Проблем при първото запалване.
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- jud
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 23.01.2012
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: 318i SE
- Детайли за колата: N42B20
Проблем при първото запалване.
Здравейте. Е46 318i N42B20.
Имам проблем сутрин, когато завъртя за първи път двигателя започва да тресе на около 800 оборота и след 2 сек тръгва както трябва на 1100 и като позагрее си пада на 650 оборота и няма проблеми. През целия ден когато завъртя ключа пали от раз. Единствено сутрин първото запалване е проблем. Смених свещите - същата работа. Някой да е имал такъв проблем или да знае на какво се дължи? Имам BMW Scan - не показва грешки свързани със запалването.
Имам проблем сутрин, когато завъртя за първи път двигателя започва да тресе на около 800 оборота и след 2 сек тръгва както трябва на 1100 и като позагрее си пада на 650 оборота и няма проблеми. През целия ден когато завъртя ключа пали от раз. Единствено сутрин първото запалване е проблем. Смених свещите - същата работа. Някой да е имал такъв проблем или да знае на какво се дължи? Имам BMW Scan - не показва грешки свързани със запалването.
- pinciflucnik
-
-
- Мнения: 51
- Регистриран на: 24.05.2006
Re: Проблем при първото запалване.
Има един темперстурен датчик който отговаря за обогатяването на сместа когато мотора е студен (на по -старите модели беше със синя букса с два пина). Най-добре ходи някъде и им остави колата за една нощ, за да могат на живи данни да погледнат показа ията на датчика при първото палене, а ако не ти се оставя колата си свали autoData вътре ще намериш информация при различни градуси на охладителната течност, какво съпротивление трябва да имаш между крачетата на датчика (но са доста общи, затова аз ти препоръчвам първият вариянт). Успех, дано да съм помогнал
- SaRsEmA
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 311
- Регистриран на: 17.11.2008
- Местоположение: Сливен, Hawaii (Honolulu)
- Пол: Мъж
- Кара: E46 M Tech 2
- Детайли за колата: 320Д,2002,M Tech 2
Re: Проблем при първото запалване.
Интересно аз го имам същия проблем, за част от секундата се колебаят оборотите и веднага след това влиза в норми.Аз съм с дизел което е още по интересно.
Re: Проблем при първото запалване.
И аз го имам този проблем 1-2 минути и после всичко е ок
къде е този датчик и смяната трудна ли е колеги
двигателя е същия н42
къде е този датчик и смяната трудна ли е колеги
двигателя е същия н42
- da_ne
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: 18.01.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 316ti
- Мечтае да кара: 325ti
Re: Проблем при първото запалване.
N42B18
При мене се появи проблем на студен мотор, че палеше и работеше на 300-400 оборота и тресеше и след 4-5-6 секунди се оправяше и заспиваха на 1100. Светеше чека от две седмици преди това.
Димитров за чека каза позапушен катализатор, по моторната електроника всичко е нормално. За паленето нямаше идея от какво е. Каза да сипя добавка и да карам на извънградско. Смених свещите и въздушния филтър, че си бяха още вносните. Минах на бензини с добавки и първо чека угасна след 80 километра извънградско, а след един резервоар паленето постепенно се оправи. Сега като запали се изфорсира до 1500 оборота и след това падат до 1100 и работи гладко и стабилно. Преди си карах по навик от предната кола с обикновен 95 от една квартална бензиностанция SNG.
Напоследък си карам със 100 октана от ОМВ и съм доволен. От 98 ЕКТО въпреки че чисти не съм доволен - нещо чука и маслото почва да смърди на бензин и да се опитва да става повече, а В-пауъра ми е скъп.
При мене се появи проблем на студен мотор, че палеше и работеше на 300-400 оборота и тресеше и след 4-5-6 секунди се оправяше и заспиваха на 1100. Светеше чека от две седмици преди това.
Димитров за чека каза позапушен катализатор, по моторната електроника всичко е нормално. За паленето нямаше идея от какво е. Каза да сипя добавка и да карам на извънградско. Смених свещите и въздушния филтър, че си бяха още вносните. Минах на бензини с добавки и първо чека угасна след 80 километра извънградско, а след един резервоар паленето постепенно се оправи. Сега като запали се изфорсира до 1500 оборота и след това падат до 1100 и работи гладко и стабилно. Преди си карах по навик от предната кола с обикновен 95 от една квартална бензиностанция SNG.
Напоследък си карам със 100 октана от ОМВ и съм доволен. От 98 ЕКТО въпреки че чисти не съм доволен - нещо чука и маслото почва да смърди на бензин и да се опитва да става повече, а В-пауъра ми е скъп.
- jud
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 23.01.2012
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: 318i SE
- Детайли за колата: N42B20
Re: Проблем при първото запалване.
Аз карам с 98. Не съм се замислял, че може да е от бензина. Ако е от него, ще имам проблеми при всяко запалване, а не само при първото. Въпреки това ще пробвам известно време с друг бензин.
- da_ne
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: 18.01.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 316ti
- Мечтае да кара: 325ti
Re: Проблем при първото запалване.
При мен беше на всеки студен старт, не само на първия за деня.
Re: Проблем при първото запалване.
Nолеги и при мен е на всеки студен старт тресе на 600 700 и гасне докато не стартирам 2 3 пъти а едва ли е от бенза защото маистора ми направи да пали на гас и отново същото ,как да реша проблема възможно ли е да с ъпдеит на софуера на компа да се оправи четох в един чужд форум .
- jud
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 23.01.2012
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: 318i SE
- Детайли за колата: N42B20
Re: Проблем при първото запалване.
Днес пробвах да дам на контакт 3-4 пъти преди да запаля. След което завъртях ключа и колата запали без тресене. Не изведнъж, както при следващи паления, но относително добре. Не разбирам от двигатели, но възможно ли е след по-дълъг престой бензина да се отича и да не успява да запали веднага някой от цилиндрите? Ще направя клип да видите какво прави. При мен проблема не мисля, че е от студеното. То сега е доста над нулата вече.
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани