Дюзи е46 150 коня 2003
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- olegvn
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 105
- Регистриран на: 20.09.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: compact
- Детайли за колата: BMW compact e46 03 320td 150 hp
Дюзи е46 150 коня 2003
Колеги имам проблем с дюзите и ходих в един специализиран сервиз за дизели във Варна да ми ги оправят. Майстора след диагностика каза , че 3,4 дюза са за чистене(Вана и стенд), оставих колата и си мислех , че като се върна колата ще е готова най-накрая и пушенето сутрин на студен мотор ще спре...
. След като отидох да си видя колата... , тя си пушеше пак и то повече от преди. Майстора каза , че трябва малко да се покара и щяла да се оправи , ако ли не.. да ходя да търсим проблема другаде. Тази сутрин реших да проверя парт номерата на дюзите >
1 и 3 (0445110216 - 7793836 което е евро 4.. )
2и4 (0445110131 -7789661 евро 3)
Искам да питам да не би проблема е в това , че 2 са евро 4 , вместо евро 3. Колета на 4 дюза имаше 2 дифтунги !! ужас

1 и 3 (0445110216 - 7793836 което е евро 4.. )
2и4 (0445110131 -7789661 евро 3)
Искам да питам да не би проблема е в това , че 2 са евро 4 , вместо евро 3. Колета на 4 дюза имаше 2 дифтунги !! ужас
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Дюзи е46 150 коня 2003
olegvn написа:Колеги имам проблем с дюзите и ходих в един специализиран сервиз за дизели във Варна да ми ги оправят. Майстора след диагностика каза , че 3,4 дюза са за чистене(Вана и стенд), оставих колата и си мислех , че като се върна колата ще е готова най-накрая и пушенето сутрин на студен мотор ще спре.... След като отидох да си видя колата... , тя си пушеше пак и то повече от преди. Майстора каза , че трябва малко да се покара и щяла да се оправи , ако ли не.. да ходя да търсим проблема другаде. Тази сутрин реших да проверя парт номерата на дюзите >
1 и 3 (0445110216 - 7793836 което е евро 4.. )
2и4 (0445110131 -7789661 евро 3)
Искам да питам да не би проблема е в това , че 2 са евро 4 , вместо евро 3. Колета на 4 дюза имаше 2 дифтунги !! ужас
е това се вика тотална буза, дюзите за твоята кола трябва да евро 3, т.е по бош завършват на 131 и четирите дюзи трябва да са еднакви с една дифтунги, общо взето някой се е учил на твоята кола.
- olegvn
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 105
- Регистриран на: 20.09.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: compact
- Детайли за колата: BMW compact e46 03 320td 150 hp
Re: Дюзи е46 150 коня 2003
Мерси колега за информацията 

- olegvn
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 105
- Регистриран на: 20.09.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: compact
- Детайли за колата: BMW compact e46 03 320td 150 hp
Re: Дюзи е46 150 коня 2003
Колеги Днеска сложихме дюзите и положението е същото.. пак пуши на студен мотор.Дюзите са проверени на стенд.Оставих колата в сервиза да стои една вечер и на стуринта ще мерят компресията на цилиндрите.4 дюза имаше 2 дифтунги и проблема може да е там, че леглото да е издълбанб.Ако компресията е ок , утре ще отворят капака да погледнат центровката на клапаните. Вие какво мислите? Някои имал ли е този проблем?
- olegvn
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 105
- Регистриран на: 20.09.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: compact
- Детайли за колата: BMW compact e46 03 320td 150 hp
Re: Дюзи е46 150 коня 2003
Днеска измерихме компресията на студен мотор ( 29,28,28,28) с еднакви дюзи с номер накрая 131 , колата пак си пуши студена . Турбото е изцяло рециклирано , дюзите са проверени на стенд и са добре, но когато ги сложим на колата 1, 2 прават малки корекции . Всички казват странно бмв имаш
. В момента колата е доста по-пъргава ,като я настъпя топла пуши синьо,сиво,и мисля да я карам едно 200 км да я видя дали ще се почисти .Ще погледна дебитометъра дали е с точния номер.
Колеги дайте едно рамо и пишете малко..изобщо всякакъв ваш опит, би ми бил полезен като информация.


- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Дюзи е46 150 коня 2003
Колега, въведохте ли корекционните коефициенти за всяка дюза.
- olegvn
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 105
- Регистриран на: 20.09.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: compact
- Детайли за колата: BMW compact e46 03 320td 150 hp
Re: Дюзи е46 150 коня 2003
zvetiko написа:Колега, въведохте ли корекционните коефициенти за всяка дюза.
Колега какво имаш в предвид ? Да се каже на всяка дюза по-колко да пръска ли ?Ако е това не. Никакви обучения и т.н
- olegvn
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 105
- Регистриран на: 20.09.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: compact
- Детайли за колата: BMW compact e46 03 320td 150 hp
Re: Дюзи е46 150 коня 2003



- olegvn
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 105
- Регистриран на: 20.09.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: compact
- Детайли за колата: BMW compact e46 03 320td 150 hp
Re: Дюзи е46 150 коня 2003
След вкарване на точните IMA номера с DIS няма разлика, на студено си пуши. Интересното е ,че след смяната на дюзите разхода по борд от 6.1 падна на 4.7 като карам на прав път с 95 км , не ми се вярва да е точен , но със сигурност разхода е паднал до някаква степен.В момента слагам REDEX да се почистят отлаганията по горивната система и ще пиша , ако има подобрения. Има ли вероятност проблема да се дължи на неподходящ софтуер ? До колкото си спомням като правя диагностика ми пише DDE 5.0 в дис.
- lancerpor
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 373
- Регистриран на: 5.02.2012
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e46 320dA
- Мечтае да кара: e46 M3
- Детайли за колата: touring facelift 04'
Re: Дюзи е46 150 коня 2003
Колега, пиши ми ЛС да ти обясня за един сервиз много добър. Преди време един тдс не можаха доста хора да го накарат да върви и да не пуши и това бяха хората които направиха магията.

- SKYY
- Потребител
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 15.06.2013
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 330 XD
- Мечтае да кара: BMW 330 XD
Re: Дюзи е46 150 коня 2003
Колега не пекаляваи с добавките че да не чистиш пак дюзи колкото и страно да звучи 

- русиабн
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 324
- Регистриран на: 20.01.2012
- Местоположение: Банско
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е36, Е46, E61, а сега Passat B8
- Мечтае да кара: BMW
Re: Дюзи е46 150 коня 2003
Колега ще следя темата с интерес. И при мен го има този филм- след стенд и т.н. на дюзите
като е студена колата, при първото палене сутрин пуши синкав дим докато позагре. Пиши ако имаш развитие 


ЖЕНА БЕЗ ЦИЦИ Е КАТО СЕЛО БЕЗ НАЧАЛНО УЧИЛИЩЕ-НЯМА ОТ КЪДЕ ДА ЗАПОЧНЕШ !




- olegvn
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 105
- Регистриран на: 20.09.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: compact
- Детайли за колата: BMW compact e46 03 320td 150 hp
Re: Дюзи е46 150 коня 2003
Колега ще ти кажа какво съм направил ,а ти провери споменатите места. Рециклирах си изцяло турбото , само охлюва е стар,чистих кулера от налепи и масло,егр ,махнах пеперудките,чистих всички дюзи, чистих дебитометър,смених вакум маркучите , дриго за момента не се сещам. Ако не си сменял филтър картерни газове го смени, че ако е от старите пуши яко,не става с миенето му
.Погледни номерата на дюзите , евро 3 са с 6 цифри , евро 4 с 7. При евро 4 след смяна на дадена дюза се изисква кодиране, иначе не работят коректно.Евро 3 дюзите не изискват кодиране , но няма лошо да се направи. Ако греша колегите да ме поправят.Това е от мен , като има нещо ново ще пиша.

- русиабн
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 324
- Регистриран на: 20.01.2012
- Местоположение: Банско
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е36, Е46, E61, а сега Passat B8
- Мечтае да кара: BMW
Re: Дюзи е46 150 коня 2003
olegvn написа:Колега ще ти кажа какво съм направил ,а ти провери споменатите места. Рециклирах си изцяло турбото , само охлюва е стар,чистих кулера от налепи и масло,егр ,махнах пеперудките,чистих всички дюзи, чистих дебитометър,смених вакум маркучите , дриго за момента не се сещам. Ако не си сменял филтър картерни газове го смени, че ако е от старите пуши яко,не става с миенето му.Погледни номерата на дюзите , евро 3 са с 6 цифри , евро 4 с 7. При евро 4 след смяна на дадена дюза се изисква кодиране, иначе не работят коректно.Евро 3 дюзите не изискват кодиране , но няма лошо да се направи. Ако греша колегите да ме поправят.Това е от мен , като има нещо ново ще пиша.
Колега общо взето тези неща съм ги минали и аз всичките без рециклиране на турбото, но моето е менено не отдавна. Другите неща са подменени ли изчистени. Единственото, което ми остана е след диагностика видях, че на трети и четвърти цилиндър имам изгорели подгревни- някой казва, че може да е от тях- други не и т.н. Отвори ли ми се малко свободно време ще ги сменя веднага

ЖЕНА БЕЗ ЦИЦИ Е КАТО СЕЛО БЕЗ НАЧАЛНО УЧИЛИЩЕ-НЯМА ОТ КЪДЕ ДА ЗАПОЧНЕШ !




- KARAIVANOV
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 247
- Регистриран на: 30.06.2007
- Местоположение: Русе, Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ 535д-06г;
Re: Дюзи е46 150 коня 2003
Колеги и аз го имам тоя проблем, докато не излезе от синия сектор пуши бял дим.сменени са:чисто ново турбо, 4те дюзи рециклирани в НН Бош сервиз-София,не се оправи пушенето.сложих 2 нови дюзи,никакъв ефект,ремап от Dimitroff,мн добре върви, но пак пуши. На диагностика всичко е ОК.Незнам какво да правя. Има дни в които не пуши, но са рядкос. Имам чувството, че е някои датчик и лъже компа да вкарва повече гориво. Антифриз и масло не харчи. Вс филтри са сменени. Единствено ми показва изгоряла свещ 1ви цилиндър, а реално не е изгоряла. 320 д фейс.150 к.с.
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани