Как се прави настройка на двигател?

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 78
Регистриран на: 3.06.2006
Местоположение: пред компа и зад волана :)

Как се прави настройка на двигател?

Мнение от petarv » 12 Окт 2006, 23:21

значи отворих двигатела, че нещо ми си губеше доста водата и маслото и всички 12 изпускателни клапани са криви, като смукателните не са. Повечето клапани са такива
Изображение
инетересното е че колата си вървеше перфектно нямаше да се дави или да не иска да пали или пък да няма мощност. изглежда така съм я взел щото не съм го натискал или прегрявал. Маслото го гореше, сегментите не даваха добра копресия и си личеше как 1 и 6-ти цилиндар са черни. Водата се оказва че не е от двигателя, няма следи да е текло вода, маслото не е пресечено, водата вероятно е от изпаритела на метана.
Както и да е, клапаните са сменени, както и гумички, сегменти и биални лагери, главата е шлайфана. Проблема е че майстора такива BMW-та не е правил много и не може да направи центровката да запали двигатела, Вануса не му е ясен. Предполага, че при предишното отваряне на двигатела не е зацепена правилно и са изкривени клапаните от буталата.
Та питането ми е за някаква информация как да се направи центровката, предварение непредварение и т.н.. Като завъртя стартера и не пали а припалва когато пусне стартера, накрая. Вика предварение и градуси някакви трябвало да се правят с вануса. Приятел е на баща ми и искам да му помогна и като вариант ми казва да я товари на платформа и да я кара на София, а тука вече ми става зле...
BMW-то е 5-ца винтилирана 150 коня, двигател е34, не съм сигурен дали е ВАНУС или ДвоенВанус но със сигурност има едно от двете, годината е 30.11.1993, казва ,че особеното е че изпускателните клапани се 6 милиметрови и такива BMW-та били много рядко
живей живота си и карай BMW

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 104
Регистриран на: 6.07.2003
Местоположение: София

Мнение от maggkrabar » 13 Окт 2006, 1:13

ако това e моделът на беемвето - с препоръки все пак да идеш на майстор, който знае какво да прави :mhihi:
Е34 2.0 520i 1991-1996 20 6S 2 149кс
http://www.picvalley.net/v.php?p=u/36/35009_955.BMP
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 78
Регистриран на: 3.06.2006
Местоположение: пред компа и зад волана :)

Мнение от petarv » 13 Окт 2006, 8:57

на български няма ли го някъде, ще го преведа горе долу, но нямам време...
това от коя програма е, от аутодатата ли.
иначе е за моя двигател
живей живота си и карай BMW

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 78
Регистриран на: 3.06.2006
Местоположение: пред компа и зад волана :)

Мнение от petarv » 13 Окт 2006, 15:36

maggkrabar написа:ако това e моделът на беемвето - с препоръки все пак да идеш на майстор, който знае какво да прави :mhihi:
Е34 2.0 520i 1991-1996 20 6S 2 149кс
http://www.picvalley.net/v.php?p=u/36/35009_955.BMP


брат, схемата ми свърши идеална работа, много благодаря, майстора беше объркал буксите на датчиците, сега е направо друга кола
като идвам към софия ще ходим на :bchug:
живей живота си и карай BMW

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 104
Регистриран на: 6.07.2003
Местоположение: София

Мнение от maggkrabar » 13 Окт 2006, 22:20

Аутодата-та трябва да почерпиш :mhihi:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 78
Регистриран на: 3.06.2006
Местоположение: пред компа и зад волана :)

Мнение от petarv » 14 Окт 2006, 10:21

брат дай някакви телефони, тая седмица може да ходя към софия и ще ти звънна на по бира 8)
живей живота си и карай BMW

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook