17-ки джанти на 316i ?

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: 17-ки джанти на 316i ?

Мнение от b00st » 16 Апр 2014, 17:17

То и на теория титаник не е трябвало да потъне, НО. Разликата на комплекта ми оригинален БМВ на Е36цата беше 2кг на джанта style 22 и style 27, в реалоем ги има. Kато се добави и поне 1.5кг разлика стават по 3.5кг на гума и отзад става 7kg на задвижващата ос.
Разликата е същата като когато си сложиш отпред 17ките и почне волана да те бие през ръцете, теглейки в коловизите, а такова нещо ти е непонятно с 15 инча. Сигурно и това си го внушаваме :mhihi:

И иначе, да разликата в тротъл респонса с дизела е брутална. Особено на вентилираните 4 цилиндрови мотори, където само да цъкнеш газта и стрелката скача веднага. При дизела има доста лаг. Ама то не става само с теория, трябва и да си покарал.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 3.03.2011
Пол: Мъж
Кара: 330хд

Re: 17-ки джанти на 316i ?

Мнение от JTD » 16 Апр 2014, 17:57

b00st написа:То и на теория титаник не е трябвало да потъне, НО. Разликата на комплекта ми оригинален БМВ на Е36цата беше 2кг на джанта style 22 и style 27, в реалоем ги има. Kато се добави и поне 1.5кг разлика стават по 3.5кг на гума и отзад става 7kg на задвижващата ос.
Разликата е същата като когато си сложиш отпред 17ките и почне волана да те бие през ръцете, теглейки в коловизите, а такова нещо ти е непонятно с 15 инча. Сигурно и това си го внушаваме :mhihi:

И иначе, да разликата в тротъл респонса с дизела е брутална. Особено на вентилираните 4 цилиндрови мотори, където само да цъкнеш газта и стрелката скача веднага. При дизела има доста лаг. Ама то не става само с теория, трябва и да си покарал.

Само казах да не намесваме дърпането на волана при по-големите гуми, защото там важат други закони, които няма нищо общо с килограмите.
Та аз съм навит да пробваме един тест - слагаме 15 и 17-ки - аз уреждам 17-ките. С чисто нови гуми.
Ако колата даде над 0.2 секунди забавяне със 17-ките, то ти ги подарявам, ако не, то ти ми подаряваш 15-ките. ОК ли си?
Говоря за 2 размера - 205/50/17 срещу 205/60/15.
И за да видим тази невероятна промяна в тротъл респонса, правим теста от 1-ва, от празен ход, удряме педала до ламарината и така нататък до към 160км/ч. Правим 4 рън-а, усредняваме резултатите и теглим чертата.

п.п. тротъл респонс е съвсем друго нещо, но да не навлизаме и в този спор, че ще стане ептем лудница.
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: 17-ки джанти на 316i ?

Мнение от b00st » 16 Апр 2014, 20:58

JTD написа:
b00st написа:То и на теория титаник не е трябвало да потъне, НО. Разликата на комплекта ми оригинален БМВ на Е36цата беше 2кг на джанта style 22 и style 27, в реалоем ги има. Kато се добави и поне 1.5кг разлика стават по 3.5кг на гума и отзад става 7kg на задвижващата ос.
Разликата е същата като когато си сложиш отпред 17ките и почне волана да те бие през ръцете, теглейки в коловизите, а такова нещо ти е непонятно с 15 инча. Сигурно и това си го внушаваме :mhihi:

И иначе, да разликата в тротъл респонса с дизела е брутална. Особено на вентилираните 4 цилиндрови мотори, където само да цъкнеш газта и стрелката скача веднага. При дизела има доста лаг. Ама то не става само с теория, трябва и да си покарал.

Само казах да не намесваме дърпането на волана при по-големите гуми, защото там важат други закони, които няма нищо общо с килограмите.
Та аз съм навит да пробваме един тест - слагаме 15 и 17-ки - аз уреждам 17-ките. С чисто нови гуми.
Ако колата даде над 0.2 секунди забавяне със 17-ките, то ти ги подарявам, ако не, то ти ми подаряваш 15-ките. ОК ли си?
Говоря за 2 размера - 205/50/17 срещу 205/60/15.
И за да видим тази невероятна промяна в тротъл респонса, правим теста от 1-ва, от празен ход, удряме педала до ламарината и така нататък до към 160км/ч. Правим 4 рън-а, усредняваме резултатите и теглим чертата.

п.п. тротъл респонс е съвсем друго нещо, но да не навлизаме и в този спор, че ще стане ептем лудница.

Аз не съм казал, че ще има някаква фрапираща разлика във времената при драг, въпреки че не съм състезател, съм се замервал и с 3-те комплекта джанти. Това, което казвам е, че може да го усетиш, особено при някои мотори и не е измислица и внушения. Просто не гледай само от камбанарията на твоя мотор. Моите задни гуми винаги са били 225/45 за 17ки, понеже това е размера по книжка. Добавяш повече тегло на кон и то на неправилно място. Под каквито и да е обстоятелства те спъва - физика. Но въпреки това имаше друг момент, колата стартираше по-добре от обороти, щото 225ците даваха повече сцепление и не превъртаха толкова на място. Така, че това е компенсация на предходното до голяма степен.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1553
Регистриран на: 7.09.2008
Местоположение: около Пловдив
Кара: BMW 330cd

Re: 17-ки джанти на 316i ?

Мнение от unikalen88 » 16 Апр 2014, 22:02

JTD написа:
b00st написа:То и на теория титаник не е трябвало да потъне, НО. Разликата на комплекта ми оригинален БМВ на Е36цата беше 2кг на джанта style 22 и style 27, в реалоем ги има. Kато се добави и поне 1.5кг разлика стават по 3.5кг на гума и отзад става 7kg на задвижващата ос.
Разликата е същата като когато си сложиш отпред 17ките и почне волана да те бие през ръцете, теглейки в коловизите, а такова нещо ти е непонятно с 15 инча. Сигурно и това си го внушаваме :mhihi:

И иначе, да разликата в тротъл респонса с дизела е брутална. Особено на вентилираните 4 цилиндрови мотори, където само да цъкнеш газта и стрелката скача веднага. При дизела има доста лаг. Ама то не става само с теория, трябва и да си покарал.

Само казах да не намесваме дърпането на волана при по-големите гуми, защото там важат други закони, които няма нищо общо с килограмите.
Та аз съм навит да пробваме един тест - слагаме 15 и 17-ки - аз уреждам 17-ките. С чисто нови гуми.
Ако колата даде над 0.2 секунди забавяне със 17-ките, то ти ги подарявам, ако не, то ти ми подаряваш 15-ките. ОК ли си?
Говоря за 2 размера - 205/50/17 срещу 205/60/15.
И за да видим тази невероятна промяна в тротъл респонса, правим теста от 1-ва, от празен ход, удряме педала до ламарината и така нататък до към 160км/ч. Правим 4 рън-а, усредняваме резултатите и теглим чертата.

п.п. тротъл респонс е съвсем друго нещо, но да не навлизаме и в този спор, че ще стане ептем лудница.

чакаи де нали такава е темата +и- на 316 със 17.Никои не говори за тегло или за колко са широки гумите.Говори се общо
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2643
Регистриран на: 22.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: 17-ки джанти на 316i ?

Мнение от Kris » 17 Апр 2014, 8:48

burn0u7 написа:Здравейте, колеги!
Понеже сега съм с 15-ки, съм се насочил към нови лети джанти.
Само че имам няколко въпроса. Колата е 316i, 105 коня, бензин.
Ако и бутна 17-ки ще умре ли много ? :D
За разходи също знам, ще се повиши, но колко ?
Ще съм благодарен, ако някой, който е карал 17-ки на 105 коня, каже как е и заслужава ли си.

П.П. Извинявайте, ако вече има такава тема, но аз търсих доста и не намерих.. :dunno:

Поздрави! :wave:



Въпросите бяха два и половина:
1. Ще умре ли много?
2. С колко ще се вдигне разхода?
0,5 . Заслужава ли си?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 125
Регистриран на: 23.05.2008
Пол: Мъж
Кара: bmw e46-323-2.5CI
Мечтае да кара: E46M3,E92

Re: 17-ки джанти на 316i ?

Мнение от vankodve » 17 Апр 2014, 19:50

JTD написа:
b00st написа:То и на теория титаник не е трябвало да потъне, НО. Разликата на комплекта ми оригинален БМВ на Е36цата беше 2кг на джанта style 22 и style 27, в реалоем ги има. Kато се добави и поне 1.5кг разлика стават по 3.5кг на гума и отзад става 7kg на задвижващата ос.
Разликата е същата като когато си сложиш отпред 17ките и почне волана да те бие през ръцете, теглейки в коловизите, а такова нещо ти е непонятно с 15 инча. Сигурно и това си го внушаваме :mhihi:

И иначе, да разликата в тротъл респонса с дизела е брутална. Особено на вентилираните 4 цилиндрови мотори, където само да цъкнеш газта и стрелката скача веднага. При дизела има доста лаг. Ама то не става само с теория, трябва и да си покарал.

Само казах да не намесваме дърпането на волана при по-големите гуми, защото там важат други закони, които няма нищо общо с килограмите.
Та аз съм навит да пробваме един тест - слагаме 15 и 17-ки - аз уреждам 17-ките. С чисто нови гуми.
Ако to колата даде над 0.2 секунди забавяне със 17-ките, то ти ги подарявам, ако не, то ти ми подаряваш 15-ките. ОК ли си?
Говоря за 2 размера - 205/50/17 срещу 205/60/15.
И за да видим тази невероятна промяна в тротъл респонса, правим теста от 1-ва, от празен ход, удряме педала до ламарината и така нататък до към 160км/ч. Правим 4 рън-а, усредняваме резултатите и теглим чертата.

п.п. тротъл респонс е съвсем друго нещо, но да не навлизаме и в този спор, че ще стане ептем лудница.

Здравейте колеги,да се включа и аз в спора:-)напълно подкрепям колегата че разликата между 16-17 е нищожна,от 2седмици карам с 17-ки, style-44 с гуми 215 50 17,за колегата който спомена че по книжка за 17-ки размера почвал от 225 се бърка,за справка може да погледне каталога на бмв за джанти :-)разлика в вървежа е същия както ми беше и с 16-те,може би една идея по твърда е возията, но визията на колата е уникална, става дума за 318ci.

Потребител
Аватар
Мнения: 24
Регистриран на: 27.12.2012
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: E46
Мечтае да кара: E46 M3
Детайли за колата: 316i 1.9 105bhp 2000г.

Re: 17-ки джанти на 316i ?

Мнение от burn0u7 » 17 Апр 2014, 20:22

Колега, едно е 318ci, друго е 316i ;d
И според мен на по-малките двигатели разликата ще се усети повече, но пък знаеш ли.. всеки различно казва. Опита му е майката. :yes:
The power is nothing without control!

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 27.01.2011
Пол: Мъж
Кара: a5 3.0tdi @ 310hp&610NM
Мечтае да кара: изтребител

Re: 17-ки джанти на 316i ?

Мнение от velislavvelkov » 17 Апр 2014, 22:01

и едно мнение от мене..абсолютно НИЩО лично, но тази кола е толкова спряла,че е без значение дали си с 15ки или 17ки,така и така не върви поне някаква визия да има, аз бих сложил :yes:

Потребител
Аватар
Мнения: 24
Регистриран на: 27.12.2012
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: E46
Мечтае да кара: E46 M3
Детайли за колата: 316i 1.9 105bhp 2000г.

Re: 17-ки джанти на 316i ?

Мнение от burn0u7 » 17 Апр 2014, 22:24

И както не върви да я спъна още повече.. не, мерси.
Макар че ако изпаднат 17-ки за хубави пари, може и да си помисля да ги бодна. Желанието за визия надделява много.. :D
The power is nothing without control!

Предишна

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook