M54B25 спря да пали ...
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: M54B25 спря да пали ...
Щом като откачиш маркуча не хвърля бензин значи проблема е в резервуара или в помпата и никъде другаде, не търси проблем в ЕВС и ключове и т.н.
При откачен маркуч и като въртиш на стартер трябва да хвърля доволно бензин така, че да ти оплеска колата вътре, и да не спира да хвърля докато въртиш на стартери иначе само на контакт е нормално след 3 секунди да изчезва сигнала.
Извади помпата и виж да се е задръстена цедката или да се е откачило нещо, или пък да не прехвърля бензина от едната половина на резервуара в другата.
При откачен маркуч и като въртиш на стартер трябва да хвърля доволно бензин така, че да ти оплеска колата вътре, и да не спира да хвърля докато въртиш на стартери иначе само на контакт е нормално след 3 секунди да изчезва сигнала.
Извади помпата и виж да се е задръстена цедката или да се е откачило нещо, или пък да не прехвърля бензина от едната половина на резервуара в другата.
Re: M54B25 спря да пали ...
oci написа:Щом като откачиш маркуча не хвърля бензин значи проблема е в резервуара или в помпата и никъде другаде, не търси проблем в ЕВС и ключове и т.н.
При откачен маркуч и като въртиш на стартер трябва да хвърля доволно бензин така, че да ти оплеска колата вътре, и да не спира да хвърля докато въртиш на стартери иначе само на контакт е нормално след 3 секунди да изчезва сигнала.
Извади помпата и виж да се е задръстена цедката или да се е откачило нещо, или пък да не прехвърля бензина от едната половина на резервуара в другата.
Явно не си ме разбрал точно. Като откача маркуча и дам на контакт за 3 сек. си хвърля бензин!
На стартер не съм го мъчил да гледам какво и колко хвърля, защото ще намокри много.
Въпроса ми е дали е нормално извадения маркуч като го надуя с уста да е абсолютно запушен и кога регулатора пуска бензин към изхода и т.н.
Интересуваме как работи цялата система и в какви моменти кои маркучи трябва да са отпушени, запушени и т.н.
10х
- stenli_bmv
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 240
- Регистриран на: 30.04.2006
- Местоположение: Ст.Загора
- Кара: 535д
Re: M54B25 спря да пали ...
sieskei написа:oci написа:Щом като откачиш маркуча не хвърля бензин значи проблема е в резервуара или в помпата и никъде другаде, не търси проблем в ЕВС и ключове и т.н.
При откачен маркуч и като въртиш на стартер трябва да хвърля доволно бензин така, че да ти оплеска колата вътре, и да не спира да хвърля докато въртиш на стартери иначе само на контакт е нормално след 3 секунди да изчезва сигнала.
Извади помпата и виж да се е задръстена цедката или да се е откачило нещо, или пък да не прехвърля бензина от едната половина на резервуара в другата.
Явно не си ме разбрал точно. Като откача маркуча и дам на контакт за 3 сек. си хвърля бензин!
На стартер не съм го мъчил да гледам какво и колко хвърля, защото ще намокри много.
Въпроса ми е дали е нормално извадения маркуч като го надуя с уста да е абсолютно запушен и кога регулатора пуска бензин към изхода и т.н.
Интересуваме как работи цялата система и в какви моменти кои маркучи трябва да са отпушени, запушени и т.н.
10х
колега ето ти инфо-http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=929501
Re: M54B25 спря да пали ...
stenli_bmv написа:колега ето ти инфо-http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=929501
Разглеждал съм я, доста обширна тема свързана с помпите.
Re: M54B25 спря да пали ...
Здравейте колеги!
Днес си поиграх още малко.
1. С натиснат вентил на рейката и надуване с уста отзад (маркуча, който излиза от помпата) отпред ТЕКНА бензин ... демек не е запушено ... така ли да го разбирам?
2. Закачих буксата и маркуча на помпата и дадох контакт с натиснат вентил отпред - НЕ ТЕКНА грам нищо, дори с няколко подавания на контакт пак нищо не изкара, а помпата отзад 100% работи за по 3 секунди.
3. Пробвах и да видя дали има ток на буксата отзад докато съм на стартер - НЯМА, докато въртя не идва никакво захранване, защо така?
Бензиновите системи обезвъздушават ли се?
Колеги кажете какво да правя, сигурно ще предложите смени помпа .... хубаво ще я сменя, може тази вече да е заминала, но има нещо което ги мъчи и ги прецаква тези помпи!
Сегашната ми помпа е БОШ и мога да гарантирам за качество! Ако е изгубила "сила" то има нещо, което я товари ...
Може ли регулатора на налягането във филтъра да се е прецакал? Как да го тествам?
Има ли някой, който да ми обясни как точно работи този регулатор ....
Когато стане прекалено голямо налягането започва да отпуска и връща назад към резервоара ли, какво точно прави?
За какво служи този вакум в него ...
10х.
Днес си поиграх още малко.
1. С натиснат вентил на рейката и надуване с уста отзад (маркуча, който излиза от помпата) отпред ТЕКНА бензин ... демек не е запушено ... така ли да го разбирам?

2. Закачих буксата и маркуча на помпата и дадох контакт с натиснат вентил отпред - НЕ ТЕКНА грам нищо, дори с няколко подавания на контакт пак нищо не изкара, а помпата отзад 100% работи за по 3 секунди.

3. Пробвах и да видя дали има ток на буксата отзад докато съм на стартер - НЯМА, докато въртя не идва никакво захранване, защо така?

Бензиновите системи обезвъздушават ли се?
Колеги кажете какво да правя, сигурно ще предложите смени помпа .... хубаво ще я сменя, може тази вече да е заминала, но има нещо което ги мъчи и ги прецаква тези помпи!
Сегашната ми помпа е БОШ и мога да гарантирам за качество! Ако е изгубила "сила" то има нещо, което я товари ...

Може ли регулатора на налягането във филтъра да се е прецакал? Как да го тествам?
Има ли някой, който да ми обясни как точно работи този регулатор ....

Когато стане прекалено голямо налягането започва да отпуска и връща назад към резервоара ли, какво точно прави?

За какво служи този вакум в него ...

10х.
- landolin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: 25.01.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 535ix, 2012
Re: M54B25 спря да пали ...
Колега, преди да продължиш с опитите по бензинопроводите виж при газовия компютър има два бушона за газовата - обикновенно гнездата им са доста хлабави и се получават неочаквани аномалии. Проверката е 5 мин. и поне можеш да ги изключиш като проблем.
Re: M54B25 спря да пали ...
landolin написа:Колега, преди да продължиш с опитите по бензинопроводите виж при газовия компютър има два бушона за газовата - обикновенно гнездата им са доста хлабави и се получават неочаквани аномалии. Проверката е 5 мин. и поне можеш да ги изключиш като проблем.
Да, сещам се за кои бушони говориш, но те за какво влияние оказват на бензина?
Re: M54B25 спря да пали ...
Здравейте колеги,
проблема е разнищен и се заемам с фиксването му.
За сега няма да има нужда от смяна на помпа или други скъпи компоненти.
За пореден път се убедих, че пичовете от Мирафиори си оставиха буквално ръцете върху колата ми, а си плащаш като поп!
Когато оправя колата ще споделя за какво става въпрос и на какво се е дължал проблема, а за въпроса с Мирафиорито ще потърся правилната тема.
Поздрави и лек ден!
проблема е разнищен и се заемам с фиксването му.
За сега няма да има нужда от смяна на помпа или други скъпи компоненти.

За пореден път се убедих, че пичовете от Мирафиори си оставиха буквално ръцете върху колата ми, а си плащаш като поп!

Когато оправя колата ще споделя за какво става въпрос и на какво се е дължал проблема, а за въпроса с Мирафиорито ще потърся правилната тема.

Поздрави и лек ден!

23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани