Голям Проблем

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 373
Регистриран на: 21.09.2008
Пол: Мъж
Детайли за колата: BMW E46 320d 150к.с. M47N
BMW E61 530xi 272к.с. N53 LCI

Голям Проблем

Мнение от sannikolaus » 24 Апр 2014, 11:11

Предиизвестно време имах проблеми с паленето. Колата е 2.0 дизел, 150 к.с.. След диагностики и сменяване на доста части, повечето от които се оказаха здрави, колата започна да пали. Малко трудно, но палеше. Благодаря на колегата Dimitroff и всички момчета от DSC Performance. Но една сутрин се качвам да паля и като завъртях ключа се чу някакво чукане и всичко беше до там. Сега като въртя да паля се чува много странен звук, на клипчето може да видите. Върти бавно и няма палене. Гориво има, акумулаторът е нов 92Ah, всички помпи са сменени. Моля помагнете. Намирам се в Ботевград и няма как да предвижа колата до София или Враца. :(
Ето линк към клипчето, за да чуете как върти и какви звуци/шумове се чуват.: http://vbox7.com/play:245d98615f

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 478
Регистриран на: 14.03.2014
Пол: Мъж
Кара: e70 3.0d
Детайли за колата: remapped

ex: E46 320d 2005
ex: E36 316i 1998

Re: Голям Проблем

Мнение от cmdkick » 24 Апр 2014, 11:14

Сигурно е добре да кажеш какво си сменял.
Tires are evil - destroy them all ...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 8.06.2013
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Re: Голям Проблем

Мнение от GecataBMW-E46 » 24 Апр 2014, 11:30

Дано не съм прав,но ми се струва,че веригата на мотора е отишла.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Голям Проблем

Мнение от Gqbriel » 24 Апр 2014, 11:32

sannikolaus написа:Предиизвестно време имах проблеми с паленето. Колата е 2.0 дизел, 150 к.с.. След диагностики и сменяване на доста части, повечето от които се оказаха здрави, колата започна да пали. Малко трудно, но палеше. Благодаря на колегата Dimitroff и всички момчета от DSC Performance. Но една сутрин се качвам да паля и като завъртях ключа се чу някакво чукане и всичко беше до там. Сега като въртя да паля се чува много странен звук, на клипчето може да видите. Върти бавно и няма палене. Гориво има, акумулаторът е нов 92Ah, всички помпи са сменени. Моля помагнете. Намирам се в Ботевград и няма как да предвижа колата до София или Враца. :(
Ето линк към клипчето, за да чуете как върти и какви звуци/шумове се чуват.: http://vbox7.com/play:245d98615f


Чуваш ли помпата ,в задната седалка като дадеш на контакт?АКо има някой наблизо с комп,може да видите евентуално какъв проблем има :dunno:
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 70
Регистриран на: 5.10.2007

Re: Голям Проблем

Мнение от andy_forresite » 24 Апр 2014, 11:44

Нищо особено не чувам аз. Акумулаторът се изтощава е ще върти все по-слабо докато накрая няма да завърти въобще. Колкото и нов да е, ще падне. Този също вече върти с 50-60% от възможностите си заради опитите да запалиш.
Може да не пали от 100 неща. Като ГНП например или въздух някъде, ама къде точно :dunno: Трябва да се рови.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 373
Регистриран на: 21.09.2008
Пол: Мъж
Детайли за колата: BMW E46 320d 150к.с. M47N
BMW E61 530xi 272к.с. N53 LCI

Голям Проблем

Мнение от sannikolaus » 24 Апр 2014, 13:26

Акумулаторът го сложих на колата точно преди да направя клипчето. Премерен е и е отличен. Помпата се чува. А тази под шофьора я смених с чисто нова. Сменени са 2 дюзи, филтри, дифтунги, маркучета за излишна нафта, датчик на рейла. Правя си диагностика с DIS и ми дава ниско налягане в рейла. Но най лошото е, че върти бавно на стартер. И аз си мислех за верига. Възможно ли е причината да е в нея? Ако е тя можете ли да ми кажете ориентировачна цена на комплект верига с нужните оптегачи и т.н. неща към нея и приблизителна цена за труд

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 140
Регистриран на: 22.02.2013

Re: Голям Проблем

Мнение от taratora » 24 Апр 2014, 15:11

sannikolaus написа:Ако е тя можете ли да ми кажете ориентировачна цена на комплект верига с нужните оптегачи и т.н. неща към нея


http://www.mister-auto.bg/bg/angrenazhn ... g1123.html

Двете вериги 100лв., обтегач 60, плъзгачи по 15. Все пак можеш да се допиташ до колегите с платените обяви да ти направят една примерна цена за всичко. Но така като гледам клипа не ми се струва да е от веригата. Все ми е на акъла, че щеше да звучи много по-зле, ако беше верига. А и щом ти пише, че няма налягане не трябва ли първо ГНП-то да се провери?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 373
Регистриран на: 21.09.2008
Пол: Мъж
Детайли за колата: BMW E46 320d 150к.с. M47N
BMW E61 530xi 272к.с. N53 LCI

Re: Голям Проблем

Мнение от sannikolaus » 24 Апр 2014, 16:22

Всички помпи са проверени. :(

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6273
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Голям Проблем

Мнение от zvetiko » 24 Апр 2014, 16:25

sannikolaus написа:Акумулаторът го сложих на колата точно преди да направя клипчето. Премерен е и е отличен. Помпата се чува. А тази под шофьора я смених с чисто нова. Сменени са 2 дюзи, филтри, дифтунги, маркучета за излишна нафта, датчик на рейла. Правя си диагностика с DIS и ми дава ниско налягане в рейла. Но най лошото е, че върти бавно на стартер. И аз си мислех за верига. Възможно ли е причината да е в нея? Ако е тя можете ли да ми кажете ориентировачна цена на комплект верига с нужните оптегачи и т.н. неща към нея и приблизителна цена за труд



Високото налягане е свързано с помпата за високо налягане, клапан регулатора и датчика, който го отчита. Ако някой от тези елементи не е в изправност, не може да се създаде или поддържа с правилни стойности. Също така, ако има проблемна дюза/и, обратната нафта може да е в прекалено голямо количество и високото налягане да е неправилно.
Причина за грешката може да е и подкачващата помпа, замърсен горивен, филтър, проблем с горивопровода за обратната нафта, въздух в горивото, теч на нафта.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 8.06.2013
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Re: Голям Проблем

Мнение от GecataBMW-E46 » 24 Апр 2014, 16:32

sannikolaus написа:Но една сутрин се качвам да паля и като завъртях ключа се чу някакво чукане и всичко беше до там. Сега като въртя да паля се чува много странен звук, на клипчето може да видите. Върти бавно и няма палене. Гориво има, акумулаторът е нов 92Ah, всички помпи са сменени.

Вие четете ли?Баш според мен си е паднала веригата и от там е дошло тва чукане,отделно и като няма кой да отваря клапаните ще върти трудно.
До колегата,дано не е тя и дори и тя да е дано нямаш поражения по клапани и бутала.Някой пипал ли е по центровката на мотора и да е изсрал нещо вътре?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 373
Регистриран на: 21.09.2008
Пол: Мъж
Детайли за колата: BMW E46 320d 150к.с. M47N
BMW E61 530xi 272к.с. N53 LCI

Re: Голям Проблем

Мнение от sannikolaus » 24 Апр 2014, 17:03

GecataBMW-E46 написа:
sannikolaus написа:Но една сутрин се качвам да паля и като завъртях ключа се чу някакво чукане и всичко беше до там. Сега като въртя да паля се чува много странен звук, на клипчето може да видите. Върти бавно и няма палене. Гориво има, акумулаторът е нов 92Ah, всички помпи са сменени.

Вие четете ли?Баш според мен си е паднала веригата и от там е дошло тва чукане,отделно и като няма кой да отваря клапаните ще върти трудно.
До колегата,дано не е тя и дори и тя да е дано нямаш поражения по клапани и бутала.Някой пипал ли е по центровката на мотора и да е изсрал нещо вътре?

Колега, колата е моя от 3 години и никой, никога не е пипал центровка на мотора! Сега слизах с лаптопа и пуснах една диагностика. Ето какви грешки ми дава:
IMG_0818.JPG
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Голям Проблем

Мнение от Gqbriel » 24 Апр 2014, 17:06

Тая грешка за алармата ?При мен когато тя е активна и съм я забравил "пали" по същия начин..отделно ниското налягане,отделно има едно реле зад жабката за помпата,незнам дали то може да е проблема...
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6273
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Голям Проблем

Мнение от zvetiko » 24 Апр 2014, 17:47

sannikolaus написа:
GecataBMW-E46 написа:
sannikolaus написа:Но една сутрин се качвам да паля и като завъртях ключа се чу някакво чукане и всичко беше до там. Сега като въртя да паля се чува много странен звук, на клипчето може да видите. Върти бавно и няма палене. Гориво има, акумулаторът е нов 92Ah, всички помпи са сменени.

Вие четете ли?Баш според мен си е паднала веригата и от там е дошло тва чукане,отделно и като няма кой да отваря клапаните ще върти трудно.
До колегата,дано не е тя и дори и тя да е дано нямаш поражения по клапани и бутала.Някой пипал ли е по центровката на мотора и да е изсрал нещо вътре?

Колега, колата е моя от 3 години и никой, никога не е пипал центровка на мотора! Сега слизах с лаптопа и пуснах една диагностика. Ето какви грешки ми дава:
IMG_0818.JPG


Колега, ориентирай се към преглед на живите данни. Само с четене на грешки, проблемите се решават сравнително рядко- да кажем около 20%. ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 373
Регистриран на: 21.09.2008
Пол: Мъж
Детайли за колата: BMW E46 320d 150к.с. M47N
BMW E61 530xi 272к.с. N53 LCI

Re: Голям Проблем

Мнение от sannikolaus » 24 Апр 2014, 17:54

Gqbriel, и релето зад жабката съм сменил. А грешките за алармата са защото съм кодирал да ми мигат мигачите при заключване без да имам аларма.
Zvetinko, как да прегледам живи данни като няма палене?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 139
Регистриран на: 28.04.2012
Пол: Мъж
Кара: E46 320d 2003 , E60 530d 2006

Re: Голям Проблем

Мнение от drunk » 24 Апр 2014, 18:13

Колега провери си ЕКУ-то ;) :yes:

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]

Последни теми
Facebook