айдее ойде талона...
Модератори: mitaka7, Общи модератори
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Иво
- шПерко
-
- Мнения: 7623
- Регистриран на: 25.04.2003
- Местоположение: Банкя/София/Перник
- Пол: Мъж
- Кара: '90 BMW 316i
- Мечтае да кара: Платноходка
- Детайли за колата: Шпер 4.27 Точка! :)
Неска пак се разминах на косъм. Карах бързо покрай теца в Надежда ако се сещате. По едно време глеадм патрулка и скачам на спирачката и забих до 30км/ч. Гледам имат радар. Полицая тръгна сякаш да ме спира, но после погледна пак радара и се отказа. Може би не са успяли да ме засекат ако са били на пулсов режим и точно тогава съм ковнал спирачката не знам. Стегнали са ги мама им!
Eva не знам колко ще ми вземат ама някъде към 10лв. предполагам. Иначе ако искаха пари щях да мина най-много с 5лв., но уви нещяха...



- Resurrector
- Потребител
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: 6.04.2003
- Местоположение: София
Една малко смешна история, но с поука - може да се измисли нещо по въпроса.
Та значи, действието се развива в Русия. Някви работяги в някакъв авиозавод свиват кофа със спец. боя - радиопоглъщаща. Боята била сребриста на цвят, а нали знаете, че по време на комунизма нямаше такива екстри като "металик". Решили, момчетата, да се правят на гъзари.
Боядисват жигулата на единия. И газ до дупка.
Както каза единия - "Навсякъде, където имаше засади, нарочно настъпвахме колата. Подминавахме ченгетата с над 100 км/ч, а те ни гледаха със широко отворени усти, а пък накои пляскаха радара с длан, явно с тайната надежда да го "поправят".
По принцип, радиопоглъщащо покритие не е трудно да се направи. Но не знам как стои въпроса е после с естетиката после.
Та значи, действието се развива в Русия. Някви работяги в някакъв авиозавод свиват кофа със спец. боя - радиопоглъщаща. Боята била сребриста на цвят, а нали знаете, че по време на комунизма нямаше такива екстри като "металик". Решили, момчетата, да се правят на гъзари.



По принцип, радиопоглъщащо покритие не е трудно да се направи. Но не знам как стои въпроса е после с естетиката после.
Я вышел им наперерез!
- LuBo1
- води статистиката
-
- Мнения: 2037
- Регистриран на: 18.01.2003
- Местоположение: една крачка пред смъртта
- Пол: Мъж
- Кара: '07 X3 LCI 3,0sd
- Детайли за колата: '93 318is
'95 328Ti
'95 318is
'00 328Ci
'04 330xd
'07 X3 3.0d
'07 X3 3.0sd
'01 730d
Наистена много интересно . Само да намерим ,то не е нужно цялата кола а може някакъв малък детаил да се пръсне, ако не греша. Даваите идеи





мда. интересна тема се изкриви- за радари и защита:
малко случайни мисли
:
за радарна защита всяка вертикална или полувертикална повърхност трябва да се "третира" със такава боя. номера може да се пропусне. радиатора е големия проблем- вертикален и метален той е виновен за близо 75% от "radar signature" (радарен подпис/ сечение) на колите отпред. пасивните анти-радарни-заглушители не работят. активните са забранени.
за лазер (ако има такива) трябва да се погрижиме за високо отражателни вертикални повърхности- фаровете и номера особено. за предния номер - може да се огъне под 45 градуса (или повече). да се пазят фаровете - затъмняващи капаци са подходящи- лошото е че с повечето от тях нощно време фаровете хич ги ниаа. активните анти-лазери (анти-лидари) са разрешени като цяло и много ефективни.
най-добрия радарен детектор е valentine 1- някои модели на bell за последните 8 години се доближиха по чувствителност до него, но треидмарк си остават индикацията за местоположението и броя на източниците при гореспоменатия. цената е около $450-500 и може да се купи нов само от производителя.
антирадарите със батерии са като цяло по-нечувствителни от тези със постоянни 12 волта. вградените радари със антени под предната и задната броня са особено скъпи, но не показват някакви свръх качества.
всеки добър съвременен радар (от $100 нагоре) е анти-радар-детектор невидим- демек полицията ако е оборудвана със подхоящия радарен детектор детектор (примерно VG-2), не може да разбере че имаш радарен детектор по излъчването му (разбира се може да го видят визуално ако не е скрит, ма това ясно)
друго кво.. ша внимавате и ще гледате колите пред вас- те са вашите бушони
... щото нищо не може да ви спаси от пулсовия радар, също както и от лазера
това е.. и карайте умно. никои не е безсмъртен а лошите неща стават бързо.
малко случайни мисли

за радарна защита всяка вертикална или полувертикална повърхност трябва да се "третира" със такава боя. номера може да се пропусне. радиатора е големия проблем- вертикален и метален той е виновен за близо 75% от "radar signature" (радарен подпис/ сечение) на колите отпред. пасивните анти-радарни-заглушители не работят. активните са забранени.
за лазер (ако има такива) трябва да се погрижиме за високо отражателни вертикални повърхности- фаровете и номера особено. за предния номер - може да се огъне под 45 градуса (или повече). да се пазят фаровете - затъмняващи капаци са подходящи- лошото е че с повечето от тях нощно време фаровете хич ги ниаа. активните анти-лазери (анти-лидари) са разрешени като цяло и много ефективни.
най-добрия радарен детектор е valentine 1- някои модели на bell за последните 8 години се доближиха по чувствителност до него, но треидмарк си остават индикацията за местоположението и броя на източниците при гореспоменатия. цената е около $450-500 и може да се купи нов само от производителя.
антирадарите със батерии са като цяло по-нечувствителни от тези със постоянни 12 волта. вградените радари със антени под предната и задната броня са особено скъпи, но не показват някакви свръх качества.
всеки добър съвременен радар (от $100 нагоре) е анти-радар-детектор невидим- демек полицията ако е оборудвана със подхоящия радарен детектор детектор (примерно VG-2), не може да разбере че имаш радарен детектор по излъчването му (разбира се може да го видят визуално ако не е скрит, ма това ясно)
друго кво.. ша внимавате и ще гледате колите пред вас- те са вашите бушони

това е.. и карайте умно. никои не е безсмъртен а лошите неща стават бързо.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- Resurrector
- Потребител
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: 6.04.2003
- Местоположение: София
Иво написа:Неска пак се разминах на косъм. Карах бързо покрай теца в Надежда ако се сещате. По едно време глеадм патрулка и скачам на спирачката и забих до 30км/ч. Гледам имат радар. Полицая тръгна сякаш да ме спира, но после погледна пак радара и се отказа. Може би не са успяли да ме засекат ако са били на пулсов режим и точно тогава съм ковнал спирачката не знам. Стегнали са ги мама им!Eva не знам колко ще ми вземат ама някъде към 10лв. предполагам. Иначе ако искаха пари щях да мина най-много с 5лв., но уви нещяха...
Между другото, там пътя е някъв на бабуни, много неравен. Карах веднъж със 140 и направо изтръпнах, колата аха да излети.

Я вышел им наперерез!
- B U L L I
- Дон Хуан де Маркофф
-
- Мнения: 6034
- Регистриран на: 1.06.2002
- Местоположение: Стара Загора/Казанлък
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 cardio,Е39,Е36 combainero
- Мечтае да кара: X6 cabrio
дрьнта-брьнта,моите сьболезнования иво.


http://bayern-bulgaria.net/
"към крайно тежките заболявания се прилагат крайно тежки форми на лечение!"
71% от повърхността на Земята е покрита от вода… Останалата площ се покрива от Мануел Нойер.
- Иво
- шПерко
-
- Мнения: 7623
- Регистриран на: 25.04.2003
- Местоположение: Банкя/София/Перник
- Пол: Мъж
- Кара: '90 BMW 316i
- Мечтае да кара: Платноходка
- Детайли за колата: Шпер 4.27 Точка! :)
B U L L I написа:дрьнта-брьнта,моите сьболезнования иво.
Все пак не е отишла книжката




25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани