Голям Проблем
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
39 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- sannikolaus
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 373
- Регистриран на: 21.09.2008
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: BMW E46 320d 150к.с. M47N
BMW E61 530xi 272к.с. N53 LCI
Голям Проблем
Предиизвестно време имах проблеми с паленето. Колата е 2.0 дизел, 150 к.с.. След диагностики и сменяване на доста части, повечето от които се оказаха здрави, колата започна да пали. Малко трудно, но палеше. Благодаря на колегата Dimitroff и всички момчета от DSC Performance. Но една сутрин се качвам да паля и като завъртях ключа се чу някакво чукане и всичко беше до там. Сега като въртя да паля се чува много странен звук, на клипчето може да видите. Върти бавно и няма палене. Гориво има, акумулаторът е нов 92Ah, всички помпи са сменени. Моля помагнете. Намирам се в Ботевград и няма как да предвижа колата до София или Враца. 
Ето линк към клипчето, за да чуете как върти и какви звуци/шумове се чуват.: http://vbox7.com/play:245d98615f

Ето линк към клипчето, за да чуете как върти и какви звуци/шумове се чуват.: http://vbox7.com/play:245d98615f
- cmdkick
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 478
- Регистриран на: 14.03.2014
- Пол: Мъж
- Кара: e70 3.0d
- Детайли за колата: remapped
ex: E46 320d 2005
ex: E36 316i 1998
- GecataBMW-E46
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 647
- Регистриран на: 8.06.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: Голям Проблем
Дано не съм прав,но ми се струва,че веригата на мотора е отишла.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Голям Проблем
sannikolaus написа:Предиизвестно време имах проблеми с паленето. Колата е 2.0 дизел, 150 к.с.. След диагностики и сменяване на доста части, повечето от които се оказаха здрави, колата започна да пали. Малко трудно, но палеше. Благодаря на колегата Dimitroff и всички момчета от DSC Performance. Но една сутрин се качвам да паля и като завъртях ключа се чу някакво чукане и всичко беше до там. Сега като въртя да паля се чува много странен звук, на клипчето може да видите. Върти бавно и няма палене. Гориво има, акумулаторът е нов 92Ah, всички помпи са сменени. Моля помагнете. Намирам се в Ботевград и няма как да предвижа колата до София или Враца.
Ето линк към клипчето, за да чуете как върти и какви звуци/шумове се чуват.: http://vbox7.com/play:245d98615f
Чуваш ли помпата ,в задната седалка като дадеш на контакт?АКо има някой наблизо с комп,може да видите евентуално какъв проблем има

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- andy_forresite
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: 5.10.2007
Re: Голям Проблем
Нищо особено не чувам аз. Акумулаторът се изтощава е ще върти все по-слабо докато накрая няма да завърти въобще. Колкото и нов да е, ще падне. Този също вече върти с 50-60% от възможностите си заради опитите да запалиш.
Може да не пали от 100 неща. Като ГНП например или въздух някъде, ама къде точно
Трябва да се рови.
Може да не пали от 100 неща. Като ГНП например или въздух някъде, ама къде точно

- sannikolaus
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 373
- Регистриран на: 21.09.2008
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: BMW E46 320d 150к.с. M47N
BMW E61 530xi 272к.с. N53 LCI
Голям Проблем
Акумулаторът го сложих на колата точно преди да направя клипчето. Премерен е и е отличен. Помпата се чува. А тази под шофьора я смених с чисто нова. Сменени са 2 дюзи, филтри, дифтунги, маркучета за излишна нафта, датчик на рейла. Правя си диагностика с DIS и ми дава ниско налягане в рейла. Но най лошото е, че върти бавно на стартер. И аз си мислех за верига. Възможно ли е причината да е в нея? Ако е тя можете ли да ми кажете ориентировачна цена на комплект верига с нужните оптегачи и т.н. неща към нея и приблизителна цена за труд
Re: Голям Проблем
sannikolaus написа:Ако е тя можете ли да ми кажете ориентировачна цена на комплект верига с нужните оптегачи и т.н. неща към нея
http://www.mister-auto.bg/bg/angrenazhn ... g1123.html
Двете вериги 100лв., обтегач 60, плъзгачи по 15. Все пак можеш да се допиташ до колегите с платените обяви да ти направят една примерна цена за всичко. Но така като гледам клипа не ми се струва да е от веригата. Все ми е на акъла, че щеше да звучи много по-зле, ако беше верига. А и щом ти пише, че няма налягане не трябва ли първо ГНП-то да се провери?

- sannikolaus
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 373
- Регистриран на: 21.09.2008
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: BMW E46 320d 150к.с. M47N
BMW E61 530xi 272к.с. N53 LCI
Re: Голям Проблем
Всички помпи са проверени. 

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6273
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Голям Проблем
sannikolaus написа:Акумулаторът го сложих на колата точно преди да направя клипчето. Премерен е и е отличен. Помпата се чува. А тази под шофьора я смених с чисто нова. Сменени са 2 дюзи, филтри, дифтунги, маркучета за излишна нафта, датчик на рейла. Правя си диагностика с DIS и ми дава ниско налягане в рейла. Но най лошото е, че върти бавно на стартер. И аз си мислех за верига. Възможно ли е причината да е в нея? Ако е тя можете ли да ми кажете ориентировачна цена на комплект верига с нужните оптегачи и т.н. неща към нея и приблизителна цена за труд
Високото налягане е свързано с помпата за високо налягане, клапан регулатора и датчика, който го отчита. Ако някой от тези елементи не е в изправност, не може да се създаде или поддържа с правилни стойности. Също така, ако има проблемна дюза/и, обратната нафта може да е в прекалено голямо количество и високото налягане да е неправилно.
Причина за грешката може да е и подкачващата помпа, замърсен горивен, филтър, проблем с горивопровода за обратната нафта, въздух в горивото, теч на нафта.
- GecataBMW-E46
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 647
- Регистриран на: 8.06.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: Голям Проблем
sannikolaus написа:Но една сутрин се качвам да паля и като завъртях ключа се чу някакво чукане и всичко беше до там. Сега като въртя да паля се чува много странен звук, на клипчето може да видите. Върти бавно и няма палене. Гориво има, акумулаторът е нов 92Ah, всички помпи са сменени.
Вие четете ли?Баш според мен си е паднала веригата и от там е дошло тва чукане,отделно и като няма кой да отваря клапаните ще върти трудно.
До колегата,дано не е тя и дори и тя да е дано нямаш поражения по клапани и бутала.Някой пипал ли е по центровката на мотора и да е изсрал нещо вътре?
- sannikolaus
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 373
- Регистриран на: 21.09.2008
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: BMW E46 320d 150к.с. M47N
BMW E61 530xi 272к.с. N53 LCI
Re: Голям Проблем
GecataBMW-E46 написа:sannikolaus написа:Но една сутрин се качвам да паля и като завъртях ключа се чу някакво чукане и всичко беше до там. Сега като въртя да паля се чува много странен звук, на клипчето може да видите. Върти бавно и няма палене. Гориво има, акумулаторът е нов 92Ah, всички помпи са сменени.
Вие четете ли?Баш според мен си е паднала веригата и от там е дошло тва чукане,отделно и като няма кой да отваря клапаните ще върти трудно.
До колегата,дано не е тя и дори и тя да е дано нямаш поражения по клапани и бутала.Някой пипал ли е по центровката на мотора и да е изсрал нещо вътре?
Колега, колата е моя от 3 години и никой, никога не е пипал центровка на мотора! Сега слизах с лаптопа и пуснах една диагностика. Ето какви грешки ми дава:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Голям Проблем
Тая грешка за алармата ?При мен когато тя е активна и съм я забравил "пали" по същия начин..отделно ниското налягане,отделно има едно реле зад жабката за помпата,незнам дали то може да е проблема...
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6273
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Голям Проблем
sannikolaus написа:GecataBMW-E46 написа:sannikolaus написа:Но една сутрин се качвам да паля и като завъртях ключа се чу някакво чукане и всичко беше до там. Сега като въртя да паля се чува много странен звук, на клипчето може да видите. Върти бавно и няма палене. Гориво има, акумулаторът е нов 92Ah, всички помпи са сменени.
Вие четете ли?Баш според мен си е паднала веригата и от там е дошло тва чукане,отделно и като няма кой да отваря клапаните ще върти трудно.
До колегата,дано не е тя и дори и тя да е дано нямаш поражения по клапани и бутала.Някой пипал ли е по центровката на мотора и да е изсрал нещо вътре?
Колега, колата е моя от 3 години и никой, никога не е пипал центровка на мотора! Сега слизах с лаптопа и пуснах една диагностика. Ето какви грешки ми дава:
Колега, ориентирай се към преглед на живите данни. Само с четене на грешки, проблемите се решават сравнително рядко- да кажем около 20%.

- sannikolaus
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 373
- Регистриран на: 21.09.2008
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: BMW E46 320d 150к.с. M47N
BMW E61 530xi 272к.с. N53 LCI
Re: Голям Проблем
Gqbriel, и релето зад жабката съм сменил. А грешките за алармата са защото съм кодирал да ми мигат мигачите при заключване без да имам аларма.
Zvetinko, как да прегледам живи данни като няма палене?
Zvetinko, как да прегледам живи данни като няма палене?
- drunk
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 139
- Регистриран на: 28.04.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d 2003 , E60 530d 2006
Re: Голям Проблем
Колега провери си ЕКУ-то



39 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]