Турбо Тдс
Модератор: Технически модератори
35 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- St.Dilov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 744
- Регистриран на: 10.02.2009
- Местоположение: София
- Кара: 318 TDS touring
Re: Турбо Тдс
перфектно! много са фотогенични
аз лично, вчера се забих в авариен режим
ако имаш идеи, за МАП над 2,5 сподели...


аз лично, вчера се забих в авариен режим

ако имаш идеи, за МАП над 2,5 сподели...
Re: Турбо Тдс
St.Dilov написа:перфектно! много са фотогенични![]()
![]()
аз лично, вчера се забих в авариен режим![]()
ако имаш идеи, за МАП над 2,5 сподели...
Над 2.5 с кво го надуваш, чип ти трябва не мап. Аз съм карал 2 години на 1.7, не забива. И на 1.9 съм карал ама е по-зле мисля малее кулера вече.
- St.Dilov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 744
- Регистриран на: 10.02.2009
- Местоположение: София
- Кара: 318 TDS touring
Re: Турбо Тдс
имаш ЛС 

- ЧочоБМВ
- Потребител
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: 24.01.2009
- Местоположение: Синдел
- Пол: Мъж
- Кара: 525тдс
- Мечтае да кара: без да прави
Re: Турбо Тдс
Има ли отзиви вече?
Re: Турбо Тдс
ЧочоБМВ написа:Има ли отзиви вече?
Не. Последно ми влезе бръмбар в главата и се забави проекта. Топлия охлюв замина при мастер за ъпгрейд, ще се "туинскролва"

Re: Турбо Тдс
St.Dilov написа:перфектно! много са фотогенични![]()
![]()
аз лично, вчера се забих в авариен режим![]()
ако имаш идеи, за МАП над 2,5 сподели...
Софтуерно се увеличава, може и да се премахне, но е хубаво да е има.
Re: Турбо Тдс
Много ме забавиха с топлия охлюв . Не издържах.... И поръчах това :
Billet компресорна перка . Като ще е гарга да е рошава
.
Billet компресорна перка . Като ще е гарга да е рошава

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- ЧочоБМВ
- Потребител
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: 24.01.2009
- Местоположение: Синдел
- Пол: Мъж
- Кара: 525тдс
- Мечтае да кара: без да прави
Re: Турбо Тдс
Тръгна ли колата, колега?
Re: Турбо Тдс
Турбината е на колата работи добре, но не е това на което се надявах . Не развърта по-бързо противно на очакванията ми. Да буст прави да те убие, нооо няма идея да е по-рано от стандартното. ПС : Вече си мисля че имам нужда от проверка на центровка, от известно време не я бива колицата, а колега е споделял за тромавост след поразтягане на верига , и след прецентроване отново възвърната форма на колата.
Re: Турбо Тдс
Още малко инфо дано е полезно за някой . Увеличих горивото , предварението и то е малко нагоре ( малко под градус , отпреди ) и въпреки всичко няма очакваната пръгавост в ниските макар това да е относително и всеки го усеща различно. Все си мисля ( бил съм притежател и на такъв тдс ръчка ) автомата е по-скопен откъм софтуерна поддръжка визирайки управлението на двг , поне так го усещам аз. Много различно поведение на надува от турбото при различни обороти , въпреки повечето пуснато гориво не прави максимален буст във всякакви режими оттам и по-тромавото поведение на колата като цяло .Единствено на дълго при по-големи скорости ( над 140 до 200 км/ч ) колата се държи една идея по-добре и ускорението е почти постоянно с добра интензивност ( като за тдс де, макар да съм гледал А6 какво е мъртвило след 100км/ч
). Ръчката с чип правеше буст( при ускорение ) и задържаше на всякакви предавки и скорости без да пада надолу . Старата турбина която свалих свир, макар че съм гледал А6укаше лекинко при преходния режим докато вдига налягане и си мислих вече че е за основен ремонт . Е да обаче не , освен леко пропускане ма масло ( което води до натрупване и задържане на мръсотия по компресорната перка и пълни кулер и колектори ) други притеснителни луфтове извън норвми не установих. Демек , само със почистване и ремонтен комплект ( дори само смяна на двата сегмента пропускащи масло ) турбината може да се върне до много добро състояние и би изкарала още десетки хил. километри успешно. Убедих се отново че тази турбина е мнооого здрава и нечуплива , стига и малко профилактика навреме и грижи неизискващи кой знае какви умения и време . Говоря конкретно за турбо на Гарет , което е с по-дебела ос от другата вграждана в тоз двг Мицубиши , а също така и с малко по-голямо компресорно колело ( включително и тази от Е39 е по-малка ) .

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Турбо Тдс
Хидротрансформатора при ниски обороти, поради естеството си на работа, предава до 80% от въртящият момент на двигателя на автоматичната скоростна кутия. За това и времето от 0-100км/ч за коли с автоматични скорости кутии винаги е по-голямо в сравнение с тези с ръчни. При високи обороти, хидротрансформатора се заключва и въртящият момент се предава 1:1.
- jogr
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 29.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 525tds
- Мечтае да кара: MIG29
Re: Турбо Тдс
vladobate написа:Още малко инфо дано е полезно за някой . Увеличих горивото , предварението и то е малко нагоре ( малко под градус , отпреди ) и въпреки всичко няма очакваната пръгавост в ниските макар това да е относително и всеки го усеща различно...
Сподели моля те за предварението на диагностиката какви стойности ти дава. (ДИС примерно)... При мен е 2,9градуса (така го дава в ДИС-а)!?
Re: Турбо Тдс
jogr написа:vladobate написа:Още малко инфо дано е полезно за някой . Увеличих горивото , предварението и то е малко нагоре ( малко под градус , отпреди ) и въпреки всичко няма очакваната пръгавост в ниските макар това да е относително и всеки го усеща различно...
Сподели моля те за предварението на диагностиката какви стойности ти дава. (ДИС примерно)... При мен е 2,9градуса (така го дава в ДИС-а)!?
Последно вчера ми показа 3.6 . Преди доста време го бях бутнал мъничко на единия ден , на другия пак ми показваше 2.8 , та нещо не му вярвам баш ама как да е определено съм с по-голямо предварение ама колко никой не знае .
Re: Турбо Тдс
zvetiko написа:Хидротрансформатора при ниски обороти, поради естеството си на работа, предава до 80% от въртящият момент на двигателя на автоматичната скоростна кутия. За това и времето от 0-100км/ч за коли с автоматични скорости кутии винаги е по-голямо в сравнение с тези с ръчни. При високи обороти, хидротрансформатора се заключва и въртящият момент се предава 1:1.
Да прав си макар при новите автомати вече няма разлика с ръчка. Тя колата пак си пали гумите , но не иска да качва буст по-бързо както очаквах и затова мисля тоз софтуер е скопен или някакси много навързан с управлението на АСК за да я пази от претоварване , поне нещо такова си мисля . Чипосан автомат тдс не съм карал , но ръчката определено върви доста нервно и при превключване на следваща предавка удряш главата в подглавника

35 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани