тоя проблем го имаше един приятел пак е46 и се оказа ,че порблема идва от ЕКу-то.... първия път му оправиха , следващия път трябваше да го смени..

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 373
Регистриран на: 21.09.2008
Пол: Мъж
Детайли за колата: BMW E46 320d 150к.с. M47N
BMW E61 530xi 272к.с. N53 LCI

Re: Голям Проблем

Мнение от sannikolaus » 24 Апр 2014, 23:12

drunk написа:
sannikolaus написа:
drunk написа:Колега провери си ЕКУ-то ;) :yes:

Колега, какво да проверявам на ЕКУ-то? С DIS ли? Моля за малко по-подробно разяснение, защото от скоро започнах да цъкам DIS и INPA. Благодаря предварително.

закарай на накой който наистина разбира от електроника и му кажи да ти направи една диагностика , защото тоя проблем го имаше един приятел пак е46 и се оказа ,че порблема идва от ЕКу-то.... първия път му оправиха , следващия път трябваше да го смени..

Ако можех да я закарам (запаля) веднага отивах, но.... :(

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 288
Регистриран на: 16.12.2010
Пол: Мъж

Re: Голям Проблем

Мнение от гумата » 25 Апр 2014, 4:25

Колата ти върти, но не пали. По- скоро не достига гориво, за да запали.Това ме кара да мисля, че нещо не ти е свързано. Щом имаш гориво. Как са ти подгревните свещи? Извади ги само и ги разгледай и ако може сложи от друга кола. Струва ми се, че горивото не ти достига да запалиш. Колата ти върти, но не пали.
Виж дали всички кабели са ти свързани. А датчик на колянов вал има ли колата, но пък щеше да ти излезе като грешка.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 70
Регистриран на: 5.10.2007

Re: Голям Проблем

Мнение от andy_forresite » 25 Апр 2014, 8:35

И според мен не идва гориво към дюзите. Ако знаеш как се проверява дали идва нафта към двигателя, почни от това.
Дали е възможно да не си е познала ключа и да не дава ... какво беше ... ролинг код :roll: . Но пък грешката за ниско налягане насочва към разхерметизирано уплътнение някъде. Отваря ли горивния филтър да видиш дали е пълен с нафта? Все си мисля, че ако е пълен, проблемът е след филтъра - клапан за налягането, датчика който го отчита, маркучи за обратна нафта, уплътнения в гнп-то, управлението на гнп-то...
Между другото, ако проблемът е във веригата и както спомена някой на първата страница клапаните не се движат, този двигател няма да върти така, както на клипа. По друг начин звучи срещата на клапани с бутала.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 140
Регистриран на: 22.02.2013

Re: Голям Проблем

Мнение от taratora » 25 Апр 2014, 8:43

sannikolaus написа:Ако можех да я закарам (запаля) веднага отивах, но.... :(


Не, че нещо, но при невървяща кола и ако не си майсторче нямаш кой знае какъв избор в твоя случай. Или я качваш на платформа и я караш в София(или при някой, който си сигурен, че ще може да я оправи) или викаш въпросното лице на място.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Голям Проблем

Мнение от oci » 25 Апр 2014, 9:17

taratora написа:
sannikolaus написа:Ако можех да я закарам (запаля) веднага отивах, но.... :(


Не, че нещо, но при невървяща кола и ако не си майсторче нямаш кой знае какъв избор в твоя случай. Или я качваш на платформа и я караш в София(или при някой, който си сигурен, че ще може да я оправи) или викаш въпросното лице на място.

:yes:
Извади едната дюза и виж дали ще пръска като въртиш на стартер, ако не я пробвай със стърт спрей някой да върти, а ти я задръж на спрей поне 10-тина секундни и спри да подаваш спрея и виж дали ще тръгне, запали ли на спрей значи няма гориво.
Елементарни са нещата просто трябва да случиш на правилния човек.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 373
Регистриран на: 21.09.2008
Пол: Мъж
Детайли за колата: BMW E46 320d 150к.с. M47N
BMW E61 530xi 272к.с. N53 LCI

Re: Голям Проблем

Мнение от sannikolaus » 25 Апр 2014, 12:23

oci написа:
taratora написа:
sannikolaus написа:Ако можех да я закарам (запаля) веднага отивах, но.... :(


Не, че нещо, но при невървяща кола и ако не си майсторче нямаш кой знае какъв избор в твоя случай. Или я качваш на платформа и я караш в София(или при някой, който си сигурен, че ще може да я оправи) или викаш въпросното лице на място.

:yes:
Извади едната дюза и виж дали ще пръска като въртиш на стартер, ако не я пробвай със стърт спрей някой да върти, а ти я задръж на спрей поне 10-тина секундни и спри да подаваш спрея и виж дали ще тръгне, запали ли на спрей значи няма гориво.
Елементарни са нещата просто трябва да случиш на правилния човек.

Нафта влиза в цилиндрите, но със стартов спрей пак не пали. :(

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 373
Регистриран на: 21.09.2008
Пол: Мъж
Детайли за колата: BMW E46 320d 150к.с. M47N
BMW E61 530xi 272к.с. N53 LCI

Re: Голям Проблем

Мнение от sannikolaus » 25 Апр 2014, 12:24

oci написа:
taratora написа:
sannikolaus написа:Ако можех да я закарам (запаля) веднага отивах, но.... :(


Не, че нещо, но при невървяща кола и ако не си майсторче нямаш кой знае какъв избор в твоя случай. Или я качваш на платформа и я караш в София(или при някой, който си сигурен, че ще може да я оправи) или викаш въпросното лице на място.

:yes:
Извади едната дюза и виж дали ще пръска като въртиш на стартер, ако не я пробвай със стърт спрей някой да върти, а ти я задръж на спрей поне 10-тина секундни и спри да подаваш спрея и виж дали ще тръгне, запали ли на спрей значи няма гориво.
Елементарни са нещата просто трябва да случиш на правилния човек.

Нафта влиза в цилиндрите, но със стартов спрей пак не пали. :(

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Голям Проблем

Мнение от oci » 25 Апр 2014, 13:05

sannikolaus написа:
oci написа:
taratora написа:
sannikolaus написа:Ако можех да я закарам (запаля) веднага отивах, но.... :(


Не, че нещо, но при невървяща кола и ако не си майсторче нямаш кой знае какъв избор в твоя случай. Или я качваш на платформа и я караш в София(или при някой, който си сигурен, че ще може да я оправи) или викаш въпросното лице на място.

:yes:
Извади едната дюза и виж дали ще пръска като въртиш на стартер, ако не я пробвай със стърт спрей някой да върти, а ти я задръж на спрей поне 10-тина секундни и спри да подаваш спрея и виж дали ще тръгне, запали ли на спрей значи няма гориво.
Елементарни са нещата просто трябва да случиш на правилния човек.

Нафта влиза в цилиндрите, но със стартов спрей пак не пали. :(


е щом със спрей не пали значи има механичен проблем в мотора, или агренажа, центровка, компресия там търси проблема.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 373
Регистриран на: 21.09.2008
Пол: Мъж
Детайли за колата: BMW E46 320d 150к.с. M47N
BMW E61 530xi 272к.с. N53 LCI

Re: Голям Проблем

Мнение от sannikolaus » 25 Апр 2014, 13:49

oci написа:
sannikolaus написа:
oci написа:
taratora написа:
sannikolaus написа:Ако можех да я закарам (запаля) веднага отивах, но.... :(


Не, че нещо, но при невървяща кола и ако не си майсторче нямаш кой знае какъв избор в твоя случай. Или я качваш на платформа и я караш в София(или при някой, който си сигурен, че ще може да я оправи) или викаш въпросното лице на място.

:yes:
Извади едната дюза и виж дали ще пръска като въртиш на стартер, ако не я пробвай със стърт спрей някой да върти, а ти я задръж на спрей поне 10-тина секундни и спри да подаваш спрея и виж дали ще тръгне, запали ли на спрей значи няма гориво.
Елементарни са нещата просто трябва да случиш на правилния човек.

Нафта влиза в цилиндрите, но със стартов спрей пак не пали. :(


е щом със спрей не пали значи има механичен проблем в мотора, или агренажа, центровка, компресия там търси проблема.

Може ли да загуби центровка сама?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 373
Регистриран на: 21.09.2008
Пол: Мъж
Детайли за колата: BMW E46 320d 150к.с. M47N
BMW E61 530xi 272к.с. N53 LCI

Re: Голям Проблем

Мнение от sannikolaus » 25 Апр 2014, 13:50

oci написа:
sannikolaus написа:
oci написа:
taratora написа:
sannikolaus написа:Ако можех да я закарам (запаля) веднага отивах, но.... :(


Не, че нещо, но при невървяща кола и ако не си майсторче нямаш кой знае какъв избор в твоя случай. Или я качваш на платформа и я караш в София(или при някой, който си сигурен, че ще може да я оправи) или викаш въпросното лице на място.

:yes:
Извади едната дюза и виж дали ще пръска като въртиш на стартер, ако не я пробвай със стърт спрей някой да върти, а ти я задръж на спрей поне 10-тина секундни и спри да подаваш спрея и виж дали ще тръгне, запали ли на спрей значи няма гориво.
Елементарни са нещата просто трябва да случиш на правилния човек.

Нафта влиза в цилиндрите, но със стартов спрей пак не пали. :(


е щом със спрей не пали значи има механичен проблем в мотора, или агренажа, центровка, компресия там търси проблема.

Може ли да загуби центровка сама?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 140
Регистриран на: 22.02.2013

Re: Голям Проблем

Мнение от taratora » 25 Апр 2014, 13:57

:nono:
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook